دسته: کامپیوتر و IT
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1696 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 45
امروزه با افزایش هزینه ها در جامعه ، نیاز به چند شغله بودن بسیار احساس می شود روش هایی گوناگونی همچون چند شیفت کاری کار کردن و مسافرکشی بعد از تایم کاری و … راه هایی برای بیشتر کردن در آمد می باشد، که علاوه بر اینکه وقت بسیاری از فرد می گیرد ، در آمد چندان مفیدی به فرد نخواهد داددر زمینه کسب درآمد یکی از روشهای بسیار عالی جهت کسب درآمد روش کسب و
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
قیمت فایل فقط 3,000 تومان
برچسب ها : کسب و کار اینترنتی , کسب درآمد , کسب درآمد در منزل , کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد اینترنتی , کسب درآمد عالی , کسب و کار , کسب و کار اینترنتی
پاروپوینت تغذیه ورزشی ، کاملترین مرجع جهت آگاهی نسبت به علوم تغذیه ورزشکاران می باشد
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
تغذیه ی ورزشی
مقدمه:
یک شاخهی علمی از حیطهی فیزیولوژی ورزشی و از اصول سه گانهی طبورزشی و همچنین در یکی از جنبههای مهم علمتمرین نیز به شمار میرود.
غذا در واقع منبع تامین کنندهی سوخت بدن و زمینهساز فعالیتها و سازگاریهای بدن برای ورزش میباشد. تغذیهی مطلوب تغذیهای است که مواد غذایی لازم را جهت رشد، نگهداری و ترمیم نسوج بدن تأمین کند. تغذیهی خوب موجب افزایش کارایی مکانیسمهای بدن انسان و تغذیهی نامناسب بالعکس موجب کاهش کارایی مکانیسمهای بدن انسان میگردد. ترکیب مواد غذایی تشکیل دهندهی یک رژیم غذایی برای ورزشکاران با افراد عادی متفاوت بوده و به عوامل زیر بستگی دارد:
اعمال مواد غذایی در بدن به شرح زیر میباشد:
فرمت فایل : پاورپوینت
تعداد اسلاید : 105
عناوین اسلایدها
مقدمه
ترکیب مواد غذایی
اعمال مواد غذایی
متابولیسم (سوخت و ساز)
کاتابولیسم
آنابولیسم
متابولیسم پایه
کربوهیدراتها یا قندها
منوساکاریدها (تک قندیها)
دیساکاریدها
پلیساکاریدها (چند قندیها)
کل منابع گلیکوژن بدن
عوارض کاهش ذخایر گلیکوژن
نقش قندها در بدن
شاخص گلیسیمیک
لیپیدها (چربیها):
نقش چربیها
پروتئینها
اسیدآمینهها
وظائف پروتئینها در بدن
پیامدهای نامطلوب ناشی از مصرف بیش از حد پروتئین
ویتامینها
نقش ویتامینها در بدن
منابع غذایی ویتامینها
مواد معدنی
الکترولیتها
آب
نقش آب در ساختمان و اعمال حیاتی بدن
علائم کمبود آب
کنترل وزن
کاهش، حفظ و افزایش وزن
عوراض کاهش آب بدن بر روی سلامتی
اثرات منفی دورههای تکراری کاهش وزن
ملاحظات عملی برای کاهش وزن
نحوهی ارزشیابی غذای ورزشکار
ملاحظات عملی برای افزایش وزن
مراحل رسیدن به وزن ایدهآل
رعایت نکات عمومی در تغذیهی ورزشی
تمرین و تغذیه
توصیهها
مصرف کربوهیدرات قبل از تمرین یا مسابقه
نمونهی قبل از مسابقه
مصرف کربوهیدرات در حین مسابقه
تغذیه پس از تمرین
طبقهبندی مواد غذایی براساس ایجاد پاسخ اسیدی یا قلیایی
مواد غذایی اسیدی
انواع مکملها
بارگیری کربوهیدرات
روش محاسبهی میزان انرژی
محاسبهی انرژی مورد نیاز برای فعالیتهای روزانه
تعادل رژیم غذایی
ویتامینها، منابع و عوارض کمبود
کراتین
تغذیهی ورزشی نوین
کراتین منوهیدرات
های کراتاید
تائورین
آرژنین
الکارنیتین و دیکارنیتین
نکات
سوپر ادین
فارماتون
یوربامین
سنتروم
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
برچسب ها : پاورپوینت تغذیه ورزشی , ترکیب مواد غذایی , متابولیسم , کاتابولیسم , آنابولیسم , دیساکاریدها , شاخص گلیسیمیک , نقش چربیها , ویتامینها , مواد معدنی , کنترل وزن , مراحل رسیدن به وزن ایدهآل , تمرین و تغذیه , تغذیه پس از تمرین , انواع مکملها , کراتین , سوپر ادین
دسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 461 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 59
عنوان دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید59 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه انواع بازار و محیط بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است بازار انواع
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:59 اسلاید
دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی
این فایل در زمینه " انواع بازار و محیط بازاریابی" بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
بازار
انواع بازارها از نظر فعالیت
انواع بازارهای سازمانی
بازار صنعتی
بازار دولتی
بازار واسطه
انواع بازار اقتصادی
بازار رقابت کامل
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاری
بازار انحصار چند جانبه
انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر
بازار مصرف کننده
بازار بین المللی
انواع بازار کالا و خدمات
تجزیه و تحلیل محیط
محیط بازاریابی
انواع محیطهای بازاریابی
محیط خرد مؤسسه
محیط داخلی خود مؤسسه
تأمین کننده مواد اولیه
واسطه های بازاریابی
آژانسهای خدمات بازاریابی
واسطه های مالی
واحدهای توزیع فیزیکی
دلالان
رقبا
مشتریان
جوامع
جوامع دولتی
جوامع عمومی
جوامع محلی
جوامع داخلی
جوامع مالی
جوامع شهروند
جوامع رسانه ای
محیط کلان مؤسسه
عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه
نیروهای اقتصادی
نیروهای طبیعی
نیروهای تکنولوژیکی
نیروهای سیاسی
نیروهای فیزیکی
واکنش در برابر محیط بازاریابی
واکنش انفعالی
واکنش فعال
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
برچسب ها : دانلود پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی , دانلود پاورپوینت انواع بازارو محیط بازاریابی، Powerpoint،pptx , بازار ,انواع بازارها از نظر فعالیت , انواع بازارهای سازمانی , بازار صنعتی , بازار دولتی , بازار واسطه , انواع بازار اقتصادی , بازار رقابت کامل , بازار انحصار کامل , بازار رقابت انحصاری , بازار انحصار چند جانبه , انواع بازارها ازدیدگاه کاتلر , بازار مصرف کننده , بازار بین المللی , انواع بازار کالا
دسته: علوم انسانی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 584 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 30
کاری با صرفه اقتصادی بسیار بالا
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
کار آفرین باشید و از بازدهی عالی این کار لذت ببرید
قیمت فایل فقط 7,000 تومان
کتابی بینظیر برای راهنمایی علمی و عملی جهت موفقیت های مالی
قیمت فایل فقط 6,900 تومان
کتابی بینظیر برای راهنمایی علمی و عملی جهت موفقیت های مالی
قیمت فایل فقط 6,900 تومان