دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

کامل ترین مطلب در مورد اصول و فنون مذاکره

کامل ترین مطلب در مورد اصول و فنون مذاکره

کامل ترین مطلب در مورد اصول و فنون مذاکرهدسته: مدیریت 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 1608 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 130 

کامل ترین مطلب در مورد اصول و فنون مذاکره در 130 صفحه با قیمت باورنکردنی

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

بخشی از متن
 
هر روزه، در هر نقطه ای از جهان، افراد با موقعیت هایی برای مذاکرهروبرو می شوند. برخی از مذاکرات ساده و برخی پیچیده اند. مذاکره دو کودک برای انتخاب کانال تلویزیون، مذاکره دو نفر برای ازدواج،مذاکره دو شرکت فروشنده و خریدار، مذاکره هسته ای ایران و ...نمونه هایی از مذاکره هستند. هر یک از ما خواسته هایی داریم، خواسته هایی که ممکن است مادییا غیرمادی باشد. همچنین ممکن است به روابط تجاری یا عاطفی مربوط باشد. نقطه شروع دستیابی به این خواسته ها مذاکره است.
برای توافق برای سهم مان از منابع مورد نظر : زمین، پول، کالا و ... برای خلق و ایجاد چیزی که هیچ یک از طرفین به تنهایی قادر بهخلق آن نیستند. برای رفع یک مشکل، نزاع و یا اختلاف نظر بین طرفین درگیر.
مذاکره فرایند تشخیص خواسته ها،اولویت بندی آنها، بحث برروی آنها وتوافق برسر آنهاست.
شرح سطوح مذاکره :
 سطح فردی
 سطح خانواده و دوستان
 سطح سازمانی : مذاکره تجاری
 سطح ملی و بین المللی
 
مذاکره زمانی پیش می آید که ...
 هر مذاکره حداقل دو طرف درگیر دارد.
 در هر مذاکره، تضادی بین خواسته ها و تمایلات طرفین وجود دارد.
 طرفین، مذاکره را به عنوان یک راه حل انتخاب کرده اند.
 طرفین خود را برای داد و ستد آماده کرده اند.
 در مذاکره، همه چیز به تبادل خواسته های ملموس ختم نمی شود
 
برخی تصورات غلط در مورد مذاکره ...
 برخی فکر می کنند مذاکره کننده خوب، به همین صورت متولد می شود.
 مذاکره کننده خوب، بدون آمادگی قبلی وارد مذاکره شده و موفق می شود.
(اگر هشت ساعت برای بریدن درختی فرصت دارید، هفت ساعت آن را صرف تیز
کردن تبر خود کنید)
 مذاکره کنندگان خوب اهل ریسک هستند.
 مذاکره کنندگان خوب فقط براساس شهود و حس درونی خود عملمی کنند.
و...
 
* این مطلب کامل و جامع را از دست ندهید. 
 

قیمت فایل فقط 7,800 تومان

خرید

قوانین 5s

قوانین 5s

قوانین 5sدسته: فنی و مهندسی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 8161 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 52 

تکنولوژی 5s یک عمل بسیار کاربردی در هر کسب و کاری و حتی امور شخصی می باشد،که شما در این فایل با آموزش کامل 5s به صورت تصویری آشنا می شوید

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

تکنولوژی 5s عملی بسیار کاربردی در هر کسب و کاری و حتی امور شخصی می باشد،که شما در این فایل با آموزش کامل 5s به صورت تصویری آشنا می شوید.در این فایل علاوه بر تمامی تعاریف 5s ، به نقش آن در صنایع و زندگی اشاره و همچنین تمامی قوانین آن به صورت تصویری آموزش داده شده است. در پایان نیز نمونه هایی از موفقیت و ارزش امور 5s به صورت تصویری بیان گردیده است.امیدوارم که از این فایل در زندگی و صنایع و شرکت های بزرگ برای کسب و کار پر رونق و انگیزه بیشتر در بین پرسنل استفاده به عمل بیاورید.

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)دسته: حسابداری 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 2046 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

عنوان دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) دسته مدیریت مالیحسابداری اقتصاد فرمت پاورپوینت(Powerpoint) تعداد اسلاید 25 اسلاید طراحی با شکلهای بسیار زیبا کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کا

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

عنوان: دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت مالی-حسابداری- اقتصاد

فرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 25 اسلاید

طراحی با شکلهای بسیار زیبا

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل پنجم این کتاب با عنوان  مفاهیم ریسک و بازده " بوده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

مفاهیم ریسک و بازده

بازده (Return) چیست؟

بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار

اجزای بازده

ریسک(Risk) چیست؟

منابع ریسک

انواع ریسک

اندازه گیری ریسک و بازده

اندازه گیری بازده

اندازه گیری ریسک

رابطه ریسک و بازده

ضریب بتا(Beta)

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت مفاهیم ریسک و بازده (فصل پنجم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخشپاورپوینت(Powerpoint) , دانلود پاورپوینت انواع اوراق بهادار(فصل دوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) , مفاهیم ریسک و بازده , بازده (Return) چیست؟ , بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار , اجزای بازده , ریسک(Risk) چیست؟ , منابع ریسک , انواع ریسک ,اندازه گیری ری

مقایسه‌ خلق و خوی کودکان نوپا در شیر خوارگاه‌ های بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی

مقایسه‌ خلق و خوی کودکان نوپا در شیر خوارگاه‌ های بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی

مقایسه‌-خلق-و-خوی-کودکان-نوپا-در-شیر-خوارگاه‌-های-بهزیستی-با-کودکان-نوپای-همسال-در-شرایط-عادیپایان نامه رشته روانشناسی و علوم تربیتی، چکیده: هدف از انجام این پژوهش مقایسه‌ی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفه‌ی خلق و خو شامل: خلق و خوی منفی، کندی ...دانلود فایل

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد

تحقیق بررسی تاثیر تبلیغات بر فروش شرکتهای صنایع غذایی مشهد

تحقیق-بررسی-تاثیر-تبلیغات-بر-فروش-شرکتهای-صنایع-غذایی-مشهدبخشی از متن: تبلیغات به معنی جمیع فعالیت های اطلاع رسانی است که پس از طی یک چرخه ی ارتباطاتی و ابلاغ صفات و کیفیات و مزیت ها و ... عکس العمل مورد نظر را در خریدار ایحاد نموده و نهایتا تقاضای کالا را افزایش می دهد. به عبارت دیگر تبلیغات عملیاتی است که به قصد ایجاد ارتباط با مصرف کننده و اثر گذاری ...دانلود فایل