دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان

مبانی-نظری-ارزیابی-عملکرد-کارکنان
مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 51
حجم فایل: 50
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
فصل دوم پایان نامه: مبانی نظری و ادبیات تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان

ادبیات تحقیق:
در این پژوهش فرایند ارزشیابی، عوامل ارزشیابی، انواع روشهای ارزشیابی، مراحل انجام مصاحبه، خطاهای ارزشیابی و  نظریه های رضایت مندی در دیدگاههای دانشمندان مرور شده است.

فهرست عناوین اصلی:
فرآیند ارزشیابی
عوامل ارزشیابی
روشهای انجام ارزشیابی
ارزشیابی توسط چه کسانی انجام می گیرد؟
اجرای ارزشیابی
مرحله برنامه ریزی
جمع آوری اطلاعات
مرحله مصاحبه
خطاهای ارزیابی کنندگان
رضایت مندی کارکنان
مروری بر مطالعات انجام شده
تاریخچه ارزشیابی
منابع و ماخذ   

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

هوش هیجانی و سلامت روانی

پایان-نامه-بررسی-رابطه-ی-بین-هوش-هیجانی-و-سلامت-روانی-در-پیشرفت-تحصیلی-دانشجویان-دانشگاه-آزاد
پایان نامه بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت روانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 106
حجم فایل: 113
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط هوش هیجانی باسلامت روانی و پیشرفت تحصیلی می باشد تحقیق حاضر از نوع همبستگی است در این پژوهش مولفه های هوش هیجانی به عنوان متغیر پیش بین (مستقل) و سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی به عنوان متغیر ملاک (وابسته) در نظر گرفته شده اند. جامعه آماری تحقیق را کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد میاندوآب در سالتحصیلی 90-89 تشکیل می دهند. نمونه تحقیق شامل 30 دانشجوی دختر است که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند. کلیه آزمودنیهای پژوهش هیجانی بار-ان و پرسشنامه سلامت عمومی کله برگ (1979) و میانگین معدل ترم های گذشته دانشجویان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند این ابزار از لحاظ روان سنجی دارای اعتبار پایانی مطلوبی هستند. داده های جمع آوری شده با روش آماری استنباطی و ضریب همبستگی جزیی و ضریب همبستگی پیرسون انجام گرفته است. نتایج نشان می دهد که بین هوش هیجانی و مولفه های آن با سلامت روانی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. اما بین هوش هیجانی و برخی از مولفه های سلامت عمومی از قبیل اضطراب اختلال در کارکرد اجتماعی و افسردگی رابطه منفی معنی داری وجود دارد  p<=5. همچنین نتایج نشان می دهد که بین سلامت روانی ومعدل تحصیلی معنی داری وجود ندارد.

فهرست مطالب:چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه
 بیان مسئله
اهداف پژوهش
 اهداف کلی
 اهداف جزئی
 فرضیه های پژوهش
تعریف نظری و عملیاتی متغیرها
فصل دوم: ادبیات تحقیق
 تاریخچه هوش هیجانی:
مفهوم هوش هیجانی از دیدگاه بار- آن
کفایت هیجانی
هوش عمومی
تاثیر هوش هیجانی در زندگی
هوش هیجانی و سلامت
هوش چیست
 نقش هیجانها در هوش
هوش هیجانی: دو نظریه
تنظیم وکنترل هیجانها
چگونه می توان هیجان خود را تنظیم کرد؟
رابطه هوش هیجانی با هوش اجتماعی
بهداشت روان
توانایی لذت بردن از زندگی
توانایی جهیدن
تعادل
انعطاف پذیری
خودشکوفایی
موفقیت تحصیلی
پیشینه تحقیق
پژوهشهای خارج از کشور
پژوهشهای داخل کشور
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
روش تحقیق
جامعه- نمونه و روش نمونه گیری
ابزار پژوهشی و روش گردآوری داده ها
پرسشنامه سلامت روانی گلد برگ و هیلر
آزمون هوشی هیجانی بار-ان
مقیاسه های آزمون 
پایایی آزمون به روش زوج و فرد
عملکرد تحصیلی
روش اجرا
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل
فصل پنچم: بحث و نتیجه گیری
محدودیت ها
پیشنهادات
منابع
ضمائم
مراجع

پایان نامه و روش تحقیق  پایانی بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و سلامت روانی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد
رشته علوم تربیتی و روانشناسی  در 5 فصل و 106 صفحه کامل

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه نقش مهد کودک در رشد اجتماعی کودکان

پایان-نامه-نقش-مهد-کودک-در-رشد-اجتماعی-کودکان-پیش-دبستانی
پایان نامه نقش مهد کودک در رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 343
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه و روش تحقیق نقش مهد کودک در رشد اجتماعی کودکان پیش دبستانی از دیدگان مربیان مهد کودک

توضیحات:

این پاین نامه دارای 5 فصل کامل روش تحقیق شامل: 1- کلیات تحقیق، 2- پیشینه تحقیق، 3- روش تحقیق، 4- تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss و 5- نتیجه گیری

بیان مساله:
در سال های پیش از مدرسه (2 الی 6) سالگی کودکان به تدریج از افرادی غیر اجتماعی به افرادی اجتماعی تبدیل می شوند و از حالت انفرادی به حالت اجتماعی گرایش می یابد. کودکان در این دوران، از طریق همکاری و فعالیت گروهی، برای زندگی اجتماعی در دبستان آماده می شوند. در این دوران میزان ارتباط کودک با کودکان دیگر تاثیر بسیاری در رشد اجتماعی وی خواهد داشت . گام گذاشتن به مهدکودک، دگرگونی عظیمی در زندگی اجتماعی کودکان است: زیرا محیط کوچک وی، که هسته مرکززی آن، خانواده است، به جهان وسیعی تبدیل می شود که گروه همسالان محور مرکزی آن است. ورود به این دنیای جدید و محیط گسترده، می باید موقعیت مناسب خود را بیابد، و این ممکن نخواهد بود مگر آن که او را برای سازگاری با چنین محیطی آماده کرده باشند. در محیط جدید، به جای خانواده، گروه همسالان است که اهمیت می یابد.

فهرست مطالب:
فصل اول: (طرح تحقیق)
1- عنوان تحقیق
2- بیان مساله
3- ضرورت و اهمیت مساله
4- اهداف تحقیق
1-4) اهداف کاربردی
2-4) اهداف اجرایی
3-4) اهداف پژوهشی
5- متغیرهای تحقیق
6- فرضیه های تحقیق
7- تعاریف عملیاتی
8- محدودیت های تحقیق
فصل دوم: (سابقه تحقیق)
مقدمه ادبیات و سابقه موضوع تحقیق
خصوصیات کودک
 سابقه تحقیق    
1- آشنایی با خصوصیات کودک پیش دبستانی 
2- ساختار فضای مهد کودک
3- پیش دبستانی، آمادگی برای ورود به مدرسه
4- نقش والدین در رشد اجتماعی کودکان
5 - نیازمندیهای کودک پیش دبستانی
6- آموزش پیش دبستانی 
7- برنامه های آموزشی پیش دبستانی
8- برنامه ریزی و مدیریت آموزشی از پیش دبستانی
9- اهداف آموزش پیش دبستانی
10- استراتژی های آموزش پیش دبستانی
11- ساختار آموزش پیش دبستانی
12- اهداف دراز مدت و کوتاه مدت آموزش در مقطع پیش دبستانی
13- عوامل موثر در کیفیت آموزش و تربیتی مهد کودک ها
1- فضای مهد کودک
2- مربیان کار آزموده
3- گروه بندی   
4- بر آورده شدن نیازهای کودک
5- فعالیت ها، بازی ها و اسباب بازی ها
14- تاریخچه آموزش پیش دبستانی ایران
سابقه موضوع تحقیق
فصل سوم: (روش تحقیق)
1- روش تحقیق
2- جامعه مورد مطالعه
3- شیوه نمونه گیری   
4- ابزار جمع آوری اطلاعات
5- روش های آماری به کار گرفته شده
فصل چهارم و پنجم: (یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها)
فصل ششم: خلاصه تحقیق و پیشنهادات
خلاصه تحقیق
پیشنهادات تحقیق
منابع و مآخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

رابطه بین مهارت های زندگی و عزت نفس


پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-مهارت-های-زندگی-و-عزت-نفس
پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت های زندگی و عزت نفس
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 78
حجم فایل: 447
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
این پاین نامه دارای 5 فصل کامل روش تحقیق شامل: 1- کلیات تحقیق، 2- پیشینه تحقیق، 3- روش تحقیق، 4- تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss و 5- نتیجه گیری

مقدمه:
روان شناسان در دهه های اخیر در بررسی اختلالات رفتاری و انحرافات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از اختلالات و آسیب ها در ناتوانی افراد در تحلیل صحیح و مناسب از خود و موقعیت خویش، عدم احساس کنترل، و کفایت شخصی جهت رویارویی با موقعیت های دشوار و عدم آمادگی برای حل مشکلات و مسائل زندگی به شیوه مناسب، ریشه دارد.  بنابراین با توجه به تغییرات و پیچیدگی های روز افزون جامعه و گسترش روابط اجتماعی، آماده سازی افراد به خصوص نسل جوان جهت رویارویی با موقعیت های دشوار امری ضروری به نظر می رسد . در همین راستا روان شناسان با حمایت سازمان های ملی و بین المللی، جهت پیشگیری از بیماریهای روانی و ناهنجاریهای اجتماعی آموزش مهارت های زندگی را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند. ( طارمیان و همکاران 1378 ، ص 14 )
آنچه امروزه تحت عنوان مهارت های زندگی مشهود است تنها حاصل کار پژوهشگران عصر حاضر نیست بلکه بسیاری از این مهارتها در لابلای تعالیم الهی بخصوص در قرآن و احادیث معصومین بیان شده است. به طوری که تلاش برای برقراری ارتباط مفید و مؤثر با دیگران ، خودشناسی و توجه به ارزشها که از فصول اساسی  درس مهارتهای زندگی است به کرات در قرآن، نهج البلاغه ، و صحیفه سجادیه و احادیث منقول از سایر معصومین مورد تأکید قرار گرفته است. (همان منبع ص 45)
هدف اصلی سازمان بهداشت جهانی از ایجاد طرح مهارت های زندگی در زمینه بهداشت روانی این است که جوامع مختلف در سطوح جهان نسبت به گسترش، به کارگیری و ارزیابی برنامه آموزش مهارتهای زندگی را متمرکز بر رشد توانائی های روانی مانند حل مسئله ، مقابله با هیجانات، خود آگاهی، سازگاری اجتماعی و کنترل استرس بین کودکان و نوجوانان است اقدام نمایند. (ناستاسیا 1998 مقاله)
با توجه به نقش مهم مدارس در تأمین بهداشت روانی دانشجویان، برنامه آموزش مهارتهای زندگی روش مؤثری در جهت رشد شخصیت سالم دانشجویان و تأمین و حفظ بهداشت روانی دانشجویان تلقی می شود . به این ترتیب مدارس به جای این که تنها بر افزایش عملکرد تحصیلی دانشجویان تمرکز نمایند باید بر تأمین و  حفظ روان آنان نیز تأکید نمایند و اقدامات لازم را به منظور تحقق هدف مذکور انجام دهند چرا که اگر هدف فوق تحقق یابد بسیاری از مشکلات تحصیلی و آموزشگاهی نیز خود به خود کاهش می یابند. (همان منبع)

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمـه
بیـان مسئله و سـؤالات پـژوهش
اهمیـت و ضـرورت پـژوهش
فرضیـه هـا
تعـاریف علمی و عملیـاتی متغیرهـای پـژوهش
تعریف علمی و عملیاتی سلامت روان
تعریف مهارت های زندگی
مهارت های آموزش داده شده در کلاس های مهارت زندگی
تحقیقات انجام شده
فصل دوم: پیشینه تحقیق
مقدمه
تاریخچه امید به زندگی
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی
روان شناسی دعا
پیشینة نظری
بنابر تحقیقات انجمن ملی بهداشت روانی
دیدگاه روانپزشکی
دیدگاه های روان تحلیلی
دیدگاه رفتار گرایی
دیدگاه انسان گرایی
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار تحقیق و شیوه اجرای آن
روش تحقیق
روش آماری
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتیجه گیری
تفسیـر
نتیجـه گیری
محدودیت ها
پیشنهادات
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه سقوط قصاص در نظام حقوقی اسلامی ایران


پروژه-سقوط-قصاص-در-نظام-حقوقی-اسلامی-ایران
پروژه سقوط قصاص در نظام حقوقی اسلامی ایران
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 127
حجم فایل: 358
قیمت: : 13000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
در شریعت مقدس اسلام، اگر چه « اصل قصاص» در جرایم علیه تمامیت جسمانی اشخاص با شرایطی مورد پذیرش قرار گرفته است، ولی همواره شارع مقدس به عفو و گذشت نسبت به قصاص توصیه و تأکید داشته و با وعده پاداش اخروی برای عفو کنندگان، عفو را برتر و افضل از اجرای قصاص دانسته است. به عبارت دیگر، نظام حقوقی اسلام، در واکنش نسبت به این قبیل جرایم، دو اصل مهم عدالت و رحمت را مورد توجه و لحاظ قرار داده است.
نظر به مراتب فوق، می توان گفت که به همان اندازه که بررسی مجازات قصاص و شرایط تحقق آن لازم و ضروری و دارای اهمیت است، موضوع سقوط قصاص، یعنی مواردی که علی رغم ثبوت و تحقق قصاص موجب زائل شدن مجازات قصاص است، نیازمند توجه و بررسی و تبیین است. زیرا موارد سقوط قصاص از آنجایی که در صورت تحقق و بروز، نهایتاً موجب از بین رفتن مجازات قصاص می گردند، مانند اجرای قصاص مایه حیات هستند.
در رابطه با موضوع قصاص و شرایط تحقق آن، تحقیقات جامع و کافی از سوی صاحب نظران در حوزه و دانشگاه صورت گرفته است، ولی در رابطه با موضوع سقوط قصاص و تبیین موارد و مصادیق آن علی رغم دارا بودن اهمیت فراوان تاکنون تحقیقات فقهی و حقوقی کافی به عمل نیامده است.
نظام تقنینی کشور هم به رغم تغییراتی که در طی بیست و شش سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در قوانین جزائی انجام گرفته، در مبحث قصاص برخلاف مباحث حدود و تعزیرات نه تنها به مقوله معافیت از قصاص که فرد اجلای آن موارد سقوط بعد از تحقق و ثبوت آن است توجه اساسی نکرده و درصدد احصاء موارد سقوط قصاص به صورت روشن و صریح برنیامده، بلکه گاهی با تصویب قوانین نامناسب و بعضاً هم با سکوت تعمدی خود اصول مسلم حقوق کیفری از جمله اصل سرعت در رسیدگی را نادیده گرفته و عملاً موجبات تضییع حقوق و آزادی های افراد خصوصاً محکومان به قصاص را فراهم و بعضاً موجب افزایش آمار جمعیت کیفری زندان گردیده است.
با توجه به مراتب فوق و از آنجایی که در طور مدت خدمت قضایی  چندین ساله همواره از نزدیک با پیامدهای منفی ناشی از قانون گذاری های نسنجیده و نیز سکوت تعمدی قانونگذار مواجه بوده ام و شناخت کافی دارم، لذا تبیین و تجزیه و تحلیل موضوع « سقوط قصاص در نظام حقوقی اسلامی و ایران» را امری ضروری دیدم.
در نگارش این کتاب، ابتدا مبانی و زمینه های فقهی موضوع و سپس مبانی حقوقی و عقاید علمای حقوق را مورد بررسی قرار داده ام و در نهایت با توجه به قوت و ضعف دلایل ابرازی از سوی صاحبنظران و بدون این که تعصب و اصرار روی نظریه یا نظریه های خاص فقهی و حقوقی وجود داشته باشد، نظریه اصلح را برگزیده یا مطرح کرده ام. برای تهیه و جمع آوری مطالب از کلیه منابع موجود و قابل دسترسی در رابطه با موضوع کتاب، از قبیل کتابها و مقالات فقهی، آیات قرآن کریم، احادیث و روایات منقول از ائمه معصومین (ع) نظریه های فقیهان اعم از عامه و امامیه، مجموعه قوانین و مقررات مرتبط با موضوع، آرای وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور، آرای صادره از سوی شعب دیوان عال کشو و محاکم، نظریه های مشورتی اداره حقوقی قوه قضائیه و مشاوره با قضات و استادان فن تا آنجا که در توان و قابل دسترسی بوده، استفاده گردیده است و کتاب در سه فصل که هر فصل مشتمل بر چند گفتار است، تدوین گردیده است.
در فصل اول که تحت عنوان کلیات تدوین گردیده است، ضمن تبیین مفهوم قصاص و سقوط مجازات و بررسی نقاط اشتراک و افتراق آنها با نهادها و تأسیسات مشابه و همچنین بیان ویژگی های اساسی آنها، به سابقة تاریخی قصاص و سقوط مجازات اشاره شده، و در نهایت نقاط و موارد ابهام آمیز مشخص، و با توجه به یافته ها، راهکارهای مناسب در جهت پر کردن خلاء قانونی در هر یک از زمینه های مورد بررسی ارائه گردیده است.
در فصل دوم، علل مشترک سقوط قصاص، یعنی عواملی که در صورت بروز موجب سقوط قصاص اعم از قصاص نفس و قصاص عضو می گردند، مورد بررسی قرار گرته است. در گفتار اول این فصل، عفو به عنوان یکی ازعلل مهم سقوط قصاص معرفی گردیده است. در این بخش ضمن تبیین مفهوم عفو و تمایز آن با نهادهای مشابه از قبیل رضایت و صلح، عناوینی از قبیل صاحبان حق عفو، شرایط اعطای عفو، کیفیت ارث حق حق قصاص، مصادیق اولیای دم، انواع عفو، آثار عفو و… با استناد به نظریه های فقیهان و عقاید علمانی حقوق و همچنین مجموعه قوانین جزایی قانون و روییة قضایی مورد بررسی قرار گرفته و در ضمن تعیین موارد سکوت، نقص و اجمال قانون در زمینه های مورد بررسی، پیشنهادهای مناسب و عملی برای حل معضل قانونی ارائه گردیده است.

فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول: کلیات
گفتار اول- قصاص
گفتار دوم- سقوط مجازات
1- موانع ثبوت مجازات
2- تعویق اجرای مجازات
3-  تعلیق اجرای مجازات
4- آزادی مشروط
5- سقوط دعوامی عمومی
6- اعادة دادرسی
1- دوران قدیم
2- ادیان قبل از اسلام
3- اسلام
1-3) فوت جانی
2-3) از بین رفتن محل قصاص
3-3) عفو
4-3) صلح
5-3) رجوع از شهادت
6-3) ارث قصاص
4- نظام حقوقی ایران
1-4) فوت محکوم علیه
2-4) گذشت متضرر از جرم
3-4) عفو
4-4) از بین رفتن محل قصاص
5-4) اثبات قتل بر دو متهم با اقرار هر یک
فصل دوم: علل مشترک سقوط قصاص
گفتار اول- عفو مجنی علیه
گفتار سوم: بررسی عفو به عنوان مهم ترین علل مشترک سقوط قصاص
1- مصادیق اولیای دم
2- نحوه توارث حق قصاص
اول: نسبت به جانی
1- سقوط قصاص
2- مجازا دیه
3- مجازات تعزیری
4- کفاره قتل
5- محرومیت از ارث و وصیت
6- تکلیف جانی به پرداخت دیه در صورت موافقت
دوم: نسبت به عفو کننده
سوم: نسبت به اشخاص ثالث
1- اثر عفو در مجازات شریک
2- اثر عفو در حق قصاص اولیای دم خواهان قصاص
منابع و مأخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.