دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

کتاب الکترونیک بسیار ساده است

کتاب الکترونیک بسیار ساده است

کتاب الکترونیک بسیار ساده استدسته: کامپیوتر و IT 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 7854 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 320 

در کتاب حاضر مباحث فراگیری علم الکترونیک را به زبان ساده بیان کرده است که شما با مطالعه ی این کتاب با این علم بیشتر اشنا خواهید شد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

الکترونیک دانش مطالعهٔ عبور جریان الکتریکی از مواد مختلف - مانند نیمه‌رساناها، مقاومت‌ها، القاگرها و خازن‌ها و آثار آن است. الکترونیک همچنین به عنوان شاخه‌ای از فیزیک نظری شناخته می‌شود. طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی برای حل مشکلات عملی، قسمتی از مباحث موجود در مهندسی الکترونیک را تشکیل می‌دهد.

در کتاب حاضر مباحث فراگیری علم الکترونیک را به زبان ساده بیان کرده است که شما با مطالعه ی این کتاب با این علم بیشتر اشنا خواهید شد.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : کتاب الکترونیک بسیار ساده است , کتاب الکترونیک بسیار ساده است دانلود کتاب الکترونیک بسیار ساده است ,آموزش الکترونیک دانلود کتاب الکترونیک الکترونیک بسیار ساده است کتاب الکترونیک

کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی

کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی

کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکیدسته: کامپیوتر و IT 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 5696 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 304 

در کتاب حاضر شما بیشتر با اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی آشنا خواهید شد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

کاربرد رایانه در دانش پزشکی تحت عنوان یکی از حوزه های اصلی علم مهندسی پزشکی با هدف اصلی پردازش و تحلیل اطلاعات پزشکی و ارتباطات بین این اطلاعات و بیماران است.

در کتاب حاضر شما بیشتر با اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی آشنا خواهید شد.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی , کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی ,دانلود کتاب اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی اصول و مبانی رایانه و شبکه در مهندسی پزشکی کتاب اصول و مبانی رایانه کتاب اصول شبکه در مهندسی پزشکی

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان هادسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 110 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 19 

در این مطلب مسائل مطرح شده را در سطوح گروه،سازمان و محیط بیان کرده اماز آن جا که مسائل مطرح شده از جمله مشکلات اصلی و پراهمیت سازمانها بوده اند لذا به بیان مشکلات این سازمان ها پرداخته ام مشکلاتی از قبیل فساد مالی(رشوه) در نظام اداری بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها

دانلود مقاله بررسی مسائل فساد مالی(رشوه) در نظام اداری و بی تفاوتی در کارکنان و اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 نظارت کارآمد در سازمان ها,نظارت در سازمان ها,دانلود مقالات مدیریت,بررسی مسائل فساد مالی در سازمان و نظارت در سازمان ها,مسائل ساختاری در سازمان ها,رفتار سازمانی,مسائل اخلاقی در سازمان ها ,دانلود مقاله رشوه در اداره,دانلود مقاله بی تفاوتی کارکنان,بی تفاوتی کارکنان,مطالعه مسائل سازمانی,دانلود مقاله فاسد مالی در اداره,دانلود مقاله رشوه در اداره,مسائل سازمانی,دانلود تحقیق بی تفاوتی کارکنان,

چکیده

در این مطلب مسائل مطرح شده را در سطوح گروه،سازمان و محیط بیان کرده ام.از آن جا که مسائل مطرح شده از جمله مشکلات اصلی و پراهمیت سازمانها بوده اند لذا به بیان مشکلات این سازمان ها پرداخته ام مشکلاتی از قبیل:

- فساد مالی(رشوه) در نظام اداری

- بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله

- موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

در این مقاله ابتدا شرح مختصری از موضوع مسئله مربوطه بیان شده و مسئله هر سازمان را مطرح کرده ام و  نهایتا راهکارها و نتایج حاصل از آنها را قید کرده و سخن را به پایان میبرم

تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری

 رشوه عبارت است از دادن مالی منقول یا غیر منقول و یا وجه نقد به کسی برای انجام یا تسریع در انجام مقصود خود یا ابتکردن باطل و حق جلوه دادن آن.

بطور کلی رشوه در سازمانها و ادارات دولتی تحت دو عامل شکل می گیرد:

عوامل شخصیتی

عوامل اداری سازمانی

الف)عوامل شخصیتی:در یک سازمان اداری ساختار پرسنلی خوب همراه محیط سالم اداری باعث جلوگیری از تخریب شخصیت افراد خواهد شد ودریافت رشوه نیز از مصادیق بارز تخلفاتی است که در میان کارمندان و کارکنان یک اداره تحت اختلال شخصیت تحقق پیدا می کند و فرد بر اساس کمبودهای شخصیتی یا مادی خود مرتکب بزه رشوه خواری می گردد.

ب): عوامل اداری سازمانیفرهنگ سازمانی یکی از بهترین راه کارهای شناخت افراد بوده و به دلیل ماهیت موثر و قوی خود که می تواند بر رفتارهای اعضاء اداره موثر باشد و نقش مهمی را در مهار درونی رفتارهای کارکنان و پیش گیری از فساد اداری(رشوه) توسط آنان ایفا می نماید.فرهنگ سازمانی که پیوندی نزدیک با فرهنگی عمومی جامعه دارد و عامل مهمی در شکل گیری رفتارهای سازمانی و سلامت شخصیتی افراد کارکن در آن سازمان می باشد و این فرهنگ شامل آداب و رسوم و موازین اخلاقی و پایبندی به اصول و اعتقادات و قوانین حاکم بر آن الویتها می باشد که در صورت بهینه سازی می تواند باعث ارتقاء سلامت اداری گردد

علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله

 بی تفاوتی کارکنان نسبت به مسائل و مشکلات سازمان، مشکلی است که در ایران گریبانگیر اکثر سازمانهای دولتی و بعضی سازمانهای غیر دولتی است. مدیران در برخورد با این موضوع عکس العمل های متفاوت از خود نشان می دهند، بعضی فقط حرص می خورند، بعضی چون چاره ای نمی یابند بی تفاوت می گذرند، بعضی چاره کار را آموزش کارکنان می دانند،‌ بعضی (مدیران بی تجربه) اصلاً متوجه آن نمی شوند. آنها در سازمان خود مشکلی نمی بینند. بی تفاوتی نوعی انحراف از وضعیت متعادل در سازمان است. در مدیریت بحران نیز، بحران را انحراف از وضعیت تعادل تعریف کرده اند. پس شاید بتوان بی تفاوتی را نیز نوعی بحران نامید. اگر به بی تفاوتی مانند دیگر عوامل بحران زا از قبیل: کاهش نقدینگی، یا عدم فروش کالای تولید شده و مواردی از این دست، توجه شود، می توان به آن بعنوان یک عامل تخریبی در سازمان نگاه کرد. بی تفاوتی را شاید بتوان یک بحران خاموش، سقوط آرام و تخریب مستمر و بدون صدا نام نهاد. نگرش این چنینی به موضوع بی تفاوتی با توجه به اینکه تأثیر زیادی بر سیستمهای مختلف در سازمان، بخصوص بر تولید دارد، بسیار جای تأمل است.

موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد  در سازمان ها

 نتایج مطالعات و تحقیقات انجام شده نشان دهنده این واقعیت تلخ است که فساد در شکل های مختلف در دستگاه های اداری وجود دارد و سازمانهای نظارتی به رغم تمامی تلاش های انجام شده، قادر به مقابله و برخورد با آن نبوده اند. هرچند ارزیابی وضعیت نظارت در کشور منوط به اطلاعات و آمار عملکرد سازمانهای نظارتی و تحلیل کیفیت اثربخشی فعالیت ها و اقدامات آنها در سطح کشور می باشد، اما در یک دیدگاه کلی به نظرمی رسد مجموعه اقداماتی که تحت عنوان نظارت در کشور انجام می شودبه لحاظ موانع، محدودیت ها و مشکلات از کفایت و کارایی لازم برخوردار نبوده ونتوانسته در برخورد با پدیده های مختلف فساد نقش سالم سازی را ایفاء نماید و همه زوایا و عرصه ها را تحت پوشش قرار دهد. نظارت و ارزشیابی بعنوان یکی از اصول مدیریت باید از کارآیی و اثربخشی برخوردار باشد و متناسب با شرایط محیطی و هدف در اشکال گوناگون انجام شود. نظارت دقیق و کامل بر دستگاههای مختلف کشور یک ضرورت است. و باید برای این مهم تدابیر ویژه ای اتخاذ گردد.

فهرست مطالب:


چکیده
مسئله اول: مسائل اخلاقی و شرعی د رسازمان ها
بررسی فساد مالی (رشوه) در نظام اداری
تعریف رشوه و جایگاه آن در نظام اداری
دلایل و علل رشوه در سازمان ها
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با رشوه خواری
راهکارها
مسئله دوم: مسائل رفتاری در سازمان ها
علل بروز بی تفاوتی در کارکنان و روش های مقابله
بعضی از علل بروز بی تفاوتی در کارکنان
عوامل موثر بر کنترل و کاهش بی تفاوتی در کارکنان
نتیجه گیری و ارائه راهکارهای مقابله با بی تفاوتی در سازمان ها
پیشنهادات
مسئله سوم: مسائل ساختاری در سازمان ها
موانع و محدودیت های اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها
عوامل و علل محدودیت ها نظارت های کارآمد در سازمان ها
نتیجه گیری و پیشنهاد
فهرست منابع

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی مسائل رشوه در سازمان و بی تفاوتی کارکنان و نظارت در سازمان ها , بررسی مسائل فساد مالی در سازمان و نظارت در سازمان ها مسائل اخلاقی و شرعی در سازمان ها مسائل اخلاقی در سازمان ها اعمال نظارت کارآمد در سازمان ها نظارت کارآمد فساد مالی(رشوه) در نظام اداری مسائل ساختاری در سازمان ها مسائل رفتاری در سازمان ها ,مطالعه موردی مسائل سازمانی مقاله مدیریت سازمانی رفتار سازمانی تعریف رشوه نظام اداری

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرد

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرد

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرددسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 91 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 21 

ر این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرد

مدل های ارزیابی عملکرد

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل, مدل های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی,مدل های ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل های ارزیابی عملکرد,دانلود مقاله مفاهیم ارزیابی عملکرد,سیستم ارزیابی عملکرد,مدیریت عملکرد,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقاله کیفیت,ارزیابی عملکرد کارکنان

چکیده

سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید. ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد.در این مقاله به تعریف ارزیابی عملکرد در قالب سازمانی می پردازیم و پس از معرفی دیدگاه های مختلف در زمینه ارزیابی عملکرد و همچنین بیان فرایند کلی آن در سازمان ها، مدل ها و الگوهای رایج ارزیابی، چارچوبها و متدهای نوین در این زمینه را معرفی کرده و نقاط قوت و ضعف هر یک را بیان خواهیم کرد. و به بررسی مقایسه ای دو مدل BSC وEFQM که هر دو از مقبولیت گسترده ای در اغلب کسب و کار ها برخوردار هستند، پرداخته می شود. و نقاط ضعف و قوت هر یک، امکان استفاده همزمان از دو مدل بررسی می شود.

کلمات کلیدی: عملکرد ، مدیریت عملکرد ، ارزیابی عملکرد ، شاخص های سنجش

مقدمه

مدیریت عملکرد و سیستم ها و روش های مربوط به آن در سازمان های مختلف از جمله شاخه های مدیریت امروز است که بحث توانمندسازی و قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت را برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی دنبال می کند. هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384، ص125).

با افزایش رقابت در عرصه تولید و خدمات ، سازمانها به شاخصها و الگوهایی برای بررسی عملکرد خود نیاز پیدا کردند. بروز چنین نیازی و کارایی نداشتن سیستم های اندازه‌گیری با عملکرد سنتی، باعث خلق مدل های جدید ارزیابی عملکرد در سطح سازمانها شد. مدل های قدیمی اندازه گیری عملکرد که عموماً مبتنی بر شاخصهای مالی‌اند.

