دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

مقاله رابطه بین استفاده از CPU، دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد

مقاله-رابطه-بین-استفاده-از-cpu-دما-و-توان-حرارتی-برای-مصرف-گرمای-زائد
مقاله رابطه بین استفاده از CPU, دما و توان حرارتی برای مصرف گرمای زائد
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 1003
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:

The relationship among CPU utilization, temperature, and thermal power for waste heat utilization

چکیده:
این تحقیق افزایش مسائل مرکز داده اصلی در تعدادی از سرورهای کامپیوتر و و مصرف برق ثانویه را مورد اشاره قرار می دهد و ایده ی منحصر به فرد بازیافت گرمای زائد با بهترین کیفیت که توسط سرورهای مرکز داده تولید می شود را پیشنهاد می کند، تجزیه و تحلیل می کند و در نهایت آن را آزمایش می کند . هدف آن ایجاد منبع انرژی پایدار و تجدید شدنی بود که برای سرمایش (خنک سازی) مرکز داده استفاده می شود. این تحقیق رویکردهای نوین در مصرف گرمای زائد، طراحی دمای CPU، برق و مصرف همزمان، و طراحی آزمایشی روغن معدنی و کاربرد آن را با هم ترکیب کرد. 
این تحقیق بررسی ها را نشان می دهد و کمیت و کیفیت گرمایی که می تواند از ریزپردازنده های (میکرو پروسسور) خنک شونده با مایع در سطح سرور مرکز داده بدست آید را نشان دهد. همچنین رویکرد بنیادی استفاده از روغن معدنی را نیز بر عهده گرفته است. آزمایشات امکان استفاده از انرژی گرمایی از یک CPU برای کنترل روند خنک سازی را بررسی می کند. نتایج نشان می دهد که 123 سرور محفظ دار در روغن معدنی می تواند نیروی 10 تن (چیلر) خنک کننده با طراحی 50.2kWth را ایجاد کند. 
در مقایسه با آزمایشات خنک کننده آب ، آزمایش روغن معدنی کاهش دما بین منبع گرما و خط تخلیه الکتریکی تا 81٪ را تخفیف می دهد. به علاوه، به دلیل این کاهش در کاهش دما، کیفیت گرما در تخلیه الکتریکی روغن تا 12.3 درجه سانتیگراد بیشتر از متوسط میانگین نسبت به آزمایشات خنک کننده آب بود. علاوه بر این، روغن معدنی خنک کننده پتانسیل حذف 50٪ مصرف خنک کننده را نگه می داشت که در اصل موجب این پروژه شد. 

فهرست مطالب:
چکیده 
1 مقدمه 
1.1 بررسی آثار 
2. اهداف تجربی 
2.1 توصیف CPU 
2.1.1 فرکانس و مدل CPU 
2.1.2 عامل پیش بینی قابلیت اطمینان MIL 217 برای CPU 
2.3.1 محدودیت های نیروی CPU 
2.1.4 محدودیت های دمایی CPU 
3 آزمایشات خنک سازی آبی 
4 خنک سازی روغن معدنی 
5 نتایج و مباحث 
6 نتیجه گیری 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد