دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

مقایسه میزان هیجان خواهی دانشجویان متاهل و مجرد

مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد

مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرددسته: روان شناسی 
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 48 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 47 

افراد آدمی از همان آغاز کوشیده اند تا حالتهای آشفته هیجانی یا انفعالی را درک کنند و به آنها پاسخ های شایسته بدهند؛ بقراط حکیم در عهد باستان معتقد بود که چهار مزاج و خوی عاطفی خاص وجود دارد که هر کدام بر اثر غلبه های ماده سیال دم اخوان، سودا، صفرا، بلغم حالت ویژه ای را در بدن پدید می آورد ارسطو نخستین کسی بود که میان مؤلفه های فیزیولوژیکی و روانی ه

قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد


 افراد آدمی از همان آغاز کوشیده اند تا حالتهای آشفته هیجانی یا انفعالی را درک کنند و به آنها پاسخ های شایسته بدهند؛ بقراط حکیم در عهد باستان معتقد بود که چهار مزاج و خوی عاطفی خاص وجود دارد که هر کدام بر اثر غلبه های ماده سیال دم اخوان، سودا، صفرا، بلغم حالت ویژه ای را در بدن پدید می آورد ارسطو نخستین کسی بود که میان مؤلفه های فیزیولوژیکی و روانی هیجان عنوانهای ماده یا انگاره را مطرح نمود. در قرن هفده و هجده فیلسوفان غالباً تصور می کردند هیجان یا عاطفه امری غریزی و غیرعقلانی است و جنبه های حیوانی نوع بشر را تشکیل می دهد. در برابر آن خرد یا عقل عقلانی و جنبه های خاص وجود دارد که جلو انجام گسیختگی های هیجان را می گیرد و انسان را به سوی رفتار عاقلانه رهنمون می سازد.

 هیجان خواهی یکی از ویژگی های شخصیت است که براساس خلق و خو، انگیختگی و سطح بهینه تحریک قرار دارد. طبق نظر مارولین زاکرمن (1978 ، 1979) ساختار هیجان خواهی به مقدار انگیختگی که دستگاه عصبی مرکزی شخص مغز و نخاع شوکی از منابع بیرونی تحریک نیاز دارد مربوط است. طبق نظر زاکرمن هیجان خواهی صفتی است که ویژگی آن نیاز به هیجان و تجربه های متنوع و پیچیده و میل اقدام به خطرهای جهانی و بدنی به خاطر خود این تجربه هاست. (زاکرمن 1979، ص 10 ).

 فرد هیجان خواه تحریک بیرونی دائمی مغز را ترجیح می دهد، از کارهای عادی خسته می شود و مرتباً در جستجوی راهی برای افزایش انگیختگی از طریق تجربه های هیجان انگیز است و فرد کم هیجان خواه هجوم مداوم تحریک مغزی کمتری را ترجیح می دهد و کارهای عادی را نسبتاً خوب تحمل می کند. ساختار هیجان خواهی از مجموعه های مؤلفه های به هم پیوسته است که زاکرمن آنها را به هر نمونه از هر مقیاس، مقیاس هیجانخواهی (sss) نشان می دهد. (سید محمدی، یحیی، ص 235).

 به نظر می رسد که هیجان خواهی افراد با حضور متغیرهای دیگر متفاوت باشد به این معنا که سنین متفاوت وضعیت تأهل یا تجرد، وضعیت شغل خاص، جنسیت و از این قبیل در میزان هیجان طلبی افراد مؤثر است.

فهرست مطالب:

عنوان                                    صفحه

فصل اول                                     1

مقدمه                                           2

بیان مساله                                      3

اهداف تحقیق                                     5

فرضیه                                           6

تعریف عملیاتی                                       7

فصل دوم                                     8

پیشینه تحقیق                                    9

فصل سوم                                     30

جامعه تحقیق                                     31

نمونه تحقیق                                     31

روش نمونه گیری                                  31

روش جمع آوری اطلاعات                                 31

ابزار تحقیق                                     32

فصل چهارم                                       37

تجزیه و تحلیل داده ها                               38

فصل پنجم                                        41

نتیجه گیری                                      42

محدودیتها                                       43

پیشنهادها                                       44

منابع و ماخذ                                    45




قیمت فایل فقط 4,500 تومان

خرید

برچسب ها : مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد , هیجانخواهی پروژه مقاله پژوهش پایان نامه ,مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد پروژه مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد مقاله مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد پژوهش مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد پایان نامه مقایسه میزان هیجانخواهی دانشجویان متاهل و مجرد دانلود پروژه دانلود مقاله

مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد

مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد

مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورددسته: روان شناسی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 115 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 80 

افسردگی پاسخ طبیعی فرد به فشارهای زندگی است در این اختلال فرد دارای حالات غمگینی گرفتگی و بی حوصلگی است خصوصیات اصلی حالات افسردگی کاهش عمیق میل به فعالیتهای لذتبخش روزمره مثل معاشرت تفریح ورزش و تغذیه است افسردگی تنها برنامه ناهنجاری تلقی می شود که با واقعه ایجاد کننده آن متناسب نباشد

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد

افسردگی پاسخ طبیعی فرد به فشارهای زندگی است. در این اختلال فرد دارای حالات غمگینی گرفتگی و بی حوصلگی است خصوصیات اصلی حالات افسردگی کاهش عمیق میل به فعالیتهای لذتبخش روزمره مثل معاشرت تفریح ورزش و تغذیه است افسردگی تنها برنامه ناهنجاری تلقی می شود که با واقعه ایجاد کننده آن متناسب نباشد.

امروزه متاسفانه بیماری افسردگی یکی از بیماریهای رایج در میان اقشار مختلف مردم است. در بیماری افسردگی واکنش ها غیرطبیعی هستند یعنی انسان در برابر ناملایمات و شکست ها بیش از حد افسرده می شود.

علل ابتلا به این بیماری ارث، تغییرات شیمیایی، از دست دادن والدین در کودکی و حوادث ناخوشایند زندگی و بیماریهای جسمی مختلف و استفاده از داروها می تواند باشد. مطالعات ثابت کرده است که اگر کسی در دوران رشد مصیبت و غم بزرگی مثل مرگ یکی از والدین یا فرد مهمی از خانواده دیده باشد نسبت به افسردگی حساسیت بیشتری دارد. افسردگی از شایعترین مشکلات روانی افراد است بطوری که حدس زده می شود 75% افرادی که در موسسات درمانی بستری می شوند دچار افسردگی هستند.

میزان افسردگی در میان زنان افزایش چشمگیری پیدا کرده است بطوری که در برخی پژوهشهای به عمل آمده افسردگی در زنان 3 الی 4 برابر بیشتر از مردان است در این میان زنان خانه دار بیشترین میزان افسردگی را به خود اختصاص داده اند.

مجموعه مورد بحث بررسی میزان افسردگی بین زنان شاغل در اداره آموزش و پرورش که 383 نفر از معلمین را در مقطع راهنمایی تشکیل می دهد و زنان غیرشاغل را در نظر می گیرد. فرضیه مورد پژوهش مربوط می شود به بررسی میزان افسردگی در بین این دو گروه بدان معنی که بین میزان افسردگی زنان شاغل و غیرشاغل تفاوت معنا داری وجود دارد. جامعه آماری این پژوهش را 383 نفر از معلمین زن در مقطع راهنمایی تشکیل می دهد و نمونه آماری متشکل از 60 نفر می باشد که بصورت تصادفی انتخاب شده اند ابزار جمع آوری اطلاعات استفاده از پژسشنامه افسردگی بک (BDI) می باشد و روش آماری مورد استفاده آمار توصیفی محاسبه تجزیه و تحلیل داده ها و آمار استنباطی جهت آزمون فرضیه و مشخص کردن ارتباط معنادار بین متغیرها می باشد و در نهایت نتایج بدست آمده در این پژوهش تفاوت معنا دار بین میزان افسردگی در دو گروه از زنان شاغل و غیرشاغل را نشان می دهد.               

 فهرست مطالب:

عنوان

صفحه

تقدیر و تشکر

الف

قدردانی

ب

چکیده

1

فصل اول: «کلیات تحقیق»

3

مقدمه

4

بیان مساله

7

اهمیت تحقیق

10

اهداف تحقیق

13

فرضیه تحقیق

14

تعاریف عملیاتی

14

فصل دوم: «پیشینه تحقیق»

15

تاریخچه افسردگی

16

تعریف افسردگی

17

نشانه های افسردگی

18

شخصیت افسردگی

20

محیطهای افسردگی زا

23

علل افسردگی

25

به چه دلیل احتمال ابتلا زنان به افسردگی بیشتر از مردان است

29

طبقه بندی افسردگی روانی

30

انواع افسردگی

32

انواع نظریه درباره افسردگی

35

آشنایی با داروهای ضد افسردگی

39

درمان افسردگی

42

فصل سوم:«روش اجرای تحقیق»

46

مقدمه

47

روش تحقیق

48

طرح تحقیق

49

جامعه آماری

50

نمونه و روش نمونه گیری

51

ابزار اندازه گیری

52

روش جمع آوری اطلاعات

53

روشهای آماری

53

فصل چهارم:«تجزیه و تحلیل آماری»

54

مقدمه

55

آزمون فرضیه

56

جداول و نمودارها

57

فصل پنجم:«خلاصه بحث و نتیجه گیری»

60

ارائه یک خلاصه کوتاه از فصل های گذشته

61

بحث در زمینه یافته ها (اهمیت، تفسیر نتیجه گیری)

63

نتیجه

پیشنهاداتی برای مقابله با افسردگی

64

        66

پیشنهادات تحقیق

68

محدودیتهای تحقیق

69

منابع و ماخذ

70

ضمائم

71

فهرست جداول

عنوان

صفحه

جدول الف مقایسه میانگین انحراف استاندارد و t محاسبه شده

جدول شماره (1) توزیع فرمانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس شاغل بودن

56

   57

جدول شماره (2) توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس غیرشاغل بودن

58

جدول شماره (3) توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس وضعیت شغلی

59

 فهرست نموداری

عنوان

صفحه

نمودار شماره (1): درصد میزان افسردگی شاغلین

57

نمودار شماره (2): درصد میزان افسردگی غیرشاغلین

58

نمودار شماره (3): میزان افسردگی شاغلین و غیرشاغلین

59

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

برچسب ها : مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد , افسردگی زنان شاغل غیر شاغل ,پروژه مقاله پژوهش پایان نامه مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد پروژه مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد مقاله مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد پژوهش مقایسه میزان افسردگی درزنان شاغل و غیر شاغل در شهرستان بجنورد 

مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی

مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی

مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادیدسته: علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 159 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 109 

وجود یک جامعه سالم از نظر بهداشت روان، وابسته به سلامت اجزا کوچکتر آن جامعه مانند مجامع، گروهها و خانواده‌های موجود در آن جامعه است

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی


وجود یک جامعه  سالم از نظر بهداشت روان، وابسته به سلامت اجزا کوچکتر آن جامعه مانند مجامع، گروهها و خانواده‌های موجود در آن جامعه است  وجود خانواده‌های سالم ودارای سلامت روان می‌تواند تاثیر بسزایی در سلامت روانی موجود و ایجاد بهداشت روانی در آن جامعه داشته باشد، زیرا نهاد خانواده به خودی خود یک جامعه کوچک است و هر گونه تغییر مثبت یا منفی در آن، در جامعه بزرگ انسانها تاثیر مستقیم و موثر دارد و ثبات و بی‌ثباتی خانواده بطور مستقیم بر ثبات یا بی‌ثباتی جامعه تاثیر دارد.

   کودک عامل گسترش نسل است و تولد هر کودک می‌تواند بر پویایی خانواده اثر بگذارد، والدین و دیگر اعضای خانواده باید تغییرات متعددی را جهت سازگاری با عضو جدید تحمل کنند. تولد یک کودک ناتوان[1] بر خانواده می‌تواند اثرات عمیقی داشته باشد، زیرا خصوصیات کودکان و نوزادان معلول[2] حدود انتهایی رفتار است و از آنجایی که معلولیت و رفتارهای ناشی از آن امری ثابت و پایدار می‌باشد، این امر بر تعاملاتی که کودک با والدین و خواهران و برادران خود دارد، تاثیر می‌گذارد (هالاهان وکافمن[3]، 1998).

مراقبت‌های اضافی که برخی از کودکان معلول به والدین تحمیل می‌کنند، برنحوه تعامل والدین تاثیر می‌گذارد. بروز معلولیت در فرزندان اختلالات عاطفی و مشکلات اقتصادی زیادی را در خانواده ایجاد می‌کند، بنحوی که یکایک افراد خانواده دچار بحرانهایی ناشی ازوجود فرد معلول می‌شوند.

   روابط دچار سردی وتیرگی می‌شود و روابط اجتماعی خانواده نیزمحدود می‌گردد. سایر فرزندان دچار مشکلات عاطفی و اجتماعی می‌گردند و بطور کلی بهداشت روانی خانواده که ضامن سلامت کودکان و سرمایه‌های فردی-اجتماعی است به شدت به مخاطره می‌افتد هر چند خانواده‌های کودکان معلول فشار روانی بیشتری را تجربه می‌کنند ولی سازگاری زناشویی بالاتری را از خود نشان می‌دهند(حسین نژاد، 1375).

   در تحقیق حاضر سعی محقق بر روشن کردن این موضوع است که آیا حضور کودک عقب مانده ذهنی در خانواده می‌تواند بر سازگاری اجتماعی مادران اثرات منفی داشته باشد یا نه؟

فهرست مطالب:

فصل اول : کلیات تحقیق
    مقدمه
    بیان مسئاله
    اهمیت و ضرورت تحقیق
    فرضیات پژوهش
    تعریف واژه ها

فصل دوم : پیشینه تحقیق
    چهار چوب پنداشتی
    مروری بر مطالعات پیشین
    مفهوم عقب ماندگی ذهنی از دیدگاه متحولی پیاژه
    تعریف عقب ماندگی ذهی
    طبقه بندی
    شدت عقب ماندگی
    انتظارات تربیت پذیری
    ویژگی ها و اختلال‏ های توأم
    عوامل زمینه ساز
    شیوع
    دوره یا سیر
    سیستم طبقه بندی خانواده
    روی آوردهای خانواده‏ های دارای کودک استثنایی ناتوان
    خصوصیات خانواده دارای کودک معلول
    ابعاد تأثیر گذار کودک استثنایی بر خانواده
    تأثیر کودک معلول بر واکنش‏ های اولیه والدین
    انواع واکنش‏ های نخستین والدین
    مسایل زناشویی
    پذیرش یا طرد کودک معلول
    سازگاری خانواده کودکان معلول
    سازگاری اجتماعی
    ملاک و معیار سازگاری اجتماعی
    برخی از خصوصیات انسان سازگار
    عوامل مؤثر در سازگاری اجتماعی
    دیدگاه ‏ها در مورد سازگاری اجتماعی
    مروری بر مطالعات پیشین

فصل سوم : روش شناسی تحقیق
    روش پژوهش
    نوع پژوهش
    جامعه پژوهش
    معیارهای انتخاب افراد مورد مطالعه
    معیارهای حذف نمونه
    روش نمونه گیری
    حجم نمونه و شیوه محاسبه آن
    مکان و زمان انجام تحقیق (محیط پژوهش)
    متغیرها و نحوه سنجش آنها
    پایایی و اعتبار مقیاس سازگاری اجتماعی (SAS)
    روش جمع آوری دادها
    روش تجزیه و تحلیل داده ها
    ملاحظات اخلاقی
    منابع

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی , سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر مادران کودکان عادی پروژه مقاله پژوهش پایان نامه ,مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی پروژه مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهنی آموزش پذیر با مادران کودکان عادی مقاله مقایسه سازگاری اجتماعی مادران کودکان عقب مانده ذهن

مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار

مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار

مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار  با نوجوانان غیربزهکاردسته: علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 93 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 103 

از زمانیکه انسان پا به عرصه وجود گذاشت ، تنوع در رفتار ، افکار ، احساسات و نگرشهای او چیزی بود که همواره جلب توجه کرده است تنوع در ویژگی های شخصیتی موجب گردیده است

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار


مقدمه
از زمانیکه انسان پا به عرصه وجود گذاشت ، تنوع در رفتار ، افکار ، احساسات و نگرشهای او چیزی بود که همواره جلب توجه کرده است . تنوع در ویژگی های شخصیتی موجب گردیده است که هر یک از افراد بشر شخصیت منحصر به فردی داشته باشند حتی در بین دوقلوهای همزاد که ظاهرا شبیه به هم هستند ، این تفاوت  و افتراق در ویژگی های شخصیتی  آنها کاملاً آشکار است  از آنجا ئی که دوران نوجوانی یکی از مهمترین مراحل زندگی بشری است با این وجود، مرحله ای پر کشمکش و گاه دشواری در زندگی است چرا چنین است؟ اولین و آشکار ترین پاسخ این است که نوجوانی و بخصوص سالهای اول نوجوانی قبل از هر چیز ، دوران تغییرات جسمانی ، روانی و شناختی و نیز تغییر در الزامات اجتماعی است این نا عادلانه است که درست زمانی که نوجوان با سرعت بی سابقه ای بلوغ جسمانی را می گذراند ، اجتماع از او می خواهد در مستقل باشد ، روابطش را با همسالان و بزرگسالان تغییر دهد و سازگاری جنسی و آمادگی شغلی داشته باشد.( رشد و شخصیت کودک، مترجم، شهید یاسایی، سال 1370، صفحه531)  نوجوان علاوه بر کنار آمدن با همه این تغییرات رشدی باید بکوشند تا هویتی  برای خود کسب کنند . پاسخی برای این سوال بیابند که من کیستم ؟ (رشد شخصیت کودک،مترجم ، مهشید یاسایی، سال 1370 ، صفحه 531)
مردم غالباً در دوران های تغییرات اجتماعی، شناختی دچار اختلالات روانی  و فیزیولوژیکی می شوند  که موقتاً تعادل آنان را بر هم می زند. دوران اولیه نوجوانی زمانی برای تغییر سریع و نیز اختلالات روانی و روانی ـ فیزیولوژیکی است که این تغییرات و اختلالات در تعدادی از نوجوانان  به درجات مختلفی بروز می کند . این اختلالات ممکن است برای گروهی از نوجوانان نسبتاً کم یا گذرا  باشد ، در مورد بعضی دیگر ممکن است شدید و درمان آن مشکل باشد و از جمله اضطراب و افسردگی و… و یا داشتن شخصیت ضد اجتماعی و بزهکاری و اعمالی مانند دزدی ، حمله شدید ، تجاوز ، آدمکشی یا استفاده از مواد مخدر و یا نقض مقررات رفت و آمد در اماکن یا  اوقات خاص، فرار از مدرسه ، تکرار جرم ، را پیش از سن مشخصه و یا صفات منقوش در شخصیت وی می باشد .(آلپورت و گوردون، رشد شخصیتی ، سال 1356، صفحه 92)
از رفتارهای سطحی شخصی و عادات مصلحتی او گرفته تا عمیق ترین و درونی ترین ارزشهایی که جهت او در زندگی را مشخص می کند .( الیوت وگوردون ، رشد شخصیتی ، سال 1356،صفحه 92) پس باید دانست چه عواملی باعث می شوند که نوجوانان در آن مرحلة بحرانی اعمالی را بطور عمد یا غیر عمد مرتکب شوند . از جمله بزهکاری که پاشیده شدن نظام خانواده ، فقرمالی ، عدم نظارت صحیح بر رفتارهای نوجوانان ، نداشتن وسایل تفریح سالم ، پرخاشجویی یکی از والدین و عدم تحمل رفتار آنها بوسیله نوجوانان عواملی هستند که دختران و پسران را به فرار از خانواده ، شرکت در باند نوجوانان بزهکار ، پناه بردن به اعتیاد ، دزدی و یا فحشا وا می دارند


فهرست مطالب:

عنوان.................................................................................................................... صفحه

گواهی ................................................................................................................... الف

تقدیر و تشکر ....................................................................................................... ب

تقدیم ..................................................................................................................... ج

فصل اول : طرح تحقیق

مقدمه .................................................................................................................... 2

انگیزه تحقیق ......................................................................................................... 4

فایده و اهمیت تحقیق ............................................................................................ 5

اهداف تحقیق ........................................................................................................ 6

بیان مسئله ............................................................................................................ 6

موضوع تحقیق....................................................................................................... 7

فرضیه تحقیق ....................................................................................................... 7

تعریف عملیاتی تحقیق ........................................................................................... 8

فصل دوم : ادبیات (پیشینه تحقیق)

تاریخچه ای از روان شناسی نوجوانی.................................................................. 10

تعاریف نوجوانی.................................................................................................... 12

دنیای تازه افکار نوجوانی .................................................................................... 15

بزهکاری ............................................................................................................... 22

تعریف بزهکاری ................................................................................................... 25

طبقه بندی بزه ...................................................................................................... 26

دیدگاه کلاسیک ..................................................................................................... 27

نظریه یادگیری اجتماعی ....................................................................................... 28

نظریه ناکامی یا فرصتهای نابرابر......................................................................... 28

تفاوت بزهکاری و مجرم ...................................................................................... 30

عوامل خانوادگی ................................................................................................... 32

عوامل موجود در مدرسه .................................................................................... 39

عدالت برای نوجوانان ........................................................................................... 43

نظریه آنزیک در مورد تأثیر شخصیت در بزهکاری ............................................ 45

جمع بندی و نتیجه گیری ...................................................................................... 47

پیشینه تحقیق ........................................................................................................ 49

پژوهشهای معاصر................................................................................................ 51

راه های پیشگیری.................................................................................................. 53

نظریه فلاسفه یونان............................................................................................... 56

عزت نفس ............................................................................................................. 62

ابعاد عزت نفس .................................................................................................... 64

مفهوم خود ........................................................................................................... 65

ابعاد خویشتن........................................................................................................ 66

عوامل موثر بر سطح خودپنداری.......................................................................... 66

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

تعریف جامعه آماری ............................................................................................ 72

نمونه آماری و شیوه نمونه گیری ........................................................................ 72

نوع و روش تحقیق ............................................................................................... 72

ابزارهای اندازه گیری متغیرهای تحقیق ............................................................... 72

شیوه نمره گذاری گزینه ها .................................................................................. 73

روش آماری تحقیق .............................................................................................. 74

فصل چهارم : بیان و تحلیل داده ها

تجزیه و تحلیل آماری ........................................................................................... 76

توصیف داده ها .................................................................................................... 78

نمودار شماره 1.................................................................................................... 80

جدول شماره 3...................................................................................................... 81

 نمودار شماره 2................................................................................................... 82

 تحلیل داده ها ...................................................................................................... 83


فصل پنجم : خلاصه بحث و نتیجه گیری

محدودیت های تحقیق ........................................................................................... 87

پیشنهادات تحقیق .................................................................................................. 87

منابع ..................................................................................................................... 88

ضمائم

آزمون خودپنداره بک ........................................................................................... 90

شیوه نمره گذاری گزینه های تست بک................................................................. 99

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

برچسب ها : مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار , خود پنداره نوجوان بزهکار نوجوانان غیربزهکار پروژهمقاله پژوهش پایان نامه مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار پروژه مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار مقاله مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار پژوهش مقایسه خود پنداره نوجوان بزهکار با نوجوانان غیربزهکار پایان نامه مقایسه خود پنداره

کتاب آموزشی کسب درآمد دائمی از اینترنت

کتاب آموزشی کسب درآمد دائمی از اینترنت

کتاب-آموزشی-کسب-درآمد-دائمی-از-اینترنتدانلود کتاب آموزشی کسب درآمد دائمی از اینترنت، در قالب فایل pdf، شامل آموزش نکات کاربردی در خصوص کسب درآمد از اینترنت در منزل، بصورت تصویری و کاملا کاربردی. شما بعد از خواندن این کتاب و انجام دستورالعمل های آن مهارت لازم برای کسب درآمد از اینترنت را فرا خواهید گرفت ...


قیمت:9,500 توماندانلود فایل