دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پاورپوینت-مدیریت استراتژیک

پاورپوینت-مدیریت استراتژیک

پاورپوینت-مدیریت استراتژیکدسته: مدیریت 
بازدید: 8 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 2133 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 200 

این فایل درمورد مدیریت استراتژیک و در 200اسلاید آمده است

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید



مدیریت برنامه استراتژیک

چگونه ضرورت مدیریت استراتژیک پیدا شد؟ ایگور انسف عقیده داشت که اشباع بازار مصرف در امریکا  که بعد از جنگ جهانی دوم بوجود آمد، اولین جرقه برای برنامه ریزی استراتزیک بود.

هیچ برنامه ای را نمی توان قطعی دانست زیرا هم پیچیدگی و هم تغییرات در محیط زیاد است. به همین دلیل باید مدیر از دو ابزار کمی و کیفی که شامل شهامت خطر پذیری، صبر و متانت، در مواجه با مشکلات برخوردار باشد.

این مسائل ونیز مسائل تخصصی نشان داد که در سازمان، حوزه مسئولیتی وجود دارد که در حیطه هیچ یک از مدیریتهای تخصصی قرار نمی گیرد و تخصص خاصی است که مدیریت استراتژیک نام دارد.

السن وایدی برنامه ریزی استراتژیک را تلاشی منظم و سازمان یافته در جهت اتخاذ تصمیمات و انجام اقدامات بنیادی تعریف نمودند که به موجب آن، اینکه یک سازمان چیست، چه می کند و چرا اموری را انجام می دهد، مشخص خواهد شد. برنامه ریزی استراتژیک، ارتباطات و مشارکت را سهولت بخشیده، علایق و ارزشهای ناهمگرا را با یکدیگر همسو و منطبق می کند.

از دیدگاه لارنس و کلوک، مدیریت استراتژیک فرایند اتخاذ تصمیماتی است که منجر به توفیق، ادامه حیات یا مرگ مؤسسه می گردد. وظیفه استراتژیستها عبارتست از بهترین نوع استفاده از منابع مؤسسه در یک محیط در حال تغییر

 استراتژیک

}مسیری را که سازمان در نظر دارد چارچوب فعالیتهای خود را در آن ایجاد کند تا به اهداف مورد نظر دست یابد استراتژی می گویند.

}استراتژی نوعی رویکرد سازگار (منعطف) در طول زمان است که نگرش سازمانی را در دستیابی به اهدافش مشخص می سازد. مقصود از استراتژی عبارت است از نگهداری و حفظ موقعیت مزیتی سازمان از طریق سرمایه گذاری در نقاط قوت و به حداقل رساندن نقاط ضعف یک سازمان. برای انجام این امر یک سازمان باید فرصتها و تهدیدهایی را  که از محیط های داخلی و خارجی ناشی می شود را شناسایی کند.

برنامه ریزی راهبردی- استراتژیک- فرایندی است سازمانی برای تعریف راهبرد سازمان و تصمیم گیری برای چگونگی یافتن منابع مورد نیاز برای رسیدن به مقصود استراتژی، صورت می‌گیرد. این فرایند افراد و منابع را نیز شامل می‌شود.
برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامهٔ راهبردی سازمان می‌نامند.
برنامه ریزی راهبردی برای برنامه ریزی مؤثر به منظور تصویر کردن طرح و برنامه یک سازمان بکار می‌رود، اما هرگز نمی‌تواند مشخصا پیشبینی کند بازار در آینده دقیقاً چگونه خواهد بود و در آیندهٔ نزدیک چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
به هر رو، متفکران استراتژی در سازمان می‌باید استراتژی‌های سازمان را بر اساس زنده ماندن در شرایط سخت طراحی کنند.

درواقع برنامه ریزی راهبردی به نوعی تصویر رسمی آیندهٔ سازمان است. هر برنامهٔ راهبردی دست کم به یکی از پرسش‌های زیر پاسخ خواهد داد: ۱- ما دقیقاً چه کار می‌کنیم؟

۲- برای چه کسی کار می‌کنیم؟

۳-چگونه کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم؟

در برنامه ریزی‌های تجاری ممکن است پرسش سوم به شکل زیر پرسیده شود:
چگونه می‌توان رقیب را از سر راه برداشت یا از رقابت اجتناب کرد؟
در این رویکرد بیشتر بدنبال شکست دادن رقیبان هستیم تا بهترین بودن!
در بسیاری از سازمان‌ها برنامه راهبردی دربارهٔ این است که سال آینده سازمان به کجا خواهد رسید که به طور معمول تر در خصوص سه تا پنج سال آینده (دراز مدت) نیز صادق است، اگرچه بعضی از سازمان‌ها چشم انداز خود را تا ۲۰ سال آینده گسترش داده‌اند.

چشم انداز: چگونگی سازمان در آینده را تعریف می‌کند. چشم انداز یک افق دراز مدت است که گاهی جهانی را که سازمان در آینده در آن فعالیت می‌کند توصیف می‌کند. برای مثال، نیکوکاری که به فقیری کمک می‌کند ممکن است بیانیه چشم اندازی داشته باشد که می‌گوید: «یک جهان بدون فقر». یک بیانیه چشم انداز آیندهٔ سازمان را به صورت خلاصه بیان می‌کند. این بیانیه بر روی آینده متمرکز می‌شود.

مأموریت: هدف بنیادی یک سازمان یا یک سرمایه‌گذاری را بیان می‌کند، مختصراً توضیح می‌دهد چرا سازمان وجود دارد و برای رسیدن به چشم اندازش چه کاری انجام می‌دهد.
گاهی مأموریت برای نمایش تصویر سازمان در آینده به کار می‌رود. یک بیانیه مأموریت گاهی جزییات کارهای را که انجام داده در اختیار می‌گذارد و به سؤال "چه کاری انجام می‌دهیم؟" پاسخ می‌دهد. برای مثال ممکن است نیکوکار "کار آموزی برای بیکار و بی خانمان" را فراهم سازد. یک بیانیه مأموریت مشتری و فرایندهای مهم را تعریف می‌کند. این بیانیه سطح کارایی مطلوب را به آگاهی شما می‌رساند و معیار تصمیم گیری صریح را مهیا می‌سازد.

در معدودی از شرکت‌ها یک بیانیه چشم انداز ممکن است شبیه یک بیانیه مأموریت باشد، اما این می‌تواند یک خطای سنگین باشد چرا که می‌تواند موجب سردرگمی مردم شود.

کدام یک اول می‌آیند؟ بیانیه مأموریت یا بیانیه چشم انداز؟ بستگی دارد. اگر شما یک کسب و کار تازه یا طرح یا برنامهٔ جدید برای خدمات جاری خود داشته باشید، آنگاه چشم انداز، مأموریت و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدابت خواهد کرد. اگر شما یک کسب و کار تأسیس شده دارید در حالیکه مأموریت ایجاد شده، آنگاه مأموریت، چشم انداز و باقی برنامه‌های استراتژیک را هدایت می‌کند. در هر صورت شما نیازمند دانستن اهداف بنیادی خود یعنی -ماموریت، موقعیت کنونی شما از نظر منابع درونی و قابلیت‌ها (تعداد نفرات و/یا نقاط ضعف) و شرایط بیرونی (فرصت‌ها و/یا تهدیدها)، و اینکه به کجا می‌خواهید بروید - و چشم انداز آینده هستید. این مهم است که شما پایان و نتیجه مطلوب را از ابتدا در نظر بگیرید.

تدوین «برنامه‌ریزی استراتژیک» یک فرایند است. برای آنکه سازمان بداند به کجا خواهد رفت باید بداند اکنون دقیقاً کجا قرار گرفته است. پس از آن باید آنچه می‌خواهد باشد را به درستی تعریف کرده و چگونگی رسیدن به آن جایگاه را مشخص کند. مستندات حاصل از این فرایند را برنامه راهبردی سازمان می‌نامند. به دیگر سخن، برنامه‌ریزی راهبردی تلاشی منظم و سازمان‌یافته جهت اتخاذ تصمیم‌ها و مبادرت به اقدامات بنیادی است که به موجب آن، اینکه یک سازمان (یا هر موجودیت دیگر) چیست، چه می‌کند و چرا اموری را انجام می‌دهد مشخص خواهد شد (السن و ایدی، ۱۹۸۲؛ نقل در: [۴]). در متون مختلف، از این نوع برنامه‌ریزی با عناوین: برنامه‌ریزی جامع، استراتژیک و راهبردی یاد می‌شود. اساساً هر نظام برنامه‌ریزی استراتژیک باید به این «چهار پرسش اساسی» پاسخ دهد (لورنچ، ۱۹۸۰؛ نقل در: [۴]).

- به کجا می‌رویم؟ (فلسفه وجودی)

- چگونه می‌خواهیم به مقصد برسیم؟ (استراتژیها)

- امکانات ما برای اقدام چیست؟ (بودجه)

- چگونه آگاه می‌شویم که در مسیر درست حرکت کنیم؟ (کنترل)

در ادامه به مراحل برنامه‌ریزی استراتژیک در متون مختلف اشاره می‌شود.

مراحل مختلف فرایند برنامه‌ریزی راهبردی[ویرایش]

الوانی (۱۳۷۴) در کتاب «مدیریت عمومی» مراحل ذیل را برای برنامه‌ریزی استراتژیک نام برده است:

مراحل برنامه ریزی راهبردی (الوانی، ۱۳۷۴)

  1. تعیین و تدوین اهداف آینده سازمان: این مرحله، به عنوان مهمترین مرحله معرفی شده است. وظیفه تعیین و تدوین اهداف آینده به عهده مقامات سطوح بالای سازمان و به معنی درک و تشخیص صحیح مأموریت و مقاصد سازمان است. ارزش‌ها و انتظارات جامعه از سازمان و امکانات و منابع سازمان، در تعیین اهداف اهمیت دارد.
  2. شناخت اهداف و استراتژی‌های موجود سازمان: منظور بررسی اهداف و مأموریت‌های فعلی سازمان و تعیین وجوه افتراق و اختلاف آنها با هدف‌های تعیین شده است.
  3. تجزیه و تحلیل شرایط محیطی: در این مرحله باید از عوامل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، فنی و اقلیمی‌مؤثر بر سازمان و اهداف آن آگاهی کامل داشت. بدین منظور به سنجش تغییرات عوامل محیطی و آثار آن بر سازمان و همچنین شناسایی و تحلیل تهدیدها و فرصت‌های محیط خارجی بر سازمان پرداخته می‌شود. برایسون (۱۹۸۸) معتقد است، عوامل محیطی (بیرونی)، عواملی هستند که سازمان کنترلی بر آنها ندارد. فرصت‌ها و تهدیدها را می‌توان از طریق نظارت بر روندها و عوامل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، تکنولوژیکی و ... موجود در محیط شناسایی نمود. واژه الگو:PEST: Political, Economical, Social, Technological سرنام مناسبی برای این عوامل و روندهاست. علاوه بر این عوامل، توجه به گروه‌های ذی‌علاقه از جمله ارباب رجوع‌ها، مشتریان، مالیات دهندگان، رقبا و همکاران نیز ضروری است.
  4. تجزیه و تحلیل منابع و امکانات سازمان: در این مرحله برنامه ریزان تلاش می‌کنند امکانات سازمان از جهت منابع کلیدی و استراتژیک را ارزیابی کنند و همچنین شمایی کلی از امکانات سازمان برای تحقق اهداف آینده به دست آورند. شناسایی ضعف‌ها و نارسایی‌های داخلی سازمان نیز در این مرحله صورت می‌گیرد. بررسی و ارزیابی محیط داخلی با توجه به منابع (دروندادها)، استراتژیهای جاری سازمان (فرایندها) و عملکردها (بروندادها) باید صورت پذیرد.
  5. شناخت وضع موجود سازمان: این مرحله، حاصل اطلاعات جمع‌آوری شده در سه مرحله پیش، یعنی: به دست آوردن تصویر کاملی از اهداف موجود، منابع موجود، شرایط محیطی سازمان و آثار آنها بر یکدیگر می‌باشد.
  6. تعیین تغییرات مورد لزوم در استراتژیها: تعیین فاصله میان اهداف و استراتژیهای آینده و پیش بینی ضرورت انجام تغییرات و اقدام‌های لازم
  7. تصمیم گیری در مورد استراتژی مطلوب: در این مرحله در ابتدا استراتژی‌های ممکن تعیین می‌شود. سپس به ارزیابی هر یک از این استراتژی‌ها پرداخته می‌شود و در نهایت استراتژی اصلح از میان استراتژی‌های یافت شده انتخاب می‌شود.
  8. اجرای استراتژی مطلوب: اجرای استراتژی تعیین شده و عملاً به محک آزمون نهادن آن استراتژی
  9. کنترل و سنجش استراتژی جدید در عمل: انجام و اعمال کنترل‌های لازم در مورد اجرای درست استراتژی و تحقق اهدافی که استراتژی برای نیل به آنها طراحی شده و ارائه اطلاعات لازم در این مورد توسط بخش‌های مختلف به برنامه‌ریزان

«رضائیان» (۱۳۸۰) فراگرد برنامه‌ریزی راهبردی را به صورت زیر نمایش داده است:

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مدیریت برنامه استراتژیک و مدیریت استراتژیک، مدیریت استراتژیک استراتژیک مدیریت منابع انسانی برنامه ریزی استراتژیک تفاوت آن با دیگر برنامه

ادبیات و مبانی نظری قیمت تمام شده

ادبیات و مبانی نظری قیمت تمام شده

ادبیات و مبانی نظری قیمت تمام شدهدسته: تاریخ و ادبیات 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 2746 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 72 

فرمت فایل اصلی word حجم فایل زیپ 275 MB تعداد کل صفحات 72 صفحه

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

فهرست مطالب  فصل دوم به شرح زیر می باشد :

فصل دوم – ادبیات موضوع تحقیق و مروری بر تحقیقات انجام شده

سیر تاریخی بهای تمام شده ............................................................................................................. 13

ابتکارات ونوآوری‌های اساسی………………………………18

وظایف حسابداری صنعتی................................................................................................................. 32

مقایسه حسابداری مالی وحسابداری بهای تمام شده............................................................................ 33

استفاده از اطلاعات بهای تمام شده توسط مدیران............................................................................... 34

روشهای طبقه‌بندی مفاهیم بهای تمام شده....................................................................................... 35

معرفی دشت ورامین......................................................................................................................... 73

آب و هوا......................................................................................................................................... 74

درجه حرارت.................................................................................................................................... 75

بارندگی........................................................................................................................................... 75

رطوبت نسبی................................................................................................................................... 76

باد.................................................................................................................................................. 76

منابع آب‌های سطح.......................................................................................................................... 77

آبهای زیرزمینی................................................................................................................................ 82

مخزن زیرزمینی............................................................................................................................... 82

نیاز آبی گیاهان................................................................................................................................ 83

روش آبیاری.................................................................................................................................... 84

تاثیر توزیع کشت‌ها در مصرف آب..................................................................................................... 85

وضعیت توزیع آب در قبل از احداث شبکه آبیاری................................................................................ 85

وضعیت توزیع آب در امروز................................................................................................................ 86

خلاصه فعالیت‌های واحد توزیع آب.................................................................................................... 87

آب بها............................................................................................................................................ 90

مروری بر تحقیقات انجام شده در خصوص موضوع تحقیق................................................................. 91

فهرست منابع.................................................................................................................................. 147

قسمتی از متن اصلی تحقیق و پژوهش

2-1- سیر تاریخی بهای تمام شده 

2-1-1- ارزیابی تحولات بین قرن پانزدهم تا شروع انقلاب صنعتی

ابداع سیستم ثبت در دو طرفه توسط پاچیولی در قرن چهاردهم، در واقع نقطه عطفی در تاریخ دانش حسابداری است. اندیشمندانی چون نیچه (فیلسوف)، ماکس وبر(جامعه شناس)، سومبارت (تاریخدان) و شومپیتر (اقتصاددان) سیستم دفترداری دو طرفه را به لحاظ تاثیر قابل ملاحظه و تسهیل پیشرفتهای بعدی و تحول جامعه بشری ستوده‌اند. با عنایت به اینکه ابداع مذکور، چارچوبی برای پیشرفت و پیدایش سایر قلمروهای تخصصی حسابداری ایجاد نمود.

حسابداری قبل از انقلاب صنعتی، اساساً وظیفه ثبت مبادلات خارجی یک واحد اقتصادی را با سایر واحدها، که ناشی رواج تجارت در آن زمان بود، به عهده داشت و به همین جهت در این دوره به ندرت سیستمهای هزینه‌یابی به چشم می‌خورد. متون دفترداری این دوره عمدتاً برای راهنمایی و استفاده تجار نوشته شده و از چگونگی ثبت مبادلات داخلی در آنها ذکری به عمل نیامده است. با این حال، نمونه‌های محدودی از سیستمهای ابتدایی به عنوان استثناء و درمراتب پائین حرفه‌ای یافت می‌شود، برای مثال خانواده فوگر  که در زمینه ذوب فلزات و حفاری معادن مس و نقره در اتریش فعالیت داشتند، از اوایل سال 1577، هزینه‌های مواد و دستمزد را در حسابی به عنوان ((حساب معدن و کارخانه ذوب فلز)) جمع‌آوری می‌کردند و هزینه‌های حمل و نقل سایر هزینه‌ها نیز در  حساب دیگری خلاصه می‌شد. حساب کارخانه وقتی هزینه‌ای انجام می‌شد بدهکار، و هنگامی که محصول ارسال می‌شد بستانکار می‌گردید. سرانجام، جمع هزینه‌های تولیدی (مواد و دستمزد) محاسبه شده بود و سود حاصل از فروش انواع مختلف سنگ معدن و فلزات در این سیستم معین می‌شد.

کریستوفرپلانتین  یکی از ناشران قرن شانزدهم نیز از روشی همانند سیستم هزینه‌یابی سفارش کار استفاده می‌کرد. او برای هر کتاب حساب معین جداگانه‌ای داشت و هزینه‌های کاغذ، دستمزد و سایر هزینه‌های قابل تشخیص با کتاب مربوط را در آن جمع‌آوری می‌نمود. حسابهای هزینه کتابها و حسابهای مالی هماهنگ بودند و پس از اینکه چاپ کتاب پایان می‌یافت، با یک ثبت کل هزینه‌های هر کتاب به همراه تعداد آن به حسابی با عنوان ((کتابهای موجود در انبار)) انتقال می‌یافت. روش او تقریباً همانند روش نگهداری دایم موجودیها بود. فروش کتابها نیز به همراه تعداد و مبلغ آنها در همین حساب بستانکار می‌گردید.

در سال 1750، جیمز دودسون  در کتابش با عنوان ((روشهای دفترداری))  سیستم هزینه‌یابی را در یک کارخانه کفاشی تشریح کرد. همچنین جریان هزینه‌ها را از یک مرحله به مرحله دیگر تولید، افزایش ارزش کالای در جریان ساخت و تفکیک هزینه‌ها را بر اساس انواع کفشها نشان داد. بطور کلی در این دوره، تلاشهای انجام شده بر حسابداری صنعتی نوین تاثیر مهمی نداشته است. بررسی سیستمهای هزینه‌یابی ابتدایی، که در سطور پیشین اشاره‌ای به آنها شد، نشانگر دو خصوصیت مهم آنهاست:

1-         تمرکز و جمع‌آوری هزینه‌ها در حسابهای کنترل

2-         مقایسه بین جمع هزینه‌های محصول و بهای فروش آن برای تعیین سودآوری.

وجود این دو ویژگی مهم، ناشی از تمایل تاجران آن روزگار به دانستن منافع حاصل از هر نوع فعالیت تجاری، هر سفر بازرگانی، خرید و فروش یک کالای خاص و یا مشارکت خاص در امور بازرگانی بوده است. تا اواخر این دوره پیشرفت مهم دیگری در این زمینه حاصل نگردید.

2-1-2. پیدایش و تکوین حسابداری صنعتی نوین (بین سالهای 1885-1920)

فهرست منابع تحقیق و پژوهش

فهرست منابع و مأخذ

1- ابوالفضل ملک محمدی، «بررسی نحوه ارزیابی و تعیین بهای تمام شده پرژوه‌ها و واحدهای فنی در شرکت‌های بزرگ مشاور در ایران» (دانشگاه تهران، پایان‌نامه کارشناسی ارشد، 1374) منتشر نشده.

2- ایران نژاد پاریزی، مهدی،‌«روش تحقیق» ،‌(موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت 1378)

3- راهنمای بهره‌برداری از شبکه‌ آبیاری زهکشی دشت ورامین، جلد اول،‌ 1379

4- سجادی نژاد،‌حسن ،‌« اصول هزینه‌یابی و روشهای حسابداری صنعتی»،‌1367

5- سلطانی ،‌شکور «بررسی شاخصه‌ها و ارایه مدل بهبود بهره‌وری در تولید آب شرب»، 1377

6- شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان شهرتهران، گزارش عملکرد، 1378

7- شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان شهرتهران، گزارش عملکرد، 1379

8- شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان شهرتهران، گزارش عملکرد، 1380

9- شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان شهرتهران، گزارش عملکرد، 1381

10- عبده تبریزی،حسین ومحمد حسین نوروزعلی ، « حسابداری مدیریت جلد 2»، 1369

11- محمد حسین کاکوئی نژاد،‌ حسابداری مدیریت: «گذشته ، حال و آینده» بررسیهای حسابداری ، سال اول، شماره دوم، 1371

12- محمد عرب مازار یزدی «حسابداری صنعتی» 1375

13- مرکز تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی، «حسابدار صنعتی – برنامه‌ریزی وکنترل» جلد اول 1366

14- مهاب قدس، «گزارش پایانه طرح ورامین گرمسار»،‌1370

15- هوارس بروک و چارلز پالمر«اصول و کاربرد حسابداری صنعتی، جلد اول» ترجمه حسن مدرکیان، 1372.

16- هورن گرن،‌«حسابداری صنعتی» ترجمه علی پارسائیان، 1368

[1] Bergström, P. (1998) “Bootstrap Methods and Applications in Econometrics- a Brief Survey”, Working Paper, Department of Economics, Uppsala University

2. Hall, P. (1994), “Methodology and Theory for the Bootstrap” by R.F. Engle and D.L. McFadden, Elsevier Science B.V.

3. Horwitz, J. (1997), “Bootstrap Methods in  Econometrics: Theory and Numerical Performance”, Cambridge University Press

4. Li, H. And Maddala, G.S. (1996) “Bootstrapping Time Series Models”.

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود ادبیات قیمت تمام شده دانلود مبانی نظری قیمت تمام شده دانلود ادبیات و تاریخچه قیمت تمام شده ,مبانی نظری قیمت تمام شده منابع و مواخذ قیمت تمام شده جزوه آموزشی قیمت تمام شده قیمت تمام شده دانلود پروژه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود پایان نامه قیمت تمام شده دانلود پروژه ارشد قیمت تمام شده پژوهش و تحقیق ,پژوهش و تحقیق

پاورپوینت برنامه ریزی شهری

پاورپوینت برنامه ریزی شهری

پاورپوینت برنامه ریزی شهریدسته: برنامه ریزی شهری 
بازدید: 4 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 435 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 137 

پاور پوینت برنامه ریزی شهری

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

پاورپوینت برنامه ریزی شهری

اهداف درس:

.1آشنایی با تاثیر ابزار برنامه ریزی شهری در هدایت و کنترل رشد شهرها

.2 تحلیل شهر نشینی و برنامه ریزی شهری ایران در دوره های تاریخی

.3 آگاهی از عوامل موثر بر تکوین و توسعه شهر

طرح درس:

.1بررسی سوابق تاریخی و سیر تحول شهر و شهرنشینی در ایران

.2  شناخت برنامه ریزی شهری در دوره جدید

.3  تجزیه و تحلیل برنامه ریزی شهری در عصر حاضر

.4 شناخت سازمان های اجرایی و نهاد های تهیه کننده طرح های شهری

.5 آموزش روش های تهیه طرح های شهری

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاور پوینت برنامه ریزی شهری_دانشجویان پیام نور_رشته جغرافیای انسانی_گروه جغرافیا

ادبیات و مبانی نظری کنترل موجودی در انبار

ادبیات و مبانی نظری کنترل موجودی در انبار

ادبیات و مبانی نظری کنترل موجودی در انباردسته: تاریخ و ادبیات 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 65 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 44 

فرمت فایل اصلی پایان نامه word حجم فایل زیپ 66 KB تعداد کل صفحات 44 صفحه

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

فصل دوم:  ادبیات تحقیق    
بخش  اول : کنترل موجودی

تئوری کنترل موجودی  11

حالت سیستم موجودی  12

هدف ازنگهداری موجودی ها  14

هزینه نگهداری موجودی  14

طبقه بندی ABC برای اقلام موجودی   17 

اصول طبقه بندی ABC    18

کاربردهای طبقه بندیABC    18

کنترل سفارشات  19

سیستمهای محتلف سفارشات    19

ـــ سیستم مقدار سفارش ثابت   20

ـــ سیستم دوره سفارش ثابت    21

ـــ سیستم ظرف ذخیره   22

ـــ سیستم بازدیدهای عینی    23 

ـــ سیستم موجودی پایه    23

مقایسه سیستمهای مختلف سفارش   23

موجودی اطمینان   24

سطح خدمت    24

محاسبه موجودی اطمینان    25

روشهای پیش بینی تقاضا   28

ـــ روشهای نظری    29

ـــ روشهای آماری و محاسباتی   29

مقدار سفارشات اقتصادی (EOQ)   32

هزینه متوسط سالیانه   34

نقطه سفارش   36

مقایسه و تعیین مدل مناسب برای اقلام طبقات مختلف   37

بخش دوم : سیستم مدیریت انبار در شرکت توزیع برق قزوین

تاریخچه شرکت توزیع نیروی  برق استان قزوین   39

بررسی سیستم انبار شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین   40

مواد اولیه شرکت    42

سیستم موجودی در کنترل موجودی انبار

فهرست منابع

قسمتی از متن اصلی تحقیق و پژوهش

1- تئوری کنترل موجودی :

با توجه به اینکه مدلهای علمی و ساده کنترل موجودی در انبار شرکت وجود نداشته و ارتباط سازمانی بین برنامه ریزی و تدارکات و بهبود آن وجود ندارد ، موضوع تحقیق کنونی که ایجاد مدلهائی آن هم در خصوص مواد اولیه مورد نیاز شرکت می باشد را مطرح می کند .

پیش از آنکه این تحقیق آغاز شود لازم است منظور از برخورد علمی با مساله روشن شود پس تئوری عمومی کنترل موجودی را مطرح می نمائیم .

موجودی ، مقداری از کالاها یا مواد تحت کنترل موسسه هستند که برای مدتی به منظور فروش و یا مصرف در یک حالت نسبتا راکد و یا غیر تولیدی نگهداری می شوند ( الوانی و میرشفیعی ،    1378، 234)  .  بنابراین تعریف موجودی نشانه سکونی موقت بین دو فعالیت موسوم به جریانهای تدارک و تقاضا است که معمولا جریان تدارک مقدم بوده و کالاها را به صورت موجودی انباشته می کند حال آنکه جریان تقاضا موخر بوده و همان موجودی را تخلیه می کند .

در یک سازمان تولیدی ، موجودیها به صورت مواد اولیه و قطعات خریداری شده ،کالاهای نیمه ساخته و کالای ساخته شده می باشند . در شرکت توزیع موجودیها فقط به صورت مواد اولیه شبکه ها می باشند و این موجودیها نیاز به سرمایه دارند که غیر عادی نخواهد بود ، اگر در شرکتی مقدار سرمایه درگیر در موجودیها برابر 25% کل سرمایه گذاری های آن باشد .

