دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایراندسته: مدیریت 
بازدید: 20 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 246 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

در این روش ابتدا ارزش های کلی عملکرد مالی و غیر مالی بانک ها در وزن های عملکرد مالی و غیر مالی به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی فازی ضرب شوند سپس نقاط ایده آل مثبت و منفی محاسبه شده طبق رابطه های محاسباتی AHP و TOPSISمحاسبه گردیده و ارزش های عملکرد کلی بانک ها و رتبه بندی عملکرد کلی آنها مشخص میگردد

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

دانلود پروپوزال ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

بررسی ارزیابی عملکرد بانکداری در ایران

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی,پایان نامه ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد با EFQM

بیان مسئله

 

صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است که این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانک ها در کشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفه ای، متخصص در افزایش منابع مالی شرکت ها و جمع آوری و تبادل اطلاعات الزم برای مشتریان خود عمل می کنند و یکی از موتورهای محرک اقتصادی هر کشور محسوب می شوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آن ها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن کشورها، مدیران بانک ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند که متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژه ای جهت جذب سپرده های مشتریان برخوردار است. در کشورهای پیشرفته بیش از 70درصد امور بانکی استفاده کنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانک ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا بانک ها بکارگیری فنآوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر کاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل کار و یا اقامت خود عمده اموربانکی را از این طریق انجام دهند. در سال های اخیر نظام بانکداری کشور با توجه به موضوع پیوستن به سازمان تجارت جهانی با چالش های جدیدی همچون ورود بانک های خارجی، شروع به کار بانک های خصوصی و افزایش فعالیت های مؤسسه های مالی و اعتباری روبه روست. بنابراین این چالش ها بانک های کشور را بر آن داشته است تا برای بقا و رقابت در این محیط پویا، نسبت به بهبود عملکرد خود اقدام کنند تا با شناسایی نقاط ضعف و قوت خود، وضعیت موجود را بهبود دهند. روش های بررسی و رتبه بندی، هر یک مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. سا ل ها است که محققان و تحلیلگران در جستجوی روش هایی هستند که تا حد ممکن محدودیت های کمتری دارند و گستر های فراگیرتر از عملکرد بنگاه ها را در بر می گیرد. توجه به این نکته ضروری است که به سبب ضعفی که در استفاده از تحلیل نسبت های مالی به طور جدا از هم وجود دارد، تحلیلگران به سمت آن دسته روش های اندازه گیری در زمینه عملکرد و کارآیی بانک ها و مؤسسه های مالی میل پیدا کرده اند که بتواند به طور یکپارچه از اطلاعات موجود استفاده و اثرات همه آنها را به طور یک جا در تحلیل وارد کنند. در این روش ابتدا ارزش های کلی عملکرد مالی و غیر مالی بانک ها در وزن های عملکرد مالی و غیر مالی به دست آمده از تحلیل سلسله مراتبی فازی  ضرب شوند. سپس نقاط ایده آل مثبت و منفی محاسبه شده طبق رابطه های محاسباتی AHP و TOPSISمحاسبه گردیده و ارزش های عملکرد کلی بانک ها و رتبه بندی عملکرد کلی آنها مشخص میگردد.

 

نتایج مورد انتظار پس از انجام این تحقیق :

•          شناسایی مولفه های اصلی و فرعی الگوی ارزیابی عملکرد

•          شناسایی تقدم و تاخر مولفه های اصلی و فرعی الگوی  ارزیابی عملکرد

•          شناسایی جهت و شدت روابط بین مولفه های الگوی ارزیابی  عملکرد

•          اعتبار بخشی به الگوی مقدماتی از طریق اجرای آزمایشی

•          تفاوت های فاحش در عملکرد های مالی و غیر مالی  نکته تعیین کننده عملکرد کلی است.

•          عملکرد خوب ، به خصوص در عملکرد مالی تضمین کننده عملکرد نهایی مطلوب نیست، ولی برعکس این موضوع صحت ندارد.

عملکرد غیر مالی نسبت به عملکرد مالی می تواند پوشش دهنده عملکرد مالی ضعیف تر باشد ، ولی تفاوت این دو عملکرد نباید فاحش باشد .

•          توجه به معیار های عملکرد غیر مالی از اهمیت بیشتری برخوردار است .

مدل های نوین ارزیابی,عملکرد سازمانی,ارزیابی عملکرد,مدل ارزیابی عملکرد,اهداف ارزیابی عملکرد,عملکرد نیروی انسانی,زمان بندی ارزیابی,انواع ارزیابی,خطاهای ارزیابی عملکرد,ارزشیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد کارکنان,ارزشیابی عملکرد کارکنان,روشهای ارزیابی عملکرد,تاریخچه ارزیابی,فرایند ارزیابی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد