دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پاورپوینت مبانی رفتار فرد


پاورپوینت مبانی رفتار فرد

پاورپوینت-مبانی-رفتار-فردپاورپوینت مبانی رفتار فرد (فصل سوم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی) دانلود فایل

پرسشنامه جو مدرسه

پرسشنامه-جو-مدرسه
پرسشنامه جو مدرسه
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 21
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد سنجش جو مدرسه در سال 2000 توسط جورجیا پاشیاردیس ابداع شد. این پرسشنامه استاندارد دارای 27 گویه و 4 بعد در طیف 5 درجه ای لیکرت است. سید محمد مقیمی و مجید رمضان در سال 1390 آنرا در پژوهشنامه مدیریت خود آورده اند. نحوه امتیاز دهی و تفسیر نتایج و همچنین اطلاعات منبع نویسی در متن آورده شده است.


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق اریکسون و هشت مرحله زندگی

تحقیق-اریکسون-و-هشت-مرحله-زندگی
تحقیق اریکسون و هشت مرحله زندگی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 456
قیمت: : 2500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
در میان پیشرفت هایی که در نظریه روان تحلیلی از رشد صورت پذیرفته، هیچ کدام اساسی تر از آنچه به وسیله اریک. اچ. اریکسون (1994-1902) انجام گرفت، نبوده است. اریکسون تصویری نوین و گسترش یافته از تکالیف کودک، در هر یک از مراحل فرویدی ارائه کرده است. علاوه بر این، اریکسون سه مرحله جدید نیز که مربوط به دوران بزرگسالی است، به آنها افزوده است، به طوری که این نظریه، اکنون تمامی چرخه زندگی را در بر می گیرد. 

فهرست مطالب:
مقدمه                                          
شرح حال اریکسون                                 
آثار                                          
نظریه اریکسون                                     
تصویر اریکسون از ماهیت انسان                              
سنجش در نظریه اریکسون                                  
مفاهیم اصلی نظریه اریکسون                             
مراحل رشد در نظریه اریکسون                              
انتقادهای وارد بر نظریه ی اریکسون                              
منابع 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت ایدئالیسم و آموزش و پرورش

پاورپوینت-ایدئالیسم-و-آموزش-و-پرورش
پاورپوینت ایدئالیسم و آموزش و پرورش
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 508
قیمت: : 4500 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
ایدئالیسم که واقعیت را ذاتاً روحی تلقی می کند، یکی از کهن ترین و دیرپاترین نظام های فکری بشریت است.

فهرست مطالب:
فصل دوم: ایدئالیسم و آموزش و پرورش
ایدئالیسم
فروبل (Frobel)
معلم از نظر ایدئالیست ها
روش سقراطی
طبقات مردم از نظر افلاطون
مبانی اساسی فلسفه ایدئالیسم
هدف آموزش و پرورش ایدئالیستی
فرایند تعلیم و تعلم ایدئالیستی
کارکرد مدرسه ایدئالیستی
وظیفه مدرسه
روش دیالکتیک سقراطی
اوصاف مطلوب معلم (باتلر)
نتیجه گیری
توضیح دهید

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی انطباق بین محتوا و اهداف کتاب زبان انگلیسی سال سوم متوسطه از دیدگاه دبیران

بررسی-انطباق-بین-محتوا-و-اهداف-کتاب-زبان-انگلیسی-سال-سوم-متوسطه-از-دیدگاه-دبیران
بررسی انطباق بین محتوا و اهداف کتاب زبان انگلیسی سال سوم متوسطه از دیدگاه دبیران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 133
حجم فایل: 6845
قیمت: : 4000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
نهاد تعلیم وتربیت یکی از قدیمی ترین و دیرآشناترین نهادهای زندگی است و قدمتی به اندازه حیات روی زمین دارد. به عبارت دیگر تداوم حیات بر بنیاد تعلیم وتربیت استوار بوده است و حتی درآن زمان که نهاد رسمی تعلیم و تربیت وجود نداشت. پیران قوم و بزرگترها عهده دار این امر بودهاند.
 این نهاد کهنسال همیشه از چنان اهمیتی برخوردار بوده که بزرگترین اندیشمندان را به مبارزه و نقد خود فراخوانده و مانع آن گشته که با وجود قدمت زیاد، در حاشیه نظرهای نظریه پردازان بزرگ عالم بشریت قرار گیرد.
در گزارش گردهمایی بین المللی صاحب نظران در زمینه تحول محتوای آموزش و پرورش میخوانیم:
 دراین که انسان باید به گونه ای تربیت شود که دگرگونی را پذیرا باشد، نکته ای است اساسی. دیگر کافی نیست که فقط با دگرگونیها سازگاری پیدا کنیم.
هر نوع تربیتی باید دگرگونی را پیش بینی کند تا بتواند هم آنها را جهت دهد و هم بر آنها تسلط داشته باشد. (گروه مشاوران یونسکو، ترجمه امیری، 1369)

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق    
مقدمه    
بیان مسئله    
اهمیت و ضرورت پژوهش    
اهداف پژوهش    
سوالات پژوهش    
تعریف واژه ها و اصطلاحات    
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه    
زبان آموزی (تعریف زبان)    
زبان و گفتار    
توانش زبانی وکنش زبانی    
زبان دوم و زبان خارجی    
مکاتب  و دیدگاههای زبانشناسی    
دیدگاه رفتارگرایانه 
دیدگاه ذهن گرایانه 
دیدگاه مبتنی بر روالهای کشف 
اصل اول 
اصل دوم  
اصل سوم 
اصل چهارم 
اصل پنجم 
اصل ششم 
اهمیت یادگیری با تاکید بر یادگیری زبان (از دیدگاه روان شناسان)    
یادگیری زبان دوم/ خارجی    
اهداف یادگیری زبان دوم/ خارجی    
سیر تحول آموزش زبان    
عهد قدیم و قرون وسطی    
دوره رنسانس    
قرنهای هفدهم و هجدهم    
قرن نوزدهم    
قرن بیستم    
هدفهای آموزش زبان    
شرایط یادگیری    
یادگیری و تدریس    
یادگیری را این گونه تعریف کرده است 
اصول یادگیری در رابطه با محتوای برنامه ی درسی    
رابطه برنامه درسی، آموزش و تدریس    
دیدگاههای اساسی درآموزش    
تعلیم و تربیت بسته 
تعلیم و تربیت باز    
تعلیم وتربیت جدید    
آموزش زبان در عربستان سعودی     
مشکلات متداول یادگیری    
مشکلات در سطوح مختلف وراه حل های هنگام آموزش وآزمون    
در تمام سطوح 
در سطح دو 
در سطح سه 
در سطح چهار 
مشکلات دانش آموزان دریادگیری انگلیسی در SLTP در تربوکا (اندونزی)    
انتخاب محتوا در برنامه ریزی درسی    
مفهوم محتوا    
ملاکهای انتخاب محتوا    
۱- تناسب باعوامل و ارزشهای اجتماعی    
۲- تناسب با ویژگیها و نیازهای یادگیرندگان    
۳- تناسب با قانون مندیهای برنامه درسی    
دیدگاههای اساسی در انتخاب محتوا    
۱-دیدگاه سنتی    
۲ – دیدگاه پویا (محتوا درخدمت تغییر و تحول)    
۳- دیدگاه سازنده (محتوا برای تغییر)    
عناصر اصلی در سازماندهی محتوا    
۱- اصل توالی    
۲- اصل تداوم    
۳- اصل وحدت    
برنامه ریزی درسی و ارزشیابی    
برنامه ریزی    
اجرا 
ارزشیابی 
کارکردهای عمده ارزشیابی    
۱-تشخیص    
۲- تجدید نظر در برنامه درسی    
۳- مقایسه کردن    
۴- پیش بینی نیازهای آموزشی یا نیازسنجی    
۵-تعیین میزان تحقق هدفها    
موضوعهای اساسی ارزشیابی برنامه    
مفهوم کتاب درسی    
اهمیت کتب درسی    
معیارهای مطلوب کتاب درسی (طرح ۲۰ معیاری)     
انتخاب محتوا در کتاب زبان انگلیسی    
ملاکها و معیارهای انتخاب محتوا در برنامه های درسی آموزش زبان انگلیسی از نظر صاحبنظران و متخصصان آموزش زبان انگلیسی    
طراحی کتابهای درسی زبان انگلیسی    
محتوای کتاب زبان انگلیسی سال سوم متوسطه    
نتایج تحقیقات زبان شناسی    
نتایج پژوهشهای روانشناسی یادگیری زبان    
بررسی تحقیقات انجام شده    
فصل سوم: روش تحقیق    
روش پژوهش    
جامعه آماری تحقیق    
نمونه آماری و روش نمونه برداری    
ابزار اندازه گیری    
روش گردآوری اطلاعات    
تعیین روایی و اعتبار ابزار اندازه گیری    
روش آماری تحلیل داده ها    
فهرست محتوای کتاب زبان انگلیسی سال سوم دبیرستان    
فصل چهارم: تجزیه وتحلیل    
یافته های تحقیق    
مقدمه 
روشهای آماری تجزیه و تحلیل داده ها    
الف) توصیف داده ها    
ب) تحلیل استنباط داده ها    
بررسی سوال یک پژوهش    
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری    
بحث و نتیجه گیری    
سوال اول پژوهش 
سوال دوم پژوهش 
سوال سوم پژوهش    
سوال چهارم پژوهش    
سوال پنجم پژوهش 
سوال ششم پژوهش 
سوال هفتم پژوهش 
محدودیت ها و مشکلات تحقیق    
پیشنهادها    
فهرست منابع و ماخذ 
منابع فارسی
منابع انگلیسی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.