دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانکدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 166 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 31 

عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک ملت استان اصفهان کدامند؟ و اولویت بندی انتظارات مشتریان از عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک رفاه استان اصفهان چگونه است؟

قیمت فایل فقط 29,653 تومان

خرید

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک (مطالعه موردی بانک ملت استان اصفهان)

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 رضایت مشتریان

بیان مسأله

در یک شهر الکترونیکی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی تدارک دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است که میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الکترونیکی نیاز دارد. خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه که به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی که استفاده صحیح از خدمات الکترونیکی برکاهش مشکلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الکترونیکی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانکی کشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری کلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانکداری الکترونیکی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مرکز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) و کارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء کیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به امکان دریافت خدمات بانکی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره کرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانکی کشور در قالب نظام بانکداری الکترونیکی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانکی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الکترونیکی بانک ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانکداری الکترونیکی، به حداقل رساندن و در صورت امکان حذف کامل مراجعه مشتریان به بانک ها جهت انجام خدمات بانکی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانکی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی است که تلاش نظام بانکی کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است. اگر چه مصرف کنندگان نگران تعامل با وب سایت هستند، ولی نگرانی اصلی مصرف کنندگان، تحویل محصول و یا خدمات مورد نظر می باشد. به منظور ارائه خدمات با کیفیت برتر، مدیران شرکت با درگاه وب سایت، باید بفهمند که مشتریان چه انتظاراتی از کیفیت خدمات دارند، و آنها چگونه کیفیت خدمات آنلاین را درک و ارزیابی می کنند. مساله تحقیق این است که عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک ملت استان اصفهان کدامند؟ و اولویت بندی انتظارات مشتریان از عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک رفاه استان اصفهان چگونه است؟

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

طراحی وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

خدمات مشتری بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

امنیت / حریم خصوصی وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

قابلیت اطمینان از وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 29,653 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک , پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان , عوامل موثر بر خدمات الکترونیکی بانک ملت اصفهان ,عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک , کیفیت خدمات الکترونیکی بانک , خدمات الکترونیکی بانک ملت , خدمات الکترونیکی بانک

پایان نامه کارشناسی با موضوع محاسبات ابری، محاسبات ابری سبز

پایان نامه کارشناسی با موضوع محاسبات ابری، محاسبات ابری سبز

پایان-نامه-کارشناسی-با-موضوع-محاسبات-ابری-محاسبات-ابری-سبزپایان نامه کارشناسی مهندسی برق، کامپبوتر و ICT با موضوع محاسبات ابری؛ محاسبات ابری به برنامه و سرویس های اشاره دارد که در یک شبکه توزیع شده اجرا می شود و از منابع مجازی استفاده می کند، همچنین از طریق پروتکل های رایج اینترنت و استانداردهای شبکه قابل دستیابی می باشند. برای درک محاسبات ابری از تمامی جندانلود فایل

گزارش کارآموزی در اداره مخابرات

گزارش کارآموزی در اداره مخابرات

گزارش-کارآموزی-در-اداره-مخابراتگزارش کارآموزی در اداره مخابرات؛ ورود دستگاهها و سیستم های‌ جدید‌ پیشرفته به شبکه مخابراتی‌ و برقراری سرویس‌های‌ ویژه خطوط تلفن‌ در دوران اخیر‌ نشان از پیشرفت‌ سریع و رضایت‌ بخش‌ علم مخابرات در جهان دارد به گونه‌ای که در زمان‌ حاضر امکان رفاه و آسایش‌ خاطر‌ بیشتر‌ را برای همه فراهم ساخته است ایندانلود فایل

مقاله کشاورزی ,پایدار گیاه شوره زار

مقاله ترجمه شده کشاورزی پایدار گیاه شوره زار

مقاله-ترجمه-شده-کشاورزی-پایدار-گیاه-شوره-زاربیابان زایی مداوم از زمین ‌های قابل کشت به دلیل شهرنشینی ، گرم شدن کره زمین، آب و استفاده از آب‌هایی با درجه شوری کم برای آبیاری، به خصوص در مناطقی که کمبود آب را تجربه کرده‌اند، است.دانلود فایل

پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL سیستم مدرسه

پروژه رشته کامپیوتر به زبان VB و SQL سیستم مدرسه

پروژه-رشته-کامپیوتر-به-زبان-vb-و-sql-سیستم-مدرسهدر این پروژه از زبان برنامه نویسی ساده و پرطرفدار ویژوال بیسیک استفاده شده است. در این پروژه از پایگاه داده SQL 2008 استفاده شده است. (فایل های پایگاه داده با پسوند mdf و ldf) این پروژه شامل مستندات کامل و اصولی با فرمت word و قابل ویرایش به شرح فهرست زیر استدانلود فایل