هندبال ، قوانین ، آموزش ، دانلود ، وقت بازی علامت پایانی ، تایم اوت ، توپ ، بازیکنان ، تجهیزات و وسایل دروازه بان ، محوطه دروازه ، بازی با توپ، بازی غیرفعال امتیاز گل ، پرتاب شروع
قیمت فایل فقط 2,500 تومان
زمین بازی، محوطه ای است به شکل مستطیل که طول آن 40 و عرض آن 20 متر می باشد. این زمین دارای دو محوطه دروازه (قانون 1:4 و قانون 6) و یک محوطه بازی است. دو خط بلند طولی را خطوط کناری و خطوط کوتاه انتهایی را خط دروازه (بین دو پایه دروازه) یا خط بیرونی دروازه (دو طرف دروازه) می نامند.
زمین بازی حداقل باید در طول خطوط کناری، یک متر و در پشت خط بیرونی دروازه، دو متر حریم داشته باشد. وضعیت زمین بازی نباید به صورتی تغییر یابد که باعث کسب آوانتاژ یکی از تیمها شود.
بازیکن تعلیقی در مدت تعلیق خود حق شرکت در بازی را ندارد و تیم او نیز نمی تواند در این مدت، از بازیکن دیگری در زمین به جای وی استفاده نماید. زمان تعلیق از لحظه سوت داور برای شروع مجدد بازی آغاز می شود. اگر دو دقیقه تعلیق در پایان نیمه اول تکمیل نشود، ادامه آن در نیمه دوم منظور می شود. به همین ترتیب از وقت عادی به وقت اضافی در خلال وقت اضافی نیز قابل اجرا می باشد.
شرح عناوین
وقت بازی
علامت پایانی
تایم اوت
توپ
بازیکنان
تجهیزات و وسایل
دروازه بان
محوطه دروازه
بازی با توپ، بازی غیرفعال
امتیاز گل
پرتاب شروع
بازی غیر فعال
خطاها و رفتار خارج از روحیه ورزشی
پرتاب اوت و پرتاب دروازه بان
اعلام پرتاب آزاد
اجرای پرتاب آزاد
اجرای 7 متر
دستورالعملهای عمومی برای اجرای پرتابها
اخطار
تعلیق
دیسکالیفه
اکسکلود
تخلفات خارج از وقت بازی
قبل از مسابقه
در خلال وقت استراحت
داوران
وقت نگهدار / منشی
علایم دست فدراسیون جهانی هندبال
لیست علایم دست:
وقت بازی
علامت پایانی
تایم اوت
توپ
بازیکنان
تجهیزات و وسایل
دروازه بان
محوطه دروازه
بازی با توپ، بازی غیرفعال
امتیاز گل
پرتاب شروع
بازی غیر فعال
خطاها و رفتار خارج از روحیه ورزشی
پرتاب اوت و پرتاب دروازه بان
اعلام پرتاب آزاد
اجرای پرتاب آزاد
اجرای 7 متر
دستورالعملهای عمومی برای اجرای پرتابها
اخطار
تعلیق
دیسکالیفه
اکسکلود
تخلفات خارج از وقت بازی
قبل از مسابقه
در خلال وقت استراحت
داوران
وقت نگهدار / منشی
علایم دست فدراسیون جهانی هندبال
لیست علایم دست:
قیمت فایل فقط 2,500 تومان
استعدادیابی، ورزش ، نوجوانان ، نونهالان ، آموزش و پرورش، تیم ملی، غربالگری ، الگو ، نمودار ، آمادگی ، مربی ، دانلود ، استعدادیابی در ورزش ، کشف ، ضرورت ، فرآیند ، مراحل ، آزمون ، آمادگی
قیمت فایل فقط 4,500 تومان
پاورپوینت مبنای استعداد یابی در ورزش
فرایند کشف ورزشکاران با استعداد وشرکت در برنامه های تمرینی سازمان یافته و تخصصی و هدایت آنها به سوی تیم های ورزشی ملی و حرفه ای را استعداد یابی ورزشی می گویند
نسبت بخش های بدن می تواند یک عامل تعیین کننده در موفقیت ورزشی باشد.عامل نژاد و وراثت در آن دخالت دارد. مثال سیاه پوستان معمولا دستها و پاهای بلند و تنه کوتاه دارند و آسیایی هاپاهای کوتاه و تنه های بلند دارند به همین دلیل نژاد قفقازی در شنا نژاد سیاه بویژه شمال افریقا در دو های استقامت و نزاد زرد در زیمناستیک شیرجه برتری دارند.
عناوین تعدادی از اسلایدها
ضرورت استعداد یابی
در فرایند استعداد یابی چه ارگان هایی مشارکت دارند؟
تاریخچه استعداد یابی ورزشی
معیار های استعداد یابی علمی
معیارهای استعداد یابی برای هر ورزش ویژه است
فرایند گزینش رویکردی پیشرونده است
موفقیت یا شکست برنامه استعداد یابی
مفهوم توانایی وموفقیت در ورزش
فواید استعداد یابی
پیش بینی اجرای ورزش
معیارهای استعدادیابی
عوامل پیکرسنجی وترکیب بدنی
قابلیت های فیزیولوژیکی
الگوی استعدایابی پیشنهادی در ایران
و .............
قیمت فایل فقط 4,500 تومان
فلسفه تأسیس دیوان، رسیدگی به شکایات شهروندان به طرفیت دولت است در عمل، رویه قضایی دیوان نیز جایگاه شاکی را متعلق به مردم (در مفهوم اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی) دانسته و طرف شکایت را منحصر به دولت و مأموران دولتی نموده است
قیمت فایل فقط 45,000 تومان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
اصل نظارت بر اعمال قوای حاکم بر کشور امروزه یکی از اصول بنیادین و مهم در حکومتهای مردمی است. نظارت بر قوای مختلف حکومت به صورتهای گوناگونی در قوانین اساسی و عادی کشورها پیشبینی شده است. در جمهوری اسلامی ایران نیز بر قوای حاکم به شکلهای مختلف نظارت میشود. قوة قضائیه از بدو تولد همواره با نظارت و کنترل بر کیفیت اجرای قوانین در محاکم حقوقی توسط دیوان عالی کشور کنترل میشود. در قوة مقننه که مرکب از نمایندگان مردم با استعدادها، معلومات و تجارب مختلف و گرایشهای گوناگون است، امکان وضع قوانین و مقرّرات عادی در جهت مغایر و معارض با قوانین اساسی وجود دارد. بنابراین، بر قوة مقننه در وضع قوانین باید به کیفیتی نظارت کرد. در کشور ما شورای نگهبان نظارت بر مجلس از جهت تصویب قوانین خلاف قانون اساسی و شرع را به عهده دارد. در قوة مجریه هم که وظایف بیشماری عهده دارد، این نظارت به منظور جلوگیری از انحراف از قانون و تعمیم عدالت اجتماعی باید وجود داشته باشد. به دلیل گستردگی ارتباط مردم با مؤسسات و ادارات دولتی که زیرمجموعۀ قوۀ مجریه به شمار میآیند، نظارت بر اعمال و تصمیمات این قوه بسیار مهم است.نظارت بر اعمال و تصمیمات اداری به سه صورت ممکن است انجام شود. یک صورت آن است که این کار را خود دستگاه اداری یعنی قوۀ مجریه انجام دهد که از آن به «کنترل اداری» یاد میشود. روش دوم «کنترل پارلمانی» است؛ یعنی کنترل دستگاه اداری به کمک قوۀ مقننه صورت بگیرد و روش سوم «کنترل قضایی» است.در ارزیابی این روشها گفته میشود: «دستگاه اداری برای رسیدگی به اینگونه دعاوی مناسب نیست؛ زیرا مقام رسیدگیکننده به دعاوی بایستی بیطرف باشد و بدون رعایت بیطرفی، حقوق خواهان یا شاکی تضییع میگردد. تجربه نشان داده است که دستگاه اداری در رسیدگی به دعاوی اداری نمیتواند قاضی بیطرف باشد.»( منوچهر طباطبایی مؤتمنی، حقوق اداری، ص 418)
روش کنترل پارلمانی نیز ـ گرچه به سهم خود اهمیت دارد ـ بیشتر برای ارزیابی درجۀ پیشرفت هدفها و برنامهها سودمند است. قوۀ مقننه در نظارتی که بر اعمال دستگاهها و وزارتخانهها دارد، بر ضعفها و تواناییها اطلاع مییابد. دستگاه اداری در صورت ناکامی در نیل به اهداف و برنامهها به دلیل ناتوانی یا قصور در اجرای وظایف، در مقابل پارلمان مسئول اعمال خویش خواهد بود. این مسئولیت که از آن به «مسئولیت سیاسی دولت در مقابل پارلمان» یاد میشود، موضوع دیگری است که در جای خود شایسته بررسی است.با توجه به نکاتی که بیان شد، غالب کشورها، روش کنترل قضایی را برای نظارت بر اعمال دستگاههای اداری، بر دو روش «اداری» و «پارلمانی» ترجیح دادهاند. نظارت قضایی بر اعمال و تصمیمات اداری را اصطلاحاً «دادرسی اداری» مینامند.کشورهایی که روش کنترل قضایی را برای نظارت بر دستگاههای اداری (قوۀ مجریه) برگزیدهاند، خود به دو دسته تقسیم میشوند: در بعضی کشورها، این کار را دادگاههای عادی دادگستری صورت میدهند (نظیر آمریکا و انگلستان)؛ ولی پارهای کشورها، برای این منظور دادگاههای ویژهای تأسیس کردهاند (نظیر فرانسه، بلژیک، آلمان). جمهوری اسلامی ایران نیز جزء کشورهای دستة دوم است، با این تفاوت که این دادگاه ویژه در ایران با عنوان دیوان عدالت اداری در زیرمجموعه قوۀ قضائیه قرار دارد.
در ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، نظارت بر قوۀ مجریه وضع رضایتبخشی نداشت و نظام حاکم تحت تأثیر خصلت حکومتهای خودکامه به هیچ وجه علاقهای به پذیرش امر و نهی فرشتة عدالت نداشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 ـ که یکی از اهداف ارزشمند آن، بسط عدالت و احقاق حقوق مردم در جامعه بود ـ دیوان عدالت اداری به منظور تحقق عدالت در روابط بین مردم و حکومت پدید آمد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دو اصل مهم دربارة دیوان عدالت اداری به چشم میخورد. اصلی که دیوان عدالت اداری مولود آن است، اصل ۱۷۳ قانون اساسی است. در این اصل مقرّر شده است که «به منظور رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مأمورین یا واحدها با آییننامههای دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام "دیوان عدالت اداری" زیرنظر رئیس قوة قضائیه تأسیس میگردد.حدود اختیارات و نحوة عمل این دیوان را قانون تعیین میکند.» در اصل ۱۷۰ قانون اساسی نیز بیان شده است که «قضات دادگاهها مکلفاند از اجرای تصویبنامهها و آییننامههای دولتی که مخالف با قوانین و مقرّرات اسلامی یا خارج از حدود اختیارات قوة مجریه است خودداری کنند و هرکس میتواند ابطال اینگونه مقرّرات را از دیوان عدالت اداری تقاضا کند.»
مقدمه:
نگاهی به قوانین دادرسی اداری در ایران و سیر تحولات آن
گفتار اول. دادرسی اداری در ایران پیش از انقلاب اسلامی
گفتار دوم. دادرسی اداری پس از انقلاب اسلامی
مبحث اول. دیوان عدالت اداری
الف. تصویب اولین قانون دیوان عدالت اداری (4 بهمن 1360)
ب. تصویب اولین آییننامة آیین دادرسی دیوان (سال 1362)
ج. قانون الحاق پنج تبصره به مواد 15 و 18 و 19 قانون دیوان عدالت اداری (26 اردیبهشت 1372)
د. قانون اصلاح موادی از قانون دیوان عدالت اداری - مصوب 1360 (1 اردیبهشت 1378)
ه .تصویب آییننامة آیین دادرسی دیوان (19 اردیبهشت 1379)
و . قانون جدید دیوان عدالت اداری (25 آذر 1385)
1. تغییر در ترکیب شعب
2. توجه به سابقة قضایی قضات دیوان
3. تأسیس شعب تشخیص و حذف شعب تجدیدنظر
4. اعادة دادرسی
5. دخالت فرد ثالث
6. تشکیل واحد اجرای احکام
7. توجه به موضوع کارشناسی
ز. لایحة پیشنهادی آیین دادرسی جدید دیوان
ح. تصویب و ابلاغ آییننامة اجرایی شوراهای حل اختلاف تخصصی دیوان عدالت اداری
مبحث دوم. مراجع اختصاصی اداری (شبه قضایی)
مبحث سوم. فلسفه وجودی دیوان عدالت اداری
مبحث چهارم - اهداف تشکیل دیوان عدالت اداری
گفتار سوم: ساختار دیوان عدالت و آیین دادرسی آن
بند اول - سازمان دیوان عدالت اداری
گفتار چهارم: صلاحیتهای دیوان عدالت اداری
بند اول - صلاحیت دیوان از حیث خواهان (مردم)
بند دوم - صلاحیت دیوان از حیث خوانده (دولت)
بند سوم - موضوع دعوی (خواسته)
بررسی تاریخی شورای دولتی فرانسه
مبحث اول:تعریفی از شورای دولتی فرانسه
مبحث دوم:فلسفه تاسیس شورای دولتی فرانسه:
مبحث سوم:تاریخچه شورای دولتی فرانسه از سال1945 به بعد
بند اول:شورای دولتی در کاخ سلطنتی
بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))
مبحث چهارم:شورای دولتی به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی
بند اول:شورای دولتی به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر
بررسی وظایف و ساختار دیوان عدالت اداری ایران و شورای دولتی فرانسه
گفتار اول:دادرسی اداری در فرانسه
مبحث اول:خصوصیات کلی دادرسی اداری در فرانسه
مبحث دوم:نظام دارسی اداری فرانسه
مبحث سوم:وظایف شورای دولتی فرانسه
مبحث چهارم:ساختار شورای دولتی فرانسه
گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران
مبحث اول:شورای دولتی ایران
مبحث دوم: دیوان عدالت اداری ایران
بند اول:ساختار و جایگاه دیوان عدالت اداری
بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان
بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان
تاریخچه و فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا
گفتار اول:سیر تحولات دیوان دادرسی اداری ایران
مبحث اول :تعریفی از دیوان دادرسی اداری
مبحث دوم:فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران
مبحث سوم:قانون دیوان دادرسی اداری
ارکان دیوان :
اختیارات و مسئولیتهای اداری رئیس دیوان دادرسی اداری :
ریاست کل دیوان :
ارجاع پرونده ها به شعب دیوان :
ارجاع پرونده های مرتبط به شعبه مقدم الارجاع :
پیشنهاد افزایش شعب تجدید نظر دیوان دادرسی اداری :
اختیارات و مسئولیتهای قضائی رئیس دیوان دادرسی اداری :
ریاست شعبه اول دیوان دادرسی اداری :
درخواست تجدید نظر نسبت به آرایی که مخدوش تشخیص دهد :
عضویت در هیات تجدید نظر :
درخواست رای وحدت رویه :
امضای رای هیات عمومی و تجدید نظر :
تعیین دادرس یا عضو مشاور دیگر به جای دادرس یا مشاور ممتنع از اظهار نظر :
موارد امتناع :
تشکیلات دیوان دادرسی اداری
وظائف هیأت عمومی دیوان
شرایط قضات دیوان
وظایف، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان دادرسی اداری
گفتار دوم:بررسی تاریخی امریکا
مبحث اول:تعریفی از امریکا
مبحث دوم:فلسفه تاسیس امریکا:
مبحث سوم:تاریخچه امریکا از سال1945 به بعد
بند اول:در کاخ سلطنتی
بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))
مبحث چهارم:به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی
بند اول:به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر
بررسی وظایف و ساختار دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا
گفتار اول:دادرسی اداری در امریکا
گفتار دوم:بررسی سیستم حقوقی ایالات متحده آمریکا
مبحث اول: مفاهیم مقدماتی حقوق اداری آمریکا
بند اول:تعریف حقوق اداری
بند دوم:نقش سازمانهای اداری
بند سوم:فرآیندهای اداری
بند چهارم:نظات بر سازمانهای اداری
گفتار دوم:ابعاد نظارت قضائی،صلاحیت و دسترسی به دادگاه
بند اول:گستره بازنگری قضایی(دلایل مبنای بازنگری)
بند دوم:مبانی قانون اساسی بازنگری قضائی
بند سوم:مبانی تقنینی(قانون عادی)بازنگری قضایی
بند چهارم:داشتن سمت
بند پنجم:صلاحیت و مقرّ دادگاه
بند ششم:زمانبندی بازنگری قضائی
گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران
مبحث اول:ایران
مبحث دوم: دیوان دادرسی اداری ایران
بند اول:ساختار و جایگاه دیوان دادرسی اداری
بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان
بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان
نتیجه گیری:
منابع و ماخذ:
قیمت فایل فقط 45,000 تومان
برچسب ها :
فیژیولوژی، انسانی ، فیزیولوژی انسانی ، دانلود ، دانلود رایگان ، فیزیولوژی ورزش ، آناتومی ، سلول ، اسکلت ، عضلات ، نخاع ، یاخته ، تربیت بدنی ،
قیمت فایل فقط 2,500 تومان
پاورپوینت فیزیولوژی انسانی
فیزیولوژی ورزش:مطالعه وبررسی تغییرات ساختاری وعملکردی بدن در جریان فعالیتهای مختلف
بافت عضلانی :
عضلات اسکلتی یا مخطط
عضلات قلبی
عضلات صاف
عضلات اسکلتی یا مخطط ، باعث :
تولید نیرو برای حرکت ارادی
حفظ قامت در راستای بدن
تولید گرما و حرارت به ویژه در سرما
قیمت فایل فقط 2,500 تومان