دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروژه بررسی ماهیت لعاب و انواع آن


پروژه-بررسی-ماهیت-لعاب-و-انواع-آن
پروژه بررسی ماهیت لعاب و انواع آن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 658
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
به پوشش‌های ترانسپارنت انواع کاشی با ظروف سرامیکی فاینس (تزئینی) لعاب خورده و نیز ارتن ور آهکی مربوط می‌شود. نوع خاصی از لعاب که (فریت ترانسپارنت) نامیده می‌شود. به صورت لایه‌های نازک برای تزیین رو لعابی به کار می‌رود تا به کاشی و ظروف سرامیکی تزنینی ماجولیکا، درخشندگی بیشتری بدهد.
لعاب‌ها: این اصطلاح به کلیه پوشش‌های بسیار اوپک، کدر (opaque) شیشه ای اطلاق می‌شود. نوع خاصی آن لعابی است که (ماجولیکا) نام دارد و به صورت لایه‌های نسبتا ضخیم بر روی بیسکویت Faenza به کار می‌رود تا به محصول نهایی، ظاهری سفید و درخشان بدهد. کدری لعاب با وارد کردن یک اوپک کننده سیلیکات زیرکونیم، اکسید قلع، اکسید تیتانیم به درون ترکیب، پخش و سرد کردن با ریختن داخل آب حاصل می‌شود.

فهرست مطالب:
لعاب
فریب‌ها یا لعاب
مکانسیم تشکیل شیشه و فرمولاسیون
مواد خام و تاثیر آن بر خصوصیات لعاب
A سیلیس (وزن مولکولی 60.1=sio2)
B- انیدریدبوریک (وزن ملکولی 69.6=B2O3)
C- اکسید سرب (وزن مولکولی 223.2=pbo)
D- مواد قلیایی (وزن مولکولی 94.2=K2O)
E - اکسید کلسیم (وزن مولکولی 56.1=CaO)
F- اکسید آلومینیوم (وزن مولکولی 101.94=Al2O3)
G- اکسید باریم (وزن مولکولی 153.4=BaO)
H- اکسید منیزیوم (وزن مولکولی 40.3=Mgo)
اکسید روی (وزن مولکولی 81.4=ZnO)
L- اکسید تیتانیم (وزن مولکولی 80.1=TiO2)
M - اکسید قلع (وزن مولکولی 150.7=SnO2)
N- زیرکونیم
انواع اصلی فریت
فریت‌های شفاف یا ترانسپارنت براق و ویسکوز (معمولا (فریت ترانسپارنت) نامیده می‌شود)
فریت‌های ترانسپارنت براق با قابلیت ذوب متوسط
مواد کمک ذوب یا flux (سرب دار و بدون سرب)
مواد کمک ذوب واکنش گر
فریت‌ها مات
فریت دارای ترکیب رنگی
لعاب‌های سفید براق
لعاب‌های مات
لعابهای مرمرین
لعاب‌های موم مانند و براق
لعاب‌های کریستالین
لعاب نگه دار (لعاب فلزی با لکه‌های رنگی متفاوت از رنگ لعاب که بطور یکنواخت در تمام سطح جسم پخش شده است)
لعاب‌های زمخت
آوانتورین
زیر لعابی
انگوب‌ها
خصوصیات و موارد استفاده لعاب‌ها
فرمولاسیون لعاب بر طبق تکنولوژی تولید و ساخت کاشی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

