دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دو مدل ارزیابی روایی رویکردهای برند برای سنجش بازاریابی

دو-مدل-ارزیابی-روایی-رویکردهای-برند-برای-سنجش-بازاریابی
دو مدل ارزیابی روایی رویکردهای برند برای سنجش بازاریابی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 239
قیمت: : 9000 تومان

بخشی از متن:

Two modeling Assessing the validity of brand approaches for measuring marketing
Australasian Marketing Journal 20 (2015) 5–7
Elsevier

چکیده:
این مقاله روایی درونی و بیرونی چارچوب ارزش برند اردم و سوایت (1998) را با استفاده از دو رویکرد مدل سازی اندازه‌گیری، یعنی روش نسبتاً جدید مقیاس بهترین-بدترین (BWS) (Finn and Louviere, 1992; Marley and Louviere, 2005) و روش قدیمی تر تحلیل عاملی تاییدی (CFA) مورد آزمون قرار می دهد. داده ها از بخشهای خدمات بانکداری و تلفن همراه استرالیا جمع آوری شده اند.  ما دریافتیم که مدل های اندازه گیری مشتق شده از BWS بهتر از مدل های مبتنی بر CFA رتبه بندی داده در پیش بینی انتخاب های بیان شده و واقعی برند عمل می کنند. یافته ها هم برای دانشگاهیان و هم برای شاغلان در اندازه گیری و مدیریت برابری برند کاربرد دارد.

فهرست مطالب:
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب ارزش ویژه برند اردم و سوایت (1998)
3. دو مدل برای انتخاب آیتم های سازه
3-1. تحلیل عامل تاییدی: رویکرد سنتی
3-2. مقیاس بهترین- بدترین (BWS): روش جایگزین
4. فرایند جمع آوری داده ها و روش آزمون
4-1. فرایند جمع آوری داده ها
4-2. روش آزمون
5. نتایج
6. بحث و نتیجه گیری
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد