دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

آیا دی وی دی های کنکور آسان است خوب است؟

آیا دی وی دی های کنکور آسان است خوب است؟

آیا دی وی دی های آموزشی کار ساز است؟ آیا واقعا می توان در مدت کوتاه با دیدن دی وی دی به موفقیت بزرگ دست یافت ؟ هزینه این دی وی دی ها چه مقدار است؟ کدام استاد بهتر است؟ این سوالاتی است که به کرات از من به عنوان مشاور کنکور پرسیده می شود. در مقاله زیر به بررسی این موضوعات می پردازیم.

 

آیا دی وی دی های آموزشی کار ساز است؟

هم بله و هم نه! دی وی دی های موجود در بازار به دو صورت عمده هستند :

1 – آموزشی هستند و مطالب را به صورت مفهومی آموزش می دهند.

2 – تکنیک های تست زنی را آموزش می دهند.

آن دسته از فیلم های آموزشی که آموزش مفهومی دارند به نظر من منابع بسیار مفیدی برای کسانی است که از معلم خوب محروم هستند و هزینه کلاس های خصوصی را ندارند. دیدن فیلم های آموزشی یک برتری بزرگ نسبت به کلاس های خصوصی دارند و آن اینست که هر جایی که دانش آموز احساس کرد مطلب را متوجه نشده است می تواند فیلم را به عقب برگرداند و از نو آن را مشاهده کند، در صورتی که دانش آموز در کلاس خصوصی باشد ممکن است از همکلاسی های خود خجالت بکشد و نتواند سوال خود را مطرح کند. البته فیلم های آموزشی را گران نخرید! ادامه مقاله را بخوانید تا شما را راهنمایی کنم.

در مورد فیلم هایی که تکنیک های تست زنی را آموزش می دهند باید گفت تنها برای کسانی مفید است که به تمام مطالب تسلط دارند و فقط می خواهند راه حل کوتاه را یاد بگیرند، من به شخصه به عنوان مشاور کنکور با اینگونه فیلم ها به شدت مخالفم و آن را دور ریختن پول و اتلاف وقت  می دانم!

.

.

آیا واقعا می توان در مدت کوتاه با دیدن دی وی دی به موفقیت بزرگ دست یافت ؟

حتما شما هم در تلوزیون و رادیو برنامه های مربوط به کنکور را دیده اید، که با چه آب و تابی از شیوه های خود تعریف می کنند تا بتوانند دی وی دی های چند میلیونی خود را به مشتریان خود قالب کنند! حداقل هزینه  آگهی در تلوزیون چیزی حدود  100 هزار تومن برای هر ثانیه است و خودتان حساب کنید که برای یک برنامه ی 30 دقیقه ای چه مقدار هزینه می کنند، و خوب این هزینه را قطعا از مشتری خود می گیرند! اگر کمی تفکر کنیم می بینیم که دلیل قیمت بسیار گران این دی وی دی ها همین تبلیغات است. بدانید که تبلیغاتی که می گویند با چهار ماه خواندن می توان دانشگاه تهران قبول شد دروغ محض است! من در رشته ی پزشکی اصفهان درس می خوانم و رتبه های 10 و 46 و 59 همکلاس من هستند و وقتی از آن ها پرسیدم آیا امکان دارد در 4 ماه پزشکی قبول شد هر سه آن ها مخالف بودند که در چند ماه بتوان حتی پزشکی دانشگاه آزاد آورد چه برسد به پزشکی دانشگاه تهران! لطفا گول تبلیغات را نخورید! برای رسیدن به هر موفقیتی باید زحمت کشید و راه میانبری وجود ندارد! از همکلاسی های من هیچ کدام از دی وی دی های کنکور آسان است استفاده نکرده اند!

.

 

.

هزینه این دی وی دی ها چه مقدار است؟

اگر اینترنت رایگان شبانه دارید کم هزینه ترین کار این است که فیلم های آموزشی دبیرستان دانشگاه شریف را دانلود کنید. من از اینترنت شرکت مخابرات استفاده می کنم که طرح رایگان شبانه دارد. نرم افزار هایی هست که به آن ها ساعت می دهید تا زمانی که شما خواب هستید به دانلود این فیلم ها بپردازند و لازم نباشد شما تا دیر وقت بیدار بمانید.

لینک سایت دبیرستان دانشگاه شریف : sanatisharif.ir

دی وی دی های آموزش مفهومی موسسه اردو یا همان ” ره پویان دانش ”  که در بازار است قیمت بسیار کمی دارند و برای مثال برای درس ریاضی دوم دبیرستان تجربی قیمت 24 هزارتومان اختصاص داده شده است. مدرسان این مجموعه از طراحان کتاب درسی و از طراحان آزمون های قلم چی می باشند.

لینک سایت ره پویان دانش:   http://www.ordou.ir

برای بررسی دی وی دی های آموزش تکنیک موسسه کنکور آسان است یا همان گیلنا یا همان استاد احمدی یا همان استاد مسعودی،  فقط قیمت آن را می گذارم، قضاوت با خودتان : آموزش مبحث مشتق 310 هزار تومان

لینک سایت کنکور آسان است :  http://konkourasan.com

برای بررسی موسسه ونوس هم مانند کنکور آسان است فقط قیمت را می گذارم :

آموزش مبحث مشتق 220هزار تومان

لینک سایت موسسه ونوس http://venuspub.ir

نتیجه گیری :

با توجه به بودجه و توضیحاتی که دادم منبع خود را انتخاب کنید و نگذارید تبلیغات فریبتان بدهد.

فرزاد صفری

دانشجوی رشته ی پزشکی

و مشاور کنکور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد