دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

سمینارامنیت در رایانش ابری

سمینارامنیت در رایانش ابری

سمینارامنیت در رایانش ابریدسته: کامپیوتر و IT 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 63 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 78 

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MSc” رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار همراه پاورپوینت ارائه با 26اسلاید

قیمت فایل فقط 99,999 تومان

خرید

سمینارامنیت در رایانش ابری

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.Sc

رشته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار

همراه پاورپوینت ارائه با 26اسلاید

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

 

 

چکیده

امروزه پردازش ابری یکی از پر بحث ترین موضوعات در فناوری اطلاعات است. معماری مبتنی بر سرویس چند مستاجره آن، امکان ارایه زیر ساخت، پلت فرم و/یا نرم افزار به عنوان سرویس را به چندین مشتری بر حسب تقاضا فراهم می کند. مشتریان سرویس ها را بر اساس نیاز اجاره می کنند و هزینه آنچه استفاده کرده اند را پرداخت می کنند و این امر پردازش ابری را از دید هزینه برای سازمان ها جذاب می کند. انواع متفاوتی از ابر وجود دارد که رایج ترین آنها عمومی، خصوصی، گروهی و ترکیبی هستند.

یکی از فاکتورهای مهم در اتخاذ  تصمیم  مهاجرت به فضای ابر، مسأله امنیت است. سازمان باید در کنار شناخت فرصتهای بی بدیل استفاده از فضای ابر درک مناسبی نیز از تهدیدهای امنیتی و مخاطرات جدید ناشی از آن داشته باشد. به طور طبیعی امنیت را در سه وجه حفظ محرمانگی، صحت و دسترسپذیری دادهها تعریف میکنیم و از این منظر تفاوتی میان محاسبات ابری با مدلهای دیگر محاسبات وجود ندارد. 

هر کدام از مدل های ابر دارای مزایا و ریسک های خاص خود است. نگرانی های امنیتی در پردازش ابر از محدوده امنیت داده و جلوگیری از دست رفتن یا نشت داده تا چالش های قوانین سایبری گسترده است.

این تحقیق نگرانی های امنیتی برجسته در پردازش ابری، با توجه ویژه به محافظت از اطلاعات، استراتژی های قابل استفاده برای ارزیابی تأمین کنندگان سرویس ابری و طراحی، توسعه و استقرار کاربردهایی که در ابر عمل می کنند را بررسی می کند. همچنین این تحقیق در مورد گام های مورد نیاز برای رسیدن به پردازش ابری امن راهنمایی هایی ارائه خواهد کرد.

کلید واژه: رایانش ابری ، محاسبات ابری ، Cloud Computing ، تکنولوژی ابری ، امنیت رایانش ابری

انگیزه و علت انتخاب موضوع سمینار

سیر تکاملی محاسبات به گونه ای است که می توان آن را پس از آب، برق، گاز و تلفن به عنوان صنعت همگانی پنجم فرض نمود. در چنین حالتی، کاربران سعی می کنند بر اساس نیازهایشان و بدون توجه به اینکه یک سرویس در کجا قرار دارد و یا چگونه تحویل داده می شود، به آن دسترسی یابند. رایانش ابری از دید فرآهم کنندگان منابع زیرساخت، می¬تواند با کمک ماشین های مجازی شبکه شده، به عنوان یک روش جدید برای ایجاد پویای نسل جدید مراکز داده و مراکز پردازش فوق سریع، مورد استفاده قرارگیرد تا بتوانند یک زیرساخت قابل انعطاف برای ارائه انواع مختلف خدمات محاسباتی و ذخیره سازی در اختیار داشته باشند.

حال با فرض داشتن چنین منابع و زیرساخت قابل انعطافی رویکردهای مختلفی وجود دارد. رویکرد اول مربوط به حل مسئله در ابر است که با دو نوع مسئله مواجه هستیم. اینکه چگونه این منابع را برای حل مسائل و اجرای کاربردهای مختلف بکار بگیریم در لایه های مختلف ارایه سرویس در مراکز داده مطرح می شود و اینکه چگونه حداکثر کارآیی و سرعت در اجرای مسائل بدست آید تحت عنوان محاسبات فوق سریع و محاسبات علمی شناخته می شود. رویکرد دوم این است که چگونه این زیرساخت را توسعه و بهبود دهیم که جنبه های مختلف امنیتی، کارآیی، شبکه و... را پوشش می دهد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 5

1-1-    مقدمه............. 6

1-2-    بیان مسئله. 7

1-3-    انگیزه و علت انتخاب موضوع سمینار 8

1-4-    اهمیت و ضرورت انجام سمینار 9

1-5-    جنبه های جدید بودن موضوع. 9

1-6-    اهداف سمینار 10

1-7-    کاربردهای تحقیق.. 10

1-8-    کاربران نتایج موضوع سمینار 10

فصل 2-   رایانش ابری و معماری آن.. 12

2-1-    مقدمه........... 13

2-2-    تعریف رایانش ابری.. 13

2-3-    اصل اساسی در رایانش ابری.. 14

2-4-    مشخصات رایانش ابری.. 16

2-5-    مقایسه رایانش ابری با دیگر رایانش ها 18

2-6-    انواع ابر ها در پردازش ابری.. 19

2-6-1-     ابر عمومی......... 20

2-6-2-     ابر گروهی.......... 20

2-6-3-     ابر خصوصی   21

2-6-4-     ابرهیبریدی. 21

2-7-    نقتط قوت و ضعف رایانش ابری.. 22

2-7-1-     کاهش هزینه های سخت افزاری.. 22

2-7-2-     مستقل از سخت‌افزار 23

2-7-3-     کاربرد در رسانه های اجتماعی.. 23

2-47-4-   مطابق با تمایلات مصرف کننده 23

2-7-5-     ظرفیت نامحدود ذخیره سازی.. 24

2-7-6-     بسیج خدمات   24

2-7-7-     نقص و خرابی کمتر. 24

2-7-8-     سازگاری با هر نوع برنامه ای.. 24

2-7-9-     ارتقای نرم‌افزاری سریع و دائم.. 25

2-7-10-   دسترسی جهانی به اسناد. 25

2-8-    معماری پردازش ابری.. 26

2-9-    زیر ساخت های پردازش ابری.. 27

2-9-1-     مجازی سازی.. 27

2-9-2-     پردازش شبکه ای.. 28

2-9-3-     تفاوت های عمده پردازش ابری و پردارش شبکه ای.. 29

2-9-4-     وب  2. 30

2-10-  لایه های تشکیل دهنده ابر. 31

2-10-1-   لایه اول:کاربر  31

2-10-2-   لایه دوم: نرم افزار به عنوان سرویس.... 32

2-10-3-   لایه سوم: بستر به عنوان سرویس.... 33

2-10-4-   لایه چهارم: زیرساخت به عنوان سرویس.... 34

2-10-5-   لایه پنجم:سرور 35

2-11-  نتیجه گیری فصل.. 36

فصل 3-   امنیت در پردازش ابری.. 38

3-1-    مقدمه............. 39

3-2-    امنیت............ 39

3-3-    ضرورت امنیت... 41

3-4-    تعریف امنیت... 42

3-5-    کنترل امنیت اطلاعات... 42

3-5-1-     کنترل مدیریتی.. 42

3-5-2-     منطقی.. 43

3-5-3-     فیزیکی.. 43

3-5-4-     رمزنگاری....... 43

3-6-    تهدیدات امنیتی خدمات پردازش ابر. 44

3-7-    نگرانی های امنیتی در پردازش ابری.. 44

3-7-1-     در دسترس بودن شبکه. 45

3-7-2-     بقاء ارائه دهنده ابر. 45

3-7-3-     بازیابی و تداوم کسب و  کار 45

3-7-4-     حوادث امنیتی.. 45

3-7-5-     شفاف سازی   45

3-7-6-     از دست دادن کنترل فیزیکی.. 46

3-7-7-     خطرات جدید، آسیب پذیری های جدید. 46

3-8-    استانداردهای امنیت و سیاست در پردازش ابری.. 46

3-9-    سیاست امنیتی در پردازش ابری.. 47

3-10-  استانداردهای امنیتی برای یک ابر. 47

3-11-  مقایسه و ارزیابی تاثیر چالشهای امنیتی بر مزایای رایانش ابری.. 48

3-12-  امنیت ابر 49

3-13-  مسائل مرتبط با امنیت ابر. 51

3-13-1-   الف: حمله به بسته SOAP ( Wrraping Attack ) 53

3-13-2-   ب: حمله از طریق کدهای مخرب ( Malware-Injection) 55

3-13-3-   ج: حمله سیل آسا  ( Flooding Attack ) 55

3-13-4-   د : سرقت اطلاعات (Data Stealing) 56

3-14-  رویکردهای امنیتی ممکن.. 56

3-15-  معرفی یک ساختار امنیتی.. 59

3-16-  نتیجه گیری فصل.. 61

فصل 4-   الگوی امنیت در پردازش ابری.. 62

4-1-    مقدمه....... 63

4-2-    الگوهای امنیت در پردازش ابری.. 63

4-2-1-     دفاع در عمق   63

4-2-2-     استراتژی های دفاع در عمق.. 63

4-2-2-1-  فناوری............................... 64

4-2-2-2-  عملیات................................ 64

4-2-3-     استراتژی دفاع در عمق.. 65

4-2-3-1-  محدوده حفاظتی.............. 65

4-2-4-     استراتژی دفاع در عمق.. 66

4-2-4-1-  ابزارها و مکانیزم ها........... 66

4-2-5-     استراتژی دفاع در عمق.. 66

4-2-5-1-  پیاده سازی............................ 66

4-3-    نتیجه گیری فصل.. 67

فصل 5-   نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 69

5-1-    خلاصه ای از سمینار 70

5-2-    نتیجه گیری.. 71

5-3-    پیشنهادات... 73

 

 

قیمت فایل فقط 99,999 تومان

خرید

برچسب ها : سمینارامنیت در رایانش ابری , سمینارامنیت در رایانش ابری امنیت در رایانش ابری امنیت رایانش ابری ,سمینارامنیت رایانش ابری سمینارامنیت رایانش رایانش ابری سمینار امنیت پردازش ابری سمینار پردازش ابری

کسب درآمد از اینترنت

193928

دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت

تعداد صفحه: 53 

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت:  10500 تومان

در این کتاب بهترین راه کسب درآمد اینترنتی را خواهید آموخت

  ​ روشی کاملا رایگان و آسان برای استقلال مالی شما وجود دارد

اگر تمایل به اطلاع از این روش دارید خرید این کتاب را به فرداها نیندازید

همین حالا برای موفقیت مالی خود گام بردارید

بعد از پرداخت، لینک دانلود برایتان ایمیل خواهد شد. پس در وارد کردن ایمیل خود دقت نمایید

راهنما:

بعد از کلیک روی لینک زیر صفحه ای ظاهر می شود که در آن فقط باید نام و ایمیل خود

را وارد کنید و روی دکمه خرید نهایی کلیک نمایید تا درگاه پرداخت برایتان باز شود.

خرید کتاب کسب درآمد اینترنتی


مقدمه : 

شما بعد از خواندن این کتاب و انجام دستورالعمل های آن مهارت لازم برای کسب درآمد از اینترنت را به بهترین شکل ممکن فراخواهید گرفت. برای ثروتمند شدن باید مثل افراد ثروتمند فکر و رفتار کنید. پس این کتاب را با مبحث باورها آغاز می‌کنیم.
تاکید این کتاب بیشتر  روی فعالیت  در سایت های بازاریابی است اما روش دیگری هم برای کسب درآمد از اینترنت در پایان  کتاب قرار گرفته تا رضایت شما خواننده ی محترم جلب شود. شما در این کتاب الکترونیکی با بهترین سایت های بازاریابی ایران آشنا خواهید شد و کار با آن ها را به صورت کاملا عملی فراخواهید گرفت. 

در این کتاب به شما گفته خواهد شد؛ چگونه در مدار ثروت قرار بگیرید و از آن خارج نشوید.

تردید را کنار بگذارید و قدمی برای موفقیت خود بردارید.


خرید کتاب کسب درآمد اینترنتی


مطالعه در مورد نقش و تاثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بکارگیری تبلیغات مفید و موثر

مطالعه در مورد نقش و تاثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بکارگیری تبلیغات مفید و موثر

مطالعه در مورد  نقش و تاثیر تبلیغات در بازاریابی و راهکارهای بکارگیری تبلیغات مفید و موثردسته: اقتصاد 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 104 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

بررسی مسائل جاری در بازاریابی

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

یکی از جنبه هایی که به کمک آنها دیدگاه مشتریان نسبت به شرکت شما شکل می گیرد شیوه های تبلیغاتی شماست. برای انجام تبلیغات، ابزارها و شیوه های مختلفی وجود دارد که در مطالعه حاضر مورد بررسی قرار گرفته و مزایا، معایب و راهکارهای اجرایی صحیح آنها ارائه گردیده است. رسانه های تبلیغی نیز همچون سایر علوم به سرعت در حال تغییر و تحول هستند. در مرحله معرفی کالا، آگهی های تجاری (به ویژه رسانه های ارتباطی انبوه مانند اینترنت) و روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و علاقمند کردن مشتری بسیار مناسب اند زیرا اینترنت شناسایی مشتریان را با جمع آوری و تجزیه و تحلیل ویژگیهای آنها آسان می کند.

در حال حاضر انتخاب هر کدام از راهبردها می تواند موفقیت آمیز باشد به شرط آنکه به صورت مؤثر به کار گرفته شود. در هر صورت نمونه مؤثر، ترکیبی از راهبردها خواهد بود که بهتر بتواند به نیازهای بازار و مشتریان نزدیک شده و پاسخگوی آنها باشد. 

فهرست مطالب

چکیده2

واژگان کلیدی:2

مقدمه2

بیان مسئله3

اهمیت و ضرورت تبلیغات3

تاریخچه مطالعاتی تحقیق4

اندازه‌گیری تصویر محصول7

نقش تبلیغات در بازار یابی8

جایگاه تبلیغات در بازاریابی9

اجزای بازاریابی و تعیین جایگاه تبلیغات در آن10

عوامل موثر در ترویج عبارتند از:11

تمایز بین اهداف تبلیغات و بازاریابی12

مزایای نوشتن اهداف تبلیغات13

مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)13

عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن18

پیامدهای بازارگرایی برای سازمان18

تحقیقات بازار20

اهداف تبلیغات21

—اطلاع‌رسانی:21

ترغیب مشتریان:21

یادآوری:21

روش‌های کاهش هزینه تبلیغات در بازاریابی22

شریک تبلیغاتی22

کاهش تعداد دفعات پخش آگهی تبلیغاتی23

توجه به روابط عمومی23

نتیجه گیری25

نتیجه محقق27

منابع:28

قیمت فایل فقط 8,900 تومان

خرید

طراحی صفحات وب ASP نصب شبکه در ویندوز سرور 2003

طراحی صفحات وب ASP نصب شبکه در ویندوز سرور 2003

طراحی صفحات وب ASP نصب شبکه در ویندوز سرور 2003دسته: کامپیوتر 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 1803 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 76 

پایان نامه کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر – نرم افزار

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

اینجانب در طی دوره کارآموزی در شرکت نرم افزاری مهرورزان جوان کاشان مشغول به کاربودم که طی این دوره بنا به شرایط شغلی بنده شروع به طراحی وب سایت کردم و با نرم افزار asp.net این طراحی انجام شد.

