دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد

پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد

پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاددسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 165 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 29 

نتایج این تحقیق می تواند مبنای کار سازمان های بهزیستی، سازمان ستاد مبارزه با مواد مخدرو ادارات و سازمان های مرتبط با درمان و ترک اعتیاد باشد علاوه براین نتایجی این نوع تحقیقات می تواند راهگشایی باشد برای پژوهشگران و دانشجویان روانشناسی که در این زمینه به تحقیق خواهند پرداخت

قیمت فایل فقط 18,650 تومان

خرید

پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد

انسان، چون موجودی اجتماعی است و در ارتباط با محیط های اجتماعی مختلف می باشد، از هر محیطی چیزی می آموزد تا در مجموع از فرد بدونِ هویت، تبدیل به شخصِ اجتماعی (نیک گهر، 1369) و دارای هویت اجتماعی گردد و طبیعی است که این فرد شهروندی مثمر ثمر برای جامعة خویش می شود. در گذر از شخص فردی بدون هویت به شخص اجتماعی، فعالیت جامعه پذیری نسبت به وی اعمال می شود. امر جامعه پذیری توسط منابع مختلف بر روی انسان عملی شده، و هر یک بخشی از شخصیت فرهنگی و اجتماعی شخصِ اجتماعی شده را می سازند. در این بین، خانواده در اکثر جوامع از جمله ایران بیشترین نقش را ایفا کرده، (پیاژه، 1981) که این نقش در رفتارها و نوع فرزند پروری آنها متبلور می شود.

رابطة والدین با فرزندان یا شیوه های فرزند پروری، در گذر از اعمالی است که اهداف گوناگونی را در بر دارد. تربیت اخلاقی و روانی، شناسائی، رشد و پیشرفت استعدادهای فرزندان، آموزش مهارت ها، آشنا کردن با قوانین و هنجارهای جامعه از دید والدین، از جملة این اهداف می باشند (اعزازی، 1376: 16). بنابراین مسئله شیوه فرزند پروری یکی از مسائل مهم و شایان توجه در مبحث روانشناسی می باشد که باید توجه بیشتری به آن و متغیرهای تاثیرگذار بر آن مبذول گردد.

  شیوه های فرزند پروری: اعتقادات، نگرش ها، فعالیت ها و اقدامات والدین در قالب الگوهای خانوادگی  یا سبک های فرزند پروری والدین نمود پیدا می کند. اینکه والدین کدام یک از انواع سبک های مختلف تربیتی را در خانواده اتخاذ کنند، خود تحت تأثیر عوامل گوناگونی است و بسیاری از شرایط محیط خانواده و فرهنگ غالب ناشی می شود. اما هدف همه ی سبک های فرزند پروری شکل دهی به شخصیت روانی و تقویت شایستگی  فرزندان می باشد. اهمیت این دو هدف و توجه به دو بعد از رفتارهای والدین یعنی پذیرش در مقابل طرد و سخت گیری در مقابل سهل گیری موجب شده تا امروزه محققان در خصوص سبک های فرزند پروری والدین و تأثیراتی که هرکدام از آنها بر رشد فرزندان دارند به بحث و بررسی بپردازند و الگوهای مختلفی ارائه دهند. اما همه الگوها در این سه شیوه فرزند پروری خلاصه می شود:

  الف- والدین قاطع و اطمینان بخش ( مقتدر ): والدینی که این الگوی فرزند پروری را دارند به فرزندان خود استقلال و آزادی فکری می دهند و آنها را تشویق می کنند و نوعی محدودیت و کنترل  را بر آنها اعمال می دارند. در خانواده هایی  با والدین مقتدر اظهارنظر و ارتباط اخلاقی  وسیع در تعامل کودک و والدین وجود دارد و گرمی و صمیمیت نسبت به کودک در سطح بالاست( ماسن، کانگر و کاگان  1370). فرزندان این خانواده از ثبات شخصیتی خوبی برخوردارند، اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی دارند. در مواجهه با مسائل زندگی پختگی بیشتری نشان داده و برای کنارآمدن با مشکلات بیشتر از شیوه های مقابله ای متمرکز بر مسئله استفاده می کنند( احدی 1373).

  ب- والدین مستبد : شیوه فرزند فرزند پروری استبدادی با ویژگی های توقع بالا و پذیرش پایین مشخص شده است. این والدین قوانین خود را به صورت انعطاف پذیری تحمل می کنند. از نظر تربیتی خشن و تنبیه گرند. با رفتار بد مقابله می کنند و فرزند بد رفتار را تنبیه می کنند. ابراز محبت و صمیمیت آنها نسبت به فرزندان در سطح پایین است. آنها امیال فرزندان  را درنظر نمی گیرند و عقایدش را جویا نمی شوند. کودکان دارای چنین والدینی ثبات روحی و فکری ندارند و خویشتن را بدبخت می پندارند. آنها زود ناراحت می شوند و در برابر فشارهای روانی آسیب پذیرند( هیبتی 1381). فرزندانی که در این خانواده ها تربیت می شوند رفتاری اجتماعی دارند، مودب، راستگو و دقیق هستند. اما از سوی دیگر افرادی شرمسار، مطیع، دارای هویت وابسته و متکی به دیگران، عزت نفس پایین و حساسیت بالا می باشند. اعمال اخلاقی آنها مبتنی بر ترس و تنبیه می باشد و در حضور عوامل تهدید کننده (والدین) بسیار درستکار هستند، اما به محض دوری از والدین ( تحصیل، اشتغال و ...) به راحتی به سوی انحرافات اجتماعی کشیده می شوند. زیرا درک درستی از باید ها و نباید های اجتماعی و اخلاقی پیدا نکرده اند( احدی 1373).

  ج- والدین سهل گیر : این والدین به صورت افراطی نسبت به فرزندان خود پذیرش و پاسخ دهی دارند، آنها توقعی از فرزندان خود ندارند و نسبت به آموزش رفتارهای اجتماعی فرزند خود سهل انگار هستند. در این خانواده ها نظم و ترتیب و قانون کمی حکم فرماست و پایبندی اعضا به قوانین و آداب و رسوم اجتماعی کم است و هر کس هر کاری که بخواهد می تواند انجام دهد( استین برگ ، 1996). این خانواده ها نقطه مقابل خانواده های مستبد می باشند. هیچ الگوی تربیتی بر خلاف خانواده مستبد در این خانواده ها وجود ندارد. فرزندانی که در این خانواده ها رشد کرده اند اساساً لوس و ننر از خود راضی و پر توقع هستند و از دیگران انتظارات بیش از اندازه دارند. تاب و توان مقابله با مشکلات و ناملایمات و دشواریهای زندگی را ندارند. چرا که اساساً همیشه خواسته هایشان توسط والدین برآورده شده و شکست و ناکامی را تجربه نکرده اند. بنابراین در برابر ناملایمات زندگی به سرعت به روش های اجتنابی مانند اعتیاد متوسل می شوند. شخصیت ضعیف و شکننده، مسئولیت پذیری پایین، عدم قدرت تصمیم گیری و وابستگی به دیگران از ویژگی های فرزندان تربیت شده در چنین خانواده هایی می باشد( احدی 1373).

هدف اصلی:

بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد

اهداف فرعی:

بررسی رابطه بین سبک فرزند پروری مقتدرانه والدین و افکار خودکشی جوانان معتاد

بررسی رابطه بین سبک فرزند پروری مستبدانه والدین و افکار خودکشی جوانان معتاد

بررسی رابطه بین سبک فرزند پروری آزاد گذار والدین و افکار خودکشی جوانان معتاد

 

قیمت فایل فقط 18,650 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی میزان افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری در جوانان معتاد , پروپوزال افکار خودکشی با توجه به شیوه های فرزند پروری پروپوزال خودکشی پروپوزال بررسی افکار خودکشی در جوانان معتاد افکار خودکشی در جوانان معتاد پروپوزال خودکشی در جوانان معتاد خودکشی در جوانان معتاد افکار خودکشی در جوانان

پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبی

پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبی

پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبیدسته: منابع طبیعی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 112 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 26 

شیوه جمع آوری اطلاعات در این مطالعه، میدانی(پرسشنامه و مصاحبه و کتابخانه ای (می باشد به عبارت دیگر، با هدف انجام دقیق این تحقیق بیش از 80 پرسشنامه ارسال و حدود ٢٠ مصاحبه حضوری و مشاوره انجام گرفته که در تهیه و تدوین راهکارهای بهبود شرایط تولید و صادرات چوب و مصنوعات چوبی نقشی اساسی داشته است

قیمت فایل فقط 25,600 تومان

خرید

پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبی

بیان مسأله

وجودچوب و فرآورده‌های ترکیبی آن از دیرباز از اهمیت اقتصادی زیادی در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برخوردار بوده است . چوب محصولی است از طبیعتی که از دیرباز در زندگی بشر نقش داشته و به مرور زمان دارای اهمیت ویژه ای شده است و صنایع چوب از جمله صنایعی است که از گستردگی زیادی به¬صورت صنف و صنعت در سطح کشور برخوردار است و دارای امکانات بالفعل و بالقوه فراوانی می باشد، گستردگی آن از منابع طبیعی و جنگل داری شروع شده و از کارخانجات بزرگی نظیر تخته خرده چوب، تخته فیبر، تخته لایه و روکش امتداد داشته و در نهایت به صنایع چوب ختم می شود. این طیف وسیع به همراه نیاز روز افزون به محصولات آن-ها نشانگر اهمیت بالای این صنعت است. در کشور ما صنایع چوب نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف برنامه توسعه دارد. صنایع چوب کشورمان، بویژه صنعت مصنوعات چوبی ، در دهه گذشته توسعه مناسب و مطلوبی نداشته است. اگر چه در سال های اخیر تعداد زیادی واحدهای مصنوعات چوبی تاسیس و راه اندازی گردیده است ولی علیرغم زیاد بودن تعداد واحدها تولیدات هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را ندارد و مقدار تولید نیز در حد اندک است. به طوری که از نظر تولید در سطح جهانی در بین 25 کشور توسعه یافته و در حال توسعه پایین‌ترین اولویت را داشته و از سوی دیگراز نظر بازار داخلی نیز، هیچگاه میزان تولید، تکافوی بازار مصرف داخلی را ننموده است و همواره از این نظر مقدار متنابهی واردات داشته‌ایم. همچنین از نقطه نظر انتخاب مکان استقرار، واحدهای مذکور نیز،می‌توان دید که برنامه‌ریزی ها بر معیارهای علمی و منطقی استوار نبوده است و در مورد واحدهای بزرگ، اغلب مشاهده می‌شود که محل استقرار آنها، تابع محل بازار مصرف محصولات، گردیده است. علیرغم وجود پتانسیل های زیادی که در زمینه صادرات مصنوعات و محصولات  چوبی و محصولات  چوبی وجود دارد در سال های گذشته به دلیل صادرات محصولات نامرغوب و عدم رعایت استانداردهای لازم دراین خصوص بسیاری از بازارهای مناسب از دسترس خارج شده و حتی در مواردی منجر به از بین رفتن اعتماد مصرف کنندگان مبلمان ایرانی در برخی از بازارهای جهانی شده است . مصرف‌کننده نهایی میرسد به همین خاطر دارای ارزش افزوده بالایی بوده و اهمیت زیادی را‌ در بخش صادرات می‌تواند داشته باشد. لازم بذکر است که بر اساس مطالعات و مقالات ارائه شده در دومین اجلاس بین المللی جنگل و صنعت، ارزش افزوده مصنوعات و محصولات  چوبی 30% برآورد شده است  و چنانچه بخش سایر صنایع چوب نیز به آن اضافه شود ارزش افزوده این مجموعه تولیدات  به حدود 70 % خواهد رسید که رقمی قابل توجه است  و اگر روند صادرات آن بهبود یابد تاثیر بسزائی در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور و درآمد ارزی خواهد داشت.توان بالقوه بالای این تعداد واحد تولیدی در جذب نیروی کار، افزایش تولید و در نهایت توسعه صادرات می تواند محرک بسیار خوبی جهت صنایع وابسته و مرتبط با آن نظیر چوب‌بری، نئوپان سازی، چسب سازی، تولید تخته فیبر، روکش و تخته لایه، یراق‌آلات‌سازی،شیشه، پارچه‌بافی و رنگ‌سازی باشد. به عبارت ساده‌تر توسعه ی تولید و صادرات مصنوعات و محصولات چوبی می تواند منجر به توسعه ی بخش عظیمی از صنایع کشورشود. لازم به یادآوری است که بخش مصنوعات و محصولات چوبی آخرین مرحله ی کار در صنایع چوب است که بدست مصرف‌کننده نهایی می رسد به همین خاطر دارای ارزش افزوده بالایی بوده و اهمیت زیادی را‌ در بخش صادرات می‌تواند داشته باشد( نادری،1371).بر اساس آخرین آمارها میزان واردات مبلمان و مصنوعات چوبی کشورهای حوزه خلیج فارس بیش از ۵۰۰‌میلیون دلار و کشورهای آسیای میانه و قفقاز بیش از ۵۰‌میلیون دلار در سال اعلام شده است‌ ( آمار بازرگانی خارجی،1390 ). این حجم بالای واردات به همراه تجارت کشورهای دیگر بیانگر بازار بسیار عظیم مصنوعات چوبی در جهان است و چنانچه کشوری بتواند تولیدات خود را با این بازار بزرگ پیوند بزند‌، تحولی بزرگ در بخش صنعت چوب خود بوجود‌آورده و منبع عظیمی ‌ازدرآمد را ازآن خود کرده است. با بررسی کشورهای مقصد مصنوعات و محصولات  چوبی صادراتی ایران می توان دریافت که از زمان گشوده شدن بازار آسیای میانه و قفقاز به روی کالاهای ایرانی نرخ صادرات مصنوعات و محصولات چوبی سیرصعودی داشته اما عدم توجه به مسائل  استانداردو کیفیت محصولات موجب شده که پس ازاندک زمانی بازار این  کشورها نیزعکس العمل منفی نسبت به محصولات ایرانی ازخود نشان دهند واین عامل درکنارعواملی همچون رقابت منفی صادر کنندگان  ایرانی با یکدیگر، عدم آینده نگری آنان ،صدور محصولات نامرغوب و حضور رقبائی قدرتمند چون ترکیه،ایتالیا و لهستان باعث کاهش حجم صادرات ایران به این کشورهاگردیده است .

فرضیه ‏های تحقیق:

1-رشد و توسعه صادرات چوب ومصنوعات چوبی کشور پیشرفت معنا داری خواهدداشت.

2-توسعه و افزایش صادرات مصنوعات چوبی کشور تاثیرمثبت بر صادرات منطقه ای کشورخواهدداشت.

3- افزایش و توسعه صادرات تولیدات چوبی تاثیر مثبت بر سایر صنایع کشورخواهدداشت.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 25,600 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی وضعیت بازرگانی چوب در ایران و امکان صادرات مصنوعات چوبی , پروپوزال وضعیت بازرگانی چوب در ایران وضعیت بازرگانی چوب در ایران وضعیت بازرگانی چوب بازرگانی چوب در ایران امکان صادرات مصنوعات چوبی ,پروپوزال صادرات مصنوعات چوبی صادرات مصنوعات چوبی صادرات مصنوعات مصنوعات چوبی صادرات چوب

پروپوزال رابطه ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری

پروپوزال رابطه ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری

پروپوزال رابطه ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیریدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 83 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 20 

این پژوهش بر آن است تا رابطه‌ی بین ادراک نوجوانان از جو روانیاجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری و پرخاشگری را مورد بررسی قرار دهد به علاوه در پی آن است تا مشخص کند ، کدام یک از حیطه های جو روانی و اجتماعی خانواده پیش بین های معناداری برای مهارت های اجتماعی و گوشه‌گیری و پرخاشگری در محیط مدرسه و افت تحصیلی دانش آموزان هستند

قیمت فایل فقط 28,650 تومان

خرید

پروپوزال رابطه ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری

رابطه ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری و پرخاشگری در محیط مدرسه

  خانواده نخستین نهاد زندگی اجتماعی است که در شکل گیری عادت ها و اندیشه های اجتماعی نوجوانان نقش بسیار مهمی دارد. در شکل گیری رفتار و دیدگاه‌های اجتماعی نوجوانان، جو روانی عاطفی و اجتماعی خانواده نقش مهمی دارد، در خانواده هایی که والدین رفتارهای محبت آمیز دارند ، معمولاً نوجوانان نیز با رفتارهای اخلاقی مثبت و احترام به دیگران و انگیزه‌ی پیشرفت رشد می یابند. تأثیر و نفوذ خانواده بر ابعاد مختلف رشد اجتماعی و پیشرفت تحصیلی نوجوانان بی شمار است. میزان پذیرش اجتماعی نوجوانان از سوی همسالان و توانایی برقراری روابط صمیمانه با آنها از محیط خانوادگی او نشأت می گیرد. از طرف دیگر بین خودپنداره، مقبولیت اجتماعی و سازگاری اجتماعی که همگی جلوه های مختلف رشد اجتماعی نوجوانان هستند با پیشرفت تحصیلی آنها رابطه‌ی مثبت وجود دارد(ورشورن،1996). نوجوانانی که توانایی های ضروری برای کارکردهای بین فردی مؤثر را یاد نگرفته اند ؛ پرخاشگر، تندخو و منزوی هستند و به شدت در معرض خطرات جسمی، روحی، اخراج از مدرسه و غیره می باشند(وارد،2004). مطالعه‌ دانش آموزانی که دارای افت تحصیلی هستند نشان می دهد یکی از عوامل مؤثر براین پدیده مسائل خانوادگی به ویژه از هم گسیختگی خانواده، کم سوادی والدین، مشکلات عاطفی،انزوا، جو اجتماعی، روانی خانواده، عدم ارتباط صمیمانه با پدر و مادر، میزان درآمدخانواده، شغل والدین، میزان تفاهم والدین، حضور یا عدم حضور والدین، وضعیت تحصیلی سایر خواهران و برادران می باشد که در سلامت روحی و جسمی دانش آموز تأثیر فراوانی می گذارد.دانش آموزی که از شرایط خانوادگی مناسب و پشتیبانی و حمایت عاطفی والدین خود برخوردار نیست و نیازهای روحی و روانی اش تأمین نمی شود درپی ارضای احتیاجات خود دچار بی توجهی به تحصیل یا ترک آن می شود. مشکلات خانوادگی و تداوم آنها یکی از عواملی است که بشدت سبب تضعیف روحیه و افت تحصیلی دانش آموزان می شود. از آنجایی که کودکان در چنین لحظاتی زود انرژی و توان خود را از دست می دهند و نمی توانند همزمان با تحصیل بار مشکلات خانوادگی را نیز به دوش بکشند خسته و ناتوان می شوند و اولین آثار خستگی روحی آنها را می توان در گوشه گیری و پرخاشگری و کیفیت نمرات درسی آنها مشاهده کرد. افت تحصیلی به معنای دقیق آن ، زمانی است که فاصله قابل توجهی بین توان و استعداد بالقوه و توان بالفعل فرد در فعالیتهای درسی و پیشرفت تحصیلی مشهود باشد . گرچه این تعریف می تواند همه کسانی را که به دنبال شکستهای پی در پی تحصیل ، از تحصیل عقب مانده و عمدتاً به اصطلاح تجدید یا مردود شده اند  را در بر گیرد اما مفهوم افت تحصیلی صرفاً در رفوزگی و تجدیدی خلاصه نمی شود و می تواند شامل هر دانش آموز و دانشجویی شود که اکتسابهای آموزشگاهی و پیشرفت دانشگاهی او کمتر از توان بالقوه و حد انتظار اوست . لذا بر اساس این تعریف دانش آموزان تیزهوش نیز ممکن است دچار افت تحصیلی و کم آموزی بشوند . لذا افت تحصیلی مسئله ای است عام و نسبی.  وقتی صحبت از افت تحصیلی می شود منظور تکرار پایه تحصیلی در یک دوره و ترک تحصیل بیش از پایان دوره است . به عبارت دیگر افت تحصیلی شامل جنبه های مختلف شکست تحصیلی چون غیبت مطلق از مدرسه ، ترک تحصیل قبل از موعد مقرر ، تکرار پایه تحصیلی نسبت میان سنوات تحصیلی دانش آموز و سالهای مقررر آموزش می باشد.

یکی از عواطف متداول کودکان و نوجوانان خشم است که در اثر برخورد آنها به مانعی که بر سر راه هدفشان قرار گیرد حاصل می شود و به پرخاشگری که یک واکنش عمومی به ناکامی امیال است منجر می گردد(گلچین،1381). سالهاست که محققان به اهمیت پرخاشگری کودکان و نوجوانان در پیش بینی مشکلات سازگاری روانی – اجتماعی آینده آنها پی برده اند و به همین دلیل پژوهشهای زیادی نیز برای درک عوامل موثر بر شیوع رفتار پرخاشگرانه در کودکان و نوجوانان انجام شده است. البته با اینکه اطلاعات بسیاری در این خصوص جمع آوری شده است هنوز درک کاملی از مفهوم پرخاشگری وجود ندارد(واحدی و همکاران، 1387).

اهمیت این پژوهش در آن است که با شناخت عمیق تر و بیش تر نوجوانان و دانستن مسائل و ویژگی های خاص هر گروه از نوجوانان، نخست قادر به تشخیص آن‌ها از سایر نوجوانان می شویم و دوّم ارائه‌ی راه حل ها و راهنمایی های مناسب، جهت رفع و یا حداقل، بهبود مشکلات این گروه از نوجوانان می باشد. بدیهی است با شناخت بهتر ویژگی های این افراد به لحاظ عاطفی و نیز آگاهی یافتن از علل و عوامل ناهنجاری ها و آسیب های روانی، می توان گام های مؤثری در جهت رفع مشکلات آنان برداشت. بنابراین با توجه به نقش مهم خانواده و فضای روانی و اجتماعی حاکم بر آن در پرورش مهارت های اجتماعی و تحصیلی نوجوانان، این پژوهش بر آن است تا رابطه‌ی بین ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری و پرخاشگری  را مورد بررسی قرار دهد . به علاوه در پی آن است تا مشخص کند ، کدام یک از حیطه های جو روانی و اجتماعی خانواده پیش بین های معناداری برای مهارت های اجتماعی و گوشه‌گیری و پرخاشگری در محیط مدرسه و افت تحصیلی دانش آموزان هستند.

 

فرضیه اصلی:

بین ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری و پرخاشگری  رابطه وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین ادراک نوجوانان از جو روانی-اجتماعی خانواده با اضطراب ، افسردگی و پرخاشگری در دانش‌آموزان رابطه وجود دارد .

بین ادراک نوجوانان از همراهی روانی و اجتماعی در خانواده با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد.

بین ادراک نوجوانان دختر و پسر، از جو روانی-اجتماعی خانواده با حالت های گوشه‌گیری و پرخاشگری  ، تفاوت وجود دارد.

قیمت فایل فقط 28,650 تومان

خرید

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریاندسته: مدیریت 
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 105 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 31 

بررسی و شناخت اصول و شیوه های تبلیغات مفید و موثر برای سازمان از سوی مسئول روابط عمومی هر سازمان ضروری و پر اهمیت است با وجود این ضرورت و اهمیت پر واضح است که در این زمینه باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد که این تحقیق در پی پرداختن به این ضرورت می باشد

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

یکی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان امکان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شکست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور کلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره کرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی کاملا دولتی هستیم که وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم که صرفا از سازمان حمایت می کند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی که روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه کردیم که هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت کرده اند.

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلکه تبلیغاتی مدنظر است که دارای رویکرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند که با دستکاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، کاری نداشته باشد، بلکه به تبلیغاتی بپردازد که بر پایه‌ی  اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید.  (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح کرد و به تصویر کشید و از همیاری و همفکری و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی  روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌کارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی  صحیح و مؤثر از همه‌ی  تکنیک‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان می باشد .

سوال اصلی:

آیا بین نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان رابطه وجود دارد؟

سوالات فرعی:

1- آیا بین میزان ارتباط مسئول روابط عمومی با رسانه های جمعی مختلف برای انجام تبلیغات کارآمد و تاثیرات آن بر مشتریان رابطه وجود دارد؟

2- آیا میزان شناخت تاکتیک های نوین تبلیغات در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

3- آیا دراختیارداشتن امکانات و وسایل ارتباطی در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

4- آیا استفاده از تکنولوژی های تبلیغاتی روز در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

5- آیا استفاده از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

 

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)دسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 393 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

عنوان استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شامل پا

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

عنوان: استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان  " استراتژی بازایابی مشتری مدار "  در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) , کتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده , استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) , تقسیم بندی بازار , تقسیم بندی بازارهای مصرفی , تقسیم بندی جغرافیایی , تقسیم بندی جمعیت شناختی , تقسیم بندی روانشناختی , تقسیم بندی رفتاری , متغیرهای تقسیم بندی رفتاری , تقسیم بندی بر اساس چند مبنا