دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانیدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 20 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 178 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 42 

نتایج این پژوهش می تواند برای والدین، مربیان وکه مسئول تعلیم و تربیت کودکان هستند الهام بخش باشد یا به احساسات و نیازهای کودکان توجه نموده و در زمینه ی کمک به سبک های هویت و سلامت روانی و همچنین بهزیستی روانشناختی و همچنین خود شکوفایی والدین گام بردارد

قیمت فایل فقط 35,000 تومان

خرید

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بهزیستی,روانی,عادی,مرزی,والدین,کودکان,پایان نامه سلامت روان,پایان نامه بهزیستی,رابطه عزت نفس و سلامت روانی,روانشناختی والدین کودکان عادی,روانشناختی والدین کودکان مرزی,کودکان مرزی

بیان مسئله

تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).

      به طور کلی خانواده کودک معلول به لحاظ داشتن کودکی متفاوت با سایر کودکان با مشکلات فراوانی در زمینه نگهداری، آموزش و تربیت آنها روبه روست. این مسایل همگی بر والدین فشارهایی وارد می‌کنند که سبب بر هم خوردن آرامش و یکپارچگی خانواده می‌شوند و در نتیجه انطباق و سازگاری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. سبک های هویت  یکی از مهمترین عوامل تحول و شکل‌گیری شخصیت است و نقش بنیادین در سلامت روانی دارد به گونه‌ای که سبک های هویت  پایین و شکل‌گیری احساس خود کم بینی در والدین زمینه‌های آسیب روانی را فراهم می‌نماید( ولی زاده و همکاران و 1387).

      سبک های هویت  ارزشمندی شخص تعریف نمود. احساسات و افکار مردم درباره خودشان اغلب بر احساس تجارب روزانه تغییر پذیر است و به طور موقت بر احساس فرد تاثیر می گذارند. البته سبک های هویت ، بنیادی تر از آن است که  افت و خیزهای معمول می توان نوسانات گذرایی بر نحوه احساستشان نسبت به خود ایجاد کند، ولی این تاثیرات بسیار محدودند، بر عکس آنهایی که سبک های هویت  پایینی دارند افت و خیزهای معمول می تواند زندگی آنها را دگرگون کند. سبک های هویت  معمولاً به عنوان ارزیابی شخص از ارزشمندی خویش تعریف می‌شود افرادی که سبک های هویت  بالایی دارند خودپذیرا و خود ارزشمند هستند. روانشناسان اجتماعی سبک های هویت  را ارزیابی مثبت و منفی از خود می‌دانند به طوری که فرض می شود سبک های هویت  تا حدودی با ثبات است. سبک های هویت  یا همان احترام به خود یکی از خصوصیات مهم و اساسی شخصیت هر فردی را تشکیل می‌دهد و به طور حتم روی جنبه‌های شخصی انسان اثر می‌گذارد و کمبود یا فقدان آن باعث عدم رشد سایر جنبه‌های شخصیت به صورت ناهماهنگ خواهد شد و حتی ممکن است باعث پدیدآیی بیماریهای روانی گوناگون مانند افسردگی، کمرویی، پرخاشگری

     یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد. همچنین والدینی که دارایی سبک های هویت  بالایی می باشند سلامت روانی بهتر بهزیستی روانشناختی بهتری نسبت به والدینی دارند که دارای سبک های هویت  پایین می باشد. با توجه به مطالعات در ایران و این که در استان سیستان و بلوچستان مشابه این تحقیق انجام نگرفته لذا لزوم انجام چنین تحقیقی در استان ضروری به نظر می رسد و خصوصاً  در آینده نیز می توان از نتایج  این تحقیق نیز در مراکز مشاوره، آموزشگاههای استثنایی و مدارس عادی، سازمان بهزیستی، کلینیک های سلامت روان جهت خدمت رسانی استفاده کرد. با توجه به موضوع تحقیق، سئوال اصلی تحقیق را چنین طرح می کنیم: آیا بین بهزیستی روانشناختی با سبک های هویت  و سلامت روانی در والدین کودکان عادی و مرزی رابطه ای وجود دارد؟

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی.

 

اهداف فرعی:

 

1- تعیین رابطه بین سبک های هویت با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

2- تعیین رابطه بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

3- مقایسه  بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

4- مقایسه سبک های هویت در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

5- مقایسه سلامت روان در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

6- مقایسه بهزیستی روانشناختی با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان مانند: جنس، سن، میزان تحصیلات و غیره.

افسردگی چیست,تفاوت افسردگی خانم و آقا,تفاوت افسردگی دختر و پسر,تفاوت افسردگی در مردان و زنان,علائم افسردگی,پایان نامه سبک های هویتی و افسردگی,پایان نامه افسردگی,ارتباط,بین, سبک های هویتی افسردگی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

قیمت فایل فقط 35,000 تومان

خرید

چهار راه پول سازی

چهار راه پول سازی

چهار راه پول سازیدسته: اقتصاد 
بازدید: 17 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 969 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 77 

ب

قیمت فایل فقط 2,200 تومان

خرید

جدول ساعات

جدول ساعات

جدول ساعاتدسته: معارف اسلامی 
بازدید: 17 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 238 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3 

جدول ساعات شبانه توضیح کامل ایام هفته در علوم غریبه

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

جدول ساعات شبانه روز 

در علوم غریبه 

از تمام روزهای هفته 

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانکدسته: مدیریت 
بازدید: 26 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 161 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

 بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

بیان مسئله

 

در هر سازمان اعم از تولیدی وخدماتی مهمترین عامل جهت حفظ وبقای سازمان مشتریان آنها هستند به نحوی که چنانچه سازمان درجلب رضایت و وفاداری آنها موفق شود زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا نموده است با وجود اینکه سودآوری ونگهداری مشتریان به عنوان هسته مرکزی کسب و کار یک سازمان مطرح است ولی اگر یک سازمان مشتریان خود را از دست بدهد در حالیکه نتواند به این سوال پاسخ دهد که عملکرد سازمان چگونه باید باشد تا بتوان مشتریان را نگهداری کرد کار زیادی نمیتوان برای آن سازمان انجام داد . بنابراین تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس وفاداری مشتریان نسبت به سازمانها میگردد باید در اولویت برنامه های سازمانهای بازرگانی قرار گیرد.

  وقتی یک پروژه CRM شروع می شود، بسیاری از سازمان ها ممکن است بازگشت قابل توجهی را از آن انتظار داشته باشند، نظیر: افزایش درآمد، کاهش هزینه. بسیاری از سازمان ها پس از اجرای CRM همچنان در حال پرسیدن این سؤال هستند که آیا این سیستم منجر به رضایت مشتری  شده است و تا چه حد مؤفق بوده است؟ هنوز به طور واضح مشخص نیست که چرا و چگونه یک سیستم CRM مؤفق می شود، در حالی که بقیه با شکست مواجه می شوند

     لذا در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟

فرضیات تحقیق

برقراری مدیریت ارتباط بامشتری در بانک باعث افزایش وفاداری مشتری دراین بانک خواهد شد .

برقراری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک باعث افزایش کیفیت خدمات در این بانک خواهد شد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدماتدسته: مدیریت 
بازدید: 83 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 159 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 روابط عمومی, روابط عمومی ,اخبار روابط عمومی ,شرکت معماران تبلیغات نوین ,روابط عمومی و تبلیغات, مدیریت تبلیغات

چکیده

صنعت تبلیغات با همه سوابقی که در کشور ما دارد هنوز هم جوان و هم غیر علمی است.. این واقعیت نباید کسی را بر آشفته کند که تبلیغات در کشور ما در حد سایر فنون و هنرهای رسانه ای ما(نسبت به جهان رسانه ها) است.

تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات.، در مراودات اقتصادی و فرهنگی ازجایگاه علمی، تخصصی و در ابعادی وسیع تر هنری برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبلیغات بابهره گیری ازعلوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان می تواند در عرصه رقابت ها بهترین و کارآمدترین شیوه ها را به کار گیرد با تمام توجهی که دنیای پیشرفته به این امر نشان می دهد و درصد بالایی از هزینه ها را به امرتبلیغات اختصاص می دهد. در کشور ما با وجود نیاز حیاتی به توسعه اقتصادی این امر ناشناخته و مورد بی مهری قرار گرفته است.  (محسنیان راد،25:1384)

با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم.

ایجاد یک هماهنگی موثر بین روابط عمومی و تبلیغات بدون داشتن یک دید واضح از نقاط قوت و ضعف هر کدام کار دشواری است .تبلیغات می تواند به طور خیلی صحیح و دقیق به مخاطبین خارجی انتقال پیدا کند و هدایت شود . فعالیت های ارتباطی رسانه ای ممکن است به طور خوب و مطلوبی به مخاطبین انتقال داده شود ،‌اما هیچ تعهد و ضمانتی در افشای آن وجود نداشته باشد. این بستگی به ارزش خبرها و جاذبه روابط عمومی دارد.

تکنیک های روابط عمومی عامل موثری برای دستیابی  مخاطبین به رسانه ها است و در رقابت ها و حمایت های مالی، می تواند یکی از عوامل اصلی باشد و این حرکت در بازاریابی و تمرکز کردن روی عده ای خاص و قلیل از مخاطبین یا در سطح گسترده باید همواره مدنظر قرارگیرد و بتوانیم از تکنیک های روابط عمومی برای تبلیغات و بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم. (ساترلند،70:1380)

اهداف تحقیق

هدف کلی:

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

اهداف جزیی:

بررسی میزان تاثیر تبلیغات چاپی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات پخشی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات محیطی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

 نقش و اهمیت روابط عمومی در تبلیغات مدرن

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

قیمت فایل فقط 15,000 تومان

خرید