دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداریدسته: مدیریت 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 199 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 65 

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان

قیمت فایل فقط 38,300 تومان

خرید

دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  با استفاده از مدل (AHP)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM , پایان نامه , رضایت مشتری , دانلود مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه دانشگاهی,پایان نامه مدیریت

چکیده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است.

هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرک ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.

نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرک ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرک ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

بیان مسئله

آنچه که سازمان ها از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راه برد کاری که تحول درسازمان و فرآیندهای کاری را ایجاد می کند، انتظار دارند با آنچه در عمل اتفاق می افتد تفاوت دارد . سیستمهای مدیریت روابط مشتریان ازنظرعملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به 4 دسته تقسیم می شوند :

عملیاتی(کاربردی)، تحلیلی، اشتراکی و الکترو نیکیبه نظر می رسد که با پیاده سازی واصلاح مستمر فرآیندهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک می توان به رضایت هر چه بیشتر مهمترین سرمایه بانک که همان مشتریان می باشند، دست یافت . در این راستا اولین قدم شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان است . امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ، ارتباطات، مالی و اعتباری بانک ها نیز با مشتریان خود وارد مرحله جدیدی شده اند، که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جها نی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی ، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است . هرچند تا کنون تحقیات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این (تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نموده اند، اما در حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است و در نتیجه عوامل تاثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است . مساله اصلی این پژوهش بر این مبنا شکل گرفته است . به عبارت دیگر تحقیق حاضر با هدف کشف علل مذکور و بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  استان اصفهان انجام گرفته است . با توجه به ماهیت مساله و لزوم توجه توأمان به داده‌های تجربی و قضاوت ذهنی، در این در پژوهش مبنای کار بر اساس مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  قرار داده شده است .مدل AHP تئوری ریاضی که اولین بار توسط توماس ال ساعتی  در دانشگاه پنسیلوانیا مطرح شد AHP یک مدل قدرتمند و جامع می باشد که تصمیم گیری درآن با استفاده از داده های تجربی و قضاوت ذهنی تصمیم گیرنده انجام می پذیرد.در مدل تحلیل سلسله مراتبی از یک ساختار جهت سازماندهی و ارزیابی اهمیت معیارهای مختلف وتشخیص اولویت متغییرها استفاده میشود، ودر این راستا قضاوت های افراد مختلف را ترکیب مینماید(ساعتی، 2008).

فرضیات تحقیق

فرضیه1: فرهنگ در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه2: مدیران ارشد در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه3: کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه4: یکپارچهسازی سیستمها در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه5: فناوری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه6: سازوکارسازمانی در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه7: محرک ها و مشوق های کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد.

فرضیه8: مشتری مداری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد

پایان نامه رشته مدیریت ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت،مدیریت ارتباط  با مشتری، مدیریت کیفیت فراگیر،  کسب و کار الکترونیک، اهداف CRM ،دانلود رایگان پایان نامه،


قیمت فایل فقط 38,300 تومان

خرید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد