پاورپوینت بررسی مهندسی ارزش در طراحی ساختمان ، مدیریت تشکیلات کارگاهی در 69 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب :
مقدمه
مهندسی ارزش در طراحی ساختمان
بهبود طراحی
معیارهای ارزیابی
تعریف مهندسی ارزش
صرفه جویی در هزینه ها
کمبودمرجع مطالعات برای معماران
طرح پرسش
روش تحقیق
هدف پروژه
معرفی مهندسی ارزش
برنامۀ کاری مهندسی ارزش
جایگاه و مزایای مهندسی ارزش در فرآیند طراحی
سایر دستاوردهای مهندسی ارزش
نقاط ضعف طراحی
جدول نتیجه بررسی معیارهای ارزیابی طراحی
معیارهای ارزیابی گزینه های طراحی درمهندسی ارزش
معرفی پروژه نمونه مهندسی ارزش در طراحی ساختمان
تشریح روند اجرای مطالعات مهندسی ارزش
مرحلۀ گردآوری اطلاعات
مرحلۀ تحلیل کارکرد
مرحلۀ خلاقیت
مرحلۀ ارزیابی گزینه ها
ارزیابی گزینه های پیشنهادی
طرح پیشنهادی
منابع و مآخذ
قیمت : 9,500 تومان
پاورپوینت بررسی نحوه اجرای سقف تیرچه بلوک (عناصر و جزییات ساختمانی ، طراحی و تولید صنعتی، مدیریت و تشکیلات کارگاهی) در 17 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب :
مقدمه
نحوه اجرای سقف تیرچه بلوک
اجرای سقف
انواع سقف
مصالح مورد نیاز اجرای یک سقف تیرچه بلوک
انواع تیرچه های بتنی و فلزی
انواع بلوک سقفی سفالی
انواع بلوک سقفی سیمانی
ظوابط تیرچه ها
قرار دادن شمع یا جک زیر تیرچه ها
قالب بندی دور سقف
بتن ریزی سقف
نحوه قرار گیری تیرچه وبلوک در سقف
نمونه دتایل سقف تیرچه بلوک
منابع
قیمت : 9,500 تومان
پاورپوینت بررسی سقفهای سبک ساختمانی ، عناصر و جزییات ساختمانی و طراحی و تولید صنعتی در 22 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
فهرست مطالب :
سقفهای سبک
سقفهای سیاک
جزییات اجرایی سقفهای سیاک
نحوه اجرای سقفهای سیاک
مزایای سقف سیاک
سقفهای روفیکس
جزییات اجرایی سقفهای روفیکس
نحوه اجرای سقفهای روفیکس
مزایای سقفهای روفیکس
سقفهای بادکنکی
جزییات اجرایی سقفهای بادکنکی
نحوه اجرای سقفهای بادکنکی
مزایای سقفهای بادکنکی
منابع
قیمت : 9,500 تومان
دسته: علوم انسانی
بازدید: 18 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 3546 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54
این پاورپوینت درمورد مدیریت استراتژیک پیشرفته، تعاریف و فرایندهای آن می باشد و بسیار کامل می باشد با 54 اسلاید زیبا
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
راهی است که رسیدن به هدف را تضمین نموده و جهتگیری سازمانی را برای بکارگیریتوانمندی سازمانی و بهرهگیری از فرصتها فراهم میسازد.
مقایسهای که هر سازمانی بین مهارتها، منابعداخلی، فرصتها و ریسکها مینماید و راهمناسب و کارآمدی برای پاسخگوئی به شرایطانتخاب مینماید.
مینتزبرگ ( 1994 ) تمایز آشکاری بین تفکر استراتژیک و مفاهیمی چون برنامه ریزی استراتژیک قائل است. او اشاره می کند که برنامه ریزی استراتژیک، تفکر استراتژیک نیست و استدلال می کند که هرکدام از واژه ها بر مراحل مختلفی از فرایند توسعه استراتژی توجه دارند .
از دید وی، برنامه ریزی استراتژیک بر تجزیه وتحلیل تمرکز داشته و با تعیین و فرموله کردن استراتژی های موجود سروکار دارد. درحالی که تفکر استراتژیک بر ترکیب تاکید دارد و با استفاده از شهود وخلاقیت یک نگرش منسجم از موسسه ایجاد می کند. او ادعا می کند که برنامه ریزی استراتژیک فرایندی است که باید بعد از تفکر استراتژیک اتفاق بیفتد.
اجزاء تفکر استراتژیک:
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
دسته: مدیریت
بازدید: 3 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 586 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 128
رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکتهای کاشی و سرامیک چگونه است؟
قیمت فایل فقط 4,500 تومان
در دنیای امروز ، دگرگونی هایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت درزمینه های متنوع ، بویژه در بازارها مشاهده می شود بازاریابی از محدوده ی تولید ، قیمت گذاری ، شناسایی بازار و توزیع کالا فراتر رفتند و شرکت ها مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل می نماید با توجه به تغییر در زمینه مفهوم بازاریابی که از کسب سود از طریق افزایش فروش برمبنای تولید به کسب سود از طریق ارضای نیاز خریداران بر مبنای خریدار و مصرف کننده تغییر جهت داده خواه ناخواه مصرف کننده و خریدار که در این مفهوم فرصت مشارکت پیدا نموده است به آنان نیز حق تصمیم گیری مربوط به کارشان داده شده است دراین جا اهمیت مذاکره بیش از هر زمانی دیگر روشن دیده شده است و هر چه افراد بیشتری در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند احتمال عدم توافقها نیز بیشتر خواهد شد با توجه به این موارد آشنایی مدیر و بازاریاب با مهارت های اساسی مذاکره امروزه از اهمیت خاصی برخوردار شده است . آشنایی و نهایتاٌ سلطه به اصول و مهارت هایی در مذاکره مدیران را به این توان مجهز می کند که در جریان ارتباطات با دیگران از پایین ترین و ابتدایی ترین مذاکرات تا بالاترین حد خودش یعنی مذاکرات بین المللی با طرف های مذاکره به نحوی مذاکره کنند که توافق حاصل از مذاکرات معقول ، منطقی و در بیشتر مواقع به نفع خود باشد .
بنابراین مساله اصلی تحقیق به صورت زیر تعریف می گردد:
رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکتهای کاشی و سرامیک چگونه است؟
قیمت فایل فقط 4,500 تومان
برچسب ها : مهارت مذاکره , مهارت مذاکره بازرگانی , مذاکره و فروش , تاثیر مذاکره بر فروش