نمونه مشابهی از خانه های مسکونی نقد و بررسی پروژه ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ
قیمت فایل فقط 1,300 تومان
ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ
اثر دفتر طراحی و ساخت ادمون
آرشیتکت : دفتر طراحی و ساخت ادمون
موقعیت مکانی : تهران – خیابان نفیسی
سال ساخت : 2015
در این ساختمان برای به حداکثر رساندن حریم خصوصی ، تعدیل نور ، محدود کردن دید از بیرون و سازماندهی نمای تراس و کاهش سر و صدای محیط، راه حلی برای پوشش نما با آجر انتخاب شد ، که به عنوان متریال ساختمانی محلی در ایران مورد استفاده قرار می گیرد و امکان ایجاد بافت های متعدد و زیبا برای نما امکان پذیر میباشد.
قیمت فایل فقط 1,300 تومان
برچسب ها : پاورپوینت ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ , پاورپوینت ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ , ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ , پروژه ﻣﺴﮑﻮﻧﯽ ﺁﺟﺮ ﭘﻮﺵ ,پاورپوینت , آپارتمان , نمونه مشابهی از خانه های مسکونی , نمونه مشابه , نمونه مشابه مسکونی , خانه مسکونی ,نمونه خانه مسکونی , معماری نمونه مشابه مسکونی , تجزیه و تحلیل خانه مسکونی , نقد و بررسی , تجزیه و تحلیل ,تجزیه و تحلیل نمونه مشابهی از خانه های مسکونی
هدف از نگارش این تحقیق تحلیلی بررسی نقش گردشگری فرهنگی بر توسعه ی پایدار روستایی می باشد تا بتواند راهکاری مناسبی برای توسعه گردشگری در سطح منطقه ایجاد کند
قیمت فایل فقط 18,320 تومان
بنت، اندی، 1386، فرهنگ و زندگی روزمره، ترجمه لیلا جوافشانی و حسن چاوشیان، نشر اختران، چاپ اول، تهران.
بونی فیس، پریسلا،(1380). «مدیریت گردشگری فرهنگی». ترجمه محمود عبدالله زاده، چاپ دوم، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، تهران.
پاپلی یزدی، محمد حسین، سقایی، مهدی،(1389). «گردشگری ( ماهیت و مفاهیم)»، انت چاپ اول، شارات سمت، تهران.
پور احمد، احمد،(1378). «دیدگاه های توسعه جهانگردی در نظام جمهوری اسلامی ایران»، فصلنامه پژوهشهای جغرافیایی، شماره38-37، تهران، قابل دسترس در:www.sid.ir.
داس ویل، راجر، (1386) مدیریت جهانگردی، ترجمه ی اعرابی، دفتر پژوهش های فرهنگی .
رضوانی، محمدرضا (1387) توسعه گردشگری روستایی با رویکرد گردشگری پایدار؛ تهران: موسسه انتشارات دانشگاه تهران
شماعی، علی، نقش جهانگردی در فرایند همگرایی و توسعه فرهنگی کشورهای اسلامی، نامه پژوهش فرهنگی، شماره اول، سال نهم، ص 104 – 81.
ضرغام،حمید،(1376). «راهکارهای توسعه جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران». مجموعه مقالات نخستین همایش جهانگردی و جمهموری اسلامی ایران، جلد 1، کیش.
کاظمی، مهدی، 1382، نقش ات فرهنگی جهانگردی بر جوامع، فصلنامه جهانگردی، شماره 1، تهران، ص 50 – 39.
کاظمی، مهدی،(1387). «مدیریت گردشگری»، چاپ سوم،انتشارات سمت، تهران.
محلاتی، صلاح الدین،(1388). «جستاری در هنگام فراغت) جلد اول: سفر و جهانگردی»، چاپ اول، انتشارات دانشگاه شهید بهشتی، تهران.
مومنی، مصطفی، صرافی،مظفر،قاسمی خوارزمی، محمد، (1387). «ساختار و کارکرد گردشگری مذهبی- فرهنگی و ضرورت مدیریت یکپارچه در کلان شهر مشهد». فصلنامه جغرافیا و توسعه، شماره 11، دوره بهار و تابستان،صص38-13. قابل دسترس در:www.sid.ir.
مرادنژاد، همایون، (1381) ماهنامه ی اجتماعی- اقتصادی جهاد، خرداد و تیر ماه، شماره ی 250-251 .
