X
تبلیغات
رایتل

دانلود پایان نامه آماده

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات

پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا

پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا



پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زادسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3 






پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این مقیاس توسط احمدی (1389،) ساخته شده است. این مقیاس 23 ماده دارد و تروماهای قبل از سن 18 سالگی را مورد ارزیابی قرار می­دهد. در این مقیاس آزمودنی باید هر ماده را بخواند و پاسخ خود را در قالب دو گزینه بلی و خیر  مشخص کند. پاسخ بلی نمره یک و پاسخ خیر نمره صفر را برای فرد به همراه دارد. نمره کل مقیاس در طیفی شامل 0 تا 23 قرار می گیرد..............

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

23

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


قیمت : 4,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل MMPI

یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل MMPI



یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل  MMPIدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 41 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 28 



قیمت : 7,400 تومان

پرداخت و دانلود


یک نمونه واقعی از اجرا نمره گذاری و تفسیر پروفایل  MMPI در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

مصاحبه تشخیصی:                                                      دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                    دارد

تجزیه، تحلیل، تفسیر و بحث:                                          دارد

اهداف درمانی پیشنهادی:                                             دارد

نوع فایل:                                                                   WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

تفسیر MMPI

گام 1 زمان صرف شده برای اجرای آزمون زمان 95 دقیقه ای اجرا گردید.

ترسیم نیمرخ ها

 پس از نمره گذاری نیمرخ ها را رسم می کنیم

گام 2

تنظیم مقیاس ها و شناسایی کد ها

 نام مقیاس

شماره مقیاس

نمره خام

نمره T

نمی دانم

___

0

0

L

___

6

62

F

___

15

89

K

___

13

46

Hs

1

18

62

D

2

30

71

Hy

3

28

63

Pd

4

27

61

Mf

5

28

71

Pa

6

18

77

Pt

7

43

79

Sc

8

44

78

Ma

9

22

56

Si

0

32

54

 

 

:کد ولش 78625’  314+ 90/ F’ L+ K:

 

گام 3

روایی نیمرخ

مقیاس های روایی:

مقیاس؟ یا نمی توانم بگویم(CS)

این آزمودنی به تمام سؤالات پاسخ داده و هیچ گونه پاسخ دوتایی نیز در پاسخ نامه فرد مشاهده نمی شود لذا پروفایل آزمودنی معتبر است و می توان به تفسیر ادامه داد.

 

 نمره مقیاس L این آزمودنی 62 می باشد که می تواند نشانگر نگرش دفاعی فرد در پاسخگویی به آزمون باشد، زیرا نمره های T بین 55 و 65 در مقیاس L حاکی از دفاعی بودن فرد است ولی پروتکل حاصله را می توان با مد نظر قرار دادن مسأله دفاعی بودن فرد، تفسیر کرد. معمولاً نمره های بالا در L نشان دهنده سنتی بودن و همنوایی زیاد اجتماعی است. فرد می خواهد خود را به صورت مطلوب توصیف کند. فردی متحجر، متعصب و ......................

...................

مقیاس F

نمره F در این فرد T=89 است. هرگاه نمره های T در مقیاس F بین 80 تا 99 باشد نشانۀ تعارض، مبالغه در بیان مشکلات یا سطوح بارز آسیب است و به علت بستری بودن این فرد در بیمارستان نمره F بالا نشان از سطوح بارز آسیب می باشد. نمره های بالا در F از طرفی می تواند نشانگر فریاد کمک خواهی باشد بدین معنا که در بیان مشکلاتش باز و صریح بوده تا بدین وسیله نیاز خود را برای کمک اعلام کند. نمره های در این سطح می تواند بیانگر نشانه ها و رفتارهای واضح روان پریشی نیز باشد که فرد حاضر نیز با توجه به شرح حال روانپزشکی سایکوتیک می باشد.

مقیاسK

نمره  این فرد T=46 است که نشان دهنده تلاش عمدی برای نامطلوب جلوه دادن خود است و شخص تمایل دارد درباره بیماری خود مبالغه کند که با مقیاس بالا در F هماهنگ می باشد.

این فرد احتمالاً فردی گم گشته، گیج، بسیار متنفر از خود، بدبین و شکاک و ناخشنود بوده و فاقد وسایل دفاعی کافی است. فرد بصیرت و خودانگارۀ ضعیفی دارد، در مقابله با مشکلات روزمره زندگی ناکارا است واز نظر اجتماعی همنوا بوده و کاملاً مطیع مراجع قدرت است که با مقیاس L وی هماهنگ است. از نظر اجتماعی دست و پاچلفتی و دیدگاه نسبت به زندگی منفی، شکاک، تلخ و نیشدار و ناباورانه است.

اعتبار نیمرخ

در کل به نظر می رسد نیمرخ بدست آمده از این فرد معتبر باشد زیرا وجود ارائه پاسخ های .......................

.......................

عصیان کرده و در ارتباط با جنس مخالف احساس ناراحتی می کنند.

دلالت های درمانی

روان درمانی سنتی برای این افراد ممکن است دشوار باشد، زیرا معمولاً به درون نگری و بینش اهمیت نمی دهند و به آسانی نمی توانند مشکلاتشان را بیان کنند. کار کردن با این افراد که تحصیلات پایین تر دارند، دشوار است زیرا احتمال دارد بسیار نافعال بوده، به طور ساختگی همنوایی کنند، اما در عمل به آسانی تن به تغییر نمی دهند.

 

 

 

بررسی کدهای دو نقطه ای

62/26

نشانه ها و رفتارها

مهمترین خصیصه این کد حساسیت بیش از اندازه نسبت به انتقاد واقعی و یا خیالی است. و فرد گاهی اظهارات دیگران را به گونه ای تفسیر می کند که سبب می شود دیگران وی را طرد کنند و نتیجه گیری فرد بر داده های ناکافی استوار است. این افراد حتی در برابر انتقادهای جزیی به فکر فرو می روند و آن را بزرگ می کنند. روابط بین فردی آنها با مشکلاتی همراه است که سابقۀ طولانی دارد. دیگران آنان را افرادی زودرنج، پرخاشگر و خصومت گر توصیف می کنند. برای محافظت خود در برابر طرد دیگران، اغلب آنان از پیش دیگران را طرد می کنند و این سبب     می شود که دیگران از آنان دوری کنند و این موجب می شود که احساس و ابراز خشم خود نسبت به دیگران را توجیه کنند.

...............

...........................

ویژگی های شخصیتی

اشخاص دارای این کد به احساس حقارت، نابسندگی، بی تصمیمی و ناایمنی گرفتارند. فرد ممکن است در مورد خیال پردازی های جنسی نامعمول و افراطی اشتغال داشته باشد. در روابط اجتماعی فوق العاده احساس ناراحتی می کند و ممکن است با انزوای بیش از اندازه از خود دفاع کند.

دلالت های درمانی

خطر جدی خودکشی به خصوص با برافراشتگی نسبی مقیاس 2، وجود دارد. بررسی ماده های بحرانی، مطالعه دقیق شرح حال بیمار و پرسیدن سؤالات مناسب در مورد فرآیندهای فکری بیمار باید مورد توجه قرار گیرد.

کدهای سه نقطه ای

728/278

اشخاص دارای این کد، آشفتگی هیجانی زیادی را تجربه می کنند و بیشتر گرایش به سبک زندگی اسکیزوییدی دارند. آنها تنیده، عصبی و ترسو هستند ودر توجه و تمرکز مشکلاتی دارند. احساس افسردگی، دلسردی و نومیدی می کنند واغلب به خودکشی فکر می کنند. عاطفۀ آنها کند و یا به طریق دیگری نامناسب به نظر می رسد. در زنان با این کد، مشکلات مربوط به تغذیه گزارش می شود، فرد نافذ مهارت های اجتماعی اساسی است و معمولاً خجالتی، گوشه گیر،   درون گرا و به لحاظ اجتماعی منزوی است. در روابط انفعالی عمل می کند. احساس بی کفایتی و حقارت می کند. نسبت به موضوعات مبهم و مرموز علاقه دارد. فرد ممکن است تشخیص های روان نژندی یا روان پریشی را دریافت کند.

................

..........................

.....................................

 

تفسیر مقیاس های محتوایی

این آزمودنی در مقیاس های زیر نمرات بالاتر از T=65 دریافت کرده است که به تفسیر آن      می پردازیم.

  • اضطراب(ANX)
  1. مضطرب، عصبی، نگران و بیمناک است.
  2. مشکلاتی در تمرکز دارد.
  3. از اختلال خواب شکایت دارد.
  4. در تصمیم گیری راحت نیست.
  5. احساس غمگینی، دلتنگی و افسردگی می کند.
  6. فاقد اعتماد به نفس است.
  7. چون فرد بیمار روانی است به احتمال زیاد تشخیص اختلال اضطرابی می گیرد.

 

  • ترس ها(FRS)
  1. بیشتر اوقات احساس ترس و ناراحتی می کند.
  2. انواع متعددی از ترس های خاص را گزارش می کند.
  • افسردگی(DEP)
  1. احساس افسردگی، غمگینی، دلتنگی ودلسردی می کند.
  2. احساس خستگی می کند و به چیزی علاقه ندارد.
  3. ............................

.....................................

..................................................

گام 6

برداشت های تشخیصی

همان طور که در شرح حال و نیمرخ های بالینی و محتوایی این فرد مشاهده می شود، وی دارای اختلال اسکیزوفرنی نوع پارانویید است. البته فرد از وجود افسردگی و اختلالات اضطرابی نیز رنج می برد. از ویژگی ها و نشانه های بیمار با توجه به نیمرخ های بدست آمده از پرسش نامۀ می توان گفت این فرد دارای افسردگی، اضطراب، خستگی، ضعف و گم گشتگی ذهنی، اختلال حافظه و اشکال در تمرکز است. فرد دوره هایی از هذیان و توهم را نیز داشته که با بستری شدن وی در بیمارستان همراه شده است. آزمودنی ...................

 

 

 

 

 

 

 


قیمت : 7,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

گزارش شرح حال و تفسیر از یک نمونه واقعی از پرسشنامه سلامت عمومی 28 سوالی



گزارش شرح حال و تفسیر از یک نمونه واقعی از پرسشنامه سلامت عمومی 28 سوالیدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 19 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 






گزارش شرح حال و تفسیر از یک نمونه واقعی از پرسشنامه سلامت عمومی 28 سوالی در 10 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

نمونه واقعی از آزمون های روانشناسی

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

فهرست و ضمیمه ها:                                                   دارد

مصاحبه تشخیصی:                                                      دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                    دارد

تجزیه، تحلیل، تفسیر و بحث:                                          دارد

اهداف درمانی پیشنهادی:                                             دارد

نوع فایل:                                                                   WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

شکایت اصلی(Chief complaint):

حوصله هیچ کاری رو ندارم. همه اش ناراحتم. احساس میکنم تا اندازه ای از زندگی خسته شدم.

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

بیمار طی 8ماه گذشته بخاطر ازدواج معشوقه اش با شخصی دیگر، گوشه گیر شده، احساس شادمانی کمی دارد. شب ها تا دیر وقت بیدار می ماند، میلی به غذا خوردن ندارد. بیشتر اوقات ساکت است. و با هم اتاقی هایش در خوابگاه کمتر وارد تعامل میشود. احساس بیهودگی و بی فایدگی میکند، مشکلاتی در تمرکز و توجه دارند و نمی تواند به کارهای درسی اش برسد. احساس ضعف، خستگی و فرسودگی میکنند. احساس تنهایی و پوچی میکنند.

بیماری قبلی(Previous illness):

بیمار از 10 سال گذشته مشکلات کلیوی داشته و چندین بار بستری شده است. چند بار اقدام به خودکشی کرده. به ندرت با دوستانش رابطه برقرار میکرده است.

تاریخچه گذشته شخصی(Past personal History ):

در دوران کودکی، سنین ابتدایی و راهنمایی گوشه گیر نبوده و روابطش با همسالان خوب و فردی اجتماعی بوده است. در مدرسه عملکرد خوبی داشته. دوران سربازی را بدون مشکل گذرانده است.

تاریخچه خانودگی(History Family):

بیمار دارای 2برادر و 2 خواهر  میباشد و فرزند سوم خانواده است. پدر و مادرش در قید حیات هستند. در منزل با اعضای خانواده گرم و صمیمی است هر چند تنهایی را ترجیح میدهد. تاکنون سابقه بیماری روانی در فامیل وجود نداشته است.

 

معاینه وضعیت روانی

  1. وضیعت ظاهری (General Appearance):

 لباسهایش مرتب است و رنگهای تیره پوشیده. سن ظاهری وی با سن تقویمی اش کوچکتر نشان میدهد.         

  1. رفتار حرکتی(Motoric Behavior):

کندی روانی- حرکتی دارد.

  1. طرز برخورد در حین مصاحبه(Attiude):

با آزمونگر همکاری لازم را دارد.

  1. خلق(Mood):

افسرده و غمگین

  1. عاطفه(Affect):

تفسیر پرسشنامه سلامت عمومی GHQ

نمرات آزمون سلامت عمومی در مورد این آزمودنی در جدول زیر آمده است:

مقیاس

نمره

علائم جسمی

12

اضطراب

14

کارکرد اجتماعی

11

افسردگی

16

 

 

با توجه به جدول فوق، نمره کل آزمودنی برابر با 53 میباشد، براساس طبقه بندی شدت سلامت روانی، این نمره در دامنه شدید قرار میگیرد. و حاکی از آن است که فرد در وضعیت خوبی از نظر سلامت روانی قرار ندارد ونیازمند به کمک میباشد.

تفسیر خرده مقیاس ها:

علائم جسمانی:

نمره آزمودنی در این خرده مقیاس برابر با 12 است. این نمره حاکی از آن است که فرد از لحاظ جسمانی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و بیانگر  در خطر بودن سلامت جسمانی فرد است.

اضطراب:

نمره آزمودنی در این خرده مقیاس برابر با 14 است. این نمره حاکی از آن است که وی در این زمینه نیز

 

 


قیمت : 5,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان از یک نمونه واقعی

نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان از یک نمونه واقعی



نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان از یک نمونه واقعیدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 


بازدید: 2 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 27 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 17 








نمره گذاری و تفسیر آزمون حافظه وکسلر بزرگسالان از یک نمونه واقعی در 17 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت DOC

 

نمونه واقعی از آزمون های روانشناسی

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

فهرست و ضمیمه ها:                                                   دارد

مصاحبه تشخیصی:                                                      دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                    دارد

تجزیه، تحلیل، تفسیر و بحث:                                          دارد

اهداف درمانی پیشنهادی:                                             دارد

نوع فایل:                                                                   WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

حافظة منطقی

متن الف: ششم آذر/ هفتة گذشته/ در دهی/ در 30 کیلومتری/تهران/رودخانه ای/طغیان کرد/آب/در کوچه های ده/جاری شد/ و وارد خانه ها گشت/ 15نفر/غرق شدند/ و600نفر /به علت خیس شدن/و هوای سرد/ سرما خوردند/هنگام نجات/ پسر بچه ای/ که در پل رودخانه/گیر کرده بود/دست های مردی/زخمی شد/.

تعداد یاد آوری متن الف ................................................

متن ب : عصر/یک کشتی/ایرانی/بنام آرمان/در نزدیکی بندر عباس/به یک مین برخورد کرد/قایقهای نجات/در حالیکه/به کمک مسافران شتافتند/وبا وجود تاریکی هوا/ کمبود/کمبود وسایل/و فاصلة زیاد کشتی از ساحل/ توانستند 60 مسافر را/ که 18 نفرشان/زن بودند / نجات دهند/روز بعد/ یک کشتی هندی/ مسافران را/ به ساحل رساند/.

تعداد یادآوری متن ب.......................................

متوسط نمره = الف + ب تقسیم بر 2

نمرة کل :...........................................

5-الف:  تکرار ارقام

الف ارقام رو به جلو                 نمره

9-3-4-6                                        4

5-8-2-7                                        4     

 

شمال                       .............

نمره کل .................................................

ارائه سوم

نوزاد - گریه

اطاعت  متر

شمال  جنوب

مدرسه  بقالی

لاله  گل

کلم  قلم

بالا  پایین

میوه  سیب

فشار  تاریک

.....................

..................................

................................................

تست مقیاس حافظه وکسلر

نام ونام خانوادگی: ب.  تیز قدم                           جنسیت: مرد                    سن: 39

تحصیلات: چهارم ابتدائی                                   وضعیت تأهل: مجرد            

ساکن: تبریز                                                   شغل: بیکار

 

 

شکایت اصلی(Chief complaint):

 اعصابم مریض است، پنجره ها را شکستم.

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

 بیمار طی دو ماه اخیر متعاقب فوت مادرش اقدام به رفتارهای نامناسبی از قبیل: پرسه زدن در کوچه و خیابان ها، شکلک در آوردن، خیره شدن به در و دیوار نموده است. طی این مدت با کسی حرف نمی زند و گوشه گیر شده است. مزاحم همسایه ها می شود. فحاشی می کند. گاهی اوقات صدای وزوز می شنود. کمتر از گذشته می خوابد و همیشه گویی در حال فکر کردن به موضوعی است.

بیماری قبلی(Previous illness):

 بیمار تا به حال سابقه بیماری و بستری شدن نداشته است.

تاریخچه گذشته شخصی(Past personal History ):

 بیمار در دوران کودکی مشکل رشدی نداشته، و سیر طبیعی در رشد داشته است. دانش آموز خوبی بوده است. رابطه دوستی داشته است. در دوران سربازی مشکلی نداشته، و با موفقیت تمام کرده است.

تاریخچه خانودگی(History Family):

بیمار دارای یک برادر و یک خواهر است. فرزند اول خانواده است. مادرش سه ماه قبل فوت کرده است. رابطه بسیار نزدیکی با مادرش داشته است. با سایر اعضای خانواده نیز رابطه اش خوب است. سابقه بیماری روانی در خانواده و فامیل وجو ندارد.

 

...................

                                                   معاینه وضعیت روانی

  1. وضیعت ظاهری (General Appearance):

 لباس های بیمار مرتب است. سن ظاهری وی با سن تقویمی اش متناسب می باشد.

  1. رفتار حرکتی(Motoric Behavior):

کندی روانی- حرکتی دارد.

  1. طرز برخورد در حین مصاحبه(Attiude):

 بیمار به سؤالات جواب می دهد و همکاری لازم را برای اجرای تست نشان داد.

  1. خلق(Mood):

 خلق وی طبیعی است.

 

تشخیص پنج محوری DSM-IV-TR

محورI: اسکیزوفرنی

محورII:   -------------------

محورIII:  --------------------------

محورIV:  فوت مادر

محورV: 45

 

نتیجه آزمون حافظه وکسلر

  1. ارائه نتایج

نتایج بدست آمده در خرده آزمونهای این آزمودنی به شرح زیر است؛

 

خرده آزمون ها

نمره

نمره Z

I

اطلاعات شخصی و عمومی

6

0.26

II

جهت یابی زمانی و مکانی

4

-3.52

III

کنترل ذهنی

1

-2.77

IV

حافظه منطقی

2.5

-1.68

V

تکرار ارقام

8

-1.2

VI

حافظه بینایی

5

-2.2

VII

یادگیری تداعی ها

3

-2.78

 

 

تفسیر خرده آزمونهای حافظه وکسلر

  1. اطلاعات عمومی و شخصی

همانطوری که در جدول مشاهده می شود آزمودنی در این خرده آزمون نمره 6 گرفته است. چون نمره آزمودنی در این خرده آزمون بالاتر از میانگین همسالانش است، لذا به نظر می رسد که وی از حافظه درازمدت خوبی برخوردار است.

  1. جهت یابی

آزمودنی در این خرده آزمون نمره 4 را کسب کرده است و چون این نمره پایین تر از میانگین است و از آنجایی که این خرده مقیاس جهت یابی فرد را نسبت به زمان و مکان نشان می دهد، بنابراین میتوان گفت هشیاری وی نسبت به زمان و مکان ضعیف بوده و گمگشتگی و سر درگمی نسبی دارد و نسبت به اطراف خودآگاهی کامل ندارد. در این خرده مقیاس نیز نمرات بدست آمده از میانگین موجود بالاتر می باشد.

 

 

 

 


قیمت : 5,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .



1 2 3 4 5 ... 42 >>