و همچنین در طی این دوره نصب شبکه و ویندوز server 2003 را هم فراگرفتم که در پروژه به طور کامل شرح داده شد است.

در این فصل نگاهی اجمالی به برنامه نویسی به روش ASP ، معرفی این زبان و همچنین معرفی بعضی از روش‌ها که در این زبان کاربرد دارد. همانطور که می‌دانید در برنامه‌نویسی وب دو نوع اسکریپت داریم:

اسکریپت سمت سرویس‌دهنده(روی سرویس‌دهنده اجرا می‌شوند)

اسکریپت سمت سرویس‌گیرنده(روی سرویس‌گیرنده اجرا می‌شوند)

Asp محیطی مبتنی بر اسکریپت‌نویسی سمت سرویس‌دهنده می‌باشد که موجب ساخت برنامه‌های پویا و محاوره‌ای می‌شود. این برنامه‌ها زمان زیادی را برای پردازش تلف نمی‌کنند. محیط Asp هم برای طراحان حرفه‌ای وب و هم مبتدیان مطلوب است.

Asp وابسته به IIS می‌باشد و IIS نسخه 3 به بالا آنرا پشتیبانی می‌کند. ASP همان فایل HTML است و می‌تواند هر چه که HTML پشتیبانی می‌کند پشتیبانی نماید. مثل ایلت‌های جاواـ متن چشمک‌زن ـ اسکریپت‌های سمت سرویس‌گیرنده و Activex ‌های سمت سرویس‌گیرنده وولی دستوراتی در آن وجود دارد که مربوط به اسکریپت‌های سمت سرویس‌دهنده است که روی سرویس‌دهنده اجرا می‌شود. دستورات Aspدر داخل برچسبی بصورت <% - %> قرار می‌گیرند.

 

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول: کلیات پژوهش.... 3

1-1 تجمع اشیاء و اجزا در درون Active Server Page. 4

1-2 اشیاء درونی Asp.. 4

فصل دوم: ساختن Active Server Page. 5

2-1 ویژگیهای منحصر بفرد Asp:5

2ـ2ـ با ASP چه کاری می‌توان انجام داد؟. 6

2ـ3ـ چگونه ASP کار می‌کند؟. 6

2ـ4ـ بکار بردن اسکیرپت‌ها درون Asp.. 8

2ـ 5 ـ به وجود آوردن اشیاء و اجزاء در ASP.. 8

2ـ5ـ1ـ اشیاء ASP.. 9

2ـ5ـ2ـ اجزاء ASP.. 10

2ـ6ـ تنظیم و عیب‌یابی ASP.. 11

2ـ6ـ1ـ تست کردن این ترکیب... 12

2ـ6ـ2ـ عیب‌یابی ASP هایی که تنظیم شده‌اند. 13

فصل سوم:کار کردن با ASP تکی.. 15

3ـ1ـ اشیاء Respose , Requst15

پروتکل HTTP.. 15

3ـ2ـ بافر کردن خروجی.. 17

3ـ3ـ کار با اسکریپت‌هایی با اجرای طولانی و صفحات طولانی HTML.. 20

2ـ4ـ کار با سرآیندها و متغیرهای محیطی.. 22

3ـ4ـ1ـ دریافت سرآیندها22

3ـ4ـ2ـ تغییردادن سرآیند content-Type. 24

3ـ5ـ کد وضعیت... 25

فصل چهارم: کار با SESSIONهای ASP.. 27

4ـ1ـ مقدمه‌ای بر SESSION... 27

4ـ2ـ ذخیره کردن اطلاعات SESSION... 28

4ـ3ـ محتوای یک Session.. 29

4ـ4ـ شناسایی یک Session.. 29

4ـ5ـ کنترل هنگام پایان یافتن Session ها31

4ـ6ـ رخدادهای Session.. 31

4ـ7ـ Session ها به چه صورت کار می‌کنند. 34

4ـ8ـ cookie. 34

4ـ8ـ1ـ cookie ها به چه صورت کار می‌کنند.34

4ـ8ـ2ـ به وجود آوردن و خواندن cookie ها با ASP.. 35

4ـ8ـ3ـ به وجود آوردن بیش از یک cookie. 37

4ـ9ـ نگه داشتن موقعیت بدون cookie. 37

4ـ10ـ بدست آوردن موقعیت با استفاده از Query string. 38

4ـ11ـ بدست آوردن وضعیت با استفاده از فیلدهای فرم مخفی:38

4ـ12ـ روش‌های ترکیبی.. 39

فصل پنجم:کار با مرورگرها41

5ـ1ـ استفاده از اجزاء ASP.. 41

5ـ2ـ به وجود آوردن یک جزء با محدوده عمل صفحه. 41

فصل ششم : شبکه های کامپیوتری.. 43

6-1 مقدمه. 43

6-2 نصب windows 2003 server. 44

6-3 نصب DHCP Server:66

6-4 تنظیمDHCP Server. 68

منابع و مآخذ:74

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن

بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آندسته: کامپیوتر 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 577 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 133 

پروژه کارشناسی مهندسی کامپیوتر

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

بازاریابی الکترونیکی به کسب درآمد، فروش محصولات و ارائه ی خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود که آغاز آن به اوایل دهه 90 برمی گردد.در ابتدا شرکت ها از بازاریابی سنتی بهره می گرفتند تا اینکه امروزه بازاریابی الکترونیکی شکل گرفت و فروش کالا و ارائه خدمات با استفاده از اینترنت انجام می شود. برای اینکه کسب و کار آنلاین ما رونق بگیرد باید به نکات بسیاری توجه داشته باشیم که در این پروژه مورد بررسی قرار داده می شود. همچنین در این پروژه انواع بازاریابی الکترونیکی و انواع ابزارهای آن شرح داده می شود و به نقش و تأثیر تیلیغات در این زمینه نیز پرداخته می شود در انتها نیز مزایا و معایب بازاریابی الکترونیکی را بررسی می کنیم.

فهرست مطالب

فصل اول: بازاریابی الکترونیکی.. 2

1-1 تاریخچه:2

1-2 بازاریابی الکترونیکی:2

1-2-1 بازاریابی اینترنتی چیست؟. 3

1-2-2 برنامه ریزی بازاریابی الکترونیک:8

1-3 جایگاه اهداف در بازاریابی الکترونیکی:8

1-3-1 مفاهیم جامع درتعیین اهداف:8

1-3-2 تعیین اهداف.. 8

1-3-3 روشن بودن و قابل اندازه‌گیری بودن اهداف.. 9

1-3-4 اهداف عمومی.. 10

1-3-5 شرایط فعلی و شرایط هدف.. 10

1-3-6 ایجاد تمایز. 11

1-3-7 بازاریابی ارتباطات.. 11

1-3-7-1 تعریف اهداف ارتباطی.. 12

1-3-7-2 جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی:13

1-4 قوانین بازاریابی الکترونیکی:16

1- 5 قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک:23

1-5-1 قیمت گذاری چیست؟. 23

1-5-2 بازار الکترونیک... 24

1-5-3 قیمت گذاری در بازار الکترونیک... 24

1-5-4 قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک... 25

1-5-4-1 حراجی انگلیسی.. 26

1-5-4-2 قیمت‌گذاری معکوس در حراجیهای انگلیسی.. 26

1-5-4-3 حراجی‌ به سبک هلندی.. 27

1-5-4-4 حراجی به سبک eBay. 27

1-5-4-5 حراجیهای به سبک قیمت‌گذاری با اولین قیمت قطعی شده28

1-5-4-6 خرید گروهی.. 29

1-5-4-7 قیمت‌گذاری تبادلی.. 29

1-5-5 استراتژی‌های پیشرفته قیمت‌گذاری.. 30

1-5-5-1 قیمت‌گذاری تبعیضی.. 30

1-5-5-2 قیمت‌گذاری بر اساس تخفیف مقداری.. 32

1-5-5-3 قیمت‌گذاری دوبخشی.. 33

1-5-5-4 قیمت‌ گذاری بسته‌ ای.. 33

1-5-5-5 تبعیض قیمتی در طول زمان. 34

1-5-5-6 قیمت‌ گذاری دیوانه ‌وار. 35

1-6 تاثیر اینترنت بر بازاریابی سنتی:37

1-7 مزایای بازاریابی اینترنتی.. 40

1-8 دلایل ترک سبدهای خرید از سوی خریداران آنلاین:45

1-9 سهم موتورهای جستجو در ترافیک وب سایت های تجارت الکترونیک... 46

1-10 مشکلات برتر در تکمیل فرایند خرید. 47

1-11 معایب و مزایای خرید سنتی :48

1-12 هفتاد نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی.. 49

 فصل دوم:انواع بازاریابی الکترونیکی

2-1 انواع بازاریابی الکترونیکی.. 55

2-2 انواع ابزار های بازار یابی الکترونیکی.. 56

2-2-1 ایمیل. 56

2-2-1-1 فواید استفاده از Email56

2-2-1-2 هدایت بازاریابی به وسیله Email63

2-2-1-3 چگونه یک Email هدایت شده بنویسیم؟. 65

2-2-1-4 مدیریت سرویس Email شخصی‌سازی شده66

2-2-1-5 استفاده از فضای تبلیغاتی بر روی سرویس‌های Email رایگان. 67

2-2-1-6 بازاریابی از طریق Email و پدیده SPAM.. 68

2-2-1-7 آینده بازاریابی از طریق Email70

2-2-1- 8 نتیجه‌گیری.. 72

2-2-1-9 معیارهای سنجش موفقیت در بازاریابی ایمیلی:72

2-2-2 موبایل. 77

2-2-2-1 وضعیت بازار تلفن های همراه چگونه است؟. 78

2-2-2-2 افراد از تلفن های همراه خود به چه میزان استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-3 افراد از تلفن های همراه خود به چه منظور استفاده می کنند؟. 78

2-2-2-4 بهینه سازی موبایل. 80

2-2-2-5 جستجوهای موبایل. 80

2-2-2-6 تجارت موبایل. 81

2-2-2-7 رسانه های اجتماعی در موبایل. 81

2-2-2- 8 بازاریابی ایمیلی بر روی موبایل. 81

2-2-2-9 مزایا و معایب بازاریابی پیامکی.. 84

2-2-3 رسانه های اجتماعی.. 86

2-2-3-1 وبلاگ تجارت الکترونیک... 91

2-2-4 بازاریابی دهان به دهان:96

2-2-5 آر اس اس.. 97

2-2-6پادکست.. 98

2-2-7 نظر سنجی هایبر خط.. 98

2-2-8 محتوایچندرسانه ای.. 98

 فصل سوم :تبلیغات

3-1مزیت های تبلیغات در اینترنت بر تبلیغات چاپی سنتی.. 101

3-2 مزایای تبلیغات اینترنتی.. 103

3-3 آیا از سه راهکار روانی در پیام ها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟. 106

 فصل چهارم :مزایا و معایب یازاریابی الکترونیکی

4-1 مزایای بازاریابی الکترونیکی :110

4-2 معایب بازاریابی الکترونیکی:113

4-3 مشکلات کسب و کار آنلاین:114

4-4 ده مشکل مهم در زمینه‌ خدمات به مشتریان:121

قیمت فایل فقط 14,500 تومان

خرید

برچسب ها : بازاریابی الکترونیکی و مزایا و معایب آن , بازاریابی الکترونیکی بازاریابی