دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

موفقیت در کنکور

همه می دانیم که برای موفقیت در کنکور باید درآزمون آزمایشی خود را محک بزنیم


داوطلبی کنکوری وجود ندارد که به آزمون آزمایشی فکر نکرده باشد لذا موسساتی چون سازمان سنجش،کانون فرهنگی آموزش (قلمچی)،گاج و گزینه دو آزمون آزمایشی برگزار می کنند.

حال ممکن است انتخاب برای داوطلب مشکل باشد ،ابتدا باید بدانیم یک آزمون آزمایشی چه ویژگی هایی دارد:

1-آماری: طبیعتا تعداد داوطلب های هر موسسه نشان دهنده ی برتری آن موسسه است زیرا هرچه تعداد داوطلب بیشتر باشد ،نتایج به آزمون کنکور نزدیک تر است .حال اینکه جامعه آماری قلمچی عدد بالاتری از تعدد داوطلب را نشان می دهد و گزینه دو نیز در مقام دوم و سنجش و گاج نیز در رده های سوم و چهارم هستند.

2-برنامه راهبردی:اگر بخواهیم به این موضوع دقیق تر بنگریم باید به بدانیم که هر کدام از موسسات چه مقدار از مباحث کتاب ها را به صورت آزمون و تست قرار داده اند و چه راهکاری برای جمع بندی مطالب یک کتاب درسی دارند ،که در این امر کانون فرهنگی آزموش نیز برتری خود را اثبات کرده است زیرا با استفاده از آزمون های در قسمت از دروس می توان گفت که تمام مطالب درس تسلط پیدا کرد . پس از کانون نیز میتوان به برتری گزینه دو ،گاج و سنجش اشاره نمود.

3-رتبه بندی: همیشه برایمان حائز اهمیت است که نفرات اول کنکوردر آزمون های کدام موسسات شرکت کرده اند ،جالب است که بدانید تقریبا همه رتبه داران کنکور در آزمون های کانون فرهنگی آموزش شرکت کرده اند و تعدادی نیز خود را در آزمون های جامع سنجش محک زده اند.

4- استاندارد:در اینجا به استاندار بودن گزینه دو اشاره ای نمیکنیم و لی با استناد به نظرات مشاوران کنکور بهتر است که فقط در آزمون های جامع سازمان سنجش شرکت می کنیم . مولفان کتاب های کانون و گاج نیز طراحان سوالات کنکور می باشند و این موضوع نیزباعث می شود که شرکت در آزمون های این دو مورد به نفع ما خواهد بود. ونیز جالب تر اینکه در آزمون های قلم چی به وضوح می توان دید که سوالات کنکور دقیقا در این آزمون ها آمده است. درست است که کتاب های گاج برتر از کتاب های کانون است ولیکن از نظر استاندار بودن کتاب های گاج برتری خود را نشان داده است .

حال که این موارد را مطالعه کردیم می توان به یک نتیجه کلی رسید که در چه آزمونی برای موفقیت شرکت کنیم ولی قبل از تصمیم در این امر باید مشخص کرد که به چه علت میخواهیم در آزمون شرکت کنیم ؟ آیا کسب رتبه ی تک رقمی مد نظر ماست ،که دراین صورت انتخابمان آزمون های کانون است .

آیا تعداد نفرات شرکت کننده در آزمون برایمان مهم است که در این صورت انتخابمان آزمون های کانون و جامع سازمان سنجش است.

ولی گزینه آزمون های گاج را زمانی انتخاب می کنیم که سوالات استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار باشد .

برای رسیدن به یک نتیجه کلی می توان گفت که کانون فرهنگی آموزش ،البته اگر از مشکل ضروری بودن پرداخت هزینه های دی وی دی و کتاب ها صرف نظر کنیم ،رتبه نخست برگزاری آزمون آزمایشی را دارد. قبل از هر کار با مشاور کنکور خود مشورت کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد