دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پایان نامه بررسی مسائل بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی

پایان-نامه-بررسی-مسائل-بازاریابی-و-صادرات-محصولات-کشاورزی
پایان نامه بررسی مسائل بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 72
حجم فایل: 221
قیمت: : 150000 تومان

بخشی از متن:
پایان نامه بررسی مسائل بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی، وضعیت خرمای شهرستان نیکشهر
بیان مساله:

عدم تعادل در بازار برخی کالاها و عدم توازن نیروهای بازار موجب می شود که منافع تولیدکنندگان، یا رفاه مصرف کنندگان و یا توامان منافع هر دو گروه تحت تاثیر شرایط نامطلوب بازار مورد تهدید قرار گیرند (عبداللهی و عابدین، 1389؛ 202). به دلیل انحصارات، عدم کارایی نظام تولیدی، بحران های سیاسی و اقتصادی، سازوکار عرضه و تقاضا توانائی خود را در ایجاد تعادل قیمت ها از دست می دهد و بازار با کمبود کالا و افزایش شدید قیمت ها مواجه می گردد. در اثر نارسایی بازار، منابع به نحو بهینه بین کالاها و بخش های اقتصادی اختصاص نمییابند. از طرف دیگر مواردی نیز وجود دارند که تولید بعضی از کالاها و خدمات با استقبال مصرف کنندگان مواجه نمی گردد. در این موارد دولت با استفاده از سیاست ها و ابزارهایی در بازار دخالت نموده و تعادل بین عرضه و تقاضا را برقرار می نماید (عبداللهی و عابدین، 1389). خرما یکی از مهمترین اقلام محصولات باغی و صادرات غیرنفتی ایران است. براساس آمار وزارت جهادکشاورزی، سطح زیرکشت خرما در سال 1384 معادل 9/238 هزار هکتار بوده که 83 درصد از این سطح درخت بارور و تولید آن نیز اندکی کمتر از یک میلیون تن بوده است (محمدی، 1386؛ 19). به طور متوسط از هر هکتار باغ خرما حدود پنج تن محصول برداشت می شود. با توجه به آنکه ارقام خرمای تولیدی ایران، بسیار متنوع است؛ برداشت عمده ارقام خرمای تولیدی کشور از مردادماه آغاز و تا مهرماه به طول می انجامد. به علاوه ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندکان و صادرکنندگان خرمادر جهان است. مطابق با آمار سازمان خواروبار و کشاورزی کشور ما در سال 2005 میلادی حدود 7/12 درصد از تولید خرمای جهان را به خود اختصاص داده است (محمدی، 1386؛ 18). در سال مذکور صادرات خرمای ایران از لحاظ وزنی 30 درصد و از نظر ارزش 7/18 درصد از صادرات جهانی این محصول بوده است (محمدی، 1386؛ 17). استان سیستان و بلوچستان یکی از مناطق مستعد برای کشت و تولید خرما در ایران است که حدود یک پنجم نخیلات کشور را در خود جای داده است (سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان، 1382؛ 16). این استان با توجه به سطح زیر کشت و تولید، دومین استان کشور به شمار می­آید. از بین گونه­های مختلف خرمای مضافتی، ربی، شاهانی، زردان، پیو، هلیله ای، سنگ شکن، شکری، آشه ای، دزکی و ... که در استان کشت می­شود ارقام مضافتی و ربی مرغوبیت و جایگاه خاصی دارند به طوری که این استان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرمای مضافتی و تولید کننده منحصر به فرد در تولید انبوه رقم ربی کشور محسوب می­شود (سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان، 1382؛ 16). سطح زیر کشت باغات استان سیستان و بلوچستان 52 هزار و 979 هکتار است که 36 هزار و 369 هکتار از آن به نحلستان­های خرما اختصاص دارد، یعنی در حدود 70 درصد باغات استان متعلق به خرما است و این خود گویای اهمیت خرما و نخل در اقتصاد و وضع معیشتی مردم این منطقه است (سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، 1382؛ 14). شهرستان نیکشهر با سطح زیر کشتی معادل 3605 هکتار نخلستان، و تولید سالانه 19 هزار و 80 تن، در بین شهرستان­های استان سیستان و بلوچستان مقام دوم را داراست (سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان، 1382؛ 14). بنابراین، بازاریابی مناسب و کاهش هزینه های جانبی ناشی از واسطه گری می­تواند نقش موثری در افزایش درآمد کشاورزان و کاهش هزینه های تحمیلی به مصرف کنندگان شود.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- کلیات تحقیق
مقدمه
1-1- بیان مسئله
1-2- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-3- اهداف تحقیق
1-4- تعاریف واژه ها
- محدوده های تحقیق
- محدودیت های تحقیق
فصل 2- ادبیات و مستندات تحقیق
بازاریابی
تعریف بازاریابی
مفاهیم و تعاریف اصطلاحات بازار و بازاریابی
تحقیقات در بازاریابی
عوامل بازاریابی
ویژ گی های بازاریابی محصولات کشاورزی
بازاریابی محصولات کشاورزی
ضرورت بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی
مقدمه ای بر خرما
تاریخچه خرما در ایران
گیاه شناسی نخل خرما
تکامل و رسیدن میوه خرما
1- مرحله هبابوک
2- مرحله کیمری
3- خلال
4- رطب
الف-  دوره اول مرحله رطب
ب- دوره دوم مرحله رطب
5- مرحله خرما
زمان برداشت خرما
ارزش غذایی خرما
سطح زیر کشت و میزان تولید خرما در ایران
استانهای خرما خیز کشور
سطح زیر کشت
میزان تولید
عملکرد در هکتار
میزان تولید خرما در جهان
ارقام خرمای ایران
بعضی از خصوصیات ارقام مهم خرمای ایران
استعمران
شاهانی
مضافتی
زاهدی
کبکاب
ربی
برهی
گنتار
آل مهتری
خضراوی
خاصوئی
شکر
مرداسنگ یا مردارسنگ
پیاروم
زریک
شیخالی
حلاوی
دیری
نحوه تکثیر، کاشت و گرده افشانی
مرحله برداشت و جمع آوری محصول خرما
اهمیت اجتماعی خرما در زندگی ساکنین روستایی نیکشهر
اهمیت اقتصادی خرما در شهرستان نیکشهر
پیشینه پژوهش
فصل 3- روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه
3-2- محل اجرای پژوهش
3-3- اقلیم منطقه
3-4- جامعه و نمونه آماری پژوهش
3-5- فرضیات پژوهش
3-6- روش پژوهش
3-7- کارایی بازاریابی
3-8- مدل های حاشیه بازاریابی
الگوی مارک آپ
الگوی حاشیه نسبی
3-9- ابزار گرد آوری اطلاعات
3-10- روش گرد آوری اطلاعات (میدانی، کتابخانه ای وغیره)
3-11- روش تجزیه و تحلیل داده ها

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با گرایش به اعتیاد

بررسی-رابطه-شیوه-های-فرزند-پروری-و-شخصیت-با-گرایش-به-اعتیاد
بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و شخصیت با گرایش به اعتیاد
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pptx
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 703
قیمت: : 150000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
گرایش و اعتیاد به سوء مصرف مواد از موضوعات مهم در حوزه آسیب های اجتماعی است که ذهن و اندیشه بسیاری از محققین این حوزه را به خود مشغول کرده است.  در دهه های اخیر گرایش جوانان و نوجوانان به مواد مخدر موجبات نگرانی خانواده ها و برنامه ریزان کشور را فراهم نموده است.  چرا که باعث از دست رفتن بسیاری از منابع و نیروی انسانی می شود.  
خانواده به عنوان کانونی که شخصیت نخستین کودک در آن شکل می گیرد نقش بسیار مهمی در گرایش به سوی ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی و یا سالم زیستی اعضای خانواده دارد.  در این راستا توجه به شیوه های فرزند پروری موثر در گرایش به سمت آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد نقش بسیار مهمی دارد.
در این پایان نامه به بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری و شخصیت در گرایش به سوی اعتیاد  پرداخته شده است. برای بررسی این موضوع از پرسشنامه شیوه های فرزند پروری بامریند که دارای 30 سوال که 10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری استبدادی، 10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری آزاد و  10 سوال مربوط به شیوه فرزند پروری مقتدرانه همگی با 5 گزینه کاملاً مخالف، مخالف، تقریباً مخالف، موافق و کاملاً موافق می باشد،  استفاده شده است. این پرسشنامه توسط 75 نفر از والدین معتاد که به مراکز ترک اعتیاد در طی سه ماه پاییز سال 1390 آمده بودند و 75 نفر از والدین شبیه والدین معتاد، پر گردیده است.  اطلاعات حاصل از پرسشنامه با استفاده از نرم افزارهای Ecell2007 و SPSS16 با آزمون T مستقل مورد تحلیل قرار گرفتند و مشخص گرددید که بیشتر از همه، ابتدا شیوه فرزند پروری مستبدانه که منجر به شخصیت وابسته به والدین، عزت نفس پایین و حساسیت بالا در فرزندان، سپس شیوه فرزند پروری آزاد یا سهل گیرانه که منجر به شخصیت ضعیف و شکننده، مسئولیت پذیری پایین، عدم قدرت تصمیم گیری و وابستگی به دیگران فرزندان می گردد، باعث گرایش به سوی اعتیاد شده است. و شیوه فرزند پروری مقتدرانه که منجر به دارای ثبات شخصیتی، اعتماد به نفس و عزت نفس بالایی و پختگی بیشتردر مواجهه با مسائل زندگی در فرزندان می گردد، باعث کاهش گرایش به اعتیاد گشته است.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل 1- خانواده و شیوه های فرزند پروری  
1-1- مقدمه
1-2- خانواده 
1-3- تعریف خانواده  
1-4- چند وجهی بودن خانواده  
1-5- خانواده یک نهاد پویا  
1-6- خانواده نهاد اجتماعی و فرهنگی  
1-7- تعریف شیوه های فرزند پروری 
1-8- انواع شیوه های فرزند پروری و شخصیت همراه آنها 
1-8-1- والدین مستبد 
1-8-2- والدین سهل گیر 
1-8-3- والدین والدین قاطع و اطمینان بخش ( مقتدر) 
1-9- نقش خانواده در وقوع بزهکاری فرزندان
فصل 2- اعتیاد و خانواده  
2-1- تعریف اعتیاد 
2-2- تاریخچه مواد مخدر 
2-3- علل و زمینه های اعتیاد   
2-4- اعتیاد و خانواده  
2-5- تحقیقات انجام شده در زمینه اعتیاد
2-5-1- مروری بر پژوهش های انجام شده در جهان   
2-5-2- مروری بر پژوهش های انجام شده در ایران   
2-6- عوامل خطرو عوامل محافظت کننده  
2-6-1- عوامل خطر سوء مصرف مواد در خانواده  
2-6-2- عوامل محافظت کننده از سوء مصرف مواد در خانواده
2-7- اثر بخشی شیوه های فرزند پروری در گرایش به اعتیاد  
2-8- آموزش مهارتهای فرزندپروری هوشمندانه و موثر   
فصل 3- فرضیه ها و روش انجام کار  
3-1- ضرورت و اهمیت تحقیق  
3-2- تحقیقات انجام شده   
3-3- بیان مسئله  
3-4- اهداف تحقیق  
3-5- روش تحقیق 
3-6- روش گردآوری اطلاعات 
3-7- ابزار گرد آوری  
3-8- فرضیه ها 
3-9- پرسشنامه  شیوه های فرزند پروری بامریند 
فصل 4- تجزیه و  تحلیل اطلاعات 
4-1- روش تحلیل اطلاعات 
4-2- نحوه پاسخ گویی والدین به پرسشنامه 
4-3- نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری استبدادی 
4-4- نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری آزاد
4-5- نحوه پاسخ گویی والدین به سوالات شیوه فرزند پروری اقتدار منطقی 
4-6- آزمون فرضیه ها
4-6-1- فرضیات تحقیق 
فصل 5- نتیجه گیری و پیشنهادات 
5-1- نتیجه گیری 
5-2- پیشنهادات  
فهرست منابع 
فهرست جداول
فهرست اشکال

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تولید سنگ گرانیت

پاورپوینت تولید سنگ گرانیت

پاورپوینت-تولید-سنگ-گرانیتدانلود پاورپوینت با موضوع تولید سنگ گرانیت، در حجم 15 اسلاید و همراه با تصاویر. بخشی از متن: سنگ های گرانیتی برش خورده و فرآوری شده حاصل 2 عمل اصلی بر روی قله سنگ هایی هستند که از معادن برداشت می شوند. این دو عمل اصلی عبارتند از : 1- برش قله در سایز های مورد نیاز ، 2-صیقلی کردن و قطعه قطعه کردن ...


قیمت:3,000 توماندانلود فایل

پاورپوینت درس مقدمات بافندگی (آهارزنی)

پاورپوینت درس مقدمات بافندگی (آهارزنی)

پاورپوینت-درس-مقدمات-بافندگی-(آهارزنی)دانلود پاورپوینت درس مقدمات بافندگی با موضوع آهارزنی، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 34 اسلاید. اولین و مهمترین وظیفه ماشین آهار بدست آوردن محصولی است که قابل بافت باشد و این عمل موقعی انجام می گیرد که بتوان مواد مورد نیازی که برای آهار نخ و فیلامنت مناسب باشد در شرایط ممکنه ...


قیمت:3,000 توماندانلود فایل

پروپوزال مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان

پروپوزال مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان

پروپوزال مقایسه  ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویاندسته: مدیریت 
بازدید: 5 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 44 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 13 

پروپوزال در قالب پروپوزال دانشگاه ازاد نیست و مشابه مقاله نوشته شده می باشد البته با رعایت فرمت کلی پروپوزال نویسی

قیمت فایل فقط 16,999 تومان

خرید

پروپوزال مقایسه  ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان  کارآفرین و غیر کارآفرین

مقایسه  ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان  کارآفرین و غیر کارآفرین

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

کارآفرینی و خلاقیت,کار آفرینی,دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران,ثروت و موفقیت مالی کارآفرینی و خلاقیت

بیان مسئله

 

کشورهای پیشرفته از دهه­های قبل و برخی از کشورهای در حال توسعه نیز از دهه­های اخیر، با توجه به نقش مؤثر و مثبت کارآفرینان اقتصادی در توسعه جامعه، بهره برداری از این ظرفیت را جهت مواجهه با معضلاتی نظیر رکود، تورم و عدم اشتغال مورد توجه قرار داده اند که این توجه در حد تدوین استراتژی­ها، سیاست ها، و برنامه های عملی جهت گسترش روحیه و رفتار کارآفرینانه، آموزش و مشاوره، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کارآفرینان در عرصه­های مختلف اقتصادی، اجتماعی، رفع موانع، ایجاد ارتباط و همکاری بین آنها و تسهیل دستیابی آنان به بازارهای جهانی بوده و نتایج قابل توجهی را نیز در پی داشته است (احمد پور داریانی، 1384، 157).

تحقیقات زیادی نوع ویژگی های کارآفرینان را مورد بررسی و آزمون قرار داده اند. برخی تحقیقات، کنترل داخلی، میل به پیشرفت و میزان تحمل ابهام را به عنوان عوامل تعیین کننده کارآفرینی در نظر گرفته اند و همچنین، در برخی تحقیقات دیگر میل به پیشرفت، ریسک پذیری، و نوآوری، به عنوان عوامل متمایز کننده کارآفرینان از مدیران در کسب و کارهای کوچک، مورد استفاده قرار گرفت. در این تحقیق از هشت ویژگی کارآفرینی (ریسک پذیری[1]، کانون کنترل[2]، نیاز به موفقیت[3]، چالش طلبی[4]، تحمل ابهام[5]، رویا پردازی[6]، سلاست فکری[7] و عملگرایی[8]) به منظور تعریف و بررسی ویژگیهای کارآفرینی دانشجویان استفاده شده است.

ریشه­های معرفی و شناخت کارآفرینان، به قرن هجدهم در کشور فرانسه بر می­گردد. زمانی که ریچارد کانتیلون[9] اقتصاددان فرانسوی، فعالیت خطر پیشگی را به کارآفرینی ارتباط داد. ریچارد کانتیلون در حدود سالهای 1730 میلادی، برای اولین بار کارآفرین را به عنوان یکی از عوامل مطرح در توسعهی فعالیت­ای اقتصادی مطرح کرد. پس از وی ژان باتیست سی[10] (1803) و ژوزف شومپیتر[11] (1943)، درباره کارآفرینی و تأثیر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر آن بر توسعه اقتصادی نظریاتی ارائه نموده­اند. شومپیتر، اقتصاددان برجستهی اوایل قرن بیستم، کارآفرینی را به عنوان موتور محرکهی رشد اقتصادی معرفی کرده و به بررسی جنبه های مختلف آن پرداخت. از دیدگاه وی ارائه کالایی جدید ، ارائه روشی جدید در فرآیند تولید، گشایش بازاری تازه، یافتن منابع جدید و ایجاد هرگونه تشکیلات جدید در صنعت و نظایر آن از فعالیت های کارآفرینان است (صالحی[12]، 2004، 17). مطالعات او در مورد توسعهی اقتصادی و کارآفرینی، تأثیر بسزایی بر تحقیقات بعدی، داشته است، به نحوی که وی را پدر علم کارآفرینی می­نامند.

 اهداف تحقیق

هدف اصلی: مقایسه  ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان  کارآفرین و غیر کارآفرین

اهداف فرعی تحقیق عبارتند از:

  1. بررسی ویژگی ریسک پذیری و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  2. بررسی ویژگی کانون کنترل درونی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  3. بررسی ویژگی نیاز به موفقیت و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  4. بررسی ویژگی چالش طلبی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  5. بررسی ویژگی تحمل ابهام و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  6. بررسی ویژگی رویا پردازی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  7. بررسی ویژگی سلاست فکری و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه
  8. بررسی ویژگی عملگرایی و تمایل به کارآفرینی دانشجویان دانشگاه های مورد مطالعه

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

 

قیمت فایل فقط 16,999 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال مقایسه ویژگی ها و مشخصات کارآفرینی در بین دانشجویان , پروپوزال مقایسه ویژگی های کارآفرینی در بین دانشجویان پروپوزال کارآفرینی در بین دانشجویان ویژگی های کارآفرینی در دانشجویان مقایسه ویژگی های کارآفرینی در بین دانشجویان کارآفرینی در بین دانشجویان کارآفرینی دانشجویان ﺗﺮوﻳﺞ ﻛﺎرآﻓﺮﻳﻨﻲ در ﺑﻴﻦ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن