دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 3276 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31
این مقاله برای درس شبیه سازی رشته نرم افزار در قالب پاور پوینت آماده شده است
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 2692 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 18
این مقاله برای درس شیوه ارائه علمی و فنی مطالب رشته نرم افزار در قالب پاور پوینت آماده شده است
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 1783 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 23
این مقاله برای درس شیوه ارائه علمی و فنی مطالب رشته نرم افزار در قالب پاور پوینت آماده شده است
قیمت فایل فقط 3,500 تومان
قیمت فایل فقط 3,500 تومان
دسته: پلیمر
بازدید: 70 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 4301 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 58
معرفی مواد کامپوزیت در حال تبدیل شدن به مهم تر ساخت سازه های هوا فضا قطعات هواپیما ساخته شده از مواد کامپوزیت، مانند فیرینگس، صبلرس، و پرواز کنترل، در طول 1960s برای وزن خود را توسعه داده شد صرفه جویی بیش از قطعات آلومینیوم نسل جدید هواپیماهای بزرگ با تمام بدنه و بال سازه های کامپوزیت طراحی، و تعمیر از این مواد کامپوزیتی پیشرفته نیاز دانش
قیمت فایل فقط 3,500 تومان
Carbon/Graphite
One of the first distinctions to be made among fibers is the
difference between carbon and graphite fibers, although
the terms are frequently used interchangeably. Carbon and
graphite fibers are based on graphene (hexagonal) layer
networks present in carbon. If the graphene layers, or planes,
are stacked with three dimensional order, the material is
defined as graphite. Usually extended time and temperature
processing is required to form this order, making graphite
fibers more expensive. Bonding between planes is weak.
Disorder frequently occurs such that only two-dimensional
ordering within the layers is present. This material is defined
as carbon.
Carbon fibers are very stiff and strong, 3 to 10 times stiffer
than glass fibers. Carbon fiber is used for structural aircraft
applications, such as floor beams, stabilizers, flight controls,
and primary fuselage and wing structure. Advantages include
its high strength and corrosion resistance. Disadvantages
include lower conductivity than aluminum; therefore, a
lightning protection mesh or coating is necessary for aircraft
parts that are prone to lightning strikes. Another disadvantage
of carbon fiber is its high cost. Carbon fiber is gray or black
in color and is available as dry fabric and prepreg material.
Carbon fibers have a high potential for causing galvanic
corrosion when used with metallic fasteners and structures.
قیمت فایل فقط 3,500 تومان
2 This handbook is for guidance only This handbook cannot be cited as a requirement If it is the contractor does not have to comply This mandate is a DoD requirement only it is not applicable to the Federal Aviation Administration (FAA) or other government agencies
قیمت فایل فقط 9,900 تومان
هر تلاش ساخته شده است تا منعکس آخرین اطلاعات در مورد پلیمر (آلی)، فلز، سرامیک و
کائوچو و مواد مرکب. کتاب به طور مداوم بررسی و تجدید نظر برای اطمینان از کامل و currentness آن است.
اسناد و مدارک برای دبیرخانه باید به کارگردانی: علوم مواد شرکت،
MIL-HDBK-17 دبیرخانه، 500 دفتر مرکز درایو، هدست 250، فورت واشنگتن، PA 19034.
4. MIL-HDBK-17 دستورالعمل ها و خواص مواد برای پلیمر (آلی)، فلز، سرامیک و فراهم می کند
ماتریس مواد کامپوزیت. سه جلد اول این کتاب در حال حاضر تمرکز بر روی، اما نمی
محدود به، کائوچو و مواد مرکب پلیمری در نظر گرفته شده برای هواپیما و هوافضا وسایل نقلیه. کامپوزیت های زمینه فلزی
(MMC) و کامپوزیت های زمینه سرامیکی (CMC)، از جمله کائوچو و مواد مرکب کربن-کربن (CC) هستند
تحت پوشش در دوره 4 و دوره 5 بود.
قیمت فایل فقط 9,900 تومان