حق توسعه و جهانشمولی حقوق بشر

حق-توسعه-و-جهانشمولی-حقوق-بشر
حق توسعه و جهانشمولی حقوق بشر
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 53
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
حقوق بشر در یک برداشت موسع ناظر به مجموعه ای از قواعد اصول، تمایلات و آرزوهای جوامع انسانی در حمایت و ارتقاء حقوق اساسی انسان می باشد و از اینرو منشا اصلی حقوق بشر، حقوق فطری می باشد که با توجه به جذابیت های ذاتی نهفته در اصولی چون برابری، عدم تبعیض، آزادی، حق حیات، حق بر محیط زیست، حق بر صلح پایدار، حق برداشتن محاکمات عادلانه وحق انتخاب محل سکونت و اقامت. بتدریج قواعد الزام آور وضمانت اجراهای لازم برای دفاع از حقوق بشر شکل گرفته ومجموعه ای از قطعنامه ها کنوانسیونها- بیانیه ها- اعلامیه ها، را بوجودآورده است که درکنار نهادهایی چون دادگاه حقوق بشر اروپایی، کمیسیون حقوق بشر، دادگاههای کیفری رسیدگی بر جنایات یوگسلاوی سابق ورواند وتاسیس دادگاه کیفری بین المللی امکانات مثبتی برای حمایت از حقوق بشر بوجود آمده است. اما به رغم پیشرفت های قابل توجهی که جامعه جهانی از فردای جنگ جهانی دوم درزمینه حمایت از حقوق بشر بدست آورده است هنوز چالش بسیار جدی پیش روی جامعه جهانی درارتقاء حقوق بشر وجوددارد منشا این چالش رودررویی دو گرایش متضاد الزامات اقتصاد لیبرائی از یکطرف و مطالبات اجتماعی وعدالت خواها ن از طرف دیگر می باشد درحالی که برای بخشی از حقوق بشرکه مربوط به حقوق مدنی، سیاسی، وفرهنگی است ابزارهایی بین المللی لازم تولید شده است ولی درمورد بخش دیگر از حقوق بشر که موصوف به حقوق همبستگی است ، اقدامات حمایتی بسیار اندکی آن هم درسالهای اخیر صورت گرفته است. واین برخورد دو گانه وتبعیض آمیز به اجزای مختلف مجموعه حقوق بشر، جهانشمولی آن را زیر سئوال می برد. از اینرو بابررسی جایگاه حق توسعه، برخورد تبعیض آمیز دموکراسی های غربی مبتنی بر اقتصاد لیبرائی با مجموعه حقوق بشر به بحث گذاشته شده است.

فهرست مطالب:
چکیده:
واژگان کلیدی
ظهور و پیدایش نسل سوم حقوق بشر
حق توسعه وسازمان ملل
محتوای حق به توسعه
مبانی حق به توسعه
همبستگی بین المللی مبنای حق به توسعه
حفاظت از محیط زیست مبنای حق توسعه
حق به صلح مبنای حق توسعه
منابع حق به توسعه
دیدگاه علمای حقوق بین الملل
عرف ورویه دولت ها
قطعنامه های سازمان ملل
حقوق بشر به عنوان یک واقعیت تاریخی محصول تمدن مدرن غربی است؟
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق تراورس های بتنی

تحقیق-تراورس-های-بتنی
تحقیق تراورس های بتنی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 62
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
تراورسهای بتنی یکی دیگر از انواع تراورسهای مصنوعی است که بیشتر مورد آزمایش و پذیرش راه آهن قرار گرفته است.
تراورسهای بتنی، در حدود سال 1893 بطور آزمایش در ایالات متحده آمریکا در شهر ریدینگ به تعداد دویست عدد نصب گردید. بزرگترین رقم نصب آن در طی 35 سال، در حدود 25 هزار تراورس بتنی بود که در ایالات پنسلوانیا نصب گردید.
اکثر این تراورسها به دلیل زنگ زدن اتصالات، ترک خوردگی بتن و همچنین فرسودگی و نشست در محدوده اتصالات، کنار گذاشته شدند. در اروپا، راه آهن ایتالیا بین سالهای 1906 تا 1908 دویست هزار تراورس بتنی نصب کرد. در سال 1920 شرکت گریت نوردن انگلیسی بطور آزمایش از تراورسهای بتنی استفاده کرد. در همان هنگام تراورسهای بلوکی بتنی که در زیر ریل به وسیله تسمه فلزی به هم وصل می شوند و یا بر روی تیر آهن T شکل ریخته می شوند، خدامات ارزنده بیشتری را درخطوط پاریس- لیون مارسل، ارائه کردند.
استفاده از تراورسهای تیری شکل اولیه، چه در آمریکا و چه خارج از آمریکا به دلایل شل شدن چفت و بست، خرد شدن در اثر ضربه و خرد شدن در زیر ریل، ناکام ماند. همچنین به دلیل سنگینی وزن (که حدود 7/90 تا 4/181 کیلو گرم بودند)، با هزینه های بالای حمل و نقل، نصب و نگهداری مواجه بود.
چندی بس از جنگ جهانی دوم چوب کمیاب شد و تراورس پیش تنیده بتنی، در اروپا و بریتانیا، مورد استفاده گسترده ای قرار گرفت اکنون چندین میلیون تراورس بتنی در آلمان غربی، بریتانیا، روسیه و مکزیک مورد استفاده قرار می گیرند، اما استفاده از طرح پیشرفته تراورس بلوکی و تراورس مرکب (RS) در راه آهن فرانسه و کشورهایی که از تکنولوژی فرانسوی استفاده می نمایند، استاندارد می باشد. (SNCF)
در اواخر دهه پنجاه AAR تحت نظارت و راهنمایی آقای روبل، مهندس تحقیقات و آقای مگی، دستیار تحقیق و به همراهی شرکتهای پیش تنیده فلوریدا و سیمان پرتلند اقدام به طراحی و توسعه تراورس مناسب برای بار سنگین چرخها و شرایط جوی آمریکا شمالی، نمود اولین نصب آزمایشی آن در سال 1960 در سی بردایرلاین و آنتلانتیک کت لاین (که اکنون به نام (سی برد کتلاین) معروف می باشد) انجام شد.


فهرست مطالب:
1- تراورسهای بتنی   
تاریخچه تراورس بتنی   
مقدمه
2- تراورس بتن آرمه
معایب بتن آرمه
2-3 رفتار بتن آرمه تحت اثر خستگی (Fatique)  
2-4 تئوری پیش تنیدگی   
2-5 طراحی اولیه AAR   
2-6 انجام اصلاحات در خصوصیات   
2-7 چفت و بندها (ادوات تثبیت)   
2-8 تجربیات اخیر   
2-9 نصب و مرمت   
2-10 استفاده در خطوط سریع السیر   
2-11 توجه اقتصادی تراورسهای بتنی   
3-1 نقاط ضعف ذاتی تراورسهای بتنی   
3-2 دو نوع تراورس بتنی   
3-3 تراورس بتن مسلح دوبلوکی   
3-3-1 ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی   
3-3-2 مزایا و معایب   
3-3-3 عمر مفید   
3-3-4 تغییر شکل تراورس دو بلوکی   
3-4 تراورس تک بلوکی بتن پیش تنیده   
3-4-1 ابعاد هندسی و مقاومت مکانیکی   
تراورس تک بلوکی   
3-4-2 مزایا و معایب   
3-4-3 عمر مفید   

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق فولاد و انواع آلیاژ آن

تحقیق-فولاد-و-انواع-آلیاژ-آن
تحقیق فولاد و انواع آلیاژ آن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 62
قیمت: : 3000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از متن:
فولاد مهم‌ترین ماده ساختمانی و مهندسی عصر ما می‌باشد که تقریبا در هشتاد درصد محصولات فلزی به کار می‌رود. فولاد، به دلیلی داشتن استحکام، شکل‌پذیری آسان، هزینه کم و دیگر خواص مفید در سال‌های اخیر مورد توجه خاص قرار گرفته است.
کاربرد فولاد متفاوت است. برخی از آنها نسبتا نرم و شکل‌پذیرر هستند و به راحتی می‌توان آنها را به اشکال مختلفی درآورد، مثل فولادهایی که در سپر و بدنه خودروها به کار می‌رود. برخی دیگر قابلیت سخت شدن را دارند. به طوری که می‌توان آنها را در ساخت ابزارهایی چون تیعه‌های برش و تراش به کار برد. می‌توان گروه دیگری از فولادها را ساخت علاوه بر استحکام، چقرمگی خوبی هم داشته باشد. کاربرد آنها در ساخت اکسل های خودروها و محور پروانه کشتی های اقیانوس پیما می‌باشد

فهرست مطالب:
1- فولادها
2- فولاد چیست؟
3- خلاصه مطالب فوق
4- فولادهای آلیاژی و کربنی
سیستم کدگذاری
5- سیستم AISI - SAE
6- سیستم شماره کدگذاری واحد
7- انواع فولادهای سولفور نشده استاندارد
فولادهای کربنی سولفور شده استاندارد
9- فولادهای کربنی سولفور و  فسفر شده استاندارد
10- فولادهای آلیاژی
11- ترکیبات فولادهای آلیاژی استاندارد
12- ترکیبات فولادهای بوردار استاندارد
13- سختی پذیری
14- نقش کربن
15- نقش عناصر آلیاژی
16- روشهای ارزشیابی سختی‌پذیری فولاد
آزمایش تندسرمایی انتهایی
میله‌های قابل کاربرد در آزمایش تندسرمایی انتهایی
17-تغییرات در قابلیت سختی‌پذیری فولاد
18- فولادهای H
19- محدوده ترکیبات شیمیایی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.