آیا بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد؟
قیمت فایل فقط 25,600 تومان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
رشد سریع فناوری اطلاعات خصوصاً در دو دهه گذشته، به عنوان مهمترین عامل تغییر در سطح جامعه و سازمانها تلقی میشود.یکی از مهمترین انواع کاربرد دولت الکترونیک، ارائه خدمات مالیاتی الکترونیکی دولت به مؤدیان مالیاتی است که در آن، مؤدیان با پر نمودن اظهارنامههای الکترونیکی به صورت آنلاین (اینترنتی) ضمن صرفهجویی قابل توجه در وقت و زمان و کاهش هزینهها به بهترین صورت ممکن مالیاتهای خود را پرداخت مینمایند. لذا افزایش تمایل به دولت الکترونیک این سوال را در ذهن ایجاد مینماید که آیا مودیان مالیاتی تمایل به پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی را دارند؟( رضایی، 1383).
نظر به تأثیراتی که مالیاتها بر متغیرهای اقتصادی به جای میگذارند، اتخاذ سیاستهای مالیاتی مناسب در راستای اصلاح و بهبود سیستم از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است. استفاده از فنآوری اطلاعات در اجرای مالیات ستانی الکترونیکی و مکانیزه نمودن نظام مالیاتی کشور میتواند بر رضایت مؤدیان و سهل الوصول بودن اخذ مالیات بیفزاید. شناسایی ظرفیتهای مالیاتی، ایجاد شبکههای اطلاعاتی درون سازمانی و برون سازمانی (مؤدیان مالیاتی) و نیز ارتقای کارایی جمعآوری مالیات کشور مستلزم بکارگیری فنآوریهای نوین در زمینه پیادهسازی سیستمهای الکترونیکی اخذ مالیات و مکانیزاسیون اداری میباشد.
یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار درتغییر نظام مالیاتی سنتی به نظام مالیاتی الکترونیکی، توجه به خواستههای مالیات دهندگان و همراهی و همکاری آنان است. بررسی مطالعات محققان و تجارب مدیران در کشورهای پیشرفته بیانگر آن است که اصلاح و تجدید نظر مستمر در سیستمها و روشهای انجام کار و بهبود آن با توجه به پیشرفت علوم و فناوریهای روز دنیا امری اجتناب ناپذیر است، چرا که در غیر این صورت سیستم پاسخگوی نیازهای رو به رشد جامعه نبوده و محکوم به زوال است. (کریمی، عباسعلی، 1378)
فرضیه اصلی:
بین میزان رضایت مشتریان و پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی رابطه معناداری وجود دارد.
فرضیات فرعی:
بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.
بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.
بین پذیرش خدمات مالیات الکترونیکی توسط مودیان مالیاتی نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.
بیان مسئاله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مرور ادبیات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات
فرضیه ها
تعاریف
روش تحقیق
متغیرهای مورد بررسی
شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ای) و ابزار
جامعه و نمونه آماری
روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
قیمت فایل فقط 25,600 تومان