دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 271 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14
دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید14 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زی
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
دانلود پاورپوینت سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:14 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تعریف سیستم
سیستم های چهارگانه یک سیستم بازاریابی
سیستم اطلاعات بازاریابی
سیستم برنامه ریزی بازاریابی
سیستم سازمانی بازاریابی
سیستم کنترل بازاریابی
سیستم های توزیع
انواع مدلهای بازاریابی
مدل گروه مشاوره بوستون
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 286 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14
عنوان دانلود پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید16 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:16 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تعریف خلاقیت
فرق خلاقیت و نوآوری
اشکال خلاقیت و نوآوری
روش های سه گانه تولید کالا و خدمات غیر کمیاب
مراحل تولید محصول جدید
ایجاد ایده ها
آزمایش بازاریابی
چرخه عمر محصول
مرحله تولید محصول
مرحله رشد و پیشرفت
مرحله بلوغ و اشباع
مرحله کاهش و افول
مشخصات مرحله رشد
موانع موجود بر سر راه خلاقیت
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
عنوان دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید16 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زی
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:16 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " مطالعات فرهنگی دربازاریابی بین المللی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
دانش فرهنگی
حساسیت فرهنگی
عناصر فرهنگ Elements of culture
فرهنگ مادی
نهادهای اجتماعی
جهان بینی
زیبا شناسی
زبان
ارزیابی و شناخت فرهنگها
ارزیابی عناصر فرهنگ
تغییرات فرهنگی
سازگاری فرهنگی
آداب و سنن تجاری
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
دسته: اندروید
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1244 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40
مرجع کلمات کوچه بازاری کتابی است مشتمل بر حدود بیش از 500 لغت و کلمات و جمله های عوامانه که به صورت الفبایی همراه با معنی فارسی امروزی و قابل فهم جمع آوری شده است که بسیار مفید و دارای اهمیت می باشد
قیمت فایل فقط 1,800 تومان
تا حالا شده تو جمعی باشید که همه در حال صحبت کردن باشند بعد یکی هی تیکه کلامایی بندازه که هم باحال باشه هم مشتی؟ توجه کردید ی سریا وقتی صبت میکنن چقد حرفاشون جذاب به نظر میرسه؟ جالبه حتی اینطور آدما هم دوستای زیادی دارن هم اینکه خاکی تر بنظر میرسند و بیشتر افراد به سمتشون جذب می شوند. میخوام ی نکته مهمو بهتون بگم: این جور افراد فقط کوچه بازاری صحبت میکنند و به قول قدیمیا داش مشتی صبت میکنند بخاطره همینه که زودتر به دل مردم میشینند. اگه میخواید کلمات و عباراتی را که اینها استفاده میکنند بدونید یا اگه نمیخواید تو جمعی سره صحبت کم بیارید هرگز این اپلیکیشن خوب را از دست ندهید چون بسیار بهتون کمک میکنه مرجع کلمات کوچه بازاری کتابی است مشتمل بر حدود بیش از 500 لغت و کلمات و جمله های عوامانه که به صورت الفبایی همراه با معنی فارسی امروزی و قابل فهم جمع آوری شده است که بسیار مفید و دارای اهمیت می باشد به ویژه موقعی که در خواندن فیلمنامه و یا کتاب داستانی و ادبی قدیمی و یا تماشای فیلم ایرانی و زبان کوچه بازاری تهران قدیم به کلماتی از این دست بر می خوریم و معنی آنها را می خواهیم. بسیاری از این کلمات برای ما فارسی زبانان نیز تازه و جالب است. حتما این کتاب را مطالعه کنید. علاوه بر یادگیری اصطلاحات روزمره جدید، با واژه درست بسیاری از عباراتی که تاکنون شنیده اید نیز آشنا خواهید شد. نمونه ای از نوشته های کتاب: آلاخون والاخون: سرگردان بامبول:حقه پاییدن: ملتفت و متوجه بودن جربزه: قابلیت و شایستگی افراد را گویند جل و پلاس: فرش و اساس کهنه و خراب دمشو ببین: باهاش راه بیا دنگ و فنگ: به معنی سر و صدا و اوضاع و ترتیبات است. راس و ریس کردن: حل کردن ردش کن: بپیچونش و..... از جمله امکانات این نرم افزار: محیط کاربری زیبا و روان امکانات شخصی سازی مناسب برای محیط نرم افزار از جمله : قالب متون ، سایز متون ، قلم متون و تیترها و حتی تغییر رنگ متون قابلیت ارسال و اشتراک گذاری مطالب خیلی سریع و راحت امکانات جستجوی مناسب در مطالب قابلیت افزودن متون به علاقهمندی ها قابلیت تطابق خودکار نرم افزار با اندازه صفحه نمایش تبلت ها برنامه ای بسیار کاربردی و پر استفاده فهرست مناسب برای آشنایی با قسمت های مختلف نرم افزار محیط کاربر پسند برای مطالعه
قیمت فایل فقط 1,800 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 365 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 12
دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید12 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه تحقیقات بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مدل شش مرحله ای های فرآیند تحقیقات بازا
قیمت فایل فقط 2,000 تومان
دانلود پاورپوینت تحقیقات بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:12 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " تحقیقات بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مدل شش مرحله ای های
فرآیند تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مراحل تحقیقات بازاریابی
اهداف سه گانه تحقیقات بازاریابی
انواع تحیقات بازاریابی
روشهای جمع آوری اطلاعات
قیمت فایل فقط 2,000 تومان