دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

مقاله اعتصاب

مقاله با عنوان اعتصاب

مقاله با عنوان اعتصابدسته: علوم اجتماعی 
بازدید: 11 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 37 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 28 

مقاله با عنوان اعتصاب

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

 

مقاله با عنوان اعتصاب

مقدمه

اعتصاب از پیامدهای احتمالی اختلاف های جمعی میان کارگران و سازمانهایشان با کارفرمایان است.اعتصاب معمولا از آخرین اقدامات طرفین است.

از آنجا که کارفرمایان معمولا شرایط کار را یک جانبه تغییر می دهند و کارگران که چنین امتیازی ندارند برای تغییر شرایط به اعتصاب متوسل می شوند.البته کارفرمایان اعتصاب را اقدامی مخرب و خلاف منافع جامعه میدانند.

حق اعتصاب نیز مثل اکثر موازین حقوق بشر برای مدتی طولانی مورد نقض بوده و به عنوان جرم برای آن مجازات هایی نیز در نظر گرفته می شد.با گذشت زمان از حالت جرم به نقض قرداد تغییر حالت داده.در برخی از نظام ها در همین حد باقی مانده اما در برخی نظام ها با مواضع مردم سالارتر به عنوان یک حق و آزادی عمومی در نظر گرفته می شود.

تعریف اعتصاب

فرنچ وساورد اعتصاب را خودداری گروهی از کارکنان از کارکردن برای فشار وارد آوردن به کارفرمایان و وادار کردن آنها به تغییر جنبه خاصی از شرایط شغلی آنان تعریف می کنند.

خانم دکتر زاهدی اعتصاب را عبارت از خوداری ارادی و دسته جمعی از کار که کارگران به منظور نیل به اهداف خاصی انجام می دهند ،بدون آن که معمولآ به سقوط دایمی قرارداد کار بی انجامد، تعریف کرده است.

تعریف کلی : اعتصاب اقدامی نمایشی و گروهی از جانب کارگران است که اولآ به منظور بیان مشکلات و نارساییهای اقتصادی و اجتماعی و شغلی و ثانیآ برای اعتراض به سوء رفتار شغلی کارفرما . ثالثآ برای کنترل اعمال قدرت یک جانبه ی وی در فرایند  تولید صورت می گیرد.این اقدام را ممکن است گروهی بزرگ متشکل یا عده ای معدود کارگر برای مدتی کوتاه یا طولانی انجام دهند.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                  صفحه

مقدمه                                                                                                                                       1

تعریف اعتصاب                                                                                                                        2

تاریخچه اعتصاب                                                                                                                     3

انواع اعتصاب                                                                                                                           4

الف) از نظر محدوده اعتصاب                                                                                                   4

ب) از نظر شدت اعتصاب                                                                                                         5

ج) از نظر میزان خسارت                                                                                                           6

د) از نظر دامنه سیاسی                                                                                                              7

ه) سایر اشکال اعتصاب                                                                                                 7

تئوری های اعتصاب                                                                                                                 8

دیدگاه مبتنی بر پیشرفت تاریخی جوامع صنعتی است                                                                8

تئوری های مبتنی بر ساختار                                                                                                       9

تئوری مبتنی بر اقتصاد                                                                                                               9

تئوری مبتنی بر سیاست                                                                                                              10

عوامل موثر بر وقوع اعتصاب                                                                                                    10

تعطیل کارگاه                                                                                                                           12

حق اعتصاب                                                                                                                             12

انواع اعتصاب                                                                                                                           12

علت های اعتصاب                                                                                                                   13

رایج ترین علتهای اعتصاب                                                                                                       14

اعتصاب و نظریه های تخصص و همکاری                                                                                15

اعتصاب نظریه بهره کشی و ستیز                                                                                               15

اعتصاب و مشروعیت بازار                                                                                                        15

نظریه های اعتصاب و کاربرد آن در کشورهای صنعتی                                                              15

فرانسه                                                                                                                                       16

نکات برجسته از رهیافت شورتر وتیلی                                                                                      18

سوئد                                                                                                                                        18

ایراد باتستون به نتیجه گیریهای کورپی و شالف                                                             20

ایالات متحده آمریکا                                                                                                                21

بریتانیا                                                                                                                                       22

پیشگیری از اعتصاب                                                                                                                 23

پایان اعتصاب                                                                                                                           24

منبع                                                                                                                                          25

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتیدسته: علوم انسانی 
بازدید: 11 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 81 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 13 

کیفیت خدمات، مشتریان اینترنتی بانک ملت ، وفاداری مشتریان، رضایت مشتریان

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

 

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی

بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی شعب بانک ملت شهر بندرعباس

وفاداری مشتریان

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

چکیده

ما در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی شعب بانک ملت شهر بندرعباس پرداختیم. متغیر مستقل تحقیق کیفیت خدمات بوده که از پنج بعد اطمینان خاطر،سهولت کاربرد،زیبایی پایگاه اینترنتی،سفارشی سازی ،پاسخگویی به موقع تشکیل شده است. متغیر وابسته تحقیق نیز وفاداری می باشد. متغیر های واسطه ای تحقیق نیز رضایت ،اعتماد و هزینه های جابجایی بوده است. افزایش وفاداری مشتری می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان گردد . از طرفی امروزه خدمات مشتریان به سوی خدمات اینترنتی سوق پیداکرده است. لذا در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنتی بانک ملت پرداخته شده است. روش تحقیق بکار گرفته شده، توصیفی از نوع همبستگی بوده و تحقیق از نظر هدف یا ماهیت کاربردی است. روش گردآوری اطلاعات به صورت میدانی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه است.

کلید واژه ها : کیفیت خدمات، مشتریان اینترنتی بانک ملت ، وفاداری مشتریان، رضایت مشتریان

بیان مسئله

در عصر حاضر وفاداری مشتریان الکترونیک که در نهایت به افزایش نرخ حفظ این مشتریان برای سازمان ها می انجامد، یکی از تبعات مهم مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک قلمداد می گردد. افزایش وفاداری مشتری می تواند موجب کاهش هزینه های بازاریابی و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان گردد .( Aaker, & Jacobso,1994) با توجه به اهمیت این موضوع در بقای کسب و کارها یکی از اولویت های اساسی سازمان ها تبدیل گشته است. در محیط رقابتی و پرچالش امروزی، سازمان ها بیش از هرچیز، بر ایجاد روابط پایدار و سودآور با مشتریان تأکید می کنندبود .(Tsoukatos & Graham, 2006) در حقیقت، لازمه بقا در گردونه رقابت و بازارهای اشباع شده کنونی نه تنها جذب و راضی ساختن مشتریان بلکه ایجاد روابط بلند مدت با آنان است. (Lowenstein,1996) این مسئله دردنیای برخط که با رقابت فزاینده همراه است و مشتریان قادرند تنها با فشردن دکمه ای به مقایسه محصولات و خدمات رقبا بپردازند، از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و رمز دستیابی به مزیت های رقابتی است( .(Srinivasan et al,2002

وفاداری مشتریان

فهرست مطالب پروپوزال

 

مقدمه

بیان مسئله

مدل تحقیق

فرضیه های تحقیق

بیان نظری تحقیق

پیشینه تحقیق

روش تحقیق

اعتبار پرسشنامه

روش تجزیه و تحلیل داده

آزمون فرض

نتیجه گیری

پیشنهادات

پیشنهادات برای تحقیقات آتی

محدودیت های تحقیق

منابع

 

 

 

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانهادسته: مدیریت 
بازدید: 13 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 75 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 49 

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن کارکنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

 

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

 

 ‌ ‌توجه‌ به‌ انسان‌ به‌عنوان‌ بزرگترین‌ سرمایه‌ سازمان‌ و مطالعه‌ رفتار وی، سابقه‌ کوتاهی‌ دارد. رشته‌ علمی‌ جدیدی‌ که‌ دارای‌ نگرش‌ سیستمیک‌ به‌ رفتار انسان‌ در سازمان‌ است‌ و از یافته‌های‌ علوم‌ رفتاری‌ و مطالعات‌ و تجربیات‌ رفتار سازمانی‌ بهره‌گیری‌ می‌کند، عبارت‌ است‌ از بهسازی‌ نیروی‌ انسانی‌ و سازمان‌ که‌ با تلاش‌ و پیگیری‌ بی‌وقفه‌ صاحبنظران‌ مدیریت‌ روبه‌ توسعه‌ و تکامل‌ است. این‌ رشته‌ علمی‌ نوین‌ توانسته‌ است‌ با انجام‌ تغییرات‌ برنامه‌ریزی‌ شده، عوامل‌ انسانی‌ را با محیط‌ خارجی‌ سازگار کند، تعارضات‌ درون‌ سازمانی‌ را از بین‌ ببرد و باایجاد گروههای‌ منسجم‌ و مولد و مشارکت‌ دادن‌ کارکنان‌ در کلیه‌ فعالیتها و تلاشها، بهره‌وری‌ سازمان‌ را به‌نحوی‌ مطلوب‌ افزایش‌ دهد.

 ‌مدیران‌ از بدو پیدایش‌ سازمان‌ تاکنون‌ همواره‌ برای‌ بهسازی‌ آن‌ تلاش‌ و کوشش‌ بی‌وقفه‌ای‌ به‌عمل‌ آورده‌اند تا با بهره‌گیری‌ از تجارب‌ علمی‌ گذشته‌ و فنون‌ و روشهای‌ علمی‌ حاضر که‌ حاصل‌ پیشرفت‌ نظریه‌های‌ علمی‌ و دستاوردهای‌ مکاتب‌ مدیریت‌ است‌ بتوانند کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ را افزایش‌ دهند.

 ‌هدف‌ اکثر مکاتب‌ مدیریت‌ افزایش‌ کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ است. البته‌ تعدادی‌ از آنها به‌سبب‌ نگرش‌ محدود و مفروضاتی‌ که‌ درباره‌ سازمان‌ و انسان‌ دارند نتوانسته‌اند به‌ هدف‌ خود نائل‌ شوند. برای‌ نمونه‌ مکتب‌ کلاسیک‌ با فرض‌ عقلایی‌ - اقتصادی‌بودن‌ انسان‌ استفاده‌ از اصول‌ و کارکرد مدیریت‌ علمی، تبعیت‌ از مدل‌ بوروکراتیک‌ را برای‌ بهسازی‌ و افزایش‌ کارایی‌ سازمان‌ تجویز کرده، به‌ انسان‌ با دید مکانیکی‌ نگریسته، روابط‌ غیررسمی‌ افراد را در محیط‌ کار نفی‌ کرده‌ و اصولاً‌ ساختار سازمان‌ رسمی‌ واجرای‌ بی‌چون‌ وچرای‌ قانون‌ و مقررات‌ را مدنظر قرار داده‌ است.

 ‌به‌طور کلی‌ «بهبود وبازسازی‌ سازمان» فرایندی‌ است‌ که‌ از طریق‌ آن‌ دانش‌ و عملکردهای‌ علوم‌ رفتاری‌ برای‌ کمک‌ به‌ سازماندهی‌ در دستیابی‌ به‌ اثربخشی‌ بیشتر، از قبیل‌ بهبود شرایط‌ زندگی‌ (بالارفتن‌ رفاه) افزایش‌ بهره‌وری‌ و بهبود کیفیت‌ کالا و خدمات‌ مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد. هدف‌ از بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ بهبود تواناییها و امکانات‌ سازمان‌ برای‌ ارزیابی‌ و حل‌ مشکلات‌ سازمانی‌ است. از سوی‌ دیگر بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ برای‌ بهبود کل‌ سیستم، یعنی‌ خود سازمان‌ و بخشهای‌ تابعه‌ آن‌ و ارتباط‌ با محیط‌ پیرامون‌ طراحی‌ می‌گردد.    

 

 هدف از تحقیق:

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن کارکنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان

آنان، برآوردکردن نیازهای اساسی آنان، برقراری اعتماد متقابل میان مدیران وکارکنان ، ایجاد تعهد درکارکنان،توجه به کارکنان ازطریق ایجاد انگیزه وتوانایی درآنها باپرداخت پاداش مالی وارتقاء،سهیم کردن کارکنان در بهره وری حاصل ازکارشان ، تشخیص واستفاده ازاستعدادهای فردی افراد در جهت ارتقاء سازمان وبهره وری حاصله میباشد .  

·       انگیزه ا نتخاب تحقیق

         علل عدم موفقیت  طرحهای بهره وری درادارات وسازمانهای ایران بخصوص ادارات وسازمانهای دولتی وجلب توجه مدیران ومسئولین مربوطة درجهت ارتقاء‌بهره وری ازطریق راهکارهای علمی ، اصولی ومنطقی با استفاده ازتجربیات اندیشمندان .

·       اهمیت تحقیق

ü     گامهای شناسایی مشکل عدم بهره وری وراه حل آن، بهبود بهره وری ، شناسایی منابع بهبود بهره وری  درجهت تحقق اهداف وپیشرفت سازمانها

·       قلمروزمانی ومکانی تحقیق

ü     وضعیت فعلی  روشهای افزایش بهره وری در ادارات وسازمانهای ایران

·       فرضیات تحقیق

1-    کارآیی بیشتر در افزایش بهره وری تاثیر دارد

2-   استفاده از روندهای موثر بربهره وری مثل روند (فردی – سازمانی – تکنولوژیک – فرهنگی ) موجب بهره وری مطلوب میباشد

3-  ایجاد تعهد در کارکنان  موجب ارتقاء بهره وری میشود

4-   توجه به کارکنان درمیزان  بهره وری سازمان تاثیر دارد

5- استفاده از استعدادها ی کارکنان موجب روند روبه رشد بهره وری در سازمان است

 6- استفاده صحیح از انگیزه کارکنان باعث  افزایش بهره وری میباشد

 7- باایجاد رضایت شغلی در کارکنان به بهره وری مطاوب خواهیم رسید

8-‌کارآیی،اثربخشی و نوآوری‌کارکنان وارتقاءکیفیت بهره وری موجب افزایش بهره وری میشود

9- استفاده از چرخه بهره وری  موجب کاهش دو باره کاریها وکاهش ضایعات میشود

10- سنجش بهره وری از طریق ارزش افزوده موجب ارتقاء تولید وپرداخت دستمزدهای بالا و افزایش بازدهی سرمایه می شود

11- ارتقاءکیفیت کار درافزایش میزان بهره وری موثر است

12- سهیم کردن کارکنان در بهره وری حاصل لز کارخود وایجاد انگیزه درآنان باپرداخت پاداش مالی باعث ارتقاء وافزایش بهره وری میشود . 

·       روش تحقیق

·         روش تحقیق،‌دراین تحقیق  بصورت توصیفی میباشد

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانهادسته: مدیریت 
بازدید: 13 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 75 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 49 

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن کارکنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

 

مقاله راهکارهای افزایش بهره وری درسازمانها

 

 ‌ ‌توجه‌ به‌ انسان‌ به‌عنوان‌ بزرگترین‌ سرمایه‌ سازمان‌ و مطالعه‌ رفتار وی، سابقه‌ کوتاهی‌ دارد. رشته‌ علمی‌ جدیدی‌ که‌ دارای‌ نگرش‌ سیستمیک‌ به‌ رفتار انسان‌ در سازمان‌ است‌ و از یافته‌های‌ علوم‌ رفتاری‌ و مطالعات‌ و تجربیات‌ رفتار سازمانی‌ بهره‌گیری‌ می‌کند، عبارت‌ است‌ از بهسازی‌ نیروی‌ انسانی‌ و سازمان‌ که‌ با تلاش‌ و پیگیری‌ بی‌وقفه‌ صاحبنظران‌ مدیریت‌ روبه‌ توسعه‌ و تکامل‌ است. این‌ رشته‌ علمی‌ نوین‌ توانسته‌ است‌ با انجام‌ تغییرات‌ برنامه‌ریزی‌ شده، عوامل‌ انسانی‌ را با محیط‌ خارجی‌ سازگار کند، تعارضات‌ درون‌ سازمانی‌ را از بین‌ ببرد و باایجاد گروههای‌ منسجم‌ و مولد و مشارکت‌ دادن‌ کارکنان‌ در کلیه‌ فعالیتها و تلاشها، بهره‌وری‌ سازمان‌ را به‌نحوی‌ مطلوب‌ افزایش‌ دهد.

 ‌مدیران‌ از بدو پیدایش‌ سازمان‌ تاکنون‌ همواره‌ برای‌ بهسازی‌ آن‌ تلاش‌ و کوشش‌ بی‌وقفه‌ای‌ به‌عمل‌ آورده‌اند تا با بهره‌گیری‌ از تجارب‌ علمی‌ گذشته‌ و فنون‌ و روشهای‌ علمی‌ حاضر که‌ حاصل‌ پیشرفت‌ نظریه‌های‌ علمی‌ و دستاوردهای‌ مکاتب‌ مدیریت‌ است‌ بتوانند کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ را افزایش‌ دهند.

 ‌هدف‌ اکثر مکاتب‌ مدیریت‌ افزایش‌ کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ است. البته‌ تعدادی‌ از آنها به‌سبب‌ نگرش‌ محدود و مفروضاتی‌ که‌ درباره‌ سازمان‌ و انسان‌ دارند نتوانسته‌اند به‌ هدف‌ خود نائل‌ شوند. برای‌ نمونه‌ مکتب‌ کلاسیک‌ با فرض‌ عقلایی‌ - اقتصادی‌بودن‌ انسان‌ استفاده‌ از اصول‌ و کارکرد مدیریت‌ علمی، تبعیت‌ از مدل‌ بوروکراتیک‌ را برای‌ بهسازی‌ و افزایش‌ کارایی‌ سازمان‌ تجویز کرده، به‌ انسان‌ با دید مکانیکی‌ نگریسته، روابط‌ غیررسمی‌ افراد را در محیط‌ کار نفی‌ کرده‌ و اصولاً‌ ساختار سازمان‌ رسمی‌ واجرای‌ بی‌چون‌ وچرای‌ قانون‌ و مقررات‌ را مدنظر قرار داده‌ است.

 ‌به‌طور کلی‌ «بهبود وبازسازی‌ سازمان» فرایندی‌ است‌ که‌ از طریق‌ آن‌ دانش‌ و عملکردهای‌ علوم‌ رفتاری‌ برای‌ کمک‌ به‌ سازماندهی‌ در دستیابی‌ به‌ اثربخشی‌ بیشتر، از قبیل‌ بهبود شرایط‌ زندگی‌ (بالارفتن‌ رفاه) افزایش‌ بهره‌وری‌ و بهبود کیفیت‌ کالا و خدمات‌ مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد. هدف‌ از بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ بهبود تواناییها و امکانات‌ سازمان‌ برای‌ ارزیابی‌ و حل‌ مشکلات‌ سازمانی‌ است. از سوی‌ دیگر بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ برای‌ بهبود کل‌ سیستم، یعنی‌ خود سازمان‌ و بخشهای‌ تابعه‌ آن‌ و ارتباط‌ با محیط‌ پیرامون‌ طراحی‌ می‌گردد.    

 

 هدف از تحقیق:

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن کارکنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان

آنان، برآوردکردن نیازهای اساسی آنان، برقراری اعتماد متقابل میان مدیران وکارکنان ، ایجاد تعهد درکارکنان،توجه به کارکنان ازطریق ایجاد انگیزه وتوانایی درآنها باپرداخت پاداش مالی وارتقاء،سهیم کردن کارکنان در بهره وری حاصل ازکارشان ، تشخیص واستفاده ازاستعدادهای فردی افراد در جهت ارتقاء سازمان وبهره وری حاصله میباشد .  

·       انگیزه ا نتخاب تحقیق

         علل عدم موفقیت  طرحهای بهره وری درادارات وسازمانهای ایران بخصوص ادارات وسازمانهای دولتی وجلب توجه مدیران ومسئولین مربوطة درجهت ارتقاء‌بهره وری ازطریق راهکارهای علمی ، اصولی ومنطقی با استفاده ازتجربیات اندیشمندان .

·       اهمیت تحقیق

ü     گامهای شناسایی مشکل عدم بهره وری وراه حل آن، بهبود بهره وری ، شناسایی منابع بهبود بهره وری  درجهت تحقق اهداف وپیشرفت سازمانها

·       قلمروزمانی ومکانی تحقیق

ü     وضعیت فعلی  روشهای افزایش بهره وری در ادارات وسازمانهای ایران

·       فرضیات تحقیق

1-    کارآیی بیشتر در افزایش بهره وری تاثیر دارد

2-   استفاده از روندهای موثر بربهره وری مثل روند (فردی – سازمانی – تکنولوژیک – فرهنگی ) موجب بهره وری مطلوب میباشد

3-  ایجاد تعهد در کارکنان  موجب ارتقاء بهره وری میشود

4-   توجه به کارکنان درمیزان  بهره وری سازمان تاثیر دارد

5- استفاده از استعدادها ی کارکنان موجب روند روبه رشد بهره وری در سازمان است

 6- استفاده صحیح از انگیزه کارکنان باعث  افزایش بهره وری میباشد

 7- باایجاد رضایت شغلی در کارکنان به بهره وری مطاوب خواهیم رسید

8-‌کارآیی،اثربخشی و نوآوری‌کارکنان وارتقاءکیفیت بهره وری موجب افزایش بهره وری میشود

9- استفاده از چرخه بهره وری  موجب کاهش دو باره کاریها وکاهش ضایعات میشود

10- سنجش بهره وری از طریق ارزش افزوده موجب ارتقاء تولید وپرداخت دستمزدهای بالا و افزایش بازدهی سرمایه می شود

11- ارتقاءکیفیت کار درافزایش میزان بهره وری موثر است

12- سهیم کردن کارکنان در بهره وری حاصل لز کارخود وایجاد انگیزه درآنان باپرداخت پاداش مالی باعث ارتقاء وافزایش بهره وری میشود . 

·       روش تحقیق

·         روش تحقیق،‌دراین تحقیق  بصورت توصیفی میباشد

قیمت فایل فقط 7,500 تومان

خرید

جزوه صورت های مالی

جزوه صورت های مالی

جزوه صورت های مالیدسته: حسابداری 
بازدید: 13 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 19 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 20 

در این درس 4 صورت مالی اصلی را تشریح می کنیم 1 ترازنامه 2 صورت سود و زیان 3 صورت جریان نقدی 4 صورت صاحبان سهام تحلیل صورت های مالی در بخش 6 این کتاب ارائه می شود

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید

 

جزوه صورت های مالی

صورت های مالی خلاصه ی عملیات تامین مالی و فعالیت های سرمایه گذاری در موسسه (شرکت) است. صورت های مالی باید اطلاعات مفید هم برای سرمایه گذاران و هم برای اعتباردهندگان در تصمیم گیری به اعتبار دادن و سرمایه گذاری و تصمیم های دیگر تهیه کنند. این مزیت یعنی اینکه سرمایه گذاران و اعتباردهندگان می توانند از صورت های مالی برای پیش بینی، مقایسه و ارزیابی مبلغ یا زمان، عدم قطعی نبودن جریان های نقدی بالقوه (احتمالی) استفاده کنند. به عبارت دیگر صورت های مالی تهیه می کنند. اطلاعات موردنیاز برای ارزیابی درآمدهای آینده یک شرکت و بنابراین جریان های نقدی موردانتظار که از آن درآمدها حاصل می شوند در این درس 4 صورت مالی اصلی را تشریح می کنیم: 1- ترازنامه 2- صورت سود و زیان 3- صورت جریان نقدی 4- صورت صاحبان سهام. تحلیل صورت های مالی در بخش 6 این کتاب ارائه می شود.

● گزارش سالانه ی یک شرکت اطلاعات مالی در شکل صورت مالی و یادداشت ها، مباحث مدیریت و نظریات حسابرس تهیه می کند.

● صورت های مالی (ترازنامه، صورت سود و زیان، جریان وجوه نقد، خالص ارزش ویژه سهامداران) ، همراه یادداشت های شرکت (اطلاعات موردنیاز برای دارایی ها، عملکرد عملیات و شرایط مالی) شرکت تهیه می کند. در استفاده از این اطلاعات تحلیلگران می توانند بیشتر وضعیت شرکت را به ما بگویند که آینده شرکت به کجا می رود.

● ترازنامه تهیه می کند اطلاعاتی در مورد ارزش حسابها در یک نقطه زمانی، عموماً در پایان سال مالی یا پایان سه ماهه مالی.

● صورت سود و زیان اطلاعاتی را در مورد عملیات شرکت در طول یک دوره تهیه می کند (برای یک سال یا دوره ی سه ماهه)

● صورت جریان وجوه نقد اطلاعاتی در وجود نقد و منابع آن ها در طول یک دوره ی مالی تهیه می کند.

● صورت خالص ارزش ویژه سهامداران تغییرات جزئی و دقیق تر را در حساب ارزش ویژه در طول یک دوره زمانی تهیه می کند.

● یادداشت های صورت مالی اطلاعات بیشتر و جزئی تر را در مورد بسیاری از حساب ها تهیه می کند.

 

فهرست مطالب

اصول و مفروضات حسابداری

ترازنامه

دارائیها

بدهیها

حقوق صاحبان سهام

دارائیهای جاری

حسابهای دریافتنی

موجودی کالا

دارایی های غیرجاری

بدهی ها

بدهی های جاری

بدهی های بلندمدت

مالیات انتقالی

صورت سود و زیان

صورت جریان نقد

صورت جریان نقد ناشی از فعالیت عملیاتی

جریان نقد ناشی از فعالیت های سرمایه گذاری و تامین مالی

صورت ارزش ویژه سهامداران

یادداشت های همراه صورت های مالی

خلاصه

 

 

 

 

قیمت فایل فقط 3,200 تومان

خرید