دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدماتدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 162 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

آیا بین رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد؟

قیمت فایل فقط 12,560 تومان

خرید

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

پروپوزال تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

بیان مسئله

در سازمانهای خدماتی از مهمترین عوامل در جهت حفظ و کسب مشتریان جدید کیفیت خدمات می باشد در واقع درسازمان های خدماتی ارایه کیفیت بهتر و مناسب یکی از استراتژی های اساسی برای بقای سازمان می باشد. فعالیت کارکنان در سازمانهای خدماتی که با مشتریان سازمان در ارتباط می باشند و این فعالیتها عامل حیاتی در توسعه روابط موثر با مشتری می باشد بنابراین مهارتها و نگرشها و رفتار کارکنان در این زمینه حائز اهمیت می باشد، چرا که نهایتاً افراد برای ارایه خدمات با کیفیتی که امروزه انتظار مشتری باشد مسئولیت دارند.

کیفیت خدمات دربانک به عنوان پیش نیاز حیاتی برای رضایت و حفظ مشتریان با ارزش شناخته شده است در ایالات متحده چهل درصد مشتریانی که در موسسات مالی (بانک) خود را تغییر داده اند به خاطر مشکلات و کیفیت خدمات آن موسسات بوده است و به دلیل اهمیت کیفیت خدمات در بانکداری به عنوان مسیری برای مزیت رقابتی و سودآوری بانک ها مشکل است. بانکی را بیابیم که برنامه های بهبود کیفیت خدمات را آغاز نکرده باشد.نیروی حیاتی یک سازمان خدماتی کارکنان آن می باشد بویژه کارکنان خط مقدم سازمان که مستقیماً مرتبط با مشتری می باشند. و بر خلاف محصولات، خدمات در یک زمان تولید و مصرف می گردند و کارکنان خدماتی خط مقدم که ذاتاً تولید کننده خدمات می باشند این جنبه از خدمات باعث شده است تا تمرکز شدیدی بر نقش حیاتی کارکنان خدماتی در توزیع خدمات با کیفیت بالا گردد.

هدف اصلی:

بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

اهداف فرعی:

بررسی رابطة رفتار شهروندی سازمان با ادراک مشتری از کیفیت خدمات

بررسی رابطة رفتار شهروندی و کیفیت خدمات در بانک ملی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

قیمت فایل فقط 12,560 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات , پروپوزال تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی رفتارهای شهروندی سازمانی رفتارهای شهروندی کارکنان بانک ملی

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدماتدسته: مدیریت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 162 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 25 

آیا بین رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد؟

قیمت فایل فقط 12,560 تومان

خرید

پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

پروپوزال تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

بیان مسئله

در سازمانهای خدماتی از مهمترین عوامل در جهت حفظ و کسب مشتریان جدید کیفیت خدمات می باشد در واقع درسازمان های خدماتی ارایه کیفیت بهتر و مناسب یکی از استراتژی های اساسی برای بقای سازمان می باشد. فعالیت کارکنان در سازمانهای خدماتی که با مشتریان سازمان در ارتباط می باشند و این فعالیتها عامل حیاتی در توسعه روابط موثر با مشتری می باشد بنابراین مهارتها و نگرشها و رفتار کارکنان در این زمینه حائز اهمیت می باشد، چرا که نهایتاً افراد برای ارایه خدمات با کیفیتی که امروزه انتظار مشتری باشد مسئولیت دارند.

کیفیت خدمات دربانک به عنوان پیش نیاز حیاتی برای رضایت و حفظ مشتریان با ارزش شناخته شده است در ایالات متحده چهل درصد مشتریانی که در موسسات مالی (بانک) خود را تغییر داده اند به خاطر مشکلات و کیفیت خدمات آن موسسات بوده است و به دلیل اهمیت کیفیت خدمات در بانکداری به عنوان مسیری برای مزیت رقابتی و سودآوری بانک ها مشکل است. بانکی را بیابیم که برنامه های بهبود کیفیت خدمات را آغاز نکرده باشد.نیروی حیاتی یک سازمان خدماتی کارکنان آن می باشد بویژه کارکنان خط مقدم سازمان که مستقیماً مرتبط با مشتری می باشند. و بر خلاف محصولات، خدمات در یک زمان تولید و مصرف می گردند و کارکنان خدماتی خط مقدم که ذاتاً تولید کننده خدمات می باشند این جنبه از خدمات باعث شده است تا تمرکز شدیدی بر نقش حیاتی کارکنان خدماتی در توزیع خدمات با کیفیت بالا گردد.

هدف اصلی:

بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات

اهداف فرعی:

بررسی رابطة رفتار شهروندی سازمان با ادراک مشتری از کیفیت خدمات

بررسی رابطة رفتار شهروندی و کیفیت خدمات در بانک ملی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

قیمت فایل فقط 12,560 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات , پروپوزال تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی بر کیفیت خدمات رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بانک ملی رفتارهای شهروندی سازمانی رفتارهای شهروندی کارکنان بانک ملی

پروپوزال بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

پروپوزال بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

پروپوزال بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزیدسته: کشاورزی و زراعت 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 168 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

بررسی و واکاوی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی اختصاص دارد

قیمت فایل فقط 23,650 تومان

خرید

پروپوزال بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

فناوری اطلاعات,ترویج و آموزش کشاورزی,دانلود پروژه فناوری اطلاعات در کشاورزی,نقش فناوری اطلاعات در ترویج کشاورزی,نقش فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی,کاربرد

بیان مسئله

  پیچیدگی‌های زندگی بشر در دنیای امروز، برخورداری از توانایی و قدرت ناشی از دانایی را منوط به بهره‌برداری از ابزارهای نوین انتقال به منظور دسترسی در این عرصه زمانی کرده است. با گسترش روبه انفجار دانش و اطلاعات، نیاز به تکنولوژی که بتواند در هر مکانی با حداقل زمان و با حداقل هزینه، دستیابی به علوم جدید را ممکن سازد، آشکار و روشن می‌باشد. فناوری‌های‌ ارتباطات‌ و اطلاعات از جدیدترین‌ دستاوردهای‌ علمی‌ بشری‌اند که‌ به‌نظر می‌رسد توانایی‌ها و قابلیت‌های‌ بسیاری‌ را به‌ جامعه‌ انسانی‌ عرضه‌ نموده‌اند و انتظار می‌رود بتوانند در رفع‌ مشکلات‌ موجود جامعه‌ بشری‌ مفید و موثر باشند. بسیاری‌ در سراسرجهان‌ بر این‌ عقیده‌اند که‌ تسریع‌ و تعدیل‌ در فرآیند تبادل‌ دانش‌ و اطلاعات‌ از طریق‌ فناوری‌‌های‌ ارتباطی‌ و اطلاعاتی‌ نقش‌ بسیار کلیدی‌ در دستیابی‌ به‌ توسعه‌ منابع‌ انسانی‌ و توسعه‌ پایدار ایفا خواهند نمود و جامعه‌ مبتنی‌ بر دانش‌ و اطلاعات‌، به‌ عنوان‌ الگوی‌ توسعه پایدار شناخته‌ می‌شود  .

 (2001،P.V.Unnikrishnan&E.M.Sreedharan).تحولات سریع فناوری‌ در سال‌های اخیر موجب شده است تا مرزهای موجود بین کامپیوتر و الکترونیک از یکسو و مخابرات از سوی دیگر از بین برود و این همگرایی زمینه‌ساز تولید فناوری جدیدی به نام فناوری اطلاعات شده است. در چنین جامعه‌ای، اطلاعات مثل مواد اولیه و انرژی یک ثروت پایه و استراتژیک محسوب شده و نقش آن همانند سرمایه و نیروی‌کار در جامعه‌ی صنعتی است (غفوری‌فرد، 1379). تجارت الکترونیکی، بانکداری الکترونیکی، تولید نرم‌افزار، استفاده از کارت‌های اعتباری و هوشمند، مدارس مجازی، دانشگاه‌های اینترنتی، دولت و سازمان‌های الکترونیکی و کار از راه دور، نمونه‌هایی از کاربردهای فناوری اطلاعات می‌باشد (فلاح‌حقیقی، 1385). کشاورزی نیز یکی از فعالیت‌های تخصصی است که میلیون‌ها نفر در جهان در زمینه‌های تولید، تحقیقات و آموزش آن اشتغال دارند. آموزش و امور ترویجی در این بخش اقتصادی بسیار گسترده است و همواره شکافی میان تحقیقات، آموزش و یادگیری وجود دارد.وابستگی تولیدات کشاورزی به فناوری اطلاعات بطور روز‌افزونی در حال گسترش است.ترویج و آموزش کشاورزی به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با کشاورزان در نیل به توسعه کشاورزی نقش مهمی را ایفا می نماید. برخی از نقش های این نهاد انتخاب، ارزیابی و انتقال فناوری مناسب، تبادل اطلاعات و دانش، مسأله یابی و مشاوره به کشاورزان می‌باشد. امروزه یکی از پدیده‌های کارساز در اجرای این نقش‌ها به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات است که منجر به ظهور و بروز ترویج کشاورزی گردیده است. کاربرد این فناوری در ترویج و آموزش کشاورزی می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به تقاضاهای روز افزون ذی نفعان، پتانسیل ها و فرصت های نوینی را برای ارتقاء ظرفیت های خدمات رسانی به وجود آورده و به تبع آن افزایش عملکردها و در نهایت موجبات توسعه کشاورزی را در فضای جدید فراهم آورد.( a2003Sharma,). راه‌حل برای ارتباطات آموزشی و ترویجی فناوری اطلاعات باشد. اهمیت فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی به عنوان یک روش آموزشی مورد توجه اکثر مراکز آموزشی، تحقیقاتی و ترویجی قرار گرفته است. که به وسیله آن‌ها مراکز تحقیقی و ترویجی می‌توانند به تبادل اطلاعات و یافته‌های تحقیقاتی بپردازند و حتی در زمینه انتقال فناوری برای توسعه کشاورزی اقدام کنند (سامعی‌پور، 1381).

در جریان توسعه بخش کشاورزی به دلیل افزایش روز افزون جمعیت و محدودیت منابع، لزوم استفاده بهینه از منابع و ارتقای بهره وری عوامل تولید از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا ترویج و آموزش کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین ارکان و پایه های کشاورزی نوین می تواند در بهره وری و تقویت نگرش کشاورزان برای استفاده از فناوری اطلاعات و آموزش و ترویج کشاورزان برای کشاورزی نوین و در کل بهبود شرایط زندگی کشاورزان نقش موثری داشته باشد. تا بدینوسیله بخش کشاورزی علاوه بر پاسخگویی به نیازهای روز افزون محصولات غذایی، بتواند سایر وظایف خود را در جریان توسعه اقتصادی به خوبی انجام دهد. هم‌چنین بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های تولیدی کشور در تامین مواد غذایی مورد نیاز مسئولیت بسیار سنگینی به دوش می کشد. کاهش منابع تولیدی و عدم آموزش و ترویج کشاورزان و آشنایی کشاورزان در استفاده از فناوری ها دو مشکل بسیار اصلی در این بخش محسوب می شوند. فناوری اطلاعات ((IT ابزاری است در خدمت این مدیریت مؤثر. اصطلاح "فناوری اطلاعات" اصطلاحی دائماً در حال تکامل است.امروزه فناوری اطلاعات شامل گروهی از فناوری‌ها، روش‌ها و خدمات مرتبط با داده‌ها، اطلاعات و دانش همراه با تولید، مدیریت، نشر و بازخورد، اقتباس و پیاده‌سازی، توسعه خود IT ، نوآوری‌ها و کاربرد آن‌ها می‌باشدکشاورزی روز به روز بیشتر تحت تأثیرIT  قرار می‌گیرد؛ گرچه سهم IT  در حال حاضر در کشاورزی چیزی حدود 1/3 درصد است ولی روند رو به افزایشی را دنبال می‌نماید

فرضیه ‏های تحقیق:

1-        بین متغیرهای سن،میزان تحصیلات،آشنایی با فناوری اطلاعات کشاورزان و نگرش آن‌ها در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی رابطه معنی‌داری وجود دارد.

2-        بین میزان آشنایی و به کارگیری رایانه و اینترنت توسط کشاورزان و نگرش آن‌ها در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی رابطه معنی‌داری وجود دارد.

3-        نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج براساس میزان تحصیلات و مکان های گوناگون دسترسی آن‌ها به فناوری اطلاعات با یکدیگر تفاوت معنی داری وجود دارد.

4-        بین جنسیت، وضعیت تأهل و تجربه و عدم تجربة استفاده از ابزار فناوری اطلاعات  و نگرش نسبت به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی رابطه معنی‌داری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 23,650 تومان

خرید


مقاله حسابداری همراه با ترجمه

مقاله حسابداری همراه با ترجمه

مقاله حسابداری همراه با ترجمهدسته: حسابداری 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 569 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 42 

این فایل شامل مقاله انگلیسی و ترجمه آن در زمینه حسابداری می‌باشد مقاله اصلی ۳۷ صفحه و ترجمه آن ۴۲ صفحه در قالب وورد و قابل ویرایش است

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

این فایل شامل یک مقاله لاتین در ۳۷ صفحه و ترجمه کامل آن در ۴۲ صفحه می‌باشد. مناسب برای رشته‌های حسابداری، حسابرسی و رشته‌های مرتبط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.مقاله اتین pdf و ترجمه آن در قالب وورد و قابل ویرایش است. گزیده ای از ترجمه مقاله در زیر آورده شده است.

موضوع : راههای موجود برای کلاه‌برداری حسابدار : شواهد و تحلیلهای استرالیا

مربوط به دروس بررسی موارد خاص در حسابداری و تصمیم‌گیری در مسایل مالی

چکیده

هدف : هدف از این مقاله بررسی راههای موجود برای ارتکاب به کلاه برداری در حسابداری یا وظایف مرتبط است ، با تمرکز روی هر دو نگرش تحریک موقعیت و عناصر زمینه‌ای است.

طراحی / روش‌شناسی / رهیافت – طراحی یک طبقه‌بندی قانونی ناهنجار – محور توسط وارینگ و همکاران (۱۹۹۵) و ویزبرگ و وارینگ (۲۰۰۱) توسعه یافت که نگرش های منحصر به فرد و عناصر موقعیتی و ارتباط آنها با رفتار نامشروع را برجسته کردند ، نویسندگان یک تجزیه و تحلیل محتوای کیفی از اطلاعات در دسترس رسانه ها و گزارش شده در دادگاه روی یک پایگاه داده دستی جمع‌آوری شده از کلاه برداری ۱۹۲ حسابدار در استرالیا  در طول دوره ۲۰۰۱-۲۰۱۱ انجام دادند .

یافته ها : تجزیه و تحلیل برجسته برای چهار روش متفاوت از کلاه برداری حسابدار پاسخ دهندگان بحران(بحران‌زدگان) ، دارندگان فرصت، جویندگان فرصت (فرصت‌طلبان) و جویندگان انحراف و ضلالت(منحرفان)  انجام گرفت و توزیع نسبی موارد شناخته شده در میان این روشها تحلیل شد . 

مقدمه:

با وجود افزایش توجه میان تنظیم‌کنندگان ، دانشگاهیان و دست اندرکاران، کلاه برداری همچنان هزینه‌های بسیار زیادی بر جامعه تحمیل می‌کند ، به تازگی انجمنی خبره از محققین کلاه برداری (ACFE ) برآورد کردند که هزینه های تقلب در سطح جهان تقریبا ۵ درصد از درآمد  کل یا ۳/۷ تریلیون دلار است (ACFE2014 ) . در جدیدترین گزارش ۲۰۱۴ سازمان ملل ،ACFE (۲۰۱۴ ) دریافتند که به طور تقریبی ۷۷ درصد از تقلبها توسط افراد در یکی از هفت بخش : حسابداری ، عملیاتی ، فروش ، اجرایی / مدیریت ارشد ، خدمات مشتریان ، خرید و امور مالی ، انجام شده است . این یافته ها ، بر عکس دیگر یافته های مشابه (فردریک ۲۰۰۲) شخصیت درون – سازمانی بیشتر فعالیت های کلاه برداری[1] را نشان می‌دهد ، و توجه خود را روی نقش های مربوط به حسابداری متمرکز می‌کند . افراد شاغل در این نقشها یک فرصت منحصر به فرد برای ارتکاب و تقلب پنهان دارند زیرا آنها غالبا در یک موقعیت مستقیم یا غیر مستقیم دستکاری سوابق حسابداری ، دور زدن کنترل های داخلی و اطلاعات مالی جعلی هستند . در حالیکه پژوهش‌های روز افزون روی تقلب در صورت های مالی ، درک گسترده از سوابق ، رویدادها و عواقب این پدیده تمرکز می کنند (هوگان و همکاران ۲۰۰۸ را برای مرور کلی این مقالات ببینید ). یک کم‌کاری در مطالعه برای درک کلاه‌برداری توسط کسانی که در نقشهای مرتبط با حسابداری شاغلند دیده می‌شود . به غیر از تحقیق روی کلاه‌برداری در صنعت پس‌انداز و وام ( کالاوتیا و پانتل ۱۹۹۰ ، کالاوتیا و همکاران ۱۹۹۷ ) و برخی کارهای مقایسه ای (هالف رتر ۲۰۰۵ ) چگونگی تفاوت های تقلب در حوزه های شغلی مشخص بسیار کم شناخته شده است .

هدف از این مقاله، بررسی کلاه برداری حسابدار، یک طبقه خاص از تقلب حرفه‌ای است ( تعریف شده به عنوان « استفاده از یک شغل برای غنی سازی شخصی از طریق سوء استفاده عمدی و یا سوء استفاده از منابع یا دارایی‌های شرکت کارفرما»  

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

برچسب ها : مقاله حسابداری همراه با ترجمه , مقاله حسابداری ترجمه مقاله حسابداری مقاله حسابداری همراه با ترجمه ,روشهای کلاهبرداری حسابدار مقالات حسابداری ترجمه شده ترجمه و اصل مقاله رشته حسابداری

دبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی

ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (به همراه منابع تحقیق)

ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (به همراه منابع تحقیق)دسته: حسابداری 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 507 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 75 

ادبیات و تاریخچه تحقیق (مبانی نظری و سیر تطور) (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بررسی سیستم بودجه بندی و ارائه مدل مناسب بودجه ریزی ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق فایل اصلی PDF تعداد صفحات 75 صفحه حجم فایل zip 508 K

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

ادبیات و تاریخچه تحقیق (مبانی نظری و سیر تطور)  (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری : بررسی سیستم بودجه بندی و ارائه مدل مناسب بودجه ریزی ) به همراه منابع و مواخذ تحقیق

فایل اصلی   :   PDF

تعداد صفحات :  75 صفحه

حجم فایل zip : 508 K

فهرست مطالب به شرح زیر می باشد :

عنوان مطلب ....................................... شماره صفحه

مفاهیم بودجه ریزی      15

مبانی بودجه ریزی       16

اهمیت و ضرورت بودجه      17

بودجه بعنوان وسیله کنترل      18

بودجه بعنوان وسیله برای مدیریت       19

بودجه برای برنامه ریزی       19

مقاصد بودجه ریزی      20

وظایف بودجه ریزی      20

ویژگی های یک سیستم بودجه ریزی مناسب     21

اصول بودجه      22

مراحل بودجه بندی     26

طبقه بندی در نظام بودجه ای      35

روشهای برآورد درآمد     44

روشهای برآورد هزینه      46

....

منابع و مواخذ     147

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : ادبیات و تاریخچه تحقیق سیستم بودجه بندی (به همراه منابع تحقیق) , دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه فوق لیسانس حسابداری دانلود پایان نامه ارشد حسابداری دانلود پروژه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود مبانی نظری بودجه بندی دانلود ادبیات و تاریخچه تحقیقات درباره بودجه بندی دانلود پایان نامه ارشد مدیریت مالی مبانی نظری بودجه بندی منابع و مواخذ بودجه بندی جزوه آموزشی بودجه بندی