فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 316
قیمت: : 12500 تومان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 24
قیمت: : 4000 تومان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 98
حجم فایل: 27081
قیمت: : 20000 تومان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 46 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22
هدف پژوهش حاضر مطالعه استعداد های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و جامعه آماری آن نیز شامل کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز در سال تحصیلی 88-87 بوده اند. بر اساس جدول تعیین حجم نمونه جرسی و مورگان (1970) تعداد 400 نفر نمونه از بین کلیه دانشجویان، با بهره گیری از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی متناسب با حجم انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری، پرسشنامه سنجش ویژگی های شخصیتی کارآفرینان ایرانی با 95 سوال و 4 طیف بوده که توسط کردنائیج و همکاران (1386) ساخت و اعتباریابی شده است. با نظر متخصصان نقطه برش آن 5/2 در نظر گرفته شده است. پایایی آزمون 92/0 و روایی همزمان آن 4/70 گزارش شده است. تجزیه و تحلیل آماری داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و به وسیله روش های آماری توصیفی و استنباطی از جمله: در صد، میانگین، انحراف معیار و آزمون های t تک متغیره، t دوگروهی مستقل، تحلیل واریانس یک طرفه و آزمون تعقیبی توکی استفاده شده است. عمده ترین یافته های پژوهش عبارتند از: 1- استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز بالاتر از حد متوسط بوده است. 2- «T» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار بین استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز براساس متغیر جنسیت نبوده است. 3- «F» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار بین استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز براساس متغیر گروه های پنج گانه علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و هنر نبوده است. 4- «F» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار بین استعداد های کارآفرینی دانشجویان گروه های پنج گانه علوم انسانی، علوم پایه، مهندسی، کشاورزی و هنر دانشگاه شهید چمران اهواز براساس خرده مقیاس های استعداد کارآفرینی بوده است. 5- «F» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار، بین استعداد های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز براساس متغیر دانشکده نبوده است. 6- «F» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار بین استعداد های کارآفرینی دانشجویان سال اول، دوم، سوم و چهارم دانشگاه شهید چمران اهواز نبوده است. 7- «F» محاسبه شده در سطح 05/0 p£مبین وجود تفاوت معنادار بین استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز براساس متغیر شغل پدر نبوده است. 8- «T» محاسبه شده در سطح 05/0 p£نشان می دهد که آموزش کارآفرینی در پرورش استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز موثر نبوده است. 9- 84% دانشجویان به کار کردن در کنار درس خواندن ابراز تمایل کرده اند.
فهرست :
1- روش
2- جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری
3- ابزار اندازه گیری
4- روش تجزیه و تحلیل داده ها
5- تجزیه و تحلیل یافته ها
1-6. بررسی سوال اول پژوهش
2-6. بررسی سوال دوم پژوهش
3-6. بررسی سوال سوم پژوهش
4-6. بررسی سوال چهارم پژوهش
تفکیک گروه های پنج گانه
5-6. بررسی سوال پنجم پژوهش
6-6. بررسی سوال ششم پژوهش
7-6. بررسی سوال هفتم پژوهش
8-6. بررسی سوال هشتم پژوهش
7- بحث و نتیجه گیری
8- پیشنهادات
فهرست منابع
قیمت : 25,000 تومان
کلمات کلیدی : مطالعه استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز , مطالعه استعدادهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز , کارآفرینی , قابلیت های کارآفرینی , دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز ,استعدادهای کارآفرینی
دسته: معماری و شهرسازی
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 557 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 85
بررسی معماری مجتمع تجاری آرمان در 85 صفحه ورد قابل ویرایش
موضوع تجاری با توجه به قدرت بی بدیل اقتصاد در عصر ما موضوعی ویژه در طراحی معماری به حساب می آید. در عصری که توجه به هر مسئله به میزان صرفه و بازده اقتصادی آن می باشد پیداست که امکان پرداختن به نگاه های خاص در معماری مجموعه های تجاری تقویت می گردد به همین دلیل انتخاب یک مجموعه تجاری برای طراحی معماری خود به خود جذاب تر از موضوعات دیگر می باشد.
هر مجموعه تجاری که نیازهای ضروری زندگی بشر را عرضه کند خود به خود بخشی از توجیه اقتصادی است .برای افزایش موفقیت اقتصادی یک مجموعه باید عواملی از قبیل شدت نیاز جامعه
.فاصله سایت تا مجموعه های مشابه ونحوه دسترسی افراد به مجموعه توجه نمود .
قابلیت اجرا از دو جنبه قابل بررسی است اول استان اجرای پروژهبا توجه به تکنولوژی بومی وشرایط جامعه .دوم سازگاری طرح و ساختار اجرایی آن بافدرت وموفقیت پروژه که هر دو درمرحله طراحی مورد توجه قرارخواهد گرفت.
هدف از طراحی مجموعههای تجاری ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر است. برای رسیدن به این هدف ابتدا نگاهی گذرا به تاریخچه تجارت و ایران و تاریخچه ایجاد مجموعههای تجاری و اجتماعی در ایران ومشهد داریم و سیر تکامل و ویژگیهای این مجموعهها را مورد بررسی قرار میدهیم. برای شناخت بیشتر نمونههای مشابهی را در نقاط مختلف جهان مورد بررسی قرار دادهایم. مطالعه شهر مشهد برای مکاتباتی صحیح مجموعه و رسیدن به هدف ابتدایی طراحی مجموعه (ایجاد محیطی خوشایند برای خرید کالا؛ دریافت خدمات و ارتباط انسانها با یکدیگر) الزامی بوده است. به کمک تحلیلهایی که از جهات مختلف بر روی سایت انجام شده؛ نحوه قرارگیری ساختمان در سایت؛ نحوه جهتگیری آن؛ امتدادهای موثر بر ساختمان؛ ورودیهای آن و ... استخراج شده است. از آنجایی که سعی شده که ساختمان بیشترین هماهنگی را با محیط وتلفیقی ازمعماری مدرن وسنتی داشته باشد؛ آنالیز سایت مهمترین ابزارهای طراحی را در اختیار ما گذاشته است. برنامهریزی کالبدی نیز فضاهای مورد نیاز و میزان آنها را مشخص خواهد کرد. بدیهی است که در روند طراحی؛ توجه خاص به ملاحظات دید و منظر و طراحی احجام بر اساس ویژگیهای سایت برای رسیدن به بهترین دیدها و مناسبترین احجام الزامی بوده است.
تجارت پدیدهای است فریبنده و خطرساز که وارد شدن در آن نیاز به آگاهی دارد چه در غیر آن صورت نتیجه آن شریک شدن در نارواییهای بسیار در طول تاریخ است، زیرا کمتر پدید های به اندازۀ تجارت مورد اتهام قرار گرفته است. آیا سخن را این طور آغاز میکنیم که دهنها را آشوب سازیم و چرا سرآغاز کار را بر صفحههای درخشانی که رسالت تاریخی تجارت بر آن نگاشتهاند قرار نمیدهیم. خیر این طور نیست بلکه تنها دلیل آن ـ ضمن اینکه به نقش سازنده تجارت در تسهیل زندگی انسان و انتقال ترقیات بشری اعتقاد داریم ـ آلودگی تجارت جهانی بالکه تنگی چون تجارت برده از آفریقا و آسیا به زمینهای راقیه استعمار ملتهای عقبمانده از کاروان تمدن ـ توسط پیشتاز تمدن صنعتی نظیر انگلیس و فرانسه و ایتالیا و آلمان و بلژیک و ژاپن بوده است که بعد از جنگ جهانی دوم به صورت استعمار نو بروز کرده است.
قیمت : 19,000 تومان
کلمات کلیدی : بررسی معماری مجتمع تجاری آرمان , بررسی معماری مجتمع تجاری آرمان , مجتمع تجاری آرمان , معماری مجتمع تجاری , بررسی معماری مجتمع تجاری