دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیران

پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیران

پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیراندسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 158 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

در سالهای اخیر پژوهشهای زیادی درباره مهارتهای مدیریتی و رابطه آن با رضایت شغلی انجام گرفته است سالازار ( 2002) معتقد است که در سالهای اخیر توانمندسازی و کسب مهارتهای مدیریتی به عنوان یک راهکار نیروی انسانی برای خلق کارآمدی، بهر ه وری و خشنودی بیشتر کارکنان در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد

قیمت فایل فقط 19,345 تومان

خرید

پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیران

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

انگیزه‌های شغلی,رضایت شغلی,عوامل موثر بر رضایت شغلی

بیان مسأله

 

با توجه به تغییرات پرشتاب محیط بیرونی و درونی مدرسه ، چگونه مدیر مدرسه می تواند در مقام رهبر آموزشی ، ایفای نقش کند و باید چه توانمندی هایی داشته باشد ؟ مدیران آموزشی تا چه میزان از مهارتهای فنی ، انسانی ، ارتباطی و ادراکی برخوردار بوده و در کدام زمینه ها دچار ضعف و نیاز هستند ؟ آیا ضعفهای مدیریتی آنها تاثیری در کاهش رضایت شغلی دبیران  به جا می گذارد ؟ چگونه می توان بر این ضعف ها غالب آمد و رضایت شغلی دبیران  را تا آنجا که به مدیریت آموزشی مربوط است افزایش داد ؟ آیا بین مدیران و دبیران  مدارس اختلاف و کشمش وجود دارد؟ چرا برخی از مدیران با کفایت یا کارآمد تشخیص داده می شوند و بهتر می توانند بر مشکلات غالب آیند ؟ چرا بعضی از دبیران  با کفایت از مدیر مدرسه اش گله مند هستند ؟ چرا در بعضی از مدارس ، دبیران  از کار خود احساس رضایت کافی ندارند ؟

امروزه برخی از دبیران  میل و رغبت چندانی برای حضور در محیط مدرسه نشان نمی دهند و حضور خود را در دفتر و اتاق مدیر و گاهی کلاس درس از روی ناچاری و اجبار تعبیر می کنند . تمایل دارند زودتر از محیط مدرسه خارج شوند و دیرتر به آنجا بروند .

اینها مسائلی هستند که به نوعی در کلیه مدارس کشور از جمله مدارس شهرستان اهر قابل طرح هستند . البته این به معنای آن نیست که مدیران آموزشی در شهرستان اهر از ضعفهای مدیریتی شدیدی رنج می برند که موجب افزایش نارضایتی در بین دبیران  می شوند ، بلکه مسئله فرا منطقه ای ، حتی ملی و بین المللی است . به جهت تحدید موضوع مورد مطالعه ناچاربوده ایم ، نمونه و موردی را در یک منطقه مانند شهرستان اهر بررسی نماییم.

مدت زیادی است که نظریه پردازان مدیریت و صاحب نظران تعلیم و تربیت به دنبال یافتن پاسخ به این پرسشها هستند که چرا بعضی از مدیران آموزشی در ایجاد رضایت شغلی همکاران خود موفق عمل می کنند و برخی شکست می خورند ؟ نتیجه تحقیقات آنها فقط پاسخ های ناقص و یک بعدی را در بر داشته و علل و عوامل این وضعیت را به عوامل روان شناختی صرف و پیشینه شخص و پایگاه خانوادگی و ... نسبت می دهند در حالیکه برخی محققان بر این باورند که یک راهبرد موفق سازمانی در این زمینه و عملکرد عالی و پایدار باید معطوف به کلیت وجود انسان باشد . طبق این نظریه جهت برخوردداری از عملکرد عالی مدیریت در ارتقای سلامت روانی و رضایت شغلی همکاران آموزشی بایستی ابعاد اساسی وجود انسان اعم از نیازهای جسمی و ذهنی و روانی آنان را در مدلی تلفیق کرد و آنرا مورد بررسی قرار داد. ایجاد ساختار مناسب از یک طرف و طراحی استراتژیهای انسانگرایانه از طرف دیگر، به همراه سبک رهبری ، سه عاملی هستند که مدیران از طریق آنها به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای کارمندانشان باشند و زمینه لازم را در جهت رضایت شغلی آنها فراهم کنند( جونز ، 1999 و تری ، 1989، بیکر ، 1997).

با توجه به تغییرات پرشتاب محیط بیرونی و درونی مدرسه ، چگونه مدیر مدرسه می تواند در مقام رهبر آموزشی ، ایفای نقش کند و باید چه توانمندی هایی داشته باشد ؟ مدیران آموزشی تا چه میزان از مهارتهای فنی ، انسانی ، ارتباطی و ادراکی برخوردار بوده و در کدام زمینه ها دچار ضعف و نیاز هستند ؟ آیا ضعفهای مدیریتی آنها تاثیری در کاهش رضایت شغلی دبیران  به جا می گذارد ؟ چگونه می توان بر این ضعف ها غالب آمد و رضایت شغلی دبیران  را تا آنجا که به مدیریت آموزشی مربوط است افزایش داد ؟ آیا بین مدیران و دبیران  مدارس اختلاف و کشمش وجود دارد؟ چرا برخی از مدیران با کفایت یا کارآمد تشخیص داده می شوند و بهتر می توانند بر مشکلات غالب آیند ؟ چرا بعضی از دبیران  با کفایت از مدیر مدرسه اش گله مند هستند ؟ چرا در بعضی از مدارس ، دبیران  از کار خود احساس رضایت کافی ندارند ؟

امروزه برخی از دبیران  میل و رغبت چندانی برای حضور در محیط مدرسه نشان نمی دهند و حضور خود را در دفتر و اتاق مدیر و گاهی کلاس درس از روی ناچاری و اجبار تعبیر می کنند . تمایل دارند زودتر از محیط مدرسه خارج شوند و دیرتر به آنجا بروند .

اینها مسائلی هستند که به نوعی در کلیه مدارس کشور از جمله مدارس شهرستان اهر قابل طرح هستند . البته این به معنای آن نیست که مدیران آموزشی در شهرستان اهر از ضعفهای مدیریتی شدیدی رنج می برند که موجب افزایش نارضایتی در بین دبیران  می شوند ، بلکه مسئله فرا منطقه ای ، حتی ملی و بین المللی است . به جهت تحدید موضوع مورد مطالعه ناچاربوده ایم ، نمونه و موردی را در یک منطقه مانند شهرستان اهر بررسی نماییم.

مدت زیادی است که نظریه پردازان مدیریت و صاحب نظران تعلیم و تربیت به دنبال یافتن پاسخ به این پرسشها هستند که چرا بعضی از مدیران آموزشی در ایجاد رضایت شغلی همکاران خود موفق عمل می کنند و برخی شکست می خورند ؟ نتیجه تحقیقات آنها فقط پاسخ های ناقص و یک بعدی را در بر داشته و علل و عوامل این وضعیت را به عوامل روان شناختی صرف و پیشینه شخص و پایگاه خانوادگی و ... نسبت می دهند در حالیکه برخی محققان بر این باورند که یک راهبرد موفق سازمانی در این زمینه و عملکرد عالی و پایدار باید معطوف به کلیت وجود انسان باشد . طبق این نظریه جهت برخوردداری از عملکرد عالی مدیریت در ارتقای سلامت روانی و رضایت شغلی همکاران آموزشی بایستی ابعاد اساسی وجود انسان اعم از نیازهای جسمی و ذهنی و روانی آنان را در مدلی تلفیق کرد و آنرا مورد بررسی قرار داد. ایجاد ساختار مناسب از یک طرف و طراحی استراتژیهای انسانگرایانه از طرف دیگر، به همراه سبک رهبری ، سه عاملی هستند که مدیران از طریق آنها به راحتی می توانند پاسخگوی نیازهای کارمندانشان باشند و زمینه لازم را در جهت رضایت شغلی آنها فراهم کنند( جونز ، 1999 و تری ، 1989، بیکر ، 1997).

فرضیه اصلی:

بین مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیران  رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

رضایت شغلی دبیران  در مناطق شهری و روستایی تفاوت معنی داری دارد .

بین سنوات خدمت و رضایت شغلی دبیران  رابطه معنی داری وجود ندارد .

بین مهارت های انسانی مدیران و رضایت شغلی دبیران  رابطه  معنی داری وجود دارد.

بین مهارت های فنی مدیران و رضایت شغلی دبیران  رابطه  معنی داری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 19,345 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیران , پروپوزال رابطه مهارتهای مدیریتی و رضایت شغلی دبیرانپروپوزال مهارتهای مدیریتی , مهارتهای مدیریتی , پروپوزال رضایت شغلی دبیران , رضایت شغلی دبیران , رضایت شغلی ,پروپوزال رضایت شغلی , پروژه رضایت شغلی دبیران

دانلود پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین

دانلود پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین

دانلود پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمریندسته: تربیت بدنی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: ppt 
حجم فایل: 2449 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 66 

پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین در 66 اسلاید ویژه مربیان تربیت بدنی

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین

تمرین

عبارت است از یک فرآیند سازمان یافته بلند مدت برای بهبود کیفیت ورزشکار در راستای دستیابی به بهترین عملکرد هزار ساعت یا روزانه 3-4 ساعت تمرین به مدت 10 سال نیاز است تا فرد نخبه ورزشی شود.

1- اصل تفاوتهای فردی

نمیتوان با تمرینهای یکسان انتظار پیشرفت یکسان از تمام ورزشکاران داشت. در این اصل باید به نکات زیر توجه داشت:

الف) وراثت

فیزیولوژیستها بر این باورند قهرمان، قهرمان به دنیا میآید

ب) جنسیت

دختران در فاکتورهای انعطاف پذیری و تعادل از پسران جلوتر هستند

ج) سن تقویمی و سن بیولوژیک

 

عناوین اسلایدها

عوامل مؤثر در موفقیت ورزشکار

تمرین

اصول علم تمرین

مقایسه بین تخصصی شدن زود هنگام و توسعه همه جانبه

اضافه بار را میتوان از روشهای زیر اعمال نمود:

هدفهای سرد کردن

روابط بین قدرت، سرعت و استقامت

انواع تارهای عضلانی

درصد تار عضلانی تند انقباض در رشته های مختلف ورزشی

انواع انقباضات در تمرینات با وزنه

انواع قدرت

روشهای اندازه گیری 1RM

انواع سازگاری به تمرینات قدرتی

افزایش قدرت در نتیجه عوامل عصبی و هایپرتروفی

مفاهیم اصلی در تمرینات قدرتی

نمایش بار، تعداد تکرارها و تعداد دورها

مقادیر شدت بار در تمرینات قدرتی

شدت در چرخه های کوچک

باردهی به روش پلکانی در هفته

انواع مختلف باردهی به روش پلکانی در هفته

الگوهای مختلف باردهی

بخشهای مختلف یک چرخه بزرگ

مراحل تمرین

مرحله سازگاری ساختاری

راهنمای طرح برنامه فردی سازگاری اجتماعی

مرحله هیپرتروفی

برنامه تمرینی پیشنهادی برای مرحله حجیم سازی جهت پرورش اندام کاران و ورزشکاران قدرتی مبتدی

برنامه تمرینی حجیم سازی برای پرورش اندام کاران و ورزشکاران قدرتی و پیشرفته با جلسه تمرین در هفته

برنامه پیشنهادی حجیم سازی مرحله ترکیبی برای پرورش اندام کاران حرفه ای و قدرتی

نکته های مهم از تمرین های مرحله قدرت بیشینه

مرحله قدرت بیشینه

تمرین های قدرت بیشینه با ترکیبی از روش حداکثر فشار تمرین و روش برون گرا

نکته های کلیدی رژیم غذایی در مرحله قدرت بیشینه

مرحله تبدیل به توان

پنج سطح شدت در حرکات پلیومتر یک

روشهای بهبود توان

مرحله تبدیل به استقامت عضلانی

تبدیل قدرت به استقامت کوتاه مدت

تبدیل قدرت به استقامت بلند مدت

مرحله حفظ

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت دوره ضمن خدمت علم تمرین , عوامل مؤثر در موفقیت ورزشکار , اصول علم تمرین , روابط بین قدرت، سرعت و استقامت , انواع انقباضات در تمرینات با وزنه , روشهای اندازه گیری 1RM , مفاهیم اصلی در تمرینات قدرتی ,مقادیر شدت بار در تمرینات قدرتی , مرحله سازگاری ساختاری , الگوهای مختلف باردهی , مرحله قدرت بیشینه , مرحله هیپرتروفی , روشهای بهبود توان , مرحله تبدیل به توان , تبدیل قدرت به استقامت کوتاه

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفیدسته: تربیت بدنی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 198 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 60 

پاورپوینت روش پژوهش کیفی تنظیم شده در 60 اسلاید همراه با ذکر منابع مورد استفاده

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پاورپوینت روش پژوهش کیفی

پاول:

اگر زمینه پژوهشی تا حدی شناخته شده باشد که امکان:

1- الگوسازی مقدماتی

2- تنظیم فرضیه

3- ارائه نظریه

می توان از رویکرد اثبات گرایی یا (پوزیتیویستی) و روش کمیت پذیر آن استفاده کرد

اما ؛

اگر اطلاعات چنان اندک باشد که حتی تشخیص این که نادانسته ها کدامند خود مسئله ساز باشد باید از رویکرد های طبیعت گرایانه و روش های کیفی بهره جست

رویکردی برای کشف و درک معانی است که افراد یا گروه ها به یک مساله اجتماعی یا بشری نسبت می دهند.

پژوهش کیفی سعی در توصیف یک مشکل ، مسئله ، پدیده ، یا یک وضعیت دارند ، بدون اینکه بخواهند آنرا کمی سازی کنند.

 

 

عناوین اسلایدها

پژوهش کیفی چیست؟

تاریخچه کوتاهی از پژوهش های کیفی

چرا پژوهش های کیفی انجام می شود؟

روش های جمع آوری داده ها در پژوهش های کیفی

انواع راهبرد ها و روش های   پژوهشی کیفی

ویژگی های پژوهش کیفی

مقایسه روش های پژوهش کیفی و کمی

نقاط قوت پژوهش کیفی

انتقادهای وارده بر پژوهش های کیفی

ویژگی های نمونه گیری نظری

ویژگی های مصاحبه های کیفی

اخلاق در پژوهش

ارزیابی پژوهش های کیفی

منابع مورد استفاده(ذکر گردیده)

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی , پژوهش کیفی چیست؟ تاریخچه کوتاهی از پژوهش های کیفی چرا پژوهش های کیفی انجام می شود؟ روش های جمع آوری داده ها در پژوهش های کیفی انواع راهبرد ها و روش های پژوهشی کیفی ویژگی های پژوهش کیفی مقایسه روش های پژوهش کیفی و کمی نقاط قوت پژوهش کیفی انتقادهای وارده بر پژوهش های کیفی ویژگی های نمونه گیری نظری ویژگی های مصاحبه های کیفی

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی

دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفیدسته: تربیت بدنی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 198 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 60 

پاورپوینت روش پژوهش کیفی تنظیم شده در 60 اسلاید همراه با ذکر منابع مورد استفاده

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پاورپوینت روش پژوهش کیفی

پاول:

اگر زمینه پژوهشی تا حدی شناخته شده باشد که امکان:

1- الگوسازی مقدماتی

2- تنظیم فرضیه

3- ارائه نظریه

می توان از رویکرد اثبات گرایی یا (پوزیتیویستی) و روش کمیت پذیر آن استفاده کرد

اما ؛

اگر اطلاعات چنان اندک باشد که حتی تشخیص این که نادانسته ها کدامند خود مسئله ساز باشد باید از رویکرد های طبیعت گرایانه و روش های کیفی بهره جست

رویکردی برای کشف و درک معانی است که افراد یا گروه ها به یک مساله اجتماعی یا بشری نسبت می دهند.

پژوهش کیفی سعی در توصیف یک مشکل ، مسئله ، پدیده ، یا یک وضعیت دارند ، بدون اینکه بخواهند آنرا کمی سازی کنند.

 

 

عناوین اسلایدها

پژوهش کیفی چیست؟

تاریخچه کوتاهی از پژوهش های کیفی

چرا پژوهش های کیفی انجام می شود؟

روش های جمع آوری داده ها در پژوهش های کیفی

انواع راهبرد ها و روش های   پژوهشی کیفی

ویژگی های پژوهش کیفی

مقایسه روش های پژوهش کیفی و کمی

نقاط قوت پژوهش کیفی

انتقادهای وارده بر پژوهش های کیفی

ویژگی های نمونه گیری نظری

ویژگی های مصاحبه های کیفی

اخلاق در پژوهش

ارزیابی پژوهش های کیفی

منابع مورد استفاده(ذکر گردیده)

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت روش پژوهش کیفی , پژوهش کیفی چیست؟ , تاریخچه کوتاهی از پژوهش های کیفی , چرا پژوهش های کیفی انجام می شود؟ , روش های جمع آوری داده ها در پژوهش های کیفی , انواع راهبرد ها و روش های پژوهشی کیفی , ویژگی های پژوهش کیفی , مقایسه روش های پژوهش کیفی و کمی , نقاط قوت پژوهش کیفی , انتقادهای وارده بر پژوهش های کیفی , ویژگی های نمونه گیری نظری , ویژگی های مصاحبه های کیفی

گزارش کارآموزی مکانیک, تعمیرگاه مکانیک خودرو

گزارش کارآموزی مکانیک، تعمیرگاه مکانیک خودرو

گزارش-کارآموزی-مکانیک-تعمیرگاه-مکانیک-خودرودانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک در تعمیرگاه مکانیکی،یک سیستم جرقه زنی پلاتین دار شامل یک منبع ولتاژ (باتری) یک کویل برای افزایش ولتاژ ، یک دلکو برای توزیع جریان ولتاژ بالا، پلاتین برای قطع وصل میدان مغناطیسی کویل، یک خازن برای جلوگیری از ایجاد جرقه در دهانه پلاتین تعدادی شمع است. طرز کار این سیستمدانلود فایل