وای گن، چاک، 1377، جهانگردی در چشم اندازی جامع، ترجمه ی پارساییان و اعرابی، دفتر پژوهشهای فرهنگی، تهران.
Anastasopoulos, P, G., 1992, Tourism and Attitude Change: Greek Tourists Visiting Turkey. Annals of Tourism Research. Apj., 1992, Residents Perceptions an Tourism Impact. Annals of Tourism Research.
Lai,P.& Napal,S.K.(2006).”Local perspectives of ecotourism development in Tawushan Nature Reserve, Taiwan”.Journal of Tourism Management,Vol.27.
Walpole,M.J. & Goodwin,H.J.(2000).” Local Economic Impacts of Daragon in Indonisia”. Journal of Annals of Tourism Research, Vol.27,No.3.
Oberg, G,k., 1960, Cultural Shock: Adjustment to Neo – Cultural Environment. Practical Anthropology.
Ratz, Tamara., 2001, The Socio – Cultural Impacts of Tourusm: By: W. T.O
اقتصاد روستایی,توریسم روستایی,توسعه گردشگری,گردشگری پایدار,گردشگری تهران,گردشگری روستایی,محصول گردشگری,مدیریت گردشگری,مهاجرت های روستایی,مقالات و دانستنی های گردشگری.
بیان مسئاله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مرور ادبیات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات
فرضیه ها
تعاریف
روش تحقیق
متغیرهای مورد بررسی
شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ای) و ابزار
جامعه و نمونه آماری
روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
قیمت فایل فقط 18,320 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسی نقش گردشگری فرهنگی بر توسعه ی پایدار روستایی , پروپوزال نقش گردشگری فرهنگی بر توسعه ی پایدار روستایی , گردشگری فرهنگی , نقش گردشگری فرهنگی , پروپوزال گردشگری فرهنگی , پروپوزال توسعه ی پایدار روستایی , توسعه ی پایدار روستایی , توسعه ی روستایی
روستاها به دلیل ویژگی ها و ماهیت وجودشان به طور مستقیم به طبیعت پیرامون خود وابسته و متکی هستند به طوری که تغییرات در این بستر مکانی در گذر زمان شکل می گیرد
قیمت فایل فقط 56,320 تومان
بیان مسئاله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مرور ادبیات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات
فرضیه ها
تعاریف
روش تحقیق
متغیرهای مورد بررسی
شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ای) و ابزار
جامعه و نمونه آماری
روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
قیمت فایل فقط 56,320 تومان
برچسب ها : پروپوزال توسعه گردشگری روستایی , پروپوزال توسعه گردشگری روستایی , گردشگری روستایی , گردشگری پایدار, گردشگری مزرعه , توسعه گردشگری , توریسم روستایی , همایش ملی توسعه پایدار روستایی , استراتژی توسعه گردشگری, گردشگری روستایی ایران
آیا سرمایه گذاری در امر بازاریابی و تبلیغات در زمینه معرفی جاذبه گردشگری کشورمان سبب توسعه این صنعت خواهد شد؟
قیمت فایل فقط 35,620 تومان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
1- Exploration
قیمت فایل فقط 35,620 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسی رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری , پروپوزال رابطه بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری , نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه گردشگری , توسعه گردشگری , توسعه گردشگری ایران
پایان نامه نگارش 1394 در فرمت ورد و قابل ویرای در 102 صفحه با فونت نازنین با فاصله بین خطوط یک سانتی متر
قیمت فایل فقط 159,900 تومان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
گردشگری پدیده ای است که با انسان و انگیزه ها، خواسته ها، نیازها و آرزوهای او که منبعث از فرهنگ جامعه است ارتباط دارد. می توان گفت محرک اصلی گردشگری، اختلاف فرهنگ هاست. فرهنگ با نفوذ پرتوان خود، می تواند ماهیت، هدف، ساختار و کارکرد گردشگری را توضیح دهد. گردشگر و میزبان دارای فرهنگ و الگوهای اجتماعی متفاوتی هستند و در زمان گردش با هم تعاملاتی دارند. تأثیرات فرهنگی و اجتماعی آن ها بر یکدیگر دارای اهمیت ویژه ای است. در عصر حاضر صنعت گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت جهان امروز و یکی از ارکان توسعه پایدار معرفی می شود. توریسم اشکال مختلفی دارد که اکنون شکلی نوین از توریسم با عنوان توریسم روستایی، با هدف توسعه پایدار جوامع محلی در نواحی روستایی، بعنوان ابزاری جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی و یکی از مهمترین مشاغل مدرن در مناطق روستایی تجسم یافته است که با تاثیرگذاری در سه بعد پایداری اقتصادی، اجتماعی و محیطی ضمن جلب مشارکت جامعه محلی در توسعه اقتصاد ملی با پتانسیل حفظ و حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست باعث پایداری محیطی می شود. در بعد اقتصادی، گامی جهت کاهش فقر با توسعه مراکز اشتغال کوچک، افزایش و تغییر شکل منابع در معرض خطر به سمت منابع پربازده و همراه با سودمندی و توزیع درآمد برمی دارد و در بعد اجتماعی نیز باعث کارآفرینی و جلوگیری از مهاجرت، ارتباطات بیشتر روستاییان با سایر جوامع و فرهنگ های متنوع و شناساندن هویت محلی و رفاه و نهایتا ایجاد توسعه پایدار روستایی می گردد. هدف توسعه پایدار روستایی گسترش امکانات و بهبود شرایط زندگی نسل کنونی و نسل های آتی اقشار آسیب پذیر روستایی است. در این مقاله نیز با توجه به اهمیت موضوع ، سعی شده است که تاثیر ویژگی طبیعی و اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی پرداخته شود. این مقاله از طریق مطالعه اسناد و منابع کتابخانه ای انجام گرفته است.
هدف اصلی:
بررسی تاثیر ویژگی های طبیعی و اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی
اهداف فرعی:
1-بررسی تاثیر ویژگی های طبیعی در توسعه گردشگری روستایی
2- بررسی تاثیر ویژگی های اجتماعی در توسعه گردشگری روستایی
3- بررسی تاثیر ویژگی های اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی
عنوان صفحه
فصل 1- کلیات تحقیق... 1
1-1- مقدمه.............. 2
1-2- بیان مسئله. 3
1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4
1-4- اهداف تحقیق.. 5
1-5- سوالات تحقیق.. 5
1-6- فرضیات تحقیق.. 5
1-7- تعاریف واژه ها 7
فصل 2- روش شناسی تحقیق... 10
2-1- گردشگری 11
2-2- تاریخچه صنعت گردشگری.. 12
2-3- از یک جهت انواع گردشگری را می توان به شکل زیر تقسیم بندی کرد: 13
2-4- تعریف گردشگر و گردشگری.. 13
2-5- اشکال عمده گردشگری.. 14
2-5-1- گردشگری شهری.. 14
2-5-2- گردشگری روستایی.. 14
2-5-3- گردشگری قومی و عشایری.. 15
2-5-4- گردشگری مذهبی و زیارتی.. 15
2-5-5- گردشگری طبیعت گردی.. 15
2-5-6- 2 گردشگری درمانی.. 16
2-5-7- گردشگری علمی و آموزشی.. 16
2-5-8- گردشگری سیاسی.. 16
2-5-9- گردشگری تاریخی- فرهنگی.. 16
2-5-10- گردشگری تفریحی.. 17
2-5-11- گردشگری تجاری و بازرگانی.. 17
2-5-12- گردشگری ورزشی.. 18
2-6- گردشگری ماجراجویانه. 18
2-6-1- گردشگری برای دیدار بستگان.. 18
2-7- اهمیت برنامه ریزی توسعه گردشگری.. 19
2-8- روش های مطالعه گردشگری.. 20
2-9- اجزای توسعه گردشگری.. 21
2-10- پیوند جغرافیا با فعالیتهای توریستی : 22
2-11- اثرات گردشگری.. 23
2-11-1- اثرات مثبت گردشگری.. 23
2-11-2- اثرات منفی گردشگری.. 24
2-12- تعریف اکوتوریسم.. 26
2-13- مفهوم اکوتوریسم: 29
2-14- ویژگی های اکوتوریسم: 30
2-15- تحلیل بازار اکوتوریسم: 32
2-16- فرهنگ طبیعت گردی: 33
2-17- ظرفیت پذیری و استفاده چند جانبه. 37
2-18- اثرات اکوتوریسم.. 38
2-18-1- اثرات مثبت اکوتوریسم.. 38
2-19- اثرات منفی اکوتوریسم.. 38
2-20- تعریف منطقه و انواع مناطق.. 38
2-21- منطقه گرایی یا ناحیه گرایی.. 39
2-22- گردشگری روستایی.. 40
2-23- گردشگری روستایی.. 41
2-24- منطقه بندی گردشگری روستایی.. 42
2-25- مفهوم توسعه ی پایدار گردشگری روستایی.. 43
2-26- کارکردهای توریسم روستایی.. 44
2-27- مدیریت گردشگری و نقش آن در توسعه ی روستایی.. 44
2-28- محصول گردشگری روستایی.. 45
2-29- اثرات گردشگری.. 45
2-30- اثرات زیست محیطی.. 46
2-31- اثرات اقتصادی گردشگری.. 48
2-32- اثرات فرهنگی- اجتماعی گردشگری.. 51
2-33- اثرات سیاسی توسعة گردشگری.. 53
2-34- اثرات مثبت فرهنگی و اجتماعی گردشگری.. 53
2-35- اثرات منفی فرهنگی و اجتماعی گردشگری.. 56
فصل 3- روش شناسی تحقیق... 63
3-1- روش پژوهش.... 64
3-2- ابزار جمع آوری اطلاعات... 64
3-3- جامعه آماری.. 64
3-4- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات... 65
فصل 4- نتیجه گیری و پیشنهادات... 66
4-1- مقدمه............. 67
4-2- توصیف داده ها 67
4-2-1- ویژگی طبیعی.. 67
4-2-2- ویژگی های فرهنگی.. 69
4-2-3- اثرات اقتصادی مثبت... 71
4-2-4- اثرات اقتصادی منفی.. 73
4-2-5- اثرات اجتماعی مثبت... 75
4-2-6- اثرات اجتماعی منفی.. 77
4-2-7- ماندگاری و جمعیت روستایی.. 80
4-3- آمار استنباطی.. 82
4-3-1- فرضیات تحقیق.. 82
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات... 87
5-1- نتیجه گیری.. 88
جدول4‑1 نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی طبیعی.. 67
جدول4‑2 نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی های فرهنگی.. 69
جدول4‑3 نحوه پاسخگویی به گویه اثرات مثبت اقتصادی.. 71
جدول4‑4 نحوه پاسخگویی به گویه اثرات مثبت اقتصادی.. 73
جدول4‑5 نحوه پاسخ گویی به متغیر اثرات اجتماعی مثبت... 75
جدول4‑6 نحوه پاسخ گویی به متغیر اثرات اجتماعی منفی.. 77
جدول4‑7 نحوه پاسخ گویی به متغیر ماندگاری و جمعیت روستایی.. 80
جدول4‑8 نتایج آزمون t استیودنت... 82
جدول4‑9 نتایج آزمون t استیودنت... 83
جدول4‑10 نتایج آزمون t استیودنت... 83
جدول4‑11 نتایج آزمون t استیودنت... 84
جدول4‑12 نتایج آزمون t استیودنت... 84
جدول4‑13 نتایج آزمون t استیودنت... 85
جدول4‑14 نتایج آزمون t استیودنت... 85
شکل 4‑1 نحوه پاسخگویی به گویه ویژگی طبیعی.. 68
شکل 4‑2 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های فرهنگی.. 70
شکل 4‑3 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های اقتصادی مثبت... 72
شکل 4‑4 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های اقتصادی منفی.. 74
شکل 4‑5 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های اثرات مثبت اجتماعی.. 76
شکل 4‑6 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های اثرات منفی اجتماعی.. 78
شکل 4‑7 نحوه پاسخگویی به گویه های ویژگی های ماندگاری و جمعیت روستایی.. 81
قیمت فایل فقط 159,900 تومان
برچسب ها : پایان نامه توسعه گردشگری روستایی , پایان نامه توسعه گردشگری روستایی , پایان نامه توسعه گردشگری ,توسعه گردشگری روستایی , توسعه گردشگری , گردشگری روستایی , تاثیر ویژگی اقتصادی در توسعه گردشگری روستایی ,تاثیر ویژگی های اجتماعی و اقتصادی در توسعه گردشگری