از طرفی نگهداری موجودیها مستلزم هزینه هایی است که به واسطه استفاده از انبار و  تاسیسات ، درگیری سرمایه . بیمه و غیره ناشی می شوند . در پویش تولید ، نگهداری موجودی بواسطه تغییرات تقاضا ، نیاز به تولید مداوم ، تولید دسته ای و مواقعی که فاصله دسترسی به مواد اولیه زیاد می باشد امری ضروری است . نظارت در نگهداری سطح موجودیها در یک سطح اقتصادی به منظور کارآیی موثر پویش تولید «کنترل موجودی» نام دارد  ( حاج شیر محمدی ، 1371 ، 38 ) .

2- حالت سیستم موجودی :

فهرست منابع تحقیق و پژوهش

1 ـ دکتر حجی ، رسول ،  برنامه ریزی و کنترل موجودیها  ( جزوه درسی ) . تهران . دانشگاه صنعتی شریف

2 ـ حاج شیر محمدی ، علی ،  برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها  . جهاد دانشگاه صنعتی اصفهان . 1371 .

3 ـ جانسون ، لیموت و مونت گومری ، داگلاس ،  برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها  .

4 ـ اخوان نیاکی ، سید تقی .  جزوه نظریة احتمال و کاربرد آن   ( جزوه درسی ) . تهران . دانشگاه صنعتی شریف . تکثیر چهارم . 1377.

5 ـ جداول استاندارد Astm ( آمریکا ) و BS ( انگلستان ) هادیهای هوائی . سال 1998 

6 ـ نبوی ، بهروز ،  روش تحقیق در علوم اجتماعی  . تهران : کتابخانة فروردین . 1372.

7 ـ ایران نژاد پاریزی ، مهدی ،  روشهای تحقیق در علوم اجتماعی “  . تهران : نشر مدیران . 1378.

8 ـ عادل آذر .  کاربرد آمار استنباطی در علوم رفتاری و دامهای آن “  . دانش مدیریت . 1371 .

9 ـ مقیمی ، محمد ،  سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی  . تهران : انتشارات ترمه . 1377 .

10 – Meredith , R , Jack & Turbn , Efrain ,  “ FUNDAMENTALS

OF MANAGEMENT  SCIENCE “ , Fourth  Edition

فصل دوم:  ادبیات تحقیق    
بخش  اول : کنترل موجودی

تئوری کنترل موجودی  11

حالت سیستم موجودی  12

هدف ازنگهداری موجودی ها  14

هزینه نگهداری موجودی  14

طبقه بندی ABC برای اقلام موجودی   17 

اصول طبقه بندی ABC    18

کاربردهای طبقه بندیABC    18

کنترل سفارشات  19

سیستمهای محتلف سفارشات    19

ـــ سیستم مقدار سفارش ثابت   20

ـــ سیستم دوره سفارش ثابت    21

ـــ سیستم ظرف ذخیره   22

ـــ سیستم بازدیدهای عینی    23 

ـــ سیستم موجودی پایه    23

مقایسه سیستمهای مختلف سفارش   23

موجودی اطمینان   24

سطح خدمت    24

محاسبه موجودی اطمینان    25

روشهای پیش بینی تقاضا   28

ـــ روشهای نظری    29

ـــ روشهای آماری و محاسباتی   29

مقدار سفارشات اقتصادی (EOQ)   32

هزینه متوسط سالیانه   34

نقطه سفارش   36

مقایسه و تعیین مدل مناسب برای اقلام طبقات مختلف   37

بخش دوم : سیستم مدیریت انبار در شرکت توزیع برق قزوین

تاریخچه شرکت توزیع نیروی  برق استان قزوین   39

بررسی سیستم انبار شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین   40

مواد اولیه شرکت    42

سیستم موجودی در کنترل موجودی انبار

فهرست منابع

قسمتی از متن اصلی تحقیق و پژوهش

1- تئوری کنترل موجودی :

با توجه به اینکه مدلهای علمی و ساده کنترل موجودی در انبار شرکت وجود نداشته و ارتباط سازمانی بین برنامه ریزی و تدارکات و بهبود آن وجود ندارد ، موضوع تحقیق کنونی که ایجاد مدلهائی آن هم در خصوص مواد اولیه مورد نیاز شرکت می باشد را مطرح می کند .

پیش از آنکه این تحقیق آغاز شود لازم است منظور از برخورد علمی با مساله روشن شود پس تئوری عمومی کنترل موجودی را مطرح می نمائیم .

