دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکیدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 168 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانکی کشور در قالب نظام بانکداری الکترونیکی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانکی در این زمینه ارتقاء نیافته است

قیمت فایل فقط 16,500 تومان

خرید

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی

بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی(مطالعه موردی خدمات الکترونیک بانک سپه)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بانکداری الکترونیک,بانکداری الکترونیک بانک سپه,بانکداری الکترونیکی بانک سپه,دانلود پروپوزال بانکداری الکترونیک بانک سپه,پروپوزال بانکداری الکترونیک,پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بانک,

بیان مسئله

در یک شهر الکترونیکی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی تدارک دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است که میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الکترونیکی نیاز دارد. خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه که به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی که استفاده صحیح از خدمات الکترونیکی برکاهش مشکلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الکترونیکی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانکی کشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری کلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانکداری الکترونیکی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مرکز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) و کارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء کیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.از جمله این اقدامات می‌توان به امکان دریافت خدمات بانکی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره کرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانکی کشور در قالب نظام بانکداری الکترونیکی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانکی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الکترونیکی بانک ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانکداری الکترونیکی، به حداقل رساندن و در صورت امکان حذف کامل مراجعه مشتریان به بانک ها جهت انجام خدمات بانکی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانکی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی است که تلاش نظام بانکی کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و خدمات الکترونیک بانک رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

,پروپوزال باکداری,پروپوزال بانکداری الکترونیک,بانکداری اینرنتی بانک سپه,بانک سپه,موبایل بانک سپه,تلفن بانک سپه,موانع استفاده از بانکداری الکتونیک,موانع بانکداری الکترونیک,پروپوزال رشته مدیریت

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

قیمت فایل فقط 16,500 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی , موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی , موانع استفاده از بانکداری الکترونیکی , خدمات الکترونیک بانک سپه , پروپوزال موانع استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی , خدمات بانکداری الکترونیکی , بانکداری الکترونیکی , بانکداری الکترونیک , بانکداری الکترونیکی بانک سپه , بانک سپه , خدمانت اینترنتی بانک سپه , موبایل بانک سپه , خدمات نوین سیستم بانکی کشور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد