دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پایان نامه کنترل دور موتور dc

پایان نامه کنترل دور موتور dc



پایان نامه کنترل دور موتور dcدسته: مهندسی برق 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 1479 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 209 






پایان نامه کنترل دور موتور dc در قالب ورد و در 209 صفحه قابل ویرایش

در این پایان‌نامه که مشتمل چهار فصل است، کنترل دور موتور dc به طور جامع توضیح داده شده است.

از آنجایی که برای شبیه‌سازی مدل‌ها از SimUlink و برای بخش‌های کنترلی از SimUlink Response Optimization استفاده شده است، در بخش مقدمه‌، توضیحی اجمالی بر این موضوعات داشته‌ایم.

در فصل اول، در باره درایو‌های dc با استفاده از بلوک‌های SimUlink  ,simpower و بلوک‌  NCD  (با تغییر گشتاوربار و سرعت ) توضیح داده شده است.

در فصل چهارم، کلیه بخش‌های استفاده شده در فصل سوم مدل‌سازی شده‌اند و کنترل دور موتور dc با استفاده از بلوک NCD  توضیح داده شده است.

در پایان لازم است که از زحمات استاد گرامی ،جناب آقای دکتر سروی که در ارائه این پروژه مرا راهنمایی کردند،تشکر کنم.

مقدمه‌ای بر SimUlink

از آنجائی که در بخش‌های مختلف، برای مدل‌سازی وشبیه‌سازی، ما از SimUlink استفاده کرده‌ایم سعی می‌کنیم در این فصل به طور خلاصه درباره ایجاد مدل در Sim U link برخی بلوک‌های آن که در فصل‌های مختلف از آن استفاده شده است، توضیح می‌دهیم.

چهار بلوک اصلی که در نمایش تمام سیستم‌های پیوسته خطی به کار می‌روند عباتند‌از : بلوک بهره، بلوک جمع ، بلوک مشتق ، بلوک انتگرال‌گیر.

علاوه بر این چهار بلوک اصلی ، بلوک تابع تبدیل نیز اغلب در مدل سازی سیستم‌های فیزیکی و کنترل کننده استفاده می‌شود . بنابراین هر کدام از این بلوک‌ها را به اختصار توضیح می‌دهیم.

1-                  بلوک بهره : خروجی این بلوک ، حاصلضرب ورودی آن در یک مقدار ثابت است . توجه می‌کنیم که خروجی به طور پیوسته از ورودی تبعیت می‌کند. یعنی  

این بلوک در commonly used block   از simulink library  یافت می‌شود .

2-                  بلوک جمع : این بلوک حداقل یک ورودی و دقیقاً یک خروجی دارد . اگر تعداد ورودی‌ها زیاد باشد ، بهتر است از چند بلوک جمع متوالی استفاده شود . ( به منظور بهتر خواندن )

این بلوک در  commonly used block از simulink library   یافت می‌شود.

3-                  بلوک مشتق : این بلوک یک ورودی و یک خروجی دارد. این بلوک در continuos   از simulink library   یافت می‌شود .

4-                  بلوک انتگرال‌گیر : این بلوک نیز، یک ورودی و یک خروجی دارد. این بلوک در continuos   از SimUlink library   یافت می‌شود .

5-                  بلوک‌های تابع تبدیل :

SimUlink دو بلوک برای پیاده سازی تابع تبدیل دارد .

1)                    transfer Fcn  : این بلوک در continuos از‌ ‌ Sim U link library یافت می‌شود و دارای دو فیلد است : الف-Numerator   شامل ضرایب صورت با توان‌های کاهشی s

ب- Denominator شامل ضرایب مخرج با توان‌های کاهشی s

2)                    Zero – Pole : این بلوک در continuos از  SimUlink library  یافت می‌شود و دارای سه فیلد است .

الف – zero صفرهای تابع تبدیل


قیمت : 12,500 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .




کلمات کلیدی : پایان نامه کنترل دور موتور dc , پایان نامه کنترل دور موتور dc پایان نامه کنترل دور موتور پایان نامه دور موتور dcپایان نامه موتور dc کنترل دور موتور dc کنترل دور موتور کنترل موتور dc دور موتور dc موتور dc تحقیق کنترل دور موتور dc مقاله کنترل دور موتور dc پروژه کنترل دور موتور dc
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد