دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

گزارش کارآموزی عمران


گزارش کارآموزی عمران، ساخت های ثابت و واحدهای آزاد

گزارش-کارآموزی-عمران-ساخت-های-ثابت-و-واحدهای-آزاددانلود گزارش کارآموزی رشته عمران، ساخت های ثابت و واحدهای آزاد (گونه گونی ها در ساختمان سازی)، بخشی از متن: در دسامبر 1964 در اتحادیه معماران هلندی پیشنهادهایی شد که طرح کلی و روشی برای طراحی مسکن تطبیق پذیر با استفاده از ساخت ثابت (نگهدارنده Support) و واحدهای آزاد (واحد جدا شدنی Detachable Unit)..دانلود فایل

پروژه بررسی اصل استقلال قضاوت در جمهوری اسلامی ایران

پروژه-بررسی-اصل-استقلال-قضاوت-در-جمهوری-اسلامی-ایران
پروژه بررسی اصل استقلال قضاوت در جمهوری اسلامی ایران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 234
قیمت: : 14000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
مردم در آغاز یک دسته بودند و اختلافی در میان آنها وجود نداشت کم کم دسته ها و قبایل بوجود آمدند و چون که بخاطر گذارندن زندگی رزومره با یکدیگر داد وستد داشتند اختلافات و تضادهایی در میان آنها پدیدار شد که باید رفع خصومت می شد. هر گاه اختلاف در میان خانواده بود رییس خانواده رفع خصومت می کرد و اگر بین دو نفر در اجتماع اختلافی پیش می آمد ابتدائاً ممکن بود طرفین خودشان توافق کنند یا اینکه شخص ثالثی را برای داوری بین خود انتخاب کنند و شخصش منتخب طرفین باید با رعایت بی طرفی و از روی عدالت و راستی قضاوت می نمود و معمولاً به اشخاصی رجوع می کردند که از نقطه نظر اجتماعی در موقعیت بالاتری باشد این افراد در اجتماعات بیشتر روحانیون و پادشاهان بودند روحانیون بدلیل اینکه کمتر در امور عادی و دنیوی دخالت می کردند مورد اعتماد مردم بودند و شاه نیز بعلت بعطه و قدرتی که بر افراد جامعه داشت خواه نا خواه به عنوان قیصه دهنده اختلاف لقب گرفته بود و با توجه به اینکه شاه به تنهایی نمی توانست رفع اختلاف نماید مردم برای تسریع در احقاق حق خود به روحانیون و علماء دینی و آگاهان و مطلعین روی آوردند و این افراد موثق و قابل اعتماد بودند و عمده دلیل این اعتماد استقلال اندیشه و رأی و قضات بی طرفانه آنها بود و این استقلال برای شخص قاضی امری فطری و از اعتقادات قلبی انسان بوده است و یا تکامل اجتماعات انسانی به عنوان اصلی اجتناب ناپذیر در دستگاه قضایی هر کشور جایگاه ویژه ای پیدا کرد. استقلال در تصمیم گیری لازمه قضاوت است و استقلال دادرس امنیت قضایی را تضمین می کند. و با اعتماد به مصونیت و امنیت شغلی به حمایت از حق و درگیری با فشارها و افراد صاحب نفوذ می پردازد هسته مرکزی دستگاه تأمین کننده عدالت هر کشور، دادگستری است که مرکب از عده ای اقتصاد می باشد که دادرسان واقعی جامعه می باشند و باید مستقل و بی طرف باشند تا بتوانند وظیفه خطیر و سنگین خود را به نحو احسن انجام دهند. استقلال قضایی، و افکار عمومی را شامل می شود. وقتی شخصی پس از طی مراحل مختلف به تصدی شغل قضات رسید شأن قضاوت و موقعیت و جایگاه ویژه آن اقتصاد دارد که چنین فردی مصونیت شغل داشته باشد و با این تضمین قاضی عدالت گستر جامعه خویش خواهد بود.
دین اسلام در چهارده قرن پیش اصل فوق الذکر را به رسمیت شناخته است و برای آن ارزش والا قائل شده است در کشور مار ایران پس از بروز اندیشه های قانون خواهی وارد قانون اساسی و متون مدون قانونی گردید هدف از این تحقیق بررسی استقلال قضات در قوانین و مقررات کشور ایران است که ببنیم روند قانونگذاری در مورد این اصل چگونه است و چه راه هایی و مکانیسم هایی را برای حفظ این اصل پیش بینی نموده اند.
از آنجا که دین مبین اسلام یکیاز اولین ادیان تعیین کنندة اصل استقلال قضات بوده است در بخش اول پس از ارائه تعاریف قضاوت به بررسی این اصل در اندیشه و متون اسلامی خواهیم پرداخت و در ادامه مباحث این بخش به بررسی استقلال قوه قضاییه می پردازیم و در بخش دوم مسیر تحول قوانین و مقررات در مورد اصل استقلال قضات مورد تحقیق و پژوهش قرار خواهد گرفت و در بخش پایانی مسئولیت، مصونیت و تعقیب انتظامی قضات مورد بررسی قرار خواهد گرفت قسمت اخیر این تحقیق نیز نتیجه گیری می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه    
بخش اول: کلیات   
فصل اول: اهمیت و استقلال قضایی در نظام حقوقی اسلام   
مبحث اول: اهمیت قضا در اسلام   
بند اول: تعاریف از نظر اسلام و فرق آن با داوری   
بند دوم: اهمیت قضاوت   
مبحث دوم: استقلال قضایی در اسلام   
بند اول: مفهوم استقلال قضایی   
بند دوم: استقلال قضایی در متون اسلامی   
فصل دوم: استقلال قضایی در متون اسلامی   
مبحث اول: تعریف نهاد قضایی و اصول اساسی استقلال قوه قضائیه   
مبحث دوم: بررسی استقلال قوه قضاییه در انقلاب اسلامی ایران   
بخش دوم: بررسی مسیر تحول استقلال قضات در قوانین جمهوری اسلامی ایران   
فصل اول: شاخصهای استقلال قضات و بررسی آن در قوانین اساسی   
مبحث اول: تعریف و توضیح شاخصهای استقلال قضات   
بند اول: شاخص عدم نفوذ و تأثیر پذیری قضات   
بند دوم: شاخص منع عزل قضات   
بند سوم: شاخص منع تغییر و انتقال قضات   
بند چهارم: عدم نقص رأی قضایی   
بند پنجم : تمکن مالی قضات   
بند ششم: وظایف و تکالیف قضات در حفظ استقلال قضایی خود   
مبحث دوم: بررسی استقلال قضات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران   
فصل دوم: استقلال قضات در دیگر قوانین و مقررات در جمهوری اسلامی ایران   
بخش سوم: مسئولیت، مصونیت وتعقیب انتظامی قضات   
فصل اول: مسئولیت و مصونیت قضایی   
مبحث اول:  مسئولیت کیفری قضات و مصونیت آنها   
مبحث دوم: مسئولیت مدنی قضات و مصونیت آنها   
فصل دوم: تخلفات و تعقیب انتظامی قضات   
مبحث اول: تخلفات قضات   
مبحث دوم: تعقیب انتظامی قضات   
نتیجه گیری   
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان


پایان-نامه-بررسی-رابطه-عزت-نفس-مدیران-بر-رضایت-شغلی-کارکنان
پایان نامه بررسی رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 85
حجم فایل: 130
قیمت: : 14000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پایان نامه دارای 5 فصل کامل، فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم پیشینه تحقیق، فصل سوم روش تحقیق، فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها، فصل پنجم نتیجه گیری

بیان مساله:
جوامع امروزی را جوامع سازمانی می نامند زیرا در این جوامع انسان ها هر جایی که زندگی می کنند و هر کاری که انجام می دهند با سازمان های مختلف در ارتباطند و سازمان ها بخشی از زندگی روزانه همه مردم را تشکیل داده است.
امروزه نقش و اهمیت شخصیت مدیران در رشد و بقای سازمان امری شناخته شده است . سوالی که ذهن همه صنعتگران را به خود مشغول ساخته این است که آیا مدیران در شکل گیری خلاقیت و نوآوری کارکنان سهم دارند ؟ تنها می توانیم بگوییم که این روند توسط مدیران زمانی به بهترین شکل خود محقق می شود که اگر مدیران از سلامت و عزت نفس بالا برخوردار باشند ، می توان امیدوار بود که کارکنان بتوانند با رضایت شغلی بیشتر به انجام امر بپردازند.
بنابراین می توان اینگونه پنداشت که عدم تعادل روانی ؛ عزت نفس پایین و رضایت شغلی کم میتواند بر روند رو به رشد سازمان آثاری منفی بر جای می گذارد . لذا باید اطلاعاتی در باره این جنبه های شخصیتی و شغلی مدیران و کارکنان در اختیار داشت تا در صورتی که هر کدام از این جنبه ها نواقص و نقاط صعفی وجود دارد ، با اقدامات شایسته اصلاح و بهبود یابد . از همین رو در این پژوهش سعی شده که با مطالعه روی میزان عزت نفس مدیران و رضایت شغلی کارکنان به این امر مهم دست یابیم که سازمان چه تاثیری می تواند داشته باشد تا افراد از جمله مدیران و کارکنان بتوانند در آن به نحوه مطلوب انجام وظیفه نمایند.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات پژوهش
موضوع
بیان مسئله
اهداف تحقیق
ضرورت و اهمیت انجام پژوهش
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
متغیرهای پژوهش
رضایت شغلی
عزت نفس
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات پژوهش
تعریف عزت نفس
عزت نفس
ویژگی های شخصی که عزت نفس بالا  دارد
ویژگی های شخصی که عزت نفس پایین  دارد
عوامل موثر بر عزت نفس
1. بلوغ
2. تاثیرات بیرونی
نظریات عزت نفس
نظریه راجرز
الف) نیاز به توجه مثبت
ب) نیاز به توجه خود
رضایت شغلی
تلفیق زندگی کاری و خانوادگی
رابطه شخصیت متناسب با موفقیت شغلی
عوامل مؤثر در رضایت شغلی
افزایش رضایت شغلی
غنی‌سازی شغلی
مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها
زمان کاری شناور
رضایت شغلی در سازمان
عوامل مؤثر در رضایت و نارضایتی شغلی در سازمان
تاثیر رضایت شغلی در موفقیت سازمانی
رضایت درونی و رضایت بیرونی
رضایت شغلی کارکنان کلید طلایی رضایت مشتریان
نظریات رضایت شغلی
پژوهش های صورت گرفته
فصل سوم: روش پژوهش
روش تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه وروش نمونه گیری
ابزار سنجش
روش تجزیه و تحلیل آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
تحلیل توصیفی
جداول استنباطی
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
خلاصه
نتیجه گیری
پیشنهادات مربوط به افزایش رضایت شغلی
پیشنهاد برای بالا بردن عزت نفس
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه بررسی رابطه بین خانه و مدرسه

پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-خانه-و-مدرسه
پایان نامه بررسی رابطه بین خانه و مدرسه
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 95
حجم فایل: 649
قیمت: : 14000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پایان نامه دارای 5 فصل کامل، فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم پیشینه تحقیق، فصل سوم روش تحقیق، فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها، فصل پنجم نتیجه گیری

مقدمه:
یکی از ارکان مهم و اساسی تحقق سیاست محوری وزارت آموزش و پرورش کشور ها ایجاد پل ارتباطی بین خانه و مدرسه است و این پل ارتباطی مقدمات مشارکت فعال اولیاء دانش آموزان و اولیاء مدارس را برای تحقیق اهداف تعلیم در تربیت کشور فراهم آورد. مشارکت جمعی به عنوان یک اهرم بسیار قوی به مدیران واحد های آموزشی در حل بسیاری از مشکلات مدارس از جمله تکمیل فضاهای آموزشی ،تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی و کتابخانه ،اماکنات ورزشی و...کمک خواهد نمود . علاوه بر آن در پیشرفت تحصیلی ،رشد اجتماعی ،عاطفی ،شخصیتی ،و...و تحقیق اهداف پرورش دانش آموزان واحد های آموزش کمک خواهد نمود نتایج تحقیقات فراوان نشان داده است که همکاری اولیاء دانش آموزان و مدرسه بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان تاثیر فراوان دارد و این تاثیر تنها در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان خلاصه نمی شود . بلکه بر  رشد شخصی و اجتماعی و فرهنگی آنان تاثیر فراوان دارد . در این تلاش بر این بوده است که به بررسی چند عامل موثر در پیشرفت و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمائی تحصیلی بپردازد.
مسئله تربیت :مسئله حیات و ممات ملتهاست .بنای آن در خانواده آغاز می شود و در جامعه و مدرسه تکمیل می گردد . کودک عطیه ای الهی و خمورد باز خواست خداوند است .موجودی است مظلوم و ناتوان که نه از حقوق و مخود سر در می آورد و نه در صورت آگاهی از آن قادر به مطالبه و دفاع از این طلب است . از آن مظلومی باید بر حذر بود که جز خداوند مدافعی ندارد . دانش آموزان این موجود فرشته گونه موضوع تربیت و امانتی از طرف خدا در دست والدین و مدرسه است . امید است در تربیت و نگهداری این امانت الهی موفق و سر بلند باشیم.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت مسئله
اهداف تحقیق
سوالهای پژوهش
متغیر ها
تعاریف عملیاتی
فصل دوم: ادبیات و پیشنیه تحقیق
ارتباط و اهمیت آن در زندگی انسان
شرایط لازم برای برقرار ی ارتباط
موفقیت تحصیلی و عوامل موثر در آن
دوره راهنمایی تحصیلی
اهدف و برنامه دوره راهنمایی تحصیلی
شوراها و انجمن های مدرسه
ویژگیهای دانش آموزان دوره راهنمائی تحصیلی (نوجوانی)
همکاری خانه و مدرسه در امور آموزشی
پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش اجرای پژوهش
نوع روش تحقیق
جامعه آماری
روش نمونه گیری (حجم نمونه)
ابزار گرد آوری اطلاعات
تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل و توصیف داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه از تحلیل داده ها
پشنهادات و کابرد نتایج
محدودیت های تحقیق
منابع و ماخذ
ضمائم و پیوست
پرسشنامه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نقش هوش و مهارت اجتماعی در موفقیت های زندگی


پایان-نامه-بررسی-نقش-هوش-و-مهارت-اجتماعی-در-موفقیت-های-زندگی
پایان نامه بررسی نقش هوش و مهارت اجتماعی در موفقیت های زندگی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 75
حجم فایل: 685
قیمت: : 14000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پایان نامه دارای 5 فصل کامل، فصل اول کلیات تحقیق، فصل دوم پیشینه تحقیق، فصل سوم روش تحقیق، فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها، فصل پنجم نتیجه گیری

مقدمه:
تاکنون در مورد هوش عقلایی (شناختی) یا به عبارتی IQ مقالات متعدّدی نوشته شده است و تحقیقات بسیاری در این مورد صورت گرفته است. ولی هوش  واژه جدیدی است که در عرصه روانشناسی و علمی متولد شده است و دانشمندان درصدد یافتن اطلاعات در این زمینه هستند. هوش  یا Emotional Intelligence که بصورت Emotional quotient) EQ) شناخته شده است اصطلاحی است که کمتر در مورد آن توضیح داده شده و از طرفی اثرات آن بر سعادت و خوشبختی انسان شگفت‌انگیز است و همچنین اثر آن در مدیریت و سازمان‌ها و رابطة آن با مدیران و کارکنان اهمیت زیادی یافته است. از این رو در این مقاله سعی شده است تا به موضوع هوش و کاربرد آن در مدیریت و زندگی پرداخته شود.

فهرست مطالب:
مقدمه                                             
فصل اول: (طرح تحقیق)
عنوان تحقیق                                       
مقدمه                                           
تعریف موضوع تحقیق                                   
اهداف تحقیق                                     
فرضیه های تحقیق                                       
بیان متغیر ها:                                     
بررسی سابقه ای از تحقیق                                   
محدودیتهای تحقیق                                   
روش یا متد تحقیق                                   
اهمیت موضوع تحقیق                                      
تعریف مفاهیم و واژه ها                                   
فصل دوم: (سابقه تحقیق)
تاریخچه مختصری از تحقیق                               
فصل سوم: (روش تحقیق)
موضوع تحقیق                                       
1- روش تحقیق                                       
متغییر های تحقیق                                    
2- ابزار جمع آوری اطلاعات                               
3- روش آماری                                       
4- چگونگی جامعه آماری                                   
فصل چهارم و پنجم: (یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها)
فصل ششم: (نتایج و پیشنهاد ها)
نتایج                                           
پیشنهادات  
 منابع و مأخذ
پرسشنامه

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.