دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

برون سپاری

برون سپاری

برون سپاریدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 199 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 11 

10 اسلاید راجع به معایب و دلایل و شیوه جدید برون سپاری در شرکت های بزرگ دنیا

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برون‌سپاری به واگذاری انجام فرایندها یا فعالیت های داخلی یک کسب و کار به یک تأمین کننده خارجی تحت قرارداد مشخص اطلاق می شود

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی

دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی

دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابیدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 416 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 39 

عنوان دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید39 اسلاید دسته مدیریت بازاریابی اصول بازاریابی این فایل در زمینه تصمیم گیری در بازاریابی بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است بعضی از سؤالات عمده ا

 

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:39 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی

این فایل در زمینه " تصمیم گیری در بازاریابی " بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی ارائه شده  و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند

ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری

یک سیستم ساده بازاریابی

تعریف بازاریاب

پنج شرط یک مبادله

روابط و شبکه ها

کانالهای بازاریابی

کانالهای ارتباطی

کانالهای توزیع

کانال های فروش

سطوح رقابت

محیط بازاریابی

آمیخته های بازاریابی

4Cمشتری

4P فروشنده

چهار جزء تشکیل دهنده آمیزه  بازاریابی

فلسفه های بازاریابی

تصمیمات عمده بازاریابان در مورد محصول

تصمیماتی در مورد گسترش خط تولید محصول

عوامل مؤثر بر تصمیم گیری در مورد قیمت محصول

اهداف بازاریابی مؤسسه

4نوع از مهمترین بازارها

موارد مهمی که در تصمیمات مربوط به توزیع کالا باید مد نظر مدیران باشند

علل پیچیدگی تصمیمات بازاریابی

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی , دانلود پاورپوینت تصمیم گیری در بازاریابی، powerpoint، , بعضی از سؤالات عمده ای که بازاریابان از خودشان میپرسند , ابزار و مفاهیم لازم برای تصمیم گیری , یک سیستم ساده بازاریابی , تعریف بازاریاب , پنج شرط یک مبادله , روابط و شبکه ها , کانالهای بازاریابی , کانالهای ارتباطی , کانالهای توزیع , کانال های فروش ,سطوح رقابت , محیط بازاریابی , آمیخته های بازاریابی 

پایان نامه بررسی و استخراج ملاحظات فنی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر محاسبات ابری

پایان نامه بررسی و استخراج ملاحظات فنی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر محاسبات ابری

پایان نامه بررسی و استخراج ملاحظات فنی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی مبتنی بر محاسبات ابریدسته: کامپیوتر و IT 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 4955 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 120 

محاسبات ابری (Cloud Computing) یک شعار جدید در صنعت کسب و کار امروز است

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

پایان نامه محاسبات ابری

محاسبات ابری (Cloud Computing) یک شعار جدید در صنعت کسب و کار امروز استدسترسی کاربران نهایی، سازمان ها و افراد به منابع محاسباتی و نرم افزاری در یک محیط مجازی، به گونه ای "سرویس محور"، "مبتنی بر تقاضاو با "پرداخت بر مبنای استفادهایده ای است، که به پارادایم محاسبات ابری ختم شده است. سرویس ها در این تکنولوژی بصورت "زیرساخت به عنوان سرویس"، "نرم افزار به عنوان سرویسو "پلتفرم به عنوان سرویسارائه می شود.یکی از مسائلی که امروزه سازمان ها در سراسر جهان با آن رو به رو هستند، نیاز دسترسی به داده های سازمانی در هر گوشه ای از دنیا است، تا افراد مختلف سازمان و افراد دیگر بتوانند بر مبنای سیاست های دسترسی از این اطلاعات استفاده کننداز طرفی برای سازمان ها مطلوب است که به جای اتلاف وقت و هزینه برای نگهداری سرورها، سخت افزارها و نرم افزارها، برروی قدرت، سرعت، دسترسی پویا و بلادرنگ تمرکز کنندبرای رسیدن به این اهداف محاسبات ابری بهترین گزینه است.

قیمت فایل فقط 12,000 تومان

خرید

پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران


پایان-نامه-بررسی-تبلیغات-تجاری-در-رشد-فروش-بیمه-های-زندگی-در-ایران
پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 89
حجم فایل: 496
قیمت: : 17000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
خطر یا ریسک به عنوان  یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره  و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات  کاهش دامنه  خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.
نمونه آن پدیده  انقلاب صنعتی و  پیامدهای بسیار آن می باشد.  پیامدهای آن نظیر ماشینی شدن تولید, افزایش جمعیت, شهرنشینی, تغییر الگوی مصرف و تولید ودر نتیجه افزایش خطرها نیاز به تامین را تشدید نمود به طوری که مردم به ماهیت آن پی برده و بدون نیاز به تبلیغات بدنبال آن می روند. بیمه در اینگونه کشورها به عنوان یک ابزار مالی شناخته شده و موجب سرمایه- گذاری در بخش های مهم اقتصادی شده است.

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه   
بیان اصلی تحقیق  
تبیین موضوع و مساله 
اهداف تحقیق
فرضیه ها      
متغیرهای تحقیق
نوع, روش وقلمرو تحقیق
روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات 
ضرورت انجام تحقیق
تعریف واژه های تحقیق
فصل دوم: مبانی نظری تحقیق
گفتار اول:خدمات
طبقه بندی انواع خدمات 
ویژگیهای امور خدماتی
گفتار دوم: تاریخچه و سوابق مساله تحقیق
اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی
تقسیم بندی انواع بیمه    
گفتار سوم: تبلیغات و آگهی ها
تبلیغات بازرگانی 
اهداف تبلیغات بازرگانی 
اصول تبلیغات 
شرایط اثربخشی تبلیغات
اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات  
مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر
مزایای تبلیغات 
بازاریابی بیمه های زندگی 
مکعب بازار
عوامل تشکیل دهنده بازار 
بازار آگاه و ناآگاه
قابلیت جذب بازار
اهداف بازاریابی
تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی
بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان
شیوه های تماس
پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی
فرم پیشنهادی
فصل سوم: روش جمع آوری اطلاعات
مقدمه
بررسی اسناد و مدارک 
تحولات بیمه های زندگی در سال 1372 
تحولات بیمه های زندگی در سال 1373
تحولات بیمه های زندگی در سال 1374
تحولات بیمه های زندگی در سال 1375
تحولات بیمه های زندگی در سال 1376
روش بررسی میدانی  
اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه  
بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها       
فرضیه
فصل چهارم: روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه   
بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری
استدلال فرضیه  
خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق
فصل پنجم: خلاصه تحقیق, نتیجه گیری, پیشنهادات
خلاصه تحقیق     
نتیجه گیری
پیشنهادات 
پیوست شماره (1)
پرسش نامه       
پیوست شماره (2)
واژه نامه    
منابع و ماخذ 
 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی تخصصی رادار و اصول کلی و عملکرد آن


پروژه-بررسی-تخصصی-رادار-و-اصول-کلی-و-عملکرد-آن
پروژه بررسی تخصصی رادار و اصول کلی و عملکرد آن
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 1090
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
رادار یک سیستم الکترومغناطیسی است که برای تشخیص و تعیین موقعیت هدفها به کار می رود. این دستگاه بر اساس یک شکل موج خاص به طرف هدف برای مثال یک موج سینوسی با مدولاسیون پالسی (Pulse- Modulated) و تجزیه وتحلیل بازتاب (Echo) آن عمل می کند. رادار به منظور توسعه توانایی حسی ‏های چندگانه انسانی برای مشاهده محیط اطراف مخصوصاً حس بصری به کار گرفته شده است. ارزش رادار در این نیست که جایگزین چشم شود بلکه ارزش آن در عملیاتی است که با چشم نمی توان انجام داد. رادار نمی تواند جزئیات را مثل چشم مورد بررسی قرار دهد و یا رنگ اجسام را با دقتی که چشم دارد تشخیص داد بلکه با رادار می توان درون محیطی را که برای چشم غیر قابل نفوذ است دید مثل تاریکی، باران، مه، برف و غبار و غیره. مهمترین مزیت رادار، توانایی آن در تعیین فاصله یا حدود هدف می باشد.
یک رادار ساده شامل آنتن فرستنده، آنتن گیرنده و عنصر آشکارساز انرژی یا گیرنده می‏باشد. آنتن فرستنده پرتوهای الکترومغناطیسی تولید شده توسط نوسانگر (Oscillator) را منتشر می کند. بخشی از سیگنال ارسالی (رفت) به هدف خورده و در جهات مختلف منعکس می گردد. برای رادار انرژی برگشتی در خلاف جهت ارسال مهم است.

فهرست مطالب:
فصل اول: اصول کلی رادار    
مقدمه
1-1- اصول کلی رادار و عملکرد آن    
2-1- فرم ساده معادله رادار    
3-1- شمای بلوکی رادارو عملکرد آن    
شکل 1- شمای بلوکی یک رادار پالسی    
فصل دوم: رادارهای ردیاب و انواع آنها    
1-2- ردیابی با رادار    
2-2- سوئیچ کردن شعاع آنتن  (Sequential lobing)    
3-2- مرور مخروطی (Conical Scan)    
4-2- مولد باکسار (Boxcar Generator)    
شکل 2- AGC یک گیرنده رادار ردیاب    
6-2- زاویه چپ شدگی (Squint angle)
فصل سوم: رادار ردیاب تک پالس    
1-3- اصول عملکرد رادار ردیاب تک پالس    
2-3- مقایسه گر دامنه تک پالسی    
3-3- سیستم ردیابی هایبرید    
4-3- ردیابی تک پالس با مقایسه گر فاز    
فصل چهارم: شبیه سازی رادار مونوپالس    
1-4- بلوک دیاگرام شبیه سازی رادار مونوپالس    
شکل 3- رادار مونو پلاس    
4- شبیه‌سازی مسیر هدف    
3-4- شبیه سازی سیگنال دریافتی    
4-4- شبیه سازی آنتن منو پالس 
5-4- شبیه سازی گیرنده مجموع و تفاضل    
تصاویری از عملکرد رادار    
منابع    

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.