دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پایان نامه نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان

پایان-نامه-نقش-فرهنگ-سازمانی-در-افزایش-کارآیی-کارکنان
پایان نامه نقش فرهنگ سازمانی در افزایش کارآیی کارکنان
فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 74
حجم فایل: 727
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
اگر شما فرهنگ را هدایت نکنید، فرهنگ شما را هدایت می کند. فرهنگ به معنای ارزشهای مشترک میان افراد یک گروه است. این گروه میتواند یک خانواده، یک سازمان و یا یک کشور باشد. تاثیر فرهنگ در سطح ملی، دیر زمانی است که شناخته شده است. ولی واژه فرهنگ سازمانی، واژه بسیار جوانی در ادبیات مدیریت است. نکته قابل توجه این است که فرهنگ خوب یا بد مفهوم ندارد. مدیران باید هوشیار باشند که فرهنگ سازمانی با ماموریت و استراتژی های سازمان هم خوانی داشته باشد. بنابراین ملاک قضاوت در مورد یک فرهنگ، میزان هماهنگی آن با وظایف آن سازمان است. فرهنگ سازمانی شمشیری دو لبه است. ازیک سو بستری است که دستیابی به اهداف سازمانی را تسهیل می کند. لبه دوم فرهنگ سازمانی می تواند سدی باشد بر سر اعمال تغییرات در سازمان. تغییر اصولی و منطقی فرهنگ سازمان (در صورت لازم بودن) تا حد بسیار زیادی در گرو آموزش تیم تغییر دهنده می باشد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
سوالات تحقیق
فرضیات تحقیق
اهداف تحقیق
ضرورت و اهمیت تحقیق
قلمروی تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مقدمه
مفهوم فرهنگ
تعریف فرهنگ
ویژگیهای فرهنگ
تعریف سازمان
مفهوم فرهنگ سازمانی
تعریف فرهنگ سازمانی
ویژگیهای فرهنگ سازمانی
عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی
چگونگی شکل‌گیری و تداوم فرهنگ سازمانی
فرآیند تغییر فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی
شکل گیری فرهنگ سازمانی
طبقه بندی فرهنگ سازمانی
1- فرهنگ مکانیکی (Mechanic culture)
2- فرهنگ ارگانیکی (organic cuiture)
ارزش ها
فرض های زیرساز بنیادی
فرهنگ سازمانی ضعیف و قوی
ویژگی های پنجگانه شناخت فرهنگ سازمانی
ویژگی های سه گانه کارایی
وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران
شرح اهداف و وظایف
هدف
وظایف
تهیه و تنظیم
بررسی و نظارت
امور اجرایی
امور شرکت‌های دولتی
سایر وظایف
تاریخچه
وزیران امور اقتصادی و دارایی در جمهوری اسلامی ایران
پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
روش پژوهش
جامعه آماری
حجم نمونه
فرمول کوکران
ابزارپژوهش
پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد
روایی یا اعتبار پرسشنامه (Validity)
پایائی یا اعتماد پرسشنامه (Reliability)
جدول زمان‏ بندی (Time Table)
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها  
آزمون فرضیه ها
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
پیشنهادات
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد