دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروژه تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز

پروژه تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز


پروژه تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز
دسته: مهندسی صنایع 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 99 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 141 

توضیحات جامع و کامل :


تحقیق تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز در 141 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc


خلاصه ای از فایل مورد نظر:

تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز ًًًَُِِِِْ

ًًًًًًَِِتوری ورودی (INLET SCREEN)

تور های ورودی درست در بالای سپراتورهای( جداکننده های) اینرسی
(INRETIAL – SEPRATORS ) قرار دارند تا از ورود پرندگان، برگها، ترکها، کاغذها، و دیگر اشیاء مشابه جلوگیری شود. در این توربینها باید از تجمع زیاد آشغالها ممانعت کرد تا ا زجریان آزاد هوا اطیمنان حاصل شود.

 (سپراتورهای اینرسی)

سپراتورهای اینرسی معمولاً( خودتمیز کننده) (SELE CLEANING ) بوده و برخلاف فیلترهای هوا که ذرات گردوغبار راجمع کرده و نگه می دارند به سرویس روتین نیاز ندارند هر چند در فواصل زمانی منظم سیستم فوق از نظر صحت اتصالات سیل یا آسیب اتفاق، باید بازدید شود سالی یک بار اطاقک های(CELLS) سپراتورهای اینرسی از نظر تجمع رسوبات باید مورد امتحان قرار گیرد. پوشش نازک از غبار، طبیعی بوده و کارکرد یا راندمان اطاقک ها را خراب نخواهد کرد. هر چند در برخی واحدها ممکن است در اطاقک به علت وجود بخار روغن(OIL MIST ) یا بخارات مشابه دیگر در هوا رسوبات ضخیم تری از کثافت قشری تجمع کنند. چنین تجمع در سپراتور سبب  کاهش راندمان تمیزکنندگی یا تنگی مسیر عبور هوا یا هر دو مورد می شود در چنین سطوح تیغه ها و(یا) وزیدن هوای فشرده می تواند تمیز کرد. سپراتورهای اینرسی قابل جداشدن(دراوردن) را می تواند در محلول دترژنت یا جدول مناسب دیگری تمیز کرد. وزنده های تخلیه به بیرون(BELLD- BLOWERS) وقتی که توربین در حال کار باشند روشن باشد. اگر وزنده های فوق در موقع کار توربین در حال عمل نباشد سپراتورهای اینرسی دارای راندمان تمیز کاری نخواهند بود.

پیش فیلترهای میانی (MEDIA PRE- FILTERS)

ممکن است یک ردیف از پیش فیلترهای میانی در پائین دست(DONSTREAM) سپراتورهای اینرسی و در ست در بالا دست  فیلترهای میانی با راندمان بالا واقع باشد. مقصود از پیش فیلترهای میانی طولانی کردن عمر مفید فیلترها با راندمان بالا میباشد.  واحد باید فقط با فیلترهای نصب شده تمیز با راندمان بالا کار کند. اختاف فشار باید اندازه گیری و ثبت شود. سپس فیلترها می بایست نصب شده و افت فشار دوباره ثبت شود این مقدار مجموع افت فشار در طول همه طبقات فیلتراسیون می باشد. وقتی افزایش نشان داده شده توسط گیج فشار متناظر با مقدایر توصیه شده توسط تولیدکننده فیلترباشد پیش فیلترها باید تعویض شود و دور انداخته شوند قبل از نصب پیش فیلترهای نو افت فشار در فیلترهای با راندمان بالا باید ثبت و با مقدار اولیه
(ORIGINAL) مقایسه شود. روش فوق باید تکرار شود تا موقعی که افت فشار در طول فیلترهای با راندمان بالا به حدهای یقین شده توسط تولیدکننده فیلتر برسد، در این موقع فیلترهای با راندمان بالا (HIGH-EFFECIENCY – FILTERS ) باید تعویض شود.

WARNING

**                     **

«در موقع کارکردن توربین گاز، اختلاف فشار در دو طرف درب کویه فیلتر وروی ممکن است سبب بسته شدن سریع درب یا اشکال در بازکردن درب از طرف داخل کویه شود در موقع کار توربین نباید وارد کویه فیلتر شد مگر آنکه پیش بینی های خاص از نظر ورود ایمن و بی خطر(SAFE-ENTRY ) انجام شده باشد».

 پیش فیلترهای میانی را در حین کار توربین گاز می توان تعویض کرد در موقع اجرای چنین کاری:

 1- (WARNING )ذکر شده در فوق را ملاحظه کنید.

2- تمام چیزهای شل را از جبیبها د رآورده، عینک و کلاه ایمنی را محکم کنید.

 3- پیش فیلترها را درآورید این کار را با ردیف بالائی فیلترها شروع کنید.

 4- اول از همه تمام پیش فیلترهای کثیف را درآورده و سپس شروع به نصب فیلترهی تمیز کنید.

 5- نصب فیلترهای تمیز را با ردیف پائین فیلترها آغاز کنید.

 « فیلترهای میانی با راندمان بالا»

فیلترهای با راندمان بالا در پائین دست سپراتورهای اینرسی واقع شده و مرحله آخری فیلتراسیون را شامل می شود. راندمان آنها حدود 7/99 درصد درتست غبار ظریفA-C می باشد. دقیقترین روش برای تعیین زمان نیاز فیلترهای فوق به تعویض اندازه گیری افزایش تنگی ناشی از تجمع آلوده کننده ها در این بخش می باشد. برای تعیین این موضوع واحد باید فقط با فیلترهای با راندمان بالا در حال کار باشد. اختلاف فشار باید اندازه گیری و ثبت شود این مقدار مجموع افت فشار در طول همه مراحل فیلتراسیون می یاشد. موقعیکه افزایش در افت فشار که توسط گیج فشار نشان داده میشود متناظر با مقدار توصیه شده توسط تولیدکننده فیلتر باشد فیلترها باید درآورده شده و بجای آنها فیلترهای نو نصب شود. در موقع نصب فیلترهای نو باید دقت شود تا اطمینان حاصل شود که همه واشرها در وضعیت و موقعیت صحیحی باشند. از لبه فیلترها و قاب نگهدارنده  نباید هیچگونه نشتی موجود باشد.

WARNING

**                     **

« نباید در حین کار کردن توربین گاز مبادرت به تعویض المانهی فیلتر با راندمان بالا نمود.»

 درب بای پاس (BY PASS – DOOR )

در پائین دست المانهای فیلتر درب( با دربهای) بای باس واقع است. دربهای فوق طوری طراحی شده اند تا موقع کاهش فشارات استاتیک به مقدار معین شده از قبل بطور شاخص ، باز شوند دربه بطور نرمال نباید باز شوند. در بهای فوق به عنوان وسیله ای ایمنی برای جلوگیری از شات دان توربین و (یا) از داخل ترکیدن
(IMPLOSTON ) کانال ورودی در اثر بلوکه شدن ناگهانی یا غیر نرمال سیستم ورودی طراحی شدند. بنابراین اهمیت دارد که قبل از آنکه تنزل فشار استاتیک به مرحله ای برسد که درب بای باس باز کند سیستم تمیز کننده هوا سرویس شود.موقعی که درب بای باس بازشد توربین غیر حفاظت شده بوده و هوای غیر فیلتر خواهد بلعید. دریچه بای باس واشرگذاری شده تا از نشتی های هوا جلوگیری شود. این واشرها بطور متناوب باید چک شده و در صورت مشاهده لیک های احتمالی تعمیر شود. جهت درب بای باس سوئیچی فراهم شده که همراه با بازشدن درب، آلارم میدهد درصورت وقوع چنین آلارمی می بایست فوراً جهت تعیین و برطرف کردن علت، اقدام شود. سالی یکبار باید لیمیت سوئیچ(LIMIT SWITCH) بطور دستی بکا رانداخته شود تا کارکد صحیح مدار چک شود.

 کوپه وردی کانال ورودی و صداگیرها(SILENCERS  )

در موقع شات  دادن سپراتورهای اینرسی در حال کار نمی باشندو این موضوع اجازه می دهد که هر نوع گردوعبار ز داخل آنها عبور کرده ووارد  کوبه ورودی شود.

 قبل از استارت واحد و پس از پریود  شات دادن کوپه باید بازرسی شده و در صورت نیاز تمیز شود. حداقل سالی یکبار، کانال ورودی و صداگیرها باید از نظر نشتی یا مواد خارجی وارد شده بازرسی شود. لیک ها را باید با یک ماده درزگیری( بتونه کاری)(CAULKING) مناسب، سیل کرد. مواد خارجی وارد شده باید درآورده شوند هرگونه لکه های زنگ یا اکسیداسیون روی ماتریال غیرکورتنی(COR-TENMATERIAL ) باید تراشیده و دوباره رنگ زده شود.

« جداکننده های رطوبت»

 در واحدهای مجهز شده با جداکننده های رطوبت، جداکننده ها نوعاًًًًًًًًَََ بین سپراتورهای اینرسی و فیلترهای میانی با راندمان بالا قرار می گیرند.


 خنک کننده های تبخیری(EVAPORATIVE- COOLERS )

موقعی که درجه حرارت محیطی(DRY-BULB) بالای  بوده و تقرباً نیم ساعت قبل از استارت توربین گاز، کنترل های پمپ کولر تبخیری باید بطور دستی بکار انداخته شود بعد از بسته شدن بویکرهای ژنراتور، سوئیچ کنترلها باید روی اتوماتیک(AUTOMATIC) قرار داده شود در این روش قبل از جراین یافتن هوا تمامی قسمت میانی مرطوب شده درنتیجه مانع وردی آب ایع از محیط خشک بداخل هوا می شود.

 NOTE

« در پایان فصل سرما، تانکها را تمیز کرده محوطه کولر(MEDIA ) را با آب بشوئید»

« تنظیم فلوی آب »

والوهای کنترل کننده فلو آب به هدر(HEADER) را تقریباً سه دور ا ز حالت کاملاً بسته(FULLY- CLOSED ) باز  کنید. در حالی که توربین کار می کند محوطه کولر را چک کنید اگر محوطه فوق کاملاً مرطوب نباشد( نوعاً در طرف مقابل پمپ) والو را نیم دور نیم دور باز کنید تا موقعی که محوطه میانی کاملاً مرطوب شود. پنج دقیقه بین تنظیمات والو صبر کیند تا عمل مرطوب شدن انجام شود . موقعی که والوها تنظیم شده باشد تنظیمات دیگری جز چک کردن تناوبی رطوبت قسمت میانی در طی کارکرد روزانه لازم نمی باشد. در برخی کولرها سیستم توزیع آب ممکن است اجازه ندهند که آب به 12 اینچ انتهایی از سمت میانی در جت دور از پمپها در هر وضعیتی برسد این موضوع نرمال بوده و سبب هیچگونه افتی در عملکرد نمی شود.

 کارکرد پمپ در وضعیت شان دان واحد

حدوداًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًًً نیم ساعت قبل از شات دان توربین گاز سوئیچ کنترل های پمپ را خاموش کنید این کار به قسمت میانی اجازه می دهد که بطور کامل خشک شده و از کندانسه شدن احتمالی در کانال های ورودی در موقع توقف توربین جلوگیری شود.

بخش 4 (4 TAB)

« تعمیرات برنامه ریزی شده توربین »


فهرست مطالب

شرح

صفحه

بازرسی های در حین کار(RUNINHG – INSPECTION )

نگهداری واحد(HOUSE KEEPING )

ثبت اطلاعات (DATA- RECORDING)

بازرسی ویژه

اندازه گیریهای کلیرنسی نازل(3F1, 2F1 )

ادی کارنت (EDDY CURRENT)

بورسکوپ(BORSCOPE )

  بخش چهار

تعمیرات برنامه ریزی شده توربین

بازرسی های در حین کار واحد

بازرسی های در حین کار واحد شامل مشاهدات انجام شده در حین کار واحد می باشد توربین می بایست طبق یک جدول برنامه ریزی شده که باید بعنوان قسمتی از برنامه تعمیراتی واحد در ارتباط با لازمه های اپراتور تلقی شود مورد بازرسی قرار گیرد.

 نگهداری از واحد

علاوه بر روشهای جزء به جزء تعمیراتی که ذکر خواهد شد ملاحظه روزانه( یا کوتاه مدت) کارکرد و ظاهر توربین گاز باید مورد توجه قرار گیرد.چک لیست(check list ) ذیل در موقع تعیین برنامه های روتین تعمیراتی جهت توربین های گاز به ما کمک خواهد کرد.

کابینت کنترل(control cab )

 « در موقع کار با کابینت کنترل واحد کلیه توجهات و هشدارهای ایمنی را مورد توجه قرار دهید.»

1) وضعیت پانل کنترل توربین ژنراتور و لامپ های مرکز کنترل موتور را چک کنید.

NOTE :«  تعویض حبابها(BULBS ) در موقع کار واحد می تواند منجر به شات دان غیرعمدی واحد شود.

 2) دقت کنید که همه وسایل(INSTRUMETS) ، فعال(FUNCTIONAL ) و قابل خواندن باشند، سطوح شیشه ای را در صورت کثیف بودن تمیز کنید و شیشه های شکسته را تعویض کنید.

 3) المان فیلتر در قسمت تهویه مطبوعAIR CONDITIONER)) کوپه را بطور تناوبی چک کنید در صورت لزوم آنرا تمیز کنید.

 4) بازرسی لازم از نظر وجود سیم های شل یا کثیف بعمل آورد و در صورت لزوم جهت برطرف کردن عیوب، برنامه ریزی لازم را انجام دهید.

 5) کف کوپه را تمیز کنید.

 6) به مقدار خروجی شارژر باطری توجه کنید.

 کوپه توربین

« موقع کارکردن در کوپه توربین تمام ملاحظات ایمنی را رعایت کنید».

 1) هر دو سیستم DC,AC روشنایی کوپه را مورد توجه قرار دهید. لامپهای سوخته شده را تعویض کنید.

2) آیتم های ذیل را از نظر نشتی هوا، دود خروجی، روغن، روغنکاری، سوخت یا آب مورد بازرسی قرار دهید.

a ) تیوبهای (TUBING ) گازوئیل

(b تورک کنورتور( مبدل گشتاور)

(c فیلتر روغن روغنکاری

(f گیربکس اکسسوری

(g پانل گیج(GAUGE PANEL )

(h مانیفولد هیدرولیک

(I فیلترهای هیدرولیک

3) به وضعیت پانل گیج توجه کنید. وسائل اندازه گیری کثیف را تمیز کرده. جهت تعمیر گیج های صدمه دیده برنامه ریزی کرده و در صورتی که گیج ها مقایر معقول را نشان نمی دهند کالبیراسیون آنها را در شات دان چک کنید.

 4) کف کوپه را از کثافات آب و روغن و دیگر آشغالها پاک کنید. منشاء مایعات ریخته شده در کوپه را پیدا کنید.

5) به پاپنیگ، مجاری برقی(CONDULT ) یا دیگر فیتینگ های شل یا لرزش دار توجه کنید و در صورت لزوم جهت تعمیر آنها برنامه ریزی کنید.

 6) سطوح کلاچ را از نظر تمیزی یا صدمه احتمالی چک کنید تمیزکردن یا برنامه‌ریزی تعمیراتی لازم را انجام دهید.

 7) از نظر اور هیت شده اجزاء اکسسوری(مثل تغییر رنگ، و رنگ آمیزی آن) بازرسی لازم را انجام داده و جهت بازدید تعمیراتی یا تست اجزاء مشکوک برنامه ریزی کنید

سیستم های آف بیش(OFF-BASE )

1) به پاپینگ مجاری یا اتصالات شل یا لرزش دار توجه کنید. در صورت نیاز جهت امور تعمیراتی برنامه ریزی لارم را انجام دهید.

2) کف ها( FLOORS) رااز کثافات آب ، سوخت یا روغن روغنکاری پاک کنید.

 کلی GENERAL

1) سیلهای درب ها را از نظر خرابی چک کنید. در صورت لزوم جهت تعویض آنها برنامه ریزی کنید.


پرداخت و دانلود

قیمت : 9,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پروژه تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز , پروژه تعمیرات سیستم های هوای ورودی و تجهیرات سیستم توربین گاز تعمیرات سیستم های هوای ورودی سیستم های هوای ورودی توربین گاز بررسی سیستم های هوای ورودی توربین گاز بررسی سیستم توربین گاز بررسی تجهیرات سیستم توربین گاز تحقیق تجهیرات سیستم توربین گاز تجهیرات سیستم توربین گاز


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر

پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر
دسته: مهندسی کشاورزی 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9346 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 130 

توضیحات جامع و کامل :


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر در 130 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه 
اهمیت فضای سبز و جنگل برای انسان 

بشر از روزی که در کره زمین زیست خود را شروع کرد، شروع به استفاده از منابع طبیعی، جنگلها و مراتع جهت تأمین نیازهای خود نمود بطوریکه از میوه، چوب، جهت تغذیه، سوخت... استفاده نمود. که با توجه به روند افزایش این مسئله نیز افزایش یافت. 
بطوریکه در قرن 18 و 19 بسیاری از کشورهای اروپایی و آفریقایی تا 95% درآمد کشورشان از این طریق بدست می آید که باعث نابودی جنگلها و مراتع در بسیاری از این مناطق گردید. 
الف- مشخصات اقلیمی 
بعلت وسعت زیاد کشور و موقعیت خاص جغرافیایی آب و هوای مختلفی در نقاط مخلف کشور حکمفرما می باشد در تابستان هوا در فلات مرکزی ایران بسیار گرم می شود و از آنجایی که بسیاری از کوهها و مناطق اطراف شهرها بدون پوش گیانهای هستند و ساختمانها از آهن و بتون است بدن سبب گاهی دمای محیط به 50 درجه سانتیگراد می رسد.
در منطقه جنوبی کشور بعلت بالا بودن رطوبت نسبی محیط گاهی وضع بخصوص برای افراد مسن و مریض خطرناک می شود بطوری که در مرداد ماده 1356 دمای محیط به 50 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی محیط به 95% رسید که باعث تلف شدن تعداد بسیاری از افراد گردید. در شمال ایران آب و هوا ملایم است و تابستانها بر عکس منطقه مرکزی زیاد گرم نمی شود. 
ب- وضع خاک 
با آنکه ایران کشوری وسیع است ولی فقط قسمتی از این خاک قبل استفاده و بهره برداری می باشد سطح وسیعی از مملکت را کوههای عظیم بدون پوشش گیاهی تشکیل می دهدو که از آن قسمت که قابل استفاده است بهره برداری اص.لی به عمل نمی آید.

فهرست مطالب


- مقدمه 
- فصل اول کلیات 
- اهداف کلینیک 
- آشنایی با امکانات و اجزای لازم برای یک کلینیک گیاه پزشکی 
- طرز جمع آوری نمونه و ارسال نمونه جهت تشخیص بیماریهای گیاهی 

- مشخصات نمونه خوب 
- اصول جمع آوری گیاهان 
- تهیه اسلاید موقت میکروسکوپی 
- آشنایی با آزمایشگاه تشخیص آفت 
- طرز جمع آوری نمونه و ارسال نمونه آفات به آزمایشگاه 
- نمونه برداری از حشرات جونده 
- طریقه شمارش حشرات روی نباتات 
- اتاله کردن نهایی پروانه 
- برچسبهای نمونه حشرات 
- نکاتی که باید در موقع کاشت درختان رعایت کنیم 
- هرس درختان
- برخی درختچه‌ها و درختان خیابانی
- برخی از آفات مهم درختان فضای سبز 
- برخی بیماریهای گیاهان زینتی فضای سبز 
- مصرفی یک بیماری مهم در گیاهان فضای سبز – مرگ نارون 
- معرفی برخی علف‌های هرز موجود در فضای سبز و روش‌های کنترل آنها 
- روش‌های انتشار و گسترش علف‌های هرز در چمن 
- انواع علف کش ها 
- لیست بیماریهای مهم تهران و اطراف آن 
- لیست آفات مهم تهران و اطراف آن 
- لیست علف‌های هرز مهم تهران و اطراف آن 
- فصل دوم – گزارش کارآموزی
- درخت صنوبر و انواع آن 
- آفات مهم صنوبر 
- پروانه گالزای صنوب 
- پروانه برگخوار صنوبر 
- کرم ریشه خوار صنوبر
- پروانه دم چنگالی بزرگ صنوبر
- پروانه مینوز صنوبر 
- سوسک برگخوار صنوبر 
- پروانه گالزای صنوبر 
- شته گال کوزه‌ای صنوبر
- شته گال کیسه‌ای صنوبر
- شته گال مارپیچی صنوبر 
- شته گال تاج خروسی صنوبر 
- شته مومی صنوبر 
- سوسک شاخدار صنوبر 
- سوسک شاخک بلند خالدار صنوبر 
- سوسک مینوزی صنوبر 
- بیماریهای مهم صنوبر
- لکه برگی صنوبر
- بیماری فتیله نارنجی صنوبر
- بیماری لکه قهوه‌ای برگ صنوبر
- منابع


پرداخت و دانلود

قیمت : 9,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر , پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر بیماری های مهم درخت صنوبر بیماری های درخت صنوبر بررسی آفات درخت صنوبر آفات درخت صنوبر


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر

پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر
دسته: مهندسی کشاورزی 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9346 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 130 

توضیحات جامع و کامل :


پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر در 130 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه 
اهمیت فضای سبز و جنگل برای انسان 

بشر از روزی که در کره زمین زیست خود را شروع کرد، شروع به استفاده از منابع طبیعی، جنگلها و مراتع جهت تأمین نیازهای خود نمود بطوریکه از میوه، چوب، جهت تغذیه، سوخت... استفاده نمود. که با توجه به روند افزایش این مسئله نیز افزایش یافت. 
بطوریکه در قرن 18 و 19 بسیاری از کشورهای اروپایی و آفریقایی تا 95% درآمد کشورشان از این طریق بدست می آید که باعث نابودی جنگلها و مراتع در بسیاری از این مناطق گردید. 
الف- مشخصات اقلیمی 
بعلت وسعت زیاد کشور و موقعیت خاص جغرافیایی آب و هوای مختلفی در نقاط مخلف کشور حکمفرما می باشد در تابستان هوا در فلات مرکزی ایران بسیار گرم می شود و از آنجایی که بسیاری از کوهها و مناطق اطراف شهرها بدون پوش گیانهای هستند و ساختمانها از آهن و بتون است بدن سبب گاهی دمای محیط به 50 درجه سانتیگراد می رسد.
در منطقه جنوبی کشور بعلت بالا بودن رطوبت نسبی محیط گاهی وضع بخصوص برای افراد مسن و مریض خطرناک می شود بطوری که در مرداد ماده 1356 دمای محیط به 50 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی محیط به 95% رسید که باعث تلف شدن تعداد بسیاری از افراد گردید. در شمال ایران آب و هوا ملایم است و تابستانها بر عکس منطقه مرکزی زیاد گرم نمی شود. 
ب- وضع خاک 
با آنکه ایران کشوری وسیع است ولی فقط قسمتی از این خاک قبل استفاده و بهره برداری می باشد سطح وسیعی از مملکت را کوههای عظیم بدون پوشش گیاهی تشکیل می دهدو که از آن قسمت که قابل استفاده است بهره برداری اص.لی به عمل نمی آید.

فهرست مطالب


- مقدمه 
- فصل اول کلیات 
- اهداف کلینیک 
- آشنایی با امکانات و اجزای لازم برای یک کلینیک گیاه پزشکی 
- طرز جمع آوری نمونه و ارسال نمونه جهت تشخیص بیماریهای گیاهی 

- مشخصات نمونه خوب 
- اصول جمع آوری گیاهان 
- تهیه اسلاید موقت میکروسکوپی 
- آشنایی با آزمایشگاه تشخیص آفت 
- طرز جمع آوری نمونه و ارسال نمونه آفات به آزمایشگاه 
- نمونه برداری از حشرات جونده 
- طریقه شمارش حشرات روی نباتات 
- اتاله کردن نهایی پروانه 
- برچسبهای نمونه حشرات 
- نکاتی که باید در موقع کاشت درختان رعایت کنیم 
- هرس درختان
- برخی درختچه‌ها و درختان خیابانی
- برخی از آفات مهم درختان فضای سبز 
- برخی بیماریهای گیاهان زینتی فضای سبز 
- مصرفی یک بیماری مهم در گیاهان فضای سبز – مرگ نارون 
- معرفی برخی علف‌های هرز موجود در فضای سبز و روش‌های کنترل آنها 
- روش‌های انتشار و گسترش علف‌های هرز در چمن 
- انواع علف کش ها 
- لیست بیماریهای مهم تهران و اطراف آن 
- لیست آفات مهم تهران و اطراف آن 
- لیست علف‌های هرز مهم تهران و اطراف آن 
- فصل دوم – گزارش کارآموزی
- درخت صنوبر و انواع آن 
- آفات مهم صنوبر 
- پروانه گالزای صنوب 
- پروانه برگخوار صنوبر 
- کرم ریشه خوار صنوبر
- پروانه دم چنگالی بزرگ صنوبر
- پروانه مینوز صنوبر 
- سوسک برگخوار صنوبر 
- پروانه گالزای صنوبر 
- شته گال کوزه‌ای صنوبر
- شته گال کیسه‌ای صنوبر
- شته گال مارپیچی صنوبر 
- شته گال تاج خروسی صنوبر 
- شته مومی صنوبر 
- سوسک شاخدار صنوبر 
- سوسک شاخک بلند خالدار صنوبر 
- سوسک مینوزی صنوبر 
- بیماریهای مهم صنوبر
- لکه برگی صنوبر
- بیماری فتیله نارنجی صنوبر
- بیماری لکه قهوه‌ای برگ صنوبر
- منابع


پرداخت و دانلود

قیمت : 9,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر , پایان نامه آفات و بیماری های مهم درخت صنوبر بیماری های مهم درخت صنوبر بیماری های درخت صنوبر بررسی آفات درخت صنوبر آفات درخت صنوبر


تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن

تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن


تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن
دسته: مدیریت 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 27 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

توضیحات جامع و کامل :


تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن در 35 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc


خلاصه ای از فایل مورد نظر:

پمپ های روغن روعنکاری را از نظر ارزش بیش از حد، چک کنید. یاتاقانهای تراست و سیل یاتاقان را از نظر سایش چک کنید. کلیرنس رینگ سایشی (Wear-Ring) چک کنید. اگر سایش، این کلیرنس را افزایش داده و به  رسانده باشد، رینگ سایشی می بایست تعویض شود.

تانک روغن روغنکاری

لوله کشی (PIPING) و تیوبینگ (TUBING) داخلی تانک روغن را از نظر پوسته شدن (PEELING) رنگ و شلی فیتینگ ها، چک کنید. هنگرهای لوله ها را از نظر فقدان سخت افزار یا شلی سخت افزار، چک کنید. توری مکش هر پمپ (خصوصاً در مورد پمپ اصلی را بدقت از نظر مواد خارجی و شلی سخت افزار بازرسی کنید. لجن در آورده شده از ته تانک را از جهت وجود مواد غیر معمولی چک کنید. قبل از پر کردن مجدد تانک، اطمینان حاصل کنید که داخل آن بخوبی تمیز باشد.

خواص روغن روغنکاری

جهت دستورالعمل های لازم برای تعیین خواص فیزیکی روغن روغنکاری و نمونه گیری دوره ای و تست کردن، به متن سیستم روغن روغنکاری در این دستورالعمل تعمیراتی مراجعه کنید.

مبدل های حرارتی

مبدلهای حرارتی را از نظر نشتی، کارکرد مؤثر و آلودگی با مواد خارجی، چک کنید.

مبدلها در معرض رسوب گیری (پوسته، رسوبات لجنی، و غیره) بوده و می بایست با توجه به شرایط خاص خود، بطور دوره ای تمیز شوند. پوششی سبک از لجن یا پوسته در هر یک از دو سمت تیوپ، میزان مؤثر بودن (EFFECTIVENESS) آنرا تا حدود زیادی کاهش می دهد. افزایش قابل توجه در افت فشار و (با) کاهش عملکرد معمولاً دلالت بر لزوم تمیز کردن می کند. چون در موقعی که رسوب ضخیم تر شده یا افزایش می یابد، شکل تمیز کردن بسرعت زیاد می شود، فواصل زمانی بین تمیز کردنها نباید خیلی زیاد باشد. جهت بازرسی یا تمیز کردن داخل تیوبها، فقط در پوششهای بدنه (CHANNEL-COVERS) یا کلاهکهای (BONNETS) سمت تیوب را که لازم باشد (بسته به نوع ساختمان مبدل) در آورید. جهت تمیز کردن یا بازرسی سمت خارجی تیوبها، ممکن است لازم شود که دسته تیوبها (TUBE-BUNDLE) در آورده شود(دسته بندیهائی که در آنها صفحه تیوبها فیکسن باشد، قابل در آوردن نیستند).

اگر یک تیوب مبدل داشته باشد، می توان تیوب راکور (PLUG) کرده و به استفاده از دسته تیوب ها (پاندل) ادامه داد. جنس در پوشش مخروطی (TAPERED-PLUG) که انتخاب می شود باید با جنس دسته تیوب ها سازگار باشد. درپوشهای ضد زنگ با تیوبهای مبدل از جنس ضد زنگ سازگار هستند. درپوشهای برنجی جهت تیوبهای مس-نیکلی (90-10) یا جهت تیوبهای برنجی یا تیوبهای از جنس آدمیرالتی توصیه می‌شود.

مجموعه های رادیاتور و هدر (HEADER)

جهت دستیابی به حداکثر میزان تأثیر کل سیستم خنک کاری، فین های (FINS) مجموعه های رادیاتوری یا تیوبهای فین دار باید از حشرات، ضایعات الیافی، قشر روغن و دیگر آشغالها تمیز نگه داشته شود. فین ها باید در جهت مخالف جریان نرمال تمیز شوند (در بیشتر پکیجها، توربین گاز، جریان نرمال از خارج به داخل می باشد). شستن با آب یا یک تمیز کننده فین رادیاتور که در بازار موجود باشد، کافی خواهد بود.

هیترهای غوطه ور در روغن روغنکاری

این هیترهای دارای غلاف فولادی، جهت روغن غیر گردشی (NON-CIRCULATING) یا دانسیتة وات (WATT-DENSITY) برابر 20 وات در اینچ مربع، طراحی شده اند.

هیترها وقتی برق دار هستند، باید کاملاً (حداقل دو اینچ) در یک سیال غرق شده باشند. اگر هیترها در معرض شرایط غیر نرمال قرار گرفته که سبب مقاومت عایقی کم (LOW INSULATION RESISTANCE) شود، یک ولتاژ نامی (حداکثر 250 ولت) بمدت 15 دقیقه به هیتر داده و تست را تکرار کنید. سیکل گرم کردن، تا موقعی که عایقی (INSULATON) به 50000 اهم برسد یا از آن تجوز کند، می بایست تکرار شود. (مقاومت عایقی می بایست توسط یک ولتمتر با مقاومت زیاد، با استفاده از یک مدار جریان مستقیم 250 ولت، اندازه گیری شود.

کوپلینگهای (DRESSER)

کوپلینگ ها را از نظر نشتی روغن ناشی از فرسودگی (AGING) و حرارت، چک کنید بولتها را از نظر سفت بودن چک کنید. در صورت نیاز سیل ها را تعویض کنید (جنس VITON “A” بکار برید) هر موقع که کوپلینگ ها مونتاژ مجدد می‌شوند، سیل های واشرها را روغنکاری کنید.

سیستمهای آب خنک کننده

چکهای سیستم خنک کننده:

رسوب گیری سیستم خنک کننده که متعاقباً همراه با تنزل کارکرد می باشد، حتی در صورتی که سیستم بطور صحیح بر علیه زنگ زدگی تجهیز شده باشد، باید بطور دوره‌ای چک شود. باید بطور دوره ای چک شود. برداشتن درپوش طرف آب در مبدل حرارتی روغن روغنکاری و بازرسی تیوبها، مقدار کلی رسوب گرفتن در کل سیستم را نشان خواهد داد. رسوب گرفتن رادیاتورها یا تیوبها فین دار شاید بدترین مورد باشد، زیرا تیوبها کوچکترین اجزاء سیستم می باشند. حداکثر ده درصد تیوبهای هر مبدل حرارتی را جهت رفع نشتی های آب می توان کور کرد. کور کردن مبدلهای حرارتی، کارآئی سیستم را کاهش داده و منجر به افزایش تمیز کردن می شود. نشت های موجود در رادیاتور گرمائی آب به هوا (WATER-TO-AIR) در (ON-BASE) را می‌توان تعمیر کرد. این روش به کور کردن تیوبها ترجیح دارد، زیرا کارآئی سیستم بطور جدی تحت تأثیر واقع نمی شود.

تمیز کردن سیستم آب خنک کننده را می توان بشرح ذیل انجام داد:

A-  از اسید فورمیک (Formic acid) دو یا سه درصد حجمی، یا اسید سولفوریک 3 تا 4 درصد حجمی برای پر کردن سیستم آب خنک کننده استفاده کنید. اسید کلریدریک (muriatic-acid) مجاز نمی باشد.

B-  به مدت دو ساعت، محلول را از داخل سیستم آب خنک کننده، سیرکوله کنید، سپس سیستم را درین (DRAIN) دهید.

C-  سیستم را کاملاً با آب فشاردار شستشو (Flush) دهید. اگر هر نوع تغییر رنگی باقی مانده باشد، مراحل تمیز کردن را تکرار کنید.

D- پس از آنکه سیستم بخوبی تمیز شد، آنرا با آب مقطر distilled-water و مقدار توصیه شده از کرومات منیزیم (magnesium-chromate) یا مخلوط اتلین گلیکول (ETHYLENE-GLYCOL) دوباره پر کنید.

چکهای فلو (میزان جریان)

سیستم بسته آب خنک کننده، دارای چندین اریفیس لبه تمیز که در فلنجهای اریفیس دار مستقر شده می باشد. این اریفیس ها جهت بالانس کردن افت فشار در مدارات موازی بکار می رود. ضمناً آنها جهت اندازه گیری فلوسیستم ممکن است بکار روند. در صورت وقوع مشکلات، اندازه گیری فلوهای سیستم جهت عیب یابی (TROUBLE SHOOTING) بسیار مهم می باشد. فلوهای طراحی 
(DESIGN-FLOW-RATES) جهت مدارات آب، در موقعی که والوهای تحریک شونده توسط درجه حرارت.

(TEMPERATURE- ACTUATED- VALVES) در موقعیت باز باشند، در (دیاگرام شماتیک لوله کشی آب خنک کننده) در دستورالعمل تعمیراتی توربین، داده شده اند. این مقادیر فلو طراحی، بر اساس سرعت 100% توربین می باشند. اگر توربین در سرعت نامی کار نمی کند، فلوی صحیحی را مطابق روش ذیل محاسبه کنید:

سرعت واقعی

سرعت نامی

فلو در سرعت نامی * ـــــــــــــــــــــــــ = فلو در سرعت واقعی

در هنگام انجام چک فلو، پیشنهاد می شود که یک گیج تست جهت قرائت، فشارهای بالادست (UPSTREAM) و پائین دست (SOWNSTRAM) اریفیس، نصب شود. گیج باید طوری با والو بسته شود که هر فشار را بتوان بطور جداگانه قرائت کرد. این روش، خطاهای گیج را که در صورت استفاده از گیج جداگانه پیش می آید، حذف خواهد کرد. انشعابات از خطوط فشاردار، باید تا حد امکان کوتاه باشد. استفاده از مانومتر جیوه ای توصیه نمی شود. اگر جیوه تصادفاً بداخل سیستم خنک کننده داخل شود بطور مخرّبی با مس و برنج موجود در اجزاء سیستم تحت شرایط خاصی فعل و انفعال برقرار می کند.


پرداخت و دانلود

قیمت : 6,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن , تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن تعمیر و نگهداری سیستم ها سیستم روغنکاری پمپ های روغن بررسی سیستم روغنکاری پمپ های روغن بررسی تعمیر و نگهداری سیستم ها

بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی

بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی


بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی
دسته: روانشناسی 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 121 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 45 

توضیحات جامع و کامل :


بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده


در این نوشتار پس از ارائه تاریخچه و بررسی سیر تاریخی سربازی در ایران سعی شده تا برخی از عوامل بی انگیزگی و حتی ترس مشمولان نسبت به خدمت سربازی بررسی شود. در ادامه به عوامل تاثیر گذار در ایجاد پیش زمینه منفی در مشمولان و دسته بندی علل آن پرداخته شده است. پس از شناخت علل چند پیشنهاد ارائه شده است که در پیشنهاد نخست سه سناریو جهت ایجاد تغییر در خدمت سربازی بیان شده است. در این میان نتیجه چند نظرسنجی که در خصوص خدمت سربازی صورت گرفته است بصورت مجمل بیان شده که بیانگر باورهای عمومی در خصوص خدمت سربازی است. نگاهی کوتاه نیز به نظرات موافقان خدمت سربازی شده است که برخی اشکالات آن قابل شناسایی است.
پس از بررسی علل ترس و بی انگیزگی مشمولان و ارائه راهکارهایی بحث هزینه فرصت در خدمت سربازی بیان شده است که نمایانگر هزینه فرصتهایی است که در حین خدمت سربازی از دست می رود و یا امکان به دست آمدن آن مهیا می شود. بررسی سربازی تخصصی و حالت های مختلف سربازی در دنیا نیز از دیگر موضوعاتی است که در میانه بحث بیان شده است.
10 پیشنهاد نیز از دیگری مجموعه پیشنهاداتی است که در این نوشتار بیان شده است. این پیشنهادات برگرفته از راهکارهایی است که افراد مختلف در قالب مقاله و وبلاگ بیان داشته اند که البته کاملاً کاربری و قابل اجرا هستند. در اواسط نوشتار نیز به تاثیرات و نتایج نامطلوب به بار آمده از شیوه اجرای کنونی پرداخته شده است.
در ضمیمه این طرح جدول مقایسه‌ای ۱۹۷ کشور جهان از لحاظ وضعیت نظام وظیفه ارائه شده است.

فهرست


مقدمه
تاریخچه و دورنمای خدمت سربازی
فلسفه سربازی و چرایی خدمت سربازی
تعریف سربازی در فرهنگ عام
بررسی منابع کسب اطلاع مشمولان در خصوص خدمت سربازی
بررسی نتایج چند نظرسنجی
نگاهی به نظرات موافقان خدمت سربازی و اشکالات آن
نگاه تحلیل گرانه به خدمت سربازی و چند پیشنهاد
شناخت وضع موجود؛ اشکالات و نواقص
تاثیرات و نتایج نامطلوب به بار آمده ناشی از شیوه اجرای کنونی
سناریوی اول؛ ایجاد تغییرات ساختاری
حالت های مختلف سربازی در دنیا
سناریوی دوم: ایجاد تغییرات نسبتا اساسی در قوانین وظیفه عمومی
سناریوی سوم؛ بهبودهایی در قانون فعلی
بحث هزینه فرصت در خدمت سربازی
سربازی تخصصی
10 پیشنهاد برای رفع مشکلات دوره خدمت سربازی
طرحی برای استفاده بهتر از زمان خدمت سربازی
ضمائم
منابع و ماخذ


پرداخت و دانلود

قیمت : 9,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی , بررسی علل و عوامل بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی عوامل بی انگیزگی مشمولان عوامل بی انگیزگی اعزام به خدمت سربازی عوامل بی انگیزگی مشمولان خدمت سربازی بی انگیزگی مشمولان در اعزام به خدمت سربازی