مفهوم ارزیابی عملکرد

 از واژه «ارزیابی عملکرد» تعاریف بسیاری ارائه شده است. به منظور درک صحیح هر پدیده یا موضوع لازم است آن پدیده تعریف تا برداشت و فهم مشترکی حاصل شود. موضوع ارزیابی عملکرد نیز از این قاعده مستثنی نیست. لازم به ذکر است با توجه به تشابه نسبی، مفهوم ارزیابی در بعد کارکنان، سپس در بعد استفاده از منابع و امکانات، و نهایتاً در قالب سازمانی تعریف ‌گردد. ارزیابی عملکرد عبارت است از: «فرایند کمی کردن کارایی و اثربخشی عملیات»( Neely, A.D., Gregory, M., Platts, K.W,1995) که با مروری بر ادبیات موضوع می توان دلایل آن را به سه گروه اصلی زیر تقسیم کرد:
1-اهداف استراتژیک : که شامل مدیریت استراتژیک و تجدید نظر در استراتژی هاست؛

2- اهداف ارتباطی : که شامل کنترل موقعیت فعلی ، نشان دادن مسیر آینده ، ارائه بازخور و الگوبرداری از سازمانهای دیگر است؛

3- اهداف انگیزشی : که شامل تدوین سیستم پاداش و همچنین تشویق بهبود و یادگیری است.
مسئله ارزیابی عملکرد (عامل موردبررسی و روش ارزیابی) سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. سازمانهای تجاری در گذشته از شاخصهای مالی به عنوان تنها ابزار ارزیابی عملکرد استفاده می کردند تا اینکه جانسون و کاپلن در اوایل دهه 1980 پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت بسیاری از ناکاراییهای این اطلاعات را برای ارزیابی عملکرد سازمانها نمایان ساختند که این ناکارایی ناشی از افزایش پیچیدگی سازمانها و رقابت بازار بود (Kaplan, R.S. and Norton, D.P,1992)

ارزیابی عملکرد فرآیندی به منظور سنجش و اندازه گیری عملکرد در دستگاه های دولتی در قالب عباراتی نظیر کارآیی، اثربخشی، توانمندسازی است که این مساله قابلیت پاسخگویی را در چارچوب اصول و مفاهیم مدیریت برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی و قالب برنامه های اجرایی برعهده دارد

ارزیابی عملکرد کارکنان,مدل کارت امتیازی متوازن,لزوم ارزیابی عملکرد,مدل سرآمدی(EFQM),ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد,مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد,کارت امتیازی متوازن,(BSC),

فهرست مطالب:

چکیده
مقدمه

مدیریت عملکرد سازمان

 

ضرورت و اهمیت مدیریت عملکرد

 

تعریف و مفهوم مدیریت عملکرد

 

فرایند مدیریت عملکرد

مفهوم ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد
ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد

تاریخچه ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت فراگیر

مدیریت برمبنای هدف

مدیریت براساس ارزش ها

جایزه ملی BALDRIGE

هزینه یابی بر مبنای فعالیت

نظام مدیریت هوشین

ارزش ها و مفاهیم بنیادی

 

 

مدل ها و الگوهای سیستم ارزیابی عملکرد
معرفی مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) و مدل سرآمدی (EFQM)
کارت امتیازی متوازن(BSC)
مدل سرآمدی(EFQM)
از مدل سرآمدی به کارت امتیازی متوازن
از مدل کارت امتیازی متوازن به سمت مدل سرآمدی
نتیجه‌گیری
منابع

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرد , دانلود مقاله مدیریت عملکرد و مدل های ارزیابی عملکرد ,ارزیابی عملکرد سازمانی مدل های ارزیابی عملکرد لزوم ارزیابی عملکرد کارکنان رویکردهای ارزیابی عملکرد سیستم ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد ارزیابی عملکرد شاخص های سنجش عملکرد ,مدیریت کیفیت فراگیر ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد مدیریت عملکرد سازمان مدل سرآمدی

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتیدسته: کامپیوتر و IT 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 972 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا کیفیت فعالیت های اینترنتی شما را بهبود ببخشد و درآمدزایی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا کیفیت فعالیت های اینترنتی شما را بهبود ببخشد و درآمدزایی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کتاب حاضر مجموعه نکات کارآفرینی در کسب و کار اینترنتی گردآوری شده است.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : کتاب 161 نکته موفقیت درکسب و کار اینترنتی , کتاب کسب و کار اینترنتی کتاب 161 نکته کسب و کار اینترنتی ,دانلود کتاب کسب و کار اینترنتی خرید کتاب کسب و کار اینترنتی