دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارک

تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارک + هدیه

تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارک + هدیهدسته: معماری 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 5844 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 130 

این پایان نامه در قالب فایل word و در 130 صفحه تهیه و تنظیم شده است

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارک

این پایان نامه در قالب فایل word و در 130 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل " قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)" که دارای 107 صفحه می باشد را به عنوان هدیه دریافت نمایید.


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                         صفحه

فصل اول: بررسی تاریخچه باغسازی................................................................ 1

1-1- باغهای جهان............................................................................................... 2

1-1-1-         بین النهرین.......................................................................................... 2

1-1-2-         مصر.................................................................................................... 3

1-1-3-         یونان.................................................................................................... 5

1-1-4-         روم...................................................................................................... 7

1-2- باغسازی در قرون وسطی ......................................................................... 8 

1-2-1- باغهای اروپا........................................................................................... 8

1-2-2- باغهای اسلامی در اسپانیا...................................................................... 9

1-2-3- ایران از قرن پنجم تا پانزدهم................................................................. 9

1-2-4- قرون میانی از قرن پنجم تا پانزدهم....................................................... 11

1-2-5- از قرن پنجم تا یازدهم............................................................................ 11

1-2-6- از قرن یازدهم به بعد............................................................................. 12

1-2-7- باغهای خلفای بنی امیه در اندلس از قرن هشتم تا پانزدهم میلادی...... 13

1-3- باغسازی بعد از قرون وسطی.................................................................... 14

1-3-1- دوره انسانگرایی از قرن پانزدهم تا اواخر قرن شانزدهم..................... 14

1-3-2- نمونه های ویلا- باغ- منظر.................................................................... 16

1-3-3- دوره باروک............................................................................................ 18

1-3-4- نمونه های «ویلا- پارک»........................................................................ 20         

1-3-5- نقش فرانسه در تکامل طراحی منظر قرن هفدهم................................... 21

1-3-6- مجموعه «و- لو- ویکونت»..................................................................... 23

1-3-7- مجموعه ورسای..................................................................................... 24

1-3-8- عصر روشنگری قرن هجدهم................................................................. 25

1-3-9- باغ های منظره ای در انگلستان قرن هجدهم ........................................ 28

1-3-10- فرهنگ باغ سازی چین.......................................................................... 31

1-3-11- جایگاه نقاشی منظر فرانسه در باغسازی انگلستان.............................. 32

1-3-12- روشام.................................................................................................. 34

1-3-13- استوهاوس........................................................................................... 34         

1-3-14- استارهد................................................................................................ 35

1-3- تاریخچه و سبکهای پردیس سازی در ایران.............................................. 36

1-4- تحول تاریخی باغ در ایران.......................................................................... 41

1-4-1- باغ های تیموری...................................................................................... 41

1-4-2- باغ های صفوی یا شاه عباسی............................................................... 43

1-4-3- باغ های قاجاری...................................................................................... 45

1-4-4- باغهای شیراز......................................................................................... 46

1-4-5- باغهای تبریز........................................................................................... 47

1-4-6- باغ فین کاشان......................................................................................... 49         

1-4-7- باغ شاهزاده ماهان کرمان...................................................................... 49

1-4-8- باغ گلشن طبس ...................................................................................... 50

فصل دوم: مبانی نظری........................................................................................ 52

2-1- بررسی و تحلیل باغهای ایرانی.................................................................... 53         

2-1-1- بررسی عناصر باغهای ایرانی................................................................ 53

2-1-1-1- آب نما و استخر................................................................................. 53

2-1-1-2- کوشک................................................................................................ 55

2-1-1-3- درخت و گیاه...................................................................................... 55

2-1-1-4- حصار................................................................................................. 57

2-1-1-5- زمین................................................................................................... 57         

2-1-2- بررسی مفاهیم در معماری باغ............................................................... 58

2-1-2-1- حس مکان یا مکانیت........................................................................... 58

2-1-2-2- همزمان زمان- صورت...................................................................... 60

2-1-2-3- نواخت و ریتم..................................................................................... 60

2-1-2-4- هندسه................................................................................................ 61

2-1-2-5- ابعاد نمادین........................................................................................ 62

2-1-2-6- رنگ.................................................................................................... 64

2-1-3- خصوصیات کالبدی باغ ایرانی................................................................ 66

2-1-3-1- باغ واقع در محیط های هموار........................................................... 66

2-1-3-2- باغ واقع در روی تپه.......................................................................... 67

2-1-3-3- باغ آبی................................................................................................ 68

2-1-3-4- باغ- خانه............................................................................................ 68

2-1-3-5- باغ واقع در کنار رودخانه.................................................................. 69

2-2- آب و طبیعت در معماری............................................................................. 71

2-2-1- آب و معماری......................................................................................... 71

2-2-2- طبیعت و معماری.................................................................................... 91

2-2-1-1- طبیعت بستری برای معماری............................................................. 92

2-2-1-2- طبیعت عنصری از معماری................................................................ 94

2-2-1-3- طبیعت آرایه ای بر معماری............................................................... 95

2-2-1-4- طبیعت رهنمودی در معماری............................................................. 96

2-3- رمانیسم، بنیان های معرفت شناختی و نمود آن در هنر و معماری........... 103

2-3-1- بنیان های معرفت شناسانه رمانتیسم و اهمیت ذهنی هنرمند................. 104

2-3-2- نقش تخیل درمعرفت شناسی رماتیسم و تأثیر آن در زیبایی‌شناسی..... 107

2-3-3- عاطفه و احساسات هنر رمانتیک............................................................ 112

2-3-4- گرایش به گوتیک در معماری و برانگیختگی احساسات......................... 114

2-3-5- طبیعت و نگرش تازه رمانتیک‌ها به آن ونمود آن در هنرومعماری....... 115

2-3-6- طبیعت گرایی رمانتیک های انگلیس و تحول باغ سازی.......................... 117

2-3-7- جنبش نئوگوتیک در هنر و معماری فرانسه........................................... 119

2-3-8- بررسی اجمالی فرم و محتوا در هنر رمانتیک........................................ 121

2-3-9- نتیجه....................................................................................................... 124

2-4- توریسم و گردشگری در ایران...................................................................

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : تاریخچه و مبانی نظری طراحی پارک + هدیه , باغهای جهان باغسازی در قرون وسطی باغسازی بعد از قرون وسطی تاریخچه و سبکهای پردیس سازی در ایران تحول تاریخی باغ در ایران مبانی نظری بررسی و تحلیل باغهای ایرانیآب و طبیعت در معماری رمانیسم، بنیان های معرفت شناختی و نمود آن در هنر و معماری توریسم و گردشگری در ایران

بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی

بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی ( فوق برنامه )

بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی ( فوق برنامه )دسته: علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 124 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 34 

نظام تعلیم و تربیت باید از طریق تدارک زمینه های تربیت کامل و آموزش چگونگی رویارویی و نحوه سازگاری با مسایل شایستگی لازم برای تامین سعادت و نیک بختی را در دانش آموزان ایجاد کند 0 تغییر نگرش نسبت به انسان مدرسه و تحولات سریع علم و فناوری سبب شده است به انسانهای متفکری نیاز داشته باشیم که بتوانند خود را با تغییرات غیر قابل پیش بینی آینده سازگار

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی ( فوق برنامه )



با توجه به پیشرفت جامعه بشری و گسترش وسایل ارتباط جمعی متا سفانه دانش آموزان از این امکانات و مواهب بشری نه در جهت ارتقاء علم و با لا  بردن سطح دانش مرتبط با تحصیلات خود بلکه هرز دادن اوقات خود در زمینه فعالیتهای فوق برنامه بدون پشتیبانی وقت سپری می نمایند0

از جمله مواردی که باعث کم رنگ شدن دروس نزد آنان شده است :

1-   عدم همخوانی مطالب ارائه شده در کتب با مدیریت زمان

2-   روش سنتی تدریس در کلاسها

3-   محیط کسل کننده کلاسها و عدم انعطاف همکاران

4-   عدم توجه به تفاوتهای فردی با توجه به مشغله مدرسین

5-   پایین بودن سطح اطلاعات برخی همکاران و تمایل دانش آموزان به فعالیتهای غیر درسی

6-  افزایش انتظارات والدین از دانش آموزان و گرایش گروهی از این عزیزان به فعالیتهای غیر درسی بعد از کاهش رغبت به درس و عدم توجه به خلاقیتهای خدادادی

7-   بر آورده شدن نیازهای آنی و توام با لذت زود گذر

متاسفانه در حال حاضر در مدارس ما اگر فعالیت فوق برنامه ای لحاظ می شود دانش آموزان موظف می شوند که در چهارچوب برنامه های خشک و غیر قابل انعطاف درسی کمبودها را جبران نمایند0

اگر در برنامه های غیر درسی دانش آموزان به این نکته پی ببرند که باید رفتار خود را ارزیابی کنند سبب خواهد شد که آنان به یک آرامش خاطر نسبت به خصوصیات اخلاقی و رفتاری خود برسند و علاوه بر آن خلاقیتشان شکوفا شده چو ن دیگر آن فشارهای زمانی در قالب برنامه ای خاص در این فعالیتها مد نظر نیست و تنش و اضطراب نیز کاهش یافته و دانش آموزان بایک فراغ خاطر دست به فعالیت می زنند.

فهرست مطالب:


عنوان                                                                                                                                                                   صفحه

                                                                                      1                                        مقدمه -     
       - چرامهارتهای زندگی باید به دانش آموزان آموزش داده شود ضرورت آن چیست                                     2

- فعالیتهای مکمل و قوق برنامه و اهداف آن                                                                                    3

   -  اهداف فعالیتهای مکمل و فوق برنامه                                                                                       4              - مفهوم یاد گیری و مصادیق مشترک و ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه                                             4

- فعالیتهای فوق برنامه ای که باید به آن توجه شود                                                                          5

-ویژگیهای فعالیتهای فوق برنامه                                                                                                  5

- نقش اعتماد به نفس در دانش آموزان                                                                                         10

- نتیجه یک پژوهش                                                                                                                  11

- نتیجه نهایی                                                                                                                           16

- نکات مهم در بررسی فعالیتهای  فوق برنامه                                                                                  17

-ارزش فعالیتهای فوق برنامه                                                                                                      21

-چگونگی موثر ساختن فعالیتهای فوق برنامه                                                                                30

- نتیجه یک پژوهش در بین دانش آموزان آموزشگاه نمونه حسینیان                                                    32                                   منابع و ماخذ                                                                                                                         34

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی ( فوق برنامه ) , تحقیق بررسی نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی پژوهش نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای فوق برنامه نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای غیر درسی و فوق برنامه تحقیق نگرش دانش آموزان نسبت به برنامه های غیر درسی

پروژه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران با عملکرد کارکنان

پروژه بررسی رابطه سبک رهبری مدیران با عملکرد کارکنان

پروژه-بررسی-رابطه-سبک-رهبری-مدیران-با-عملکرد-کارکنانپایان نامه رشته مدیریت با موضوع بررسی رابطه سبک رهبری مدیران با عملکرد کارکنان، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه، همراه با پرسشنامه های پژوهش. هدف این تحقیق بررسی ارتباط بین سبک رهبری مدیران و عملکرد کارکنان می باشد. جامعه آماری تحقیق 215 نفر از کارکنان ...


قیمت:22,000 توماندانلود فایل

پرسشنامه نگرش شغلی و سازمانی کارکنان (عظیمی و همکاران، 1390)

پرسشنامه نگرش شغلی و سازمانی کارکنان (عظیمی و همکاران، 1390)

پرسشنامه-نگرش-شغلی-و-سازمانی-کارکنان-(عظیمی-و-همکاران-1390)دانلود پرسشنامه نگرش شغلی و سازمانی کارکنان تالیف عظیمی و همکاران (1390)، در قالب فایل word، شامل 61 گویه و 3 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منابع مورد استفاده شده. مولفه های مورد ارزیابی در این پرسشنامه عبارتند از ماهیت شغل و سازمان ...


قیمت:2,800 توماندانلود فایل

اصول معماری روم شرقی

اصول معماری روم شرقی

اصول معماری روم شرقیدسته: برق،الکترونیک،مخابرات 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 1707 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 51 

این پاورپوینت درباره اصول معماری روم شرقی از قدیم تا کنون می باشد

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

 

معماری: هنر معماری در روم شرقی (بیزانس) تا قرن ششم میلادی تحت تأثیر مسیحیت آغازین بود، این هنر در قرن ششم میلادی با آغاز حکومت «ژوستی نیانوس»، به وجود آمد او در هنرپروری همتای کنستانتین بود و آثاری را که وی مورد حمایت و تشویق قرار داد، همه شکوه و عظمتی شاهانه داشتند تا جایی که دوران فرمانروایی او را به حق «نخستین عصر طلائی» هنر امپراتوری روم شرقی نامگذاری کرده اند. باید به این نکته اشاره نمود که بهترین گنجینه ی یادگاری «نخستین عصر طلائی» اکنون در خاک ایتالیا که در شهر «راونا» کشف شده جلوه گری می کنند، نه در شهر کنستانتینوپل (استانبول).

بیزانس، شهر بندری مهمی که به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای که کوتاهترین مسیر غرب به مشرق زمین بود، اهمیت تجاری خاصی داشت و از تمدن چشم گیری برخوردار بود. ساکنان آن دارای سنت های پابرجایی بوده اند، به طوریکه سلطه ی دیگران را به دشواری پذیرا شده اند. مثلاً یکی از حکمرانان هوادار اسپارت که در سال 405 ق.م بر این شهر تحمیل شد، پس از 16 سال مقاومت از شهر بیرون رانده شد

•بیزانس شهری بود با ویژگی های اقتصادی سیاسی و فرهنگی خاص که ابزارهای لازم را فراهم آورد تا با فرهنگ و ارزش های فرهنگی و اجتماعی سرزمین های مجاور آشنا شود و از این راه آثار هنری را به جهان عرضه کرده که هم جهانی هستند و هم از سنتها و فرهنگهای بومی و منطقه ای مایه گرفته اند. این شهر با اینکه قبلاً مرکز حکومتی به بزرگی امپراتوری روم نبوده ولیکن به تمدنهای روم و یونان در غرب، بابل، ایلام، اورارتو، هیتی و ایران از شرق دسترسی داشت، به همین دلیل بسیاری از پژوهشگران معتقدند که هنر و معماری بیزانس بی تأثیر از هنر و معماری مشرق زمین نیست.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : اصول معماری روم شرقی , معماری، عمران، بنا، بیزانس،فرهنگ، هنر معماری، ساختمان، کلیسا، اصول معماری روم شرقیARCHITECT