دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

ضد آفتاب های طبیعی و روغنی را بشناسید

 

ضد آفتاب های طبیعی و روغنی را بشناسید

اگر از پوست خود در مقابل آفتاب محافظت می­کنید، کار بسیار شایسته ای است اما این را به خاطر بسپارید که کرم های  آفتاب نیز به طور ذاتی می­توانند برای پوست زیان آور باشند زیرا مواد شیمیایی در خود دارند. اگر دوست دارید یک ضد آفتاب طبیعی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که از روغن های گیاهی که به عنوان ضد آفتاب طبیعی شهرت دارند در کنار ضد آفتاب الارو استفاده کنید 


روغن دانه هویج :

از خواص مهم این روغن این است کهspf40  دارد و می تواند  اثر تخریبینور خورشید را روی پوست شما کاهش می­دهد. علاوه بر آنویژگی ضد عفونی کنندگی و آنتی اکسیدانی این روغن موجب می­شود که با میکروب ها مبارزه  کرده و سبب ضد عفونی شدن پوست می شود.

روغن تمشک:

از موادی که این روغن را تشکیل می­دهند می توان spf30، امگا ۳ و امگا ۶ را نام برد که سبب درمان ترک های پوستی می­شود.

روغن جوانه گندم:

جوانه گندم نیز به علت دارا بودنspf20 ، برای محافظت در برابر نور خورشید استفاده می­شود اما ویژگی محافظتی آن به کیفیت دو مورد بالا نیست. این روغن همچنین  ویتامین ای دارد که همراه ویژگی آنتی اکسیدانی این روغن پوست را سالم نگه داشته و ضد عفونی می کند

روغن آواکادو:

این روغن نیزspf15  دارد که به علت وجود مقدار قابل توجهی مونو چربی در این میوه،سبب محافظت از پوست شما در مقابل آفتاب می شود.

روغن دانه سویا:

از ویژگی های این روغن دارا بودن spf10 است که مانند یک ضدآفتاب ملایم است.

روغن نارگیل:

این روغن به علت دارا بودن spf8 از پوست و مو در برابر نور خورشید محافظت می­کند.

روغن زیتون:

این روغن برای بدن فواید بسیاری دارد. این روغن به علت اینکه دارای spf8 است می تواند از پوست در مقابل آفتاب تا حد خوبی محافظت کند. علاوه بر آن می­تواند  پیر شدن زودهنگام پوست جلوگیری کند. اما بعضی از افراداعتقاد دارند  که موجب تیرگی پوست می­شود.
روغن بادام:

این روغن نیز به علت دارا بودن  spf5 ، به خوبی  می­تواند  از پوست در مقابل نور خورشید محافظت کرده و خشکی پوست را نیز از بین ببرد.

روغن جوجوبا:

این روغن نیز spf4 داشته و به مقدار توانایی خود از پوست در برابر نور خورشید محافظت میکند. این روغن به دلیل آن که دارای spf4 است، برای پوست خاصیت دارویی دارد و موجب برطرف کردن خشکی پوست می­شود.

روغن آلوئه ورا:اگر به علتی پوست صورتتان د آفتاب سوخته شده است، پیشنهاد می کنیم تا ۵ روز از این روغن روی پوست خود بزنید تا سلامتازی را به آن برگردانید.

به این ترتیب می توانید با استفاده از این دارو های گیاهی و ضدآفتاب های طبیعی،برای سلامتیپوست خود اهمیت قائل شوید.

منبع : داروخانه اینترنتی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد