دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن

تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن


تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن
دسته: مدیریت 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 27 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

توضیحات جامع و کامل :


تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن در 35 صفحه فایل ورد قابل ویرایش با فرمت doc


خلاصه ای از فایل مورد نظر:

پمپ های روغن روعنکاری را از نظر ارزش بیش از حد، چک کنید. یاتاقانهای تراست و سیل یاتاقان را از نظر سایش چک کنید. کلیرنس رینگ سایشی (Wear-Ring) چک کنید. اگر سایش، این کلیرنس را افزایش داده و به  رسانده باشد، رینگ سایشی می بایست تعویض شود.

تانک روغن روغنکاری

لوله کشی (PIPING) و تیوبینگ (TUBING) داخلی تانک روغن را از نظر پوسته شدن (PEELING) رنگ و شلی فیتینگ ها، چک کنید. هنگرهای لوله ها را از نظر فقدان سخت افزار یا شلی سخت افزار، چک کنید. توری مکش هر پمپ (خصوصاً در مورد پمپ اصلی را بدقت از نظر مواد خارجی و شلی سخت افزار بازرسی کنید. لجن در آورده شده از ته تانک را از جهت وجود مواد غیر معمولی چک کنید. قبل از پر کردن مجدد تانک، اطمینان حاصل کنید که داخل آن بخوبی تمیز باشد.

خواص روغن روغنکاری

جهت دستورالعمل های لازم برای تعیین خواص فیزیکی روغن روغنکاری و نمونه گیری دوره ای و تست کردن، به متن سیستم روغن روغنکاری در این دستورالعمل تعمیراتی مراجعه کنید.

مبدل های حرارتی

مبدلهای حرارتی را از نظر نشتی، کارکرد مؤثر و آلودگی با مواد خارجی، چک کنید.

مبدلها در معرض رسوب گیری (پوسته، رسوبات لجنی، و غیره) بوده و می بایست با توجه به شرایط خاص خود، بطور دوره ای تمیز شوند. پوششی سبک از لجن یا پوسته در هر یک از دو سمت تیوپ، میزان مؤثر بودن (EFFECTIVENESS) آنرا تا حدود زیادی کاهش می دهد. افزایش قابل توجه در افت فشار و (با) کاهش عملکرد معمولاً دلالت بر لزوم تمیز کردن می کند. چون در موقعی که رسوب ضخیم تر شده یا افزایش می یابد، شکل تمیز کردن بسرعت زیاد می شود، فواصل زمانی بین تمیز کردنها نباید خیلی زیاد باشد. جهت بازرسی یا تمیز کردن داخل تیوبها، فقط در پوششهای بدنه (CHANNEL-COVERS) یا کلاهکهای (BONNETS) سمت تیوب را که لازم باشد (بسته به نوع ساختمان مبدل) در آورید. جهت تمیز کردن یا بازرسی سمت خارجی تیوبها، ممکن است لازم شود که دسته تیوبها (TUBE-BUNDLE) در آورده شود(دسته بندیهائی که در آنها صفحه تیوبها فیکسن باشد، قابل در آوردن نیستند).

اگر یک تیوب مبدل داشته باشد، می توان تیوب راکور (PLUG) کرده و به استفاده از دسته تیوب ها (پاندل) ادامه داد. جنس در پوشش مخروطی (TAPERED-PLUG) که انتخاب می شود باید با جنس دسته تیوب ها سازگار باشد. درپوشهای ضد زنگ با تیوبهای مبدل از جنس ضد زنگ سازگار هستند. درپوشهای برنجی جهت تیوبهای مس-نیکلی (90-10) یا جهت تیوبهای برنجی یا تیوبهای از جنس آدمیرالتی توصیه می‌شود.

مجموعه های رادیاتور و هدر (HEADER)

جهت دستیابی به حداکثر میزان تأثیر کل سیستم خنک کاری، فین های (FINS) مجموعه های رادیاتوری یا تیوبهای فین دار باید از حشرات، ضایعات الیافی، قشر روغن و دیگر آشغالها تمیز نگه داشته شود. فین ها باید در جهت مخالف جریان نرمال تمیز شوند (در بیشتر پکیجها، توربین گاز، جریان نرمال از خارج به داخل می باشد). شستن با آب یا یک تمیز کننده فین رادیاتور که در بازار موجود باشد، کافی خواهد بود.

هیترهای غوطه ور در روغن روغنکاری

این هیترهای دارای غلاف فولادی، جهت روغن غیر گردشی (NON-CIRCULATING) یا دانسیتة وات (WATT-DENSITY) برابر 20 وات در اینچ مربع، طراحی شده اند.

هیترها وقتی برق دار هستند، باید کاملاً (حداقل دو اینچ) در یک سیال غرق شده باشند. اگر هیترها در معرض شرایط غیر نرمال قرار گرفته که سبب مقاومت عایقی کم (LOW INSULATION RESISTANCE) شود، یک ولتاژ نامی (حداکثر 250 ولت) بمدت 15 دقیقه به هیتر داده و تست را تکرار کنید. سیکل گرم کردن، تا موقعی که عایقی (INSULATON) به 50000 اهم برسد یا از آن تجوز کند، می بایست تکرار شود. (مقاومت عایقی می بایست توسط یک ولتمتر با مقاومت زیاد، با استفاده از یک مدار جریان مستقیم 250 ولت، اندازه گیری شود.

کوپلینگهای (DRESSER)

کوپلینگ ها را از نظر نشتی روغن ناشی از فرسودگی (AGING) و حرارت، چک کنید بولتها را از نظر سفت بودن چک کنید. در صورت نیاز سیل ها را تعویض کنید (جنس VITON “A” بکار برید) هر موقع که کوپلینگ ها مونتاژ مجدد می‌شوند، سیل های واشرها را روغنکاری کنید.

سیستمهای آب خنک کننده

چکهای سیستم خنک کننده:

رسوب گیری سیستم خنک کننده که متعاقباً همراه با تنزل کارکرد می باشد، حتی در صورتی که سیستم بطور صحیح بر علیه زنگ زدگی تجهیز شده باشد، باید بطور دوره‌ای چک شود. باید بطور دوره ای چک شود. برداشتن درپوش طرف آب در مبدل حرارتی روغن روغنکاری و بازرسی تیوبها، مقدار کلی رسوب گرفتن در کل سیستم را نشان خواهد داد. رسوب گرفتن رادیاتورها یا تیوبها فین دار شاید بدترین مورد باشد، زیرا تیوبها کوچکترین اجزاء سیستم می باشند. حداکثر ده درصد تیوبهای هر مبدل حرارتی را جهت رفع نشتی های آب می توان کور کرد. کور کردن مبدلهای حرارتی، کارآئی سیستم را کاهش داده و منجر به افزایش تمیز کردن می شود. نشت های موجود در رادیاتور گرمائی آب به هوا (WATER-TO-AIR) در (ON-BASE) را می‌توان تعمیر کرد. این روش به کور کردن تیوبها ترجیح دارد، زیرا کارآئی سیستم بطور جدی تحت تأثیر واقع نمی شود.

تمیز کردن سیستم آب خنک کننده را می توان بشرح ذیل انجام داد:

A-  از اسید فورمیک (Formic acid) دو یا سه درصد حجمی، یا اسید سولفوریک 3 تا 4 درصد حجمی برای پر کردن سیستم آب خنک کننده استفاده کنید. اسید کلریدریک (muriatic-acid) مجاز نمی باشد.

B-  به مدت دو ساعت، محلول را از داخل سیستم آب خنک کننده، سیرکوله کنید، سپس سیستم را درین (DRAIN) دهید.

C-  سیستم را کاملاً با آب فشاردار شستشو (Flush) دهید. اگر هر نوع تغییر رنگی باقی مانده باشد، مراحل تمیز کردن را تکرار کنید.

D- پس از آنکه سیستم بخوبی تمیز شد، آنرا با آب مقطر distilled-water و مقدار توصیه شده از کرومات منیزیم (magnesium-chromate) یا مخلوط اتلین گلیکول (ETHYLENE-GLYCOL) دوباره پر کنید.

چکهای فلو (میزان جریان)

سیستم بسته آب خنک کننده، دارای چندین اریفیس لبه تمیز که در فلنجهای اریفیس دار مستقر شده می باشد. این اریفیس ها جهت بالانس کردن افت فشار در مدارات موازی بکار می رود. ضمناً آنها جهت اندازه گیری فلوسیستم ممکن است بکار روند. در صورت وقوع مشکلات، اندازه گیری فلوهای سیستم جهت عیب یابی (TROUBLE SHOOTING) بسیار مهم می باشد. فلوهای طراحی 
(DESIGN-FLOW-RATES) جهت مدارات آب، در موقعی که والوهای تحریک شونده توسط درجه حرارت.

(TEMPERATURE- ACTUATED- VALVES) در موقعیت باز باشند، در (دیاگرام شماتیک لوله کشی آب خنک کننده) در دستورالعمل تعمیراتی توربین، داده شده اند. این مقادیر فلو طراحی، بر اساس سرعت 100% توربین می باشند. اگر توربین در سرعت نامی کار نمی کند، فلوی صحیحی را مطابق روش ذیل محاسبه کنید:

سرعت واقعی

سرعت نامی

فلو در سرعت نامی * ـــــــــــــــــــــــــ = فلو در سرعت واقعی

در هنگام انجام چک فلو، پیشنهاد می شود که یک گیج تست جهت قرائت، فشارهای بالادست (UPSTREAM) و پائین دست (SOWNSTRAM) اریفیس، نصب شود. گیج باید طوری با والو بسته شود که هر فشار را بتوان بطور جداگانه قرائت کرد. این روش، خطاهای گیج را که در صورت استفاده از گیج جداگانه پیش می آید، حذف خواهد کرد. انشعابات از خطوط فشاردار، باید تا حد امکان کوتاه باشد. استفاده از مانومتر جیوه ای توصیه نمی شود. اگر جیوه تصادفاً بداخل سیستم خنک کننده داخل شود بطور مخرّبی با مس و برنج موجود در اجزاء سیستم تحت شرایط خاصی فعل و انفعال برقرار می کند.


پرداخت و دانلود

قیمت : 6,400 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن , تحقیق تعمیر و نگهداری سیستم ها ، سیستم روغنکاری پمپ های روغن تعمیر و نگهداری سیستم ها سیستم روغنکاری پمپ های روغن بررسی سیستم روغنکاری پمپ های روغن بررسی تعمیر و نگهداری سیستم ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد