دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 165 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 29
نتایج این تحقیق می تواند مبنای کار سازمان های بهزیستی، سازمان ستاد مبارزه با مواد مخدرو ادارات و سازمان های مرتبط با درمان و ترک اعتیاد باشد علاوه براین نتایجی این نوع تحقیقات می تواند راهگشایی باشد برای پژوهشگران و دانشجویان روانشناسی که در این زمینه به تحقیق خواهند پرداخت
قیمت فایل فقط 18,650 تومان
قیمت فایل فقط 18,650 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد , پروپوزال افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری , پروپوزال خودکشی , پروپوزال بررسی افکار خودکشی در جوانان معتاد , افکار خودکشی در جوانان معتاد , پروپوزال خودکشی در جوانان معتاد , خودکشی در جوانان معتاد , افکار خودکشی در جوانان
شیوه جمع آوری اطلاعات در این مطالعه، میدانی(پرسشنامه و مصاحبه و کتابخانه ای (می باشد به عبارت دیگر، با هدف انجام دقیق این تحقیق بیش از 80 پرسشنامه ارسال و حدود ٢٠ مصاحبه حضوری و مشاوره انجام گرفته که در تهیه و تدوین راهکارهای بهبود شرایط تولید و صادرات چوب و مصنوعات چوبی نقشی اساسی داشته است
قیمت فایل فقط 25,600 تومان
بیان مسئاله
اهمیت و ضرورت تحقیق
مرور ادبیات
جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق
اهداف تحقیق
سوالات
فرضیه ها
تعاریف
روش تحقیق
متغیرهای مورد بررسی
شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ای) و ابزار
جامعه و نمونه آماری
روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها
قیمت فایل فقط 25,600 تومان
برچسب ها : پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبی , پروپوزال وضعیت بازرگانی چوب در ایران , وضعیت بازرگانی چوب در ایران , وضعیت بازرگانی چوب , بازرگانی چوب در ایران , امکان صادرات مصنوعات چوبی ,پروپوزال صادرات مصنوعات چوبی , صادرات مصنوعات چوبی , صادرات مصنوعات , مصنوعات چوبی , صادرات چوب
این پژوهش بر آن است تا رابطهی بین ادراک نوجوانان از جو روانیاجتماعی خانواده با حالت های گوشهگیری و پرخاشگری را مورد بررسی قرار دهد به علاوه در پی آن است تا مشخص کند ، کدام یک از حیطه های جو روانی و اجتماعی خانواده پیش بین های معناداری برای مهارت های اجتماعی و گوشهگیری و پرخاشگری در محیط مدرسه و افت تحصیلی دانش آموزان هستند
قیمت فایل فقط 28,650 تومان
قیمت فایل فقط 28,650 تومان
بررسی و شناخت اصول و شیوه های تبلیغات مفید و موثر برای سازمان از سوی مسئول روابط عمومی هر سازمان ضروری و پر اهمیت است با وجود این ضرورت و اهمیت پر واضح است که در این زمینه باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد که این تحقیق در پی پرداختن به این ضرورت می باشد
قیمت فایل فقط 35,623 تومان
قیمت فایل فقط 35,623 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 393 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 27
عنوان استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل پا
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
عنوان: استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان " استراتژی بازایابی مشتری مدار " در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
مقدمه
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم بندی بازارهای تجاری
تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
الزامات تقسیم بندی مؤثر
بازاریابی هدفمند
ارزیابی قسمت های بازار
انتخاب قسمتهای بازار هدف
استراتژی های بازاریابی هدفمند
بازاریابی غیر متمایز
بازاریابی متمایز
بازاریابی متمرکز
بازاریابی خرد
انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) , کتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده , استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) , تقسیم بندی بازار , تقسیم بندی بازارهای مصرفی , تقسیم بندی جغرافیایی , تقسیم بندی جمعیت شناختی , تقسیم بندی روانشناختی , تقسیم بندی رفتاری , متغیرهای تقسیم بندی رفتاری , تقسیم بندی بر اساس چند مبنا