موجودی ، مقداری از کالاها یا مواد تحت کنترل موسسه هستند که برای مدتی به منظور فروش و یا مصرف در یک حالت نسبتا راکد و یا غیر تولیدی نگهداری می شوند ( الوانی و میرشفیعی ،    1378، 234)  .  بنابراین تعریف موجودی نشانه سکونی موقت بین دو فعالیت موسوم به جریانهای تدارک و تقاضا است که معمولا جریان تدارک مقدم بوده و کالاها را به صورت موجودی انباشته می کند حال آنکه جریان تقاضا موخر بوده و همان موجودی را تخلیه می کند .

در یک سازمان تولیدی ، موجودیها به صورت مواد اولیه و قطعات خریداری شده ،کالاهای نیمه ساخته و کالای ساخته شده می باشند . در شرکت توزیع موجودیها فقط به صورت مواد اولیه شبکه ها می باشند و این موجودیها نیاز به سرمایه دارند که غیر عادی نخواهد بود ، اگر در شرکتی مقدار سرمایه درگیر در موجودیها برابر 25% کل سرمایه گذاری های آن باشد .

از طرفی نگهداری موجودیها مستلزم هزینه هایی است که به واسطه استفاده از انبار و  تاسیسات ، درگیری سرمایه . بیمه و غیره ناشی می شوند . در پویش تولید ، نگهداری موجودی بواسطه تغییرات تقاضا ، نیاز به تولید مداوم ، تولید دسته ای و مواقعی که فاصله دسترسی به مواد اولیه زیاد می باشد امری ضروری است . نظارت در نگهداری سطح موجودیها در یک سطح اقتصادی به منظور کارآیی موثر پویش تولید «کنترل موجودی» نام دارد  ( حاج شیر محمدی ، 1371 ، 38 ) .

2- حالت سیستم موجودی :

فهرست منابع تحقیق و پژوهش

1 ـ دکتر حجی ، رسول ،  برنامه ریزی و کنترل موجودیها  ( جزوه درسی ) . تهران . دانشگاه صنعتی شریف

2 ـ حاج شیر محمدی ، علی ،  برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها  . جهاد دانشگاه صنعتی اصفهان . 1371 .

3 ـ جانسون ، لیموت و مونت گومری ، داگلاس ،  برنامه ریزی و کنترل تولید و موجودیها  .

4 ـ اخوان نیاکی ، سید تقی .  جزوه نظریة احتمال و کاربرد آن   ( جزوه درسی ) . تهران . دانشگاه صنعتی شریف . تکثیر چهارم . 1377.

5 ـ جداول استاندارد Astm ( آمریکا ) و BS ( انگلستان ) هادیهای هوائی . سال 1998 

6 ـ نبوی ، بهروز ،  روش تحقیق در علوم اجتماعی  . تهران : کتابخانة فروردین . 1372.

7 ـ ایران نژاد پاریزی ، مهدی ،  روشهای تحقیق در علوم اجتماعی “  . تهران : نشر مدیران . 1378.

8 ـ عادل آذر .  کاربرد آمار استنباطی در علوم رفتاری و دامهای آن “  . دانش مدیریت . 1371 .

9 ـ مقیمی ، محمد ،  سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی  . تهران : انتشارات ترمه . 1377 .

10 – Meredith , R , Jack & Turbn , Efrain ,  “ FUNDAMENTALS

OF MANAGEMENT  SCIENCE “ , Fourth  Edition

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود ادبیات کنترل موجودی دانلود مبانی نظری کنترل موجودی دانلود ادبیات و تاریخچه کنترل موجودی مبانی نظری کنترل موجودی منابع و مواخذ کنترل موجودی جزوه آموزشی کنترل موجودی کنترل موجودی پژوهش کارشناسی ارشد کنترل موجودی پژوهش فوق لیسانس کنترل موجودی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد کنترل موجودی ,

پاورپویت فرهنگ سازمانی

پاورپویت فرهنگ سازمانی

پاورپویت فرهنگ سازمانیدسته: مدیریت 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 70 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 21 

پاورپوینت در 21 اسلاید با طراحی ساده و زیبا با قیمت مناسب

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

پاورپویت فرهنگ سازمانی



فرهنگ سازمانی الگویی مشترک و نسبتا پایدار ازارزشها، باورها و اعتقادات اساسی در یک سازمان است و می توان گفت هرگونه تغییر و تحول بنیادی در سازمان تنها از طریق شناخت فرهنگ آن سازمان امکان پذیر است. در این راستا در تحقیقاتی که روی فرهنگ انجام شده است محققان کوشیده اند تا دریابند
افراد ازچه زاوایه ای به سازمان خود می نگرند؟
آیا سازمان به خلاقیت و نوآوری آن ها ارج می نهد و آن ها پاداش می دهد؟
آیا پدیده ی تعارض را سرکوب می کند؟

قیمت فایل فقط 4,000 تومان

خرید

برچسب ها : مدیریت پاورپویت فرهنگ سازمانی