دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

تحقیق تراورس های بتنی

تحقیق-تراورس-های-بتنی
تحقیق تراورس های بتنی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 62
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
تراورسهای بتنی یکی دیگر از انواع تراورسهای مصنوعی است که بیشتر مورد آزمایش و پذیرش راه آهن قرار گرفته است.
تراورسهای بتنی، در حدود سال 1893 بطور آزمایش در ایالات متحده آمریکا در شهر ریدینگ به تعداد دویست عدد نصب گردید. بزرگترین رقم نصب آن در طی 35 سال، در حدود 25 هزار تراورس بتنی بود که در ایالات پنسلوانیا نصب گردید.
اکثر این تراورسها به دلیل زنگ زدن اتصالات، ترک خوردگی بتن و همچنین فرسودگی و نشست در محدوده اتصالات، کنار گذاشته شدند. در اروپا، راه آهن ایتالیا بین سالهای 1906 تا 1908 دویست هزار تراورس بتنی نصب کرد. در سال 1920 شرکت گریت نوردن انگلیسی بطور آزمایش از تراورسهای بتنی استفاده کرد. در همان هنگام تراورسهای بلوکی بتنی که در زیر ریل به وسیله تسمه فلزی به هم وصل می شوند و یا بر روی تیر آهن T شکل ریخته می شوند، خدامات ارزنده بیشتری را درخطوط پاریس- لیون مارسل، ارائه کردند.
استفاده از تراورسهای تیری شکل اولیه، چه در آمریکا و چه خارج از آمریکا به دلایل شل شدن چفت و بست، خرد شدن در اثر ضربه و خرد شدن در زیر ریل، ناکام ماند. همچنین به دلیل سنگینی وزن (که حدود 7/90 تا 4/181 کیلو گرم بودند)، با هزینه های بالای حمل و نقل، نصب و نگهداری مواجه بود.
چندی بس از جنگ جهانی دوم چوب کمیاب شد و تراورس پیش تنیده بتنی، در اروپا و بریتانیا، مورد استفاده گسترده ای قرار گرفت اکنون چندین میلیون تراورس بتنی در آلمان غربی، بریتانیا، روسیه و مکزیک مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده از طرح پیشرفته تراورس بلوکی و تراورس مرکب (RS) در راه آهن فرانسه و کشورهایی که از تکنولوژی فرانسوی استفاده می نمایند، استاندارد می باشد. (SNCF)
در اواخر دهه پنجاه AAR تحت نظارت و راهنمایی آقای روبل، مهندس تحقیقات و آقای مگی، دستیار تحقیق و به همراهی شرکتهای پیش تنیده فلوریدا و سیمان پرتلند اقدام به طراحی و توسعه تراورس مناسب برای بار سنگین چرخها و شرایط جوی آمریکا شمالی، نمود اولین نصب آزمایشی آن در سال 1960 در سی بردایرلاین و آنتلانتیک کت لاین (که اکنون به نام (سی برد کتلاین) معروف می باشد) انجام شد.


فهرست مطالب:
1- تراورسهای بتنی   
تاریخچه تراورس بتنی   
مقدمه
2- تراورس بتن آرمه
معایب بتن آرمه
2-3 رفتار بتن آرمه تحت اثر خستگی (Fatique)  
2-4 تئوری پیش تنیدگی   
2-5 طراحی اولیه AAR   
2-6 انجام اصلاحات در خصوصیات   
2-7 چفت و بندها (ادوات تثبیت)   
2-8 تجربیات اخیر   
2-9 نصب و مرمت   
2-10 استفاده در خطوط سریع السیر   
2-11 توجه اقتصادی تراورسهای بتنی   
3-1 نقاط ضعف ذاتی تراورسهای بتنی   
3-2 دو نوع تراورس بتنی   
3-3 تراورس بتن مسلح دوبلوکی   
3-3-1 ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی   
3-3-2 مزایا و معایب   
3-3-3 عمر مفید   
3-3-4 تغییر شکل تراورس دو بلوکی   
3-4 تراورس تک بلوکی بتن پیش تنیده   
3-4-1 ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی   
تراورس تک بلوکی   
3-4-2 مزایا و معایب   
3-4-3 عمر مفید   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد