X
تبلیغات
رایتل

دانلود پایان نامه آماده

هوشمندی سازمانی


پایان نامه مقایسه نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی

پایان-نامه-مقایسه-نگرش-کارمندان-و-ارباب-رجوعان-در-خصوص-هوشمندی-سازمانیپایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی، گرایش مدیریت ورزشی، چکیده: این تحقیق با هدف مقایسه ی نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 1392 انجام گرفته است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی، به لحاظ ماهیت از نوع توصیفی و به لحاظ روش جمع آوری ...دانلود فایل


پایان نامه مقایسه نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی اداره کل ورزش و جوانان
چکیده:

این تحقیق با هدف مقایسه ی نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در خصوص هوشمندی سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 1392 انجام گرفته است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی، به لحاظ ماهیت از نوع توصیفی و به لحاظ روش جمع آوری اطلاعات پیمایشی است. جامعه ی آماری این تحقیق بر اساس اطلاعات جدول تعیین حجم نمونه کرجسی و مورگان تعداد 123 نفر به عنوان نمونه کارمندان انتخاب شدند. به دلیل مقایسه ی نظرات کارمندان و ارباب رجوعان تعداد نمونه ارباب رجوعان هم 123 نفر به شیوه ی تصادفی ساده انتخاب گردید. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه استاندارد هوش های چندگانه سازمانی (آقا حسینی 1389) بود. جهت تعیین اعتبار پرسشنامه از نظرات متخصصین و اساتید تربیت بدنی و علوم ورزشی و مدیریت و برنامه ریزی استفاده گردید و به این وسیله روائی محتوایی پرسشنامه مورد تایید قرار گرفت همچنین پایائی پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ 87/0 محاسبه گردید. روش های آماری توصیفی و استنباطی جهت تحلیل داده ها استفاده گردید که این تحلیل ها با استفاده از نرم افزار SPSS و در سطح خطای 05/0 انجام شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین نگرش کارمندان و ارباب رجوعان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص هوشمندی سازمانی تفاوت معنا داری مشاهده نگردید (651/0 = P). همچنین از دیدگاه کارمندان مولفه های هوش نظام مند، هوش هیجانی، هوش همکارانه و هوش تربیتی بالاتر از سطح متوسط بود به غیر از مولفه ی هوش عملیاتی که پائین تر از سطح میانگین بود( 473/4  = P). از دیدگاه ارباب رجوعان همه مولفه ها در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بالاتر از سطح متوسط بود؛ ولی بین نگرش کارمندان و ارباب رجوعان در هیچ یک از مولفه های هوشمندی سازمانی تفاوت معنی داری وجود نداشت (05/0 = P). 

فهرست مطالب:
چکیده 
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه 
1-1- بیان مسأله 
1-2- ضرورت تحقیق 
1-3- اهداف تحقیق 
1-1-3- هدف کلی 
1-4- فرضیه های تحقیق 
1-5- تعاریف اصطلاحات 
1-5-1- تعاریف نظری 
فصل دوم: مروری بر تحقیقات انجام شده
مقدمه 
بخش اول: مبانی نظریه پژوهش 
2-1- هوشمندی سازمان 
2-1-1- تاریخچه هوش سازمانی  
2-1-2- مفهوم هوش سازمانی  
2-1-3- تعاریف و دیدگاه متعدد هوش سازمانی 
2-1-4- ابعاد هفتگانه هوش سازمانی 
2-2- هوش نظام مند 
2-3- هوش هیجانی 
2-3-1- مقایسه هوش منطقی (IQ) و هوش هیجانی (EQ) 
2-3-2- مولفه های هوش هیجانی 
2-3-3- ویژگی افرادی که هوش هیجانی بالا دارند 
2-3-4- حیطه های هوش هیجانی و موارد مرتبط 
2-3-5- چگونه هوش هیجانی خود را افزایش دهیم؟ 
2-4- هوش عملیاتی 
2-5- هوش همکارانه 
2-6- هوش تربیتی 
بخش دوم: تحقیقات 
2-7-1- تحقیقات داخلی 
2-7-2- تحقیقات خارجی
2-8- خلاصه جمع بندی 
فصل سوم: مواد و روش ها
مقدمه 
3-1- روش و نوع تحقیق 
3-3- نمونه و شیوه ی نمونه گیری 
3-4- تعاریف عملیاتی 
3-5- ابزار اندازه گیری 
3-5-1- پرسشنامه هوش های چندگانه سازمانی 
3-6- روش گردآوری اطلاعات 
3-7- روش های آماری 
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه 
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه:
5-1- بحث و نتیجه گیری 
پیشنهادها 
منابع و مآخذ 
پیوست ها 
چکیده انگلیسی 
فهرست جدول ها
فهرست شکل ها


هوش هیجانی


پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه

پایان-نامه-بررسی-رابطه-هوش-هیجانی-بر-پیشرفت-تحصیلی-دانش-آموز-عادی-و-ممتاز-دخترانهاین پایان نامه نگاهی دارد به پدیده هوش که بارزترین فعالیت قوای ذهنی بشر است و قدرت سازگاری او با محیط را فراهم می آورد. واژه هوش کیفیت پدیده خاصی را که دارای حالت انتزاعی بوده و قابل رویت نیست بیان می کند. دانلود فایل


پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموز عادی و ممتاز دخترانه استان گیلان در سال 93- 92

چکیده:

این پایان نامه نگاهی دارد به پدیده هوش که بارزترین فعالیت قوای ذهنی بشر است و قدرت سازگاری او با محیط را فراهم می آورد. واژه هوش کیفیت پدیده خاصی را که دارای حالت انتزاعی بوده و قابل رویت نیست بیان می کند. به عبارت دیگر هوش واژه ای است که برای نشان دادن یک متغیر غیر حسی که تنها از طریق خواص آن قابل تفسیر است به کار می رود. (گلمن ، 1995)
نظریه های مختلفی درباره هوش ارائه شده است که در یک تقسیم بندی کلی به کار می رود و به طور کلی به چهار نظریه روان سنجی ، عصبی ، زیستی ، نظریه رشدی و پردازش اطلاعات تقسیم می شوند.
در واقع این پژوهش که با عنوان بررسی رابطه هوش هیجانی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ممتاز و عادی طرح گردید دارای یک متغیر مستقل (نمرات هوش هیجانی) و متغیر وابسته (پیشرفت تحصیلی) و متغیر تعدیل کننده (جنسیت) است در ابتدای پژوهش مقدمه ای بر مسئله مورد مطالعه ارائه شده است و سپس در مورد متغیرها و فرضیه های اصلی و فرعی پژوهش و پیشینه نظری آن به طور مفصل بحث شده است. 
اهداف تحقیق عبارت اند از:‌
1- اهداف اصلی تحقیق:
هدف اصلی پژوهش تعیین رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه مدرسه عادی و تیزهوش استان گیلان است.
2- اهداف فرعی تحقیق:
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان تیزهوش و عادی.
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان تیزهوش و پیشرفت تحصیلی.
- بررسی رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان عادی و پیشرفت تحصیلی.
در قسمت بعدی روش اجرای تحقیق مورد بحث واقع شده است. بدین صورت که (پژوهش از نوع مطالعات همبستگی بوده و برای آزمون رابطه بین متغیرها یک جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر مدارس آزادی و تیزهوش استان گیلان است) که مدرسه آزادی شامل تعداد 440 دانش آموز و از این تعداد 80 نفر به عنوان نمونه و همچنین مدرسه تیزهوش شامل 220 دانش آموز و از این تعداد هم 80 نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است.
به عبارتی می توان گفت تعداد 160 نفر دانش آموز از طریق نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای مورد مطالعه در پژوهش تحت آزمون آماری قرار گرفته اند و ابزار اندازه گیری تحقیق هم پرسشنامه محقق ساخته ای است مشتمل بر 90 سوال و 15 خرده مقیاس ، که این پرسشنامه به نام پرسشنامه هوش هیجانی بار - ان نام گذاری شده است. ....

فهرست مطالعه:
چکیده    
فصل اول: (مقدمه)
مقدمه        
بیان مسأله  
اهمیت و ضرورت تحقیق  
بیان متغیر      
تعریف مفهومی واژه ها      
تعریف عملیاتی واژه ها       
فصل دوم: (ادبیات تحقیق)   
مقدمه 
تاریخچه هوش  
تعریف هوش   
دیدگاه های نظری در مورد هوش هیجانی  
دیدگاه بلاک هوش هیجانی  
دیدگاه مایر و سالووی  
دیدگاه استرنبرگ و گاردنر         
دیدگاه ثرندایک     
دیدگاه گلمن 
مهارت های شناختی هوش هیجانی  
مهارت های رفتاری هوش هیجانی 
مبانی بنیادی مفهوم هوش هیجانی   
مدل هوش هیجانی روون بار- آن                                                                           
انواع هوش از نظر گاردنر   
هوش از نظر ترستون  
هوش از نظر گلمن    
هیجان چیست        
نقش برتری جانبی نمیکره ها در هیجان          
ویژگی های هوش هیجانی در مردان و زنان       
تأثیر ژنتیک در هوش هیجانی        
تأثیر محیط در هوش هیجانی           
انگیزش پیشرفت            
پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر بر آن کدام است  
از جمله عوامل موفقیت در تحصیل کدامند 
تکنیک های ایجاد انگیزش تحصیلی در دانش آموزان 
آزمون های پیشرفت تحصیلی    
هدف های کاربردی آزمون های پیشرفت تحصیلی 
انواع آزمون های پیشرفت نحصیلی 
پیشینه تحقیق         
تحقیقات انجام شده در داخل کشور  
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور     
فصل سوم: (روش اجرای تحقیق)    
مقدمه                      
روش تحقیق       
جامعه آماری        
نمونه روش نمونه گیری  
روش آماری                              
ابزار جمع آوری اطلاعات   
روش اجرا و نمره گذاری آزمون هوش هیجانی بار - آن   
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات  
فصل چهارم: (یافته های تحقیق)    
مقدمه   
فصل پنجم: (بحث و نتیجه گیری)  
مقدمه       
پیشنهادات 
محدودیت ها       
ضمایم      
منابع           

آزمایشگاه مقاومت مصالح


آزمایشگاه مقاومت مصالح (تئوری و کاربرد)

آزمایشگاه-مقاومت-مصالح-(تئوری-و-کاربرد)سختی یک ماده عبارت است از مقاومت آن ماده در برابر نفوذ جسم دیگر درون ماده. در صنعت سختی فلزات را به صورت مقاومت در برابر نفوذ جسم دیگر برروی فلز مورد نظر تعریف کرده آن را اندازه گیری می کنند. برای اندازه گیری سختی، جسم سختی با شکل معین را بر روی فلز مورد نظر قرار داده و بروی آن نیرویی قراردادی وارد دانلود فایل


چکیده:
سختی یک ماده عبارت است از مقاومت آن ماده در برابر نفوذ جسم دیگر درون ماده. در صنعت سختی فلزات را به صورت مقاومت در برابر نفوذ جسم دیگر برروی فلز مورد نظر تعریف کرده آن را اندازه­ گیری می­کنند. برای اندازه­ گیری سختی، جسم سختی با شکل معین را بر روی فلز مورد نظر قرار داده و بروی آن نیرویی قراردادی وارد می­کنند و بر اساس اندازه و یا عمق اثر بجا مانده سختی را تعیین می کنند.
برای انجام آزمایش­های سختی روش­های متعددی وجود دارد که مقایسه­ ای بین نتایج آنها مشکل است. زیرا جسم فرورونده، شرایط آزمایش و نحوه­ی وارد نمودن فشار یکسان نیست. معروفترین آزمون­های سختی عبارتند از: برینل، ویکرز و راکول. جدول زیر انتخاب نوع آزمایش مناسب برای مواد مختلف را نشان می­دهد. 

بانک ایمیل شرکتهای شرکت کننده در مناقصه و مزایده


بانک ایمیل شرکتهای شرکت کننده در مناقصه و مزایده

بانک-ایمیل-شرکتهای-شرکت-کننده-در-مناقصه-و-مزایدهبانک ایمیل شرکتهای شرکت کننده در مناقصه و مزایده شامل مشترکان ایران تندر، نماتندر، هزاره و آریا تندر و ... به همراه بانک ایمیل مهندسین و شرکتهای ایرانی، جمع آوری شده توسط تیم آشیانه به منظور ایجاد یک بانک ایمیل فعال از شرکتهای فعال ایرانی به همراه بانک ایمیل محسن ارزانی بصورت هدیهدانلود فایل


توضیحات:
بانک ایمیل شرکتهای شرکت کننده در مناقصه و مزایده شامل مشترکان ایران تندر، نماتندر، هزاره و آریا تندر و ... به همراه بانک ایمیل مهندسین و شرکتهای ایرانی 

تعداد: 78500
تاریخ جمع آوری : آبان ماه 93
بیش از 95 درصد فعال
جمع آوری شده توسط تیم آشیانه به منظور ایجاد یک بانک ایمیل فعال از شرکتهای فعال ایرانی
به همراه بانک ایمیل محسن ارزانی بصورت هدیه
فایل ها در دو فرمت TXT  و XLS هستند

ویروس هپاتیت

پایان نامه مطالعه میزان شیوع عفونت مخفی با ویروس هپاتیت G در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز

پایان-نامه-مطالعه-میزان-شیوع-عفونت-مخفی-با-ویروس-هپاتیت-g-در-گیرندگان-پیوند-کبد-مبتلا-به-سیروزپایان نامه تخصصی کارشناسی ارشد زیست شناسی گرایش میکروبیولوژی، چکیده: ویروس هپاتیت G متعلق به خانواده فلاوی ویریده است و عفونت این ویروس را با بروز آسیب های کبدی ، عملکرد غیر عادی کبد و بد خیمی های کبدی مرتبط می دانند. مطالعات گذشته پیشنهاد دادند که یکی از علل بروز بیماری های کبدی با عامل نا مشخص ...دانلود فایل


چکیده:
ویروس هپاتیت G متعلق به خانواده فلاوی ویریده است و عفونت این ویروس را با بروز آسیب های کبدی ، عملکرد غیر عادی کبد و بد خیمی های کبدی مرتبط می دانند. مطالعات گذشته پیشنهاد دادند که یکی از علل بروز بیماری های کبدی با عامل نا مشخص یا کریپتوژنیک ممکن است ابتلا به عفونت ویروس هپاتیت G باشد. بنابراین در این مطالعه میزان شیوع عفونت ویروس هپاتیت G از طریق روش های مولکولی در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز کریپتوژنیک در مقایسه با سیروز با علت مشخص مورد ارزیابی قرار گرفت. در این مطالعه مقطعی 283 بیمار گیرنده پیوند کبد به 2 گروه مبتلایان به سیروز کریپتوژنیک (122 نفر) و مبتلایان به سیروز با علت مشخص (161 نفر) مورد ارزیابی قرار گرفتند . ابتدا از نمونه های بافت کبد برش های مورد نظر تهیه و پس از استخراج ژنوم ویروس هپاتیت G و سنتز  cDNA از آن با استفاده از روش Nested-RT-PCR راه اندازی شده امکان وجود عفونت با  ژنوم ویروس هپاتیت G در نمونه های بافت مورد نظر مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین میزان نقش فاکتورهای خطر ساز  بالینی و آزمایشگاهی در افزایش بروز عفونت ویروس هپاتیت G، با نسخه 15نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. نتایج حاصل از این تحقیق نشان داد که از میان کل بیماران مورد مطالعه ( 283 نمونه) 22 نفر یا 8/7 درصد از این بیماران از نظر وجود ژنوم ویروس هپاتیت G مثبت بودند. در میان مبتلایان به سیروز کریپتوژنیک (9 نفر از 122 نفر، 4/7 درصد) مبتلا به عفونت این ویروس بودند. همچنین از میان مبتلایان به سیروز با علت مشخص (13 نفر از 161 نفر، 1/8 درصد) مبتلا به عفونت ویروس هپاتیت G بودند. از میان فاکتورهای خطرساز تنها میان دامنه سنی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص ارتباط معنی دار مشاهده گردید. از طرف دیگر یک نفر از مبتلایان به سیروز با علت مشخص و همچنین تنها یک نفر از مبتلایان به سیروز کریپتوژنیک بطور همزمان مبتلا به عفونت سیتو مگالو ویروس بودند. از نتایج حاصل از این مطالعه چنین برداشت می شود که میزان شیوع عفونت ویروس هپاتیت G  در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز کریپتوژنیک و هم مبتلایان به سیروز با علت مشخص بالا می باشد. بنابراین تعیین میزان شیوع عفونت این ویروس در زمان قبل از پیوند در هر دو گروه مبتلایان به سیروز می تواند در مدیریت بالینی عوارض کبدی ایجاد شده بوسیله این ویروس در زمان های پس از دریافت پیوند کبد مؤثر باشد.

فهرست مطالب:
چکیده 
فصل اول: کلیات        
1)مقدمه            
1-1)هپاتیت‌ ویروسی      
2-1)ویروس هپاتیت  G
1-2-1)تاریخچه
1-2-2) ساختمان ویروس
1-2-4) راه‌های انتقال عفونت
1-2-5) علایم بالینی
1-2-6) تشخیص آزمایشگاهی
1-3) تاریخچه پیوند کبد
1-3-1) معرفی پیوند کبد
1-3-2) فیزیولوژی و عملکرد کبد
1-3-3)  انواع بیماریهای نیازمند پیوند کبد
1-3-3-1) نقص کبدی مزمن 
1-3-3-2) نقص کبدی حاد 
1-3-3-3) سیروز کبد 
1-3-3-4) سیروزصفراوی اولیه 
1-3-3-5) کلانژیت اسکلروزان اولیه
1-3-3-6) هپاتیت اتوایمیون 
1-3-3-7) سیروز الکلی 
1-3-3-8) کارسینوم سلول کبدی 
1-3-4) زمان انجام پیوند
1-3-5) انواع عفونت در بیماران دریافت کننده پیوند کبد
1-4) مروری بر مطالعات انجام شده در زمینه عفونت ویروس هپاتیت G با سیروز کریپتوژنیک
1-5) اهداف تحقیق
هدف کلی
1-6) فرضیه ها ی تحقیق
فصل دوم: مواد و روش کار     
2-1)  جمعیت مورد مطالعه 
2-2) لوازم مصرفی 
2-3) لوازم غیر مصرفی 
2-4) آزمایش های انجام شده در این تحقیق 
2-5) روش های ملکولی (Molecular Methods) 
2-5-1) واکنش زنجیره ای پلیمراز (Polymerase Chain Reaction, PCR) 
2-6) روش  HGV-RT-Nested-PCR   
2-6-1) استخراج HGV-RNA از نمونه های بافتی با روش RNX-PLUS 
2-6-2) طراحی پرایمرژنوم ویروس هپاتیت G 
2-6-3) سنتز CDNA 
2-7) آزمایش مرحله اول HGV-RT-PCR       
2-7-1) تهیه مخلوط واکنش مرحله اول HGV-RT-PCR
2-8) آزمایش مرحله دوم HGV-RT-PCR
2-8-1) تهیه مخلوط مرحله دوم واکنش HGV-RT-PCR
2-9) الکتروفورز و رنگ آمیزی محصولات PCR 
2-10) طرز تهیه بافرها و محلول های مورد نیاز برای الکتروفورز ژل آگاروز 
2-10-1) طرز تهیه بافر TAE 
2-10-2) طرز تهیه ژل آگارز 
2-11) مشاهده محصولات PCR 
2-12) آنالیز آماری 
فصل سوم: نتایج       
3-1) تهیه پرسشنامه 
3-2) معرفی گیرندگان پیوند کبد 
3-2-1) بررسی وضعیت بیماریهای زمینه ای در گیرندگان پیوند کبد
3-2-2) بررسی وضعیت سن گیرندگان پیوند
3-2-3) بررسی وضعیت نهایی گیرندگان پیوند بعد از دریافت پیوند کبد 
3-2-4) بررسی وضعیت گروه خونی گیرندگان پیوند
3-2-5)  معرفی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص (Determined Cirrhosis)  
3-2-6) معرفی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت نامشخص (Cryptogenic Cirrhosis)          
3-2-7) تعیین فراوانی ژنوم ویروس هپاتیت  G در بافت گیرندگان پیوند کبد
3-2-8) تعیین فراوانی ژنوم HBV در بافت گیرندگان پیوند کبد
3-2-9) تعیین فراوانی HBsAg در بافت گیرندگان پیوند کبد 
3-2-10) تعیین فراوانی عفونت سیتو مگالو ویروس (CMV) در بافت گیرندگان پیوند کبد
3-2-11) بررسی عفونت همزمان ویروس هپاتیت G و سیتو مگالو ویروس در گیرندگان پیوند کبد
3-2-12) تعیین میزان آنزیم کبدی ( AST) در گیرندگان پیوند کبد 
3-3) بررسی ارتباط عفونت ملکولی ویروس هپاتیت G با فاکتورهای خطرساز در کل گیرندگان پیوند کبد
