دسته: جزوه های درسی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 17 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 8 روش تدریس مبتنی بر خلاقیت، اندک زمانی است که مورد توجه قرار گرفته است اوج توجه به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت پس از دهه ی 1980 بوده است ولی بیشترین توجه به خلاقیت از حدود نیمه دوم قرن بیستم آغاز شده است
قیمت فایل فقط 2,000 تومان

سالیانی است که به خلاقیت به مثابه یکی از توانمندی های عالی ذهنی مورد توجه قرار می گیرد. این موضوع مورد توجه فلاسفه ، دانشمندان علوم تجربی، و دانشمندان علوم نظری و انسانی بوده است. برای گسترش دامنه بررسی خلاقیت و روشن سازی دورن داشت خلاقیت، روان شناسان، به ویژه روان شناسان حوزه آموزش و پرورش زحمات زیادی را متحمل شده اند. با اینهمه، آنچه در زمینه ی خلاقیت ارائه شده است، بیشتر در برگیرنده ی شیوه های پرورش خلاقیت است، و کم تر به این امر که چگونه می توان مبتنی بر خلاقیت عمل کرد، پرداخته شده است. در روش تدریس مبتنی بر خلاقیت، تلاش بر این است که شیوه خلاقانه عمل کردن از سوی معلم و دانش آموز باز نموده شود. معلم باید با استفاده از روش تدریس حاضر به گونه ای تدریس کند که بتوان با شاخص های خلاقیت آن را خلاقانه نامید. دانش آموزان هم باید در فراگیری از راه های خلاقانه بهره گیرد.
قیمت فایل فقط 2,000 تومان

برچسب ها : • نگاهی به روش تدریس مبتنی بر خلاقیت , مقاله، روش تدریس، آموزش، خلاقیت