دسته: برق،الکترونیک،مخابرات
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 169 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 46
دانلود پروژه پست 33 کیلو ولت پست فوق توزیع دارای 2 خط تغذیه و یک باس بار و 2 فیدر خروجی شرح مختصری از پست برق انواع پست پستها را می توان ازنظر نوع وظیفههدفمحل نصبنوع عایقی به انواع مختلفی تقسیم کرد
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
شرح مختصری از پست های برق................................................16-03
نقشه...............................................................................................18 - 17
المانهای بکار رفته به همراه توضیحات....................................46 - 19
انواع تست ها و ... .
نام نقشه:
پست فوق توزیع دارای 2 خط تغذیه و یک باس بار و 2 فیدر خروجی
شرح مختصری از پست برق
انواع پست: پستها را می توان ازنظر نوع وظیفه,هدف,محل نصب,نوع عایقی, به انواع مختلفی تقسیم کرد.
1- براساس نوع وظیفه وهدف ساخت:
پستهای افزاینده , پستهای انتقال انرژی , پستهای سویچینگ و کاهنده فوق توزیع .
براساس نوع عایقی:
پستها با عایق هوا, پستها با عایق گازی که دارای مزایای زیراست:
پایین بودن مرکز ثقل تجهیزات در نتیجه مقاوم بودن در مقابله زلزله کاهش حجم, ضریب ایمنی بسیار بالا باتوجه به اینکه همهً قسمت های برق دار و کنتاکت ها در محفظهً گازSF6 امکان آتش سوزی ندارد,
پایین بودن هزینهً نگهداری باتوجه به نیاز تعمیرات کم تر, استفاده د رمناطق بسیار آلوده و مرطوب و مرتفع .
معایب پستها با عایق گازی
گرانی سیستم و گرانی گاز SF6 , نیاز به تخصص خاص برای نصب و تعمیرات,مشکلات حمل و نقل وآب بندی سیستم.
2- بر اساس نوع محل نصب تجهیزات :
نصب تجهیزات در فضای باز , نصب تجهیزات در فضای سرپوشیده .
معمولاُ پستها را از 33 کیلو ولت به بالا به صورت فضای باز ساخته وپستهای عایق گازی راچون فضای کمی دارندسرپوشیده خواهند ساخت.
اجزاع تشکیل دهنده پست
پستهای فشار قوی از تجهیزات و قسمتهای زیر تشکیل می شود:
ترانس قدرت , ترانس زمین و مصرف داخلی , سویچگر , جبران کنندهای تون راکتیو , تاً سیسات جانبی الکتریکی ، ساختمان کنترل , سایر تاًسیسات ساختمانی .
ترانس زمین
از این ترانس در جاهایی که نقطهً اتصال زمین (نوترال) در دسترس نمی باشد که برای ایجاد نقطهً نوترال از ترانس زمین استفاده می شود .
نوع اتصال در این ترانس به صورت زیگزاگ Zn است .
این ترانس دارای سه سیم پیچ می باشد که سیم پیچ هر فاز به دو قسمت مساوی تقسیم می شود و انتهای نصف سیم پیچ ستون اول با نصف سیم پیچ ستون دوم در جهت عکس سری می باشد .
ترانس مصرف داخلی
از ترانس مصرف داخلی برای تغذیه مصارف داخلی پست استفاده می شود.
تغذیه ترانس مصرف داخلی شامل قسمتهای زیر است:
.......
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 396 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 19
دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف عنوان فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید19 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه تقسیم بازار و تعیین بازار هدف بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است دلایل این
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
دانلود پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف عنوان:
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:19 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " تقسیم بازار و تعیین بازار هدف " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
دلایل اینکه با تمامی متقاضیان بالقوه و بالفعل نمی توان رفتار مشابهی داشت
مزایای تقسیم یک بازار بزرگ نا متجانس به خرده بازارها
سیر تکاملی تقسیم بازار
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی انبوه یا یکنواخت
بازاریابی تفکیکی یا تنوع کالا
بازاریابی متمرکز یا هدفدار
معیارها و ضوابط تقسیم بازار
تقسیم جغرافیایی
تقسیم جمعیتی
متغیرهای اصلی تقسیم بازار و اجزاء تشکیل دهنده آن
روانی
رفتاری
عوامل مؤثر در تقسیم بندی بهینه بازار
سه استراتژی تعیین بازار هدف
استراتژی بازاریابی یکسان (غیرتفکیکی )
استراتژی بازاریابی متفاوت (تفکیکی)
استراتژی بازاریابی متمرکز (تمرکزی)
عوامل مؤثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
دسته: سایر گروه ها
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 18 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1000
نرم افزار دبیرخانه و یا اتوماسیون اداری برای ثبت نامه های رسیده و ارسالی از ادارات و یا نامه های شخصی
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 296 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 21
عنوان دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید21 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است هد
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:21 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
هدف کلی
تعیین رسالت مؤسسات
عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی
اهداف مؤسسه
نیروهای داخل سازمان
نیروهای خارجی
سبکهای مدیریتی
ساختار کارکردی یا وظیفه ای
ساختار مبتنی بر بازار
ساختار ماتریسی یا ماتریکس
انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی
سازمان عملیاتی
سازمان جغرافیایی
سازمان مدیریت محصول
سازمان مدیریت بازار
سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار
مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار
معایب ساختار مدیریت محصول / بازار
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 514 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 34
عنوان دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید34 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه برنامه ریزی بازاریابی عمومی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است در خصوص برنامه
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:34 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " برنامه ریزی بازاریابی عمومی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
در خصوص برنامه ریزی مناسب بازاریابی توجه به سه مورد ضرورت دارد
زمینه های برنامه ریزی بازاریابی
سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند
منافع نهفته در برنامه ریزی
فرآیند برنامه ریزی بازاریابی
رابطه برنامه ریزی بازاریابی موسسه با برنامهریزی مدیریت میانی
برنامه ریزی بازاریابی
مراحل اساسی در برنامهریزی
تعیین اهداف
توسعه برنامه هاو استراتژیهای بازاریابی
ایجاد هماهنگی و کنترل
عوامل اثرگذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه
مراحل برنامه بازاریابی
خلاصه اجرایی و جدول محتویات
موقعیت فعلی بازاریابی
تحلیل فرصتها و جریانات
اهداف
استراتژی بازاریابی
برنامه های کاری
صورت سود و زیان پیشنهادی
کنترل
دلایل ناکافی در پیاده کردن برنامه
عوامل مبین و مشخص کننده
آمیخته های بازاریابی برای خدمات
محصول
قیمت
محل توزیع
پیشرفت
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی , دانلود پاورپوینت برنامه ریزی بازاریابی عمومی،pptx، powerpoint ,زمینه های برنامه ریزی بازاریابی , سئوالات ویژه ای که مدیران عالیه و استراتژیک را در ساماندهی به برنامه ریزی های بازاریابی یاری می دهند , منافع نهفته در برنامه ریزی , فرآیند برنامه ریزی بازاریابی , رابطه برنامه ریزی بازاریابی موسسه با برنامهریزی مدیریت میانی , برنامه ریزی بازاریابی