3-3-1) بررسی ارتباط عفونت ملکولی ویروس هپاتیت G با فاکتورهای خطرساز در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص (Determined Cirrhosis) 
3-3-2) بررسی ارتباط عفونت ملکولی ویروس هپاتیت G با فاکتورهای خطرساز در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت نامشخص (سیروز کریپتوژنیک) 
3-3-3) بررسی ارتباط عفونت مخفی ویروس هپاتیت G در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص در مقایسه با سیروز با علت نامشخص (سیروز کریپتوژنیک) 
3-3-4) بررسی ارتباط میزان آنزیم های کبدی در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص در مقایسه با سیروز با علت نامشخص (سیروز کریپتوژنیک) 
3-3-5) بررسی ارتباط میزان شیوع عفونت CMV در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص در مقایسه با سیروز با علت نامشخص (سیروز کریپتوژنیک) 
فصل چهارم:  بحث و نتیجه گیری     
4-1) بحث
4-2) بررسی عفونت همزمان ویروس هپاتیت G با سایر ویروس ها در گیرندگان پیوند کبد
4-3)بررسی وضعیت عفونت ویروس هپاتیت G در مبتلایان به سیروز کریپتوژنیک 
4-4) نتیجه گیری
4-5) پیشنهادات 
منابع   
چکیده فارسی         
 فهرست جداول
جدول1- 1: پارامترهای سرمی مفید برای ارزیابی بیوشیمیایی نکروز و فعالیت سلول های کبد    
جدول 2-1: توالی آغازگرهای  بیرونی و درونی برای تشخیص ویروس هپاتیت G (GBV-C) 
جدول2-2: پروتکل سنتز  cDNA       
جدول2-3:برنامه زمانی دستگاه ترموسایکلر برای سنتز  cDNA    
جدول2-4: پروتکل مرحله اول          
جدول2-5: برنامه زمانی دستگاه ترموسایکلر مرحله اول HGV-RT-PCR    
جدول2-6:پروتکل مرحله دوم HGV-RT-PC   
جدول2-7: برنامه زمانی دستگاه ترموسایکلر مرحله دوم HGV-RT-PCR   
جدول 3-1 : پرسشنامه طرح بررسی میزان شیوع عفونت مخفی ویروس هپاتیت G  در گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز کریپتوژنیک 
جدول3-2 : فراوانی گروه سنی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص      
جدول3-3: فراوانی گروه خونی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت مشخص       
جدول3-4: فراوانی گروه سنی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت نا مشخص    
جدول3-5: فراوانی گروه خونی گیرندگان پیوند کبد مبتلا به سیروز با علت نامشخص     
فهرست شکل ها
شکل 1-1  : طبقه بندی عوامل ویروسی ایجاد کننده هپاتیت      
شکل 1-2 : ساختمان شماتیک ویروس هپاتیت G 
شکل 1-3 : ساختمان ژنوم ویروس هپاتیت G        
شکل 1-4 : نمای تغییرات سرولوژیک و ژنومی ویروس در خون مبتلایان به عفونت ژنوم ویروس هپاتیتG پایدار 
شکل  1-5 : الگوی استفاده و تفسیر تست‌های آزمایشگاهی برای تشخیص عفونت ژنوم ویروس هپاتیتG   
شکل 3-1 : الکتروفورز محصولات PCR و مشاهده HGV-DNA روی ژل آگاروز        

1 2 3 4 5 ... 7 >>