دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

بررسی رابطه تفویض اختیار و انگیزش شغلی در بین کارکنان بانک سپه

بررسی-رابطه-تفویض-اختیار-و-انگیزش-شغلی-در-بین-کارکنان-بانک-سپه
بررسی رابطه تفویض اختیار و انگیزش شغلی در بین کارکنان بانک سپه
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 12
حجم فایل: 72 کیلوبایت 
قیمت: 2000 تومان

توضیحات:
مقاله بررسی رابطه تفویض اختیار و انگیزش شغلی به تفکیک رده های شغلی و تحصیلاتی در بین کارکنان بانک سپه، در قالب فایل word و در حجم 12  صفحه.

چکیده:
نیروی انسانی در سازمانهای امروزی نقش حیاتی داشته و همچنین با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار مدیریت هر سازمان بر رشد و ارتقاء فردی و سازمانی کارمندان، پژوهش حاضر بر آن است تا این اثر گذاری و رابطه کارمند -کارفرمایی را با عنوان "بررسی رابطه تفویض اختیار مدیر و انگیزش شغلی کارمندان" را به بحث و بررسی گذارد. در این پژوهش از مدل ویژگی های شغلی هاکمن و الدهام استفاده شده است، هدف از این پژوهش تعیین رابطه بین تفویض اختیار به کارمندان و انگیزش شغلی کارمندان و مشخص نمودن تفاوتی که این رابطه بر حسب سطح تحصیلات و رده های شغلی دارد می باشد. قلمرو مکانی پژوهش در بانک سپه استان زنجان بوده که متشکل از 169 کارمند، با حجم نمونه ای برابر 118 نفر، که از طریق نمونه گیری طبقه ای انتخاب شده بودند، اجرا گردید. پس از اجرای پژوهش مشخص شد که بین میزان تفویض اختیار  مدیر به کارمندان و انگیزش آنان رابطه معناداری مثبتی وجود دارد . همچنین  مشخص شد که بین کارکنان خدمات ماشینی و امور مالی و بین کارکنان پشتیبانی و امور مالی و نیز بین کارکنان امور پرسنلی از لحاظ میزان انگیزش اختلاف معناداری وجود دارد. بعلاوه پژوهش حاضر نشان داد که بین کارکنان با تحصیلات کارشناسی  ارشد و کارکنان دیپلم از لحاظ میزان تفویض اختیار ادراک شده، اختلاف معنادار می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله 
اهمیت مسئله
ادبیات تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
روش گردآوری داده ها
جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه
روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها
نتیجه گیری و پیشنهادات
پیشنهادات
مشکلات و محدودیت های تحقیق
پیشنهاد برای تحقیقات آتی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نمونه سوالات تخصصی دستگاه های اجرایی؛ خوشه امور مالیاتی

نمونه-سوالات-تخصصی-دستگاه-های-اجرایی؛-خوشه-امور-مالیاتی

نمونه سوالات تخصصی دستگاه های اجرایی؛ خوشه امور مالیاتی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 75
حجم فایل: 12009 کیلوبایت 
قیمت: 5000 تومان

توضیحات:نمونه سوالات تخصصی دستگاه های اجرایی؛ خوشه امور مالیاتی به همراه پاسخنامه، در قالب فایل pdf و در حجم 75 صفحه.

این مجموعه شامل نمونه سوالات تخصصی خوشه امور مالیاتی در دستگاه های اجرایی به همراه پاسخنامه است.

محتویات بسته:
1- نمونه سوالات مالیه عمومی و قوانین و مقررات مالیاتی، 100 سوال به همراه پاسخنامه
2- نمونه سوالات حسابداری عمومی، 100 سوال به همراه پاسخنامه
3- نمونه سوالات حسبداری صنعتی، 100 سوال به همراه پاسخنامه
4- نمونه سوالات اقتصاد خرد و کلان، 100 سوال به همراه پاسخنامه



با مطالعه این مجموعه خود را برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 95 آماده کنید


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان

پاورپوینت-فصل-پنجم-کتاب-مبانی-سازمان-و-مدیریت-دکتر-رضائیان

پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر رضائیان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 409 کیلوبایت 
قیمت: 4800 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل پنجم کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان با عنوان مبانی برنامه ریزی، در حجم 39 اسلاید. 

کتاب مبانی سازمان و مدیریت تالیف دکتر علی رضائیان از جمله ی مهمترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب با عنوان "مبانی برنامه ریزی" می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد. 

بخشی از متن:
نیاز به برنامه ریزی از این مساله ناشی می شود که همه سازمانها  با فعالیت در محیطی پویا ، مترصد آنند که منابع محدود خود را برای رفع نیازهای متنوع و رو به افزایش خود صرف کنند . پویایی محیط و وجود تلاطم در آن و عدم اطمینان ناشی از تغییرات محیطی بر ضرورت انکار ناپذیر برنامه ریزی می افزاید .

فهرست مطالب:
مقدمه
اهمیت و ضرورت برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی
هدف از برنامه ریزی
اولویت برنامه ریزی
انواع برنامه ریزی
برنامه ریزی راهبردی (استراتژیک)
فواید برنامه ریزی راهبردی
برنامه ریزی عملیاتی (اجرایی)
برنامه ریزی تخصصی
رهیافتهای گوناگون به برنامه ریزی
برنامه ریزی از " داخل به خارج " و برنامه ریزی از " خارج به داخل " 
برنامه ریزی از " بالا به پائین " و برنامه ریزی از " پائین به بالا " 
برنامه ریزی بر مبنای هدف
برنامه ریزی بر مبنای استثناء
برنامه ریزی اضطراری
برنامه ریزی اقتضایی
مراحل عمده برنامه ریزی
سلسله مراتب برنامه ها 
انواع برنامه ها
مأموریتها و اهداف بلند مدت
اهداف کوتاه مدت
راهبردها ( استراتژیها ) 
خط مشیها
انواع خط مشی
رویه ها و مقررات
برنامه های عملیاتی ( تاکتیکی )
بودجه 
اصل تعهدات (Principle Of Commitment) 
فنون برنامه ریزی 
نمودار میله ای ( گانت ) 
نمودار شبکه 
فن ارزشیابی و تجدید نظر در برنامه 
روش مسیر بحرانی 
مزایای استفاده از روش مسیر بحرانی و فن ارزشیابی و بازنگری برنامه
ابعاد  و جنبه های گوناگون برنامه ریزی در سازمانها

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه

مقاله:بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه

مقاله:بررسی موانع استقرار سیستم های اطلاعاتی مدیریت  درکارخانه نیشکرهفت تپهدسته: مدیریت 
بازدید: 90 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 85 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 32 

ارتباط این متغیرها با استقرار نظا م های اطلاعاتی مدیریت از دیدگاه مدیران مورد آزمون قرار گرفته است

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

فرمت فایل ورد با قابلیت ویرایش متن

تعداد صفحات :32

چکیده

هدف این پژوهش، بررسی و شناسایی موانع و مشکلات استقرار نظام های اطلاعاتی مدیریتاز دیدگاه مدیران استبر این اساس، تلاش شده است با شناسایی موانع در مراحل مختلفاستقرار نظام اطلاعاتی مدیریت درکارخانه نیشکرهفت تپه راهکارهای مناسب ارائه و زمینهبرای استقرار این ابزار مدیریتی فراهم شوداین موانع در قالب چهار متغیر کمبود میزان آشناییمدیران با نظام اطلاعاتی مدیریت، کمبود نیروی انسانی متخصص، پایین بودن سطح آموزش واطلاعات کارکنان،و مقاومت کارکنان در مقابل تغییر بررسی شده و ارتباط این متغیرها با استقرارنظا م های اطلاعاتی مدیریت از دیدگاه مدیران مورد آزمون قرار گرفته است.بدین منظور از پرسشنامه هایی برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است وازنرم افزارspss برای تجزیه وتحلیل داده ها استفاده شده است.

که نتایجی به شرح ذیل حاصل گردید:

  • بین کمبود آشنایی مدیران با نظام اطلاعاتی مدیریت و استقرار آن رابطه معنادا ری وجوددارد
  • ببن کمبود نیروی انسانی متخصص برای پشتیبانی اجرایی MIS و استقرار آن رابطه معناداری وجود دارد.
  • بین کمبود سطح آموزش و اطلاعات کارکنان و استقرار MISرابطه معناداری وجود دارد
  • بین مقاومت کارکنان در مقابل تغییر و استقرار MIS رابطه معناداری وجود دارد

استفاده از آزمون ها این نتیجه حاصل شد که بین جنس، سابقة کار، سن، سطح تحصیلات،رشته تحصیلی و میزان اطلاع مدیران ازMIS در درکارخانه نیشکرهفت تپه با استقرار آن رابطةمعنا داری وجود ندارد.

کلید واژه هانظام های اطلاعاتی مدیریت، داده ها، اطلاعات، موانع استقرار نظام هایاطلاعاتی مدیریت

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

طرح تاسیس کارگاه تولید کت و شلوار مردانه

طرح تاسیس کارگاه تولید کت و شلوار مردانه

طرح تاسیس کارگاه تولید کت و شلوار مردانهدسته: حسابداری 
بازدید: 50 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 18 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 90 

پروژه دانشجویی تاسیس کارگاه کت و شلوار مردانه رشته حسابداری

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

هر گونه فعلیت تجاری باید در چارچوب سازمانی متشکل و منظم و بر اساس قوانین کشور انجام می گیرد . این سازمان ها لازم است با نام در کارگاه یا شرکت به ثبت برسند ثبت یک کارگاه و راه اندازی آن مستلزم انجام تشریفاتی خاص و تهیه و تنظیم مدارکی معین است . که آشنایی مراجعان با مقررات ثبت شرکتها و کارگاهها سبب اتلاف وقت و نیروی کارکنان و مراجعه کنندگان این نوع ادارات و موجب بسیاری از ناخشنودیهای    می گردد . از سوی دیگر هر گونه تغییر و تحول در جهت دگرگونی در ساختار شرکت یا کارگاه از قبیل نوع تولید کارگاه ، تغییر در میزان سرمایه ، موضوع و نام آن ، محل کارگاه ، ترکیب هیأت مدیره ،...

که بایستی به مرجع های مربوط گزارش شود . اعلام مواردی که طبق مقررات قانون کار و قانون تجارت باید به مراجع یاد شده گزارش گردد چنان اهمیتی دارد که خودداری از این عمل به برخورداری از حبس تأذیبی و جزای نقدی یا هر دو مجازات خواهد انجامید و این تنها نمونه ای از حساسیت و ظرافت موضوع است . اقون بر مقوله راه اندازی و ثبت کارگاهها یا شرکتهای تجاری  ثبت مؤسسات غیر تجاری اختراعات و علایم تجاری و اقدامات بازرگانی و شماره ( کد ) اقتصادی ، صندوق های قرض الحسنه و ثبت شعبه بنمایند که شرکت های خارجی نیز امروز اهمیت فراوانی یافته و مردم به انحنای گوناگون به این موارد و پیچیدگی های مرتبط به آن مواجهند .

نظام اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بر پایه سه بخش دولتی ، تعاونی و خصوصی با برنامه ریزی منظم و صحیح استوار است .

بخش دولتی : شامل کلیه صنایع بزرگ ، بازرگانی خارجی ، معادن بزرگ ، بانکداری ، بیمه ، تأمین نیرو ، سدها و شبکه های بزرگ آبرسانی ، و رادیو و تلویزیون ، پست و تلگراف و تلفن ، هواپیمایی ، کشتی رانی ، راه و راه آهن و مانند اینها است که به صورت مالکیت عمومی و در اختیار دولت است .

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید