دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریاندسته: مدیریت 
بازدید: 36 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 105 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 31 

بررسی و شناخت اصول و شیوه های تبلیغات مفید و موثر برای سازمان از سوی مسئول روابط عمومی هر سازمان ضروری و پر اهمیت است با وجود این ضرورت و اهمیت پر واضح است که در این زمینه باید مطالعات بیشتری صورت بگیرد که این تحقیق در پی پرداختن به این ضرورت می باشد

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

پروپوزال نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان

یکی از مهم ترین سرفصل های روابط عمومی ارتباط با رسانه های تبلیغاتی است. انتخاب بهترین روش برای انتقال پیام به مخاطب، هنر روابط عمومی است. این توانایی با برخورداری از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان امکان پذیر است. روابط عمومی پس از شناخت دقیق مخاطب به ارزیابی نیازهای آنان پرداخته و براساس نیاز مخاطبان اطلاعات مورد نیاز گردآوری شده را در اختیار آنان قرار می دهد. عدم استفاده درست از ابزار رسانه ها و عدم شناخت صحیح از نیاز مخاطبان موجب شکست روابط عمومی در اهداف خود خواهد شد. بر این اساس نیاز روابط عمومی به رسانه ها و مجموعه های مشاور رسانه ها نمایان می گردد.بطور کلی روابط عمومی و تبلیغات از ابزارهای ترویجی به حساب می‌آیند.علاوه بر اینها از دیگر ابزارهای ترویجی می‏توان به فروش شخصی ، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم اشاره کرد. اما مهمترین ابزارهای مختلف ترویج، روابط عمومی و تبلیغات هستند . با نگاهی گذرا به تاریخچه روابط عمومی در ایران، غالبا شاهد فعالیت روابط عمومی‏ها در قالبی کاملا دولتی هستیم که وظیفه شان دفاع از ابعاد سیاسی سازمان است و توجهی به مشتریان ندارد. در سویی دیگر شاهد تبلیغاتی هستیم که صرفا از سازمان حمایت می کند و توجهی به مشتری ندارد. بدین معنی که روابط عمومی و تبلیغاتی را تجربه کردیم که هر دو در دفاع از سازمان و بدون توجه به مشتری فعالیت کرده اند.

منظور از تبلیغات در روابط عمومی، تبلیغات سیاسی (پروپاگاندا) یا تبلیغات تجاری نیست، بلکه تبلیغاتی مدنظر است که دارای رویکرد اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه نسبت به برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های سازمان و ارائه گزارش به مردم و مخاطبین بدون هیچ‌گونه اغراق، بزرگ‌نمایی و دروغ‌پردازی باشد. روابط عمومی‌ها باید منادی آن نوع تبلیغاتی باشند که با دستکاری اندیشه‌ها و القاء، تلقین، دروغ و فریب، کاری نداشته باشد، بلکه به تبلیغاتی بپردازد که بر پایه‌ی  اطلاع‌رسانی،‌ افزایش آگاهی‌های عمومی، اقناع و ترغیب و آموزش انجام می‌گیرد. (شبرنگی، 1382: 103-100). تبلیغ باید در معرض دید قرار گیرد، درک شود، آموخته شود، به یاد بماند و به عمل درآید.  (پراتکانیس و دیگران،1383، ص‌۲۳). با تبلیغات به‌موقع و متعادل می‌توان برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها را برای مردم تشریح کرد و به تصویر کشید و از همیاری و همفکری و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های منطقه‌ای و ملی سود جست. بنابراین در حرفه‌ی  روابط عمومی و ارتباطات، منظور از تبلیغ، به‌کارگیری فن ترغیب و تشویق و استفاده‌ی  صحیح و مؤثر از همه‌ی  تکنیک‌های ارتباط جمعی، گروهی و فردی است. (شبرنگی، 1382: 103-100).هدف از این تحقیق بررسی نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان می باشد .

سوال اصلی:

آیا بین نقش تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان رابطه وجود دارد؟

سوالات فرعی:

1- آیا بین میزان ارتباط مسئول روابط عمومی با رسانه های جمعی مختلف برای انجام تبلیغات کارآمد و تاثیرات آن بر مشتریان رابطه وجود دارد؟

2- آیا میزان شناخت تاکتیک های نوین تبلیغات در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

3- آیا دراختیارداشتن امکانات و وسایل ارتباطی در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

4- آیا استفاده از تکنولوژی های تبلیغاتی روز در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

5- آیا استفاده از دانش شناخت رسانه ها، کارکرد آن ها و شناخت مخاطبان در روابط عمومی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد؟

قیمت فایل فقط 35,623 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال تبلیغات در روابط عمومی و تاثیرات آن بر مشتریان روابط عمومی روابط عمومی اخبار روابط عمومی نقشتاثیراتمشتریان تبلیغات در روابط عمومی نقش تبلیغات در روابط عمومی تبلیغات پروپوزال نقش تبلیغاتپروپوزال روابط عمومینقش روابط عمومیتاثیر تبلیغات بر مشتریانتاثیر روابط عمومی بر مشتری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد