دسته: حقوق
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 824 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 380
این مجموعه دارای توضیحات کاملی از مقوله حقوق بشردوستانه است که شامل 25 مقاله از دکترین و متخصصین رشته حقوق و الهیات است که مورد استفاده برای دانشجویان رشته حقوق و رشته حقوق نظامی، کارآموزان و وکلا، مشاوران حقوقی، کارمندان دولتی، دانشجویان رشته علوم سیاسی، معلمان و است این فایلها با فرمت docx بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده ارائه می باشد
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
این مجموعه دارای توضیحات کاملی از مقوله حقوق بشردوستانه است که شامل 25 مقاله از دکترین و متخصصین رشته حقوق و الهیات است که مورد استفاده برای: دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق و رشته حقوق نظامی، کارآموزان و وکلا، مشاوران حقوقی، کارمندان دولتی، دانشجویان رشته علوم سیاسی، معلمان و ... است.
فهرست مقالات:
1. مبانی حقوق بشردوستانه دراسلام (باقرزاده)
2. مبانی حقوق بشردوستانه در اسلام و غرب (اسماعیل زاده)
3. مبانی قرآنی حقوق بشردوستانه (حسن ایدرم)
4. اسلام و حقوق بشردوستانه توسعه و مفاهیم اساسی (تونی فانر)
5. حقوق بشردوستانه در آینه قرآن و سنت (عبد الرئوف عالمی)
6. پیامبر اعظم و حقوق بشردوستانه (محمدزکی احسانی)
7. حقوق بشر و حقوق بشردوستانه از دیدگاه پیامبر اکرم (دکتر قره باغی)
8. حقوق بشردوستانه در سیره و سنت امام علی (دکتر واسعی)
9. حقوق بشردوستانه اسلامی (عبد الحکیم سلیمی)
10. فلسفه حقوق بشردوستانه در اسلام (دکتر کنعانی)
11. فلسفه حقوق بشر و حقوق بشردوستانه (دکتر مصطفی محقق)
12. مبانی فلسفی حقوق بشردوستانه (دکتر محمد حسین طالبی)
13. ضمانت اجرای حقوق بشردوستانه در اسلام (صیف الله صرامی)
14. قلمرو اجرای مکانی و زمانی حقوق بشردوستانه در اسلام (دکتر آقایی جنت مکان)
15. جهت داری در حقوق بشردوستانه (دکتر علی اکبریان)
16. اصل تفکیک نظامیان و غیرنظامیان در اسلام و حقوق بشردوستانه (دکتر کدخدایی و ساعدوکیل)
17. حمایت از افراد غیرنظامی در حقوق بشردوستانه اسلامی و بین المللی (احمد آبادی)
18. قواعد اساسی حقوق بشردوستانه و مقررات مربوط به اسیران جنگی (علیرضا روحانی)
19. مقابله به مثل مسلحانه دراسلام و حقوق بین الملل بشردوستانه (دکتر میرمحمدی)
20. نگاه تطبیقی به حقوق اسیران درحقو ق بین الملل بشردوستانه (دکتر محمد ابراهیمی)
21. حمایت از انسان و انسانیت پایه تعهد در نظام بین المللی حقوق بشردوستانه (دکتر قربان نیا)
22. اقشار حمایت شده درحقوق بشردوستانه بین المللی (عامر الزمالی)
23. توسعه و تحول حقوق بشر دوستانه در بستر رویه بین المللی معاصر (دکتر ضیائی بیگدلی)
24. زنان حقوق بشردوستانه بین المللی و اسلام (طیبه محمدی کیا)
25. حقوق بشردوستانه و مبارزه با تروریسم (دکترزمانی)
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 315 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 92
پایان نامه رشته روان شناسی در فرمت ورد و قابل ویرایش در 92 صفحه استاندارد با فونت نازنین14 با فاصله بین خطوط 14 مناسب برای تمامی دانشگاه ها
قیمت فایل فقط 99,999 تومان
**توجه**
1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.
2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه برای خریدار آن می باشد.
در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر
بی تردید، شیوع پرخاشگری در میان نوجوانان، موجب نگرانی بسیاری از خانواده ها، اولیا، مربیان و مسؤولان کشور است.گسترش روزافزون این نابهنجاری رفتاری در شکل های گوناگون، بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها تاثیرات منفی گذاشته و آرامش و احساس ایمنی را مورد تهدید قرار می دهد. بحث پرخاشگری ، از موضوعات مهم جامعه محسوب می شود و اثرات احتمالی پرخاشگری بر دانش آموزان از دیرباز مورد توجه محققان بوده است. هدف از این تحقیق بررسی اثربخشی آموزش شیوه های خودکنترلی و مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری در بین پسران دانش آموز می باشد به این منظور محقق 180 دانش آموز که پرخاشگریشان مورد تأیید مدیران، معاونان و معلمان بود، پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ را تکمیل کردند. از بین این دانش آموزان60 نفر که نمره پرخاشگری انها در انحراف معیار بالاتر از میانگین بود، به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند و به صورت تصادفی به دو گروه 30 نفری آزمایش و گواه تقسیم شدند. مورد بررسی قرار گرفتند برای تحلیل داده ها از آمار توصیفی میانگین و انحراف معیار با حداقل و حداکثر نمره ،و ازتحلیل کواریانس استفاده شد.نتایج این تحقیق نمایانگر آن بود که روش آموزش گروهی مدیریت خشم و مهارت های ارتباطی برپرخاشگری مؤثر است در این میان آموزش گروهی مهارت های ارتباط مؤثرتر ازمدیریت خشم می باشد و ارائه راه حل اساسی کاهش رفتار پرخاشگرانه دوران نوجوانی است.
کلمات کلیدی: شیوه های خود کنترلی، مهارت های ارتباطی،پرخاشگری
هدف کلی:
تعیین اثربخشی آموزش شیوه های خودکنترلی و مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری پسران دانش آموز
اهداف ویژه:
تعیین اثربخشی آموزش شیوه های خودکنترلی بر کاهش پرخاشگری پسران دانش آموز
تعیین اثربخشی آموزش مهارت های ارتباطی بر کاهش پرخاشگری پسران دانش آموز
آیا آموزش شیوههای خودکنترلی و مهارت های ارتباطی در کاهش پرخاشگری دانشآموزان شهر موثر می باشد؟
بین آموزش های روش های خودکنترلی و مهارت های ارتباطی کدام یک اثربخشی بیشتری در کاهش پرخاشگری دانش آموزان شهر دارد؟
عنوان صفحه
فصل 1- کلیات تحقیق 1
1-1- مقدمه...............................................................................................................................................................
1-2- بیان مسئله.
1-3- اهمیت و ضرورت مسئله.
1-4- اهداف تحقیق..
1-5- سوال های تحقیق..
1-6- فرضیات تحقیق..
1-7- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق..
فصل 2- ادبیات پیشینه تحقیق
2-1- تعریف خشم..
2-2- تعریف پرخاشگری..
2-3- انواع پرخاشگری..
2-4- مبانی نظری پرخاشگری..
2-4-1- تئوری رفتار غریزی فروید.
2-4-2- تئوری بیولوژی..
2-4-3- نظریه ناکامی – پرخاشگری..
2-4-4- نظریه یادگیری اجتماعی..
2-4-5- دیدگاه شناختی..
2-4-6- نظریه پرخاشگری- پرخاشگری..
2-5- علل و عوامل موثر بر پرخاشگری نوجوانان..
2-5-1- تفاوت های جنسیتی..
2-5-2- عوامل خانوادگی پرخاشگری..
2-5-3- عوامل محیطی (اجتماعی – فرهنگی)..............................................................................................
2-5-4- علل اجتماعی
2-6- ارتباط پرخاشگری با مؤلفه های شخصیت...
2-7- مهارت های ارتباط موثر با دیگران..
2-8- راهبردهای رابطه موثر با دیگران..
2-9- مهارت های خودکنترلی رفتاری در نوجوانان..
2-9-1- احساس مسئولیت در نوجوانان..
2-9-2- نقش و ضرورت خود کنترلی...............................................................................................................
2-9-3- بسترهای خود کنترلی..
2-9-4- خود کنترلی و ارزش و کرامت نوجوانان..........................................................................................
2-10- فرآیند تغییر رفتار از طریق آموزش خودکنترلی رفتار
2-10-1- یادگیری مسئولیت پذیری.................................................................................................................
2-10-2- مؤلفه های خودکنترلی رفتار............................................................................................................
2-11- شیوه ها و راهکارهای کنترل پرخاشگری در نوجوانان دانش آموز
2-12- مطالعات انجام شده داخلی و خارجی..
فصل 3- روش تحقیق...
3-1- روش تحقیق..
3-2- جامعه آماری..
3-3- نمونه و روش نمونه گیری..
3-4- ابزارهای تحقیق
3-5- نحوه اجرای تحقیق..
3-6- روش های آماری بکار رفته.
فصل 4- یافته های تحقیق...
4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق..
4-2- یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق..
فصل 5- بحث و نتیجه گیری..
5-1- نتیجه گیری..
5-2- پیشنهادات...
فهرست منابع..
جدول3‑1 مشخصات دانش آموزان
جدول3‑2 کلید نمره گذاری پرسشنامه.
جدول4‑1 میانگین و انحراف استاندارد نمرات پرخاشگری دو گروه آزمایش و کنترل در پیش آزمون و پس آزمون
جدول 4-2 تحلیل نتایج کواریانس برای متغیر پرخاشگری......................................................................................
جدول 4-3 نتایج تحلیل کوواریانس میزان پرخاشگری بین آموزش مهارتهای ارتباطی ،آموزش مدیریت خشم......................................................................................................................................................................................
جدول4-4 مقایسه تفاوت میانگین های میزان پرخاشگری بین آموزش مهارتهای ارتباطی ،آموزش کنترل خشم.......................................................................................................................................................................................
شکل4-1 مقایسة گروه آزمایش و کنترل از لحاظ نمرات پرخاشگری در پیش آزمون و پس آزمون..............
قیمت فایل فقط 99,999 تومان
Drought detecting is a necessary aspect of drought risk management It is generally performed using different drought indices that are effectively continuous functions of rainfall and other hydro meteorological variables A number of drought indices have been introduced and used in various countries to date In the current research four meteorolog
قیمت فایل فقط 5,000 تومان
عنوان دانلود پاورپوینت پویایی گروهی و میان گروهی(فصل دهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) فرمت پاورپوینت ( قابل ویرایش ) تعداد اسلاید18 اسلاید کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان پویایی گروهی و میان گرو
قیمت فایل فقط 4,000 تومان
عنوان: دانلود پاورپوینت پویایی گروهی و میان گروهی(فصل دهم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)
فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )
تعداد اسلاید:18 اسلاید
کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان " پویایی گروهی و میان گروهی "می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
گروههای کاری
رفتارهای خواسته شده و پدید آمده
صورتهای دوگانه پویایی گروه
گروه و پویای میان گروهی و تأثیر عمده آن بر اثربخش سازمانی
دلایل اهمیت مطالعه پویایی گروهی
تعامل اجتماعی در محیط کار
تسهیل اجتماعی
کارکردهای گروههای سازمانی
فراگرد شکل گیری و توسعه گروه
الزامهای عملی توسعه گروه
نقشهایی که افراد در گروه ایفا می کنند
سازگاری فن آوری و ساختار
مدل اقتضایی تعیین افراد گروههای کار: استفاده اثربخش از استعدادهای موجود
تهدیدات نسبت به اثربخش گروه
گروه اندیشی
علائم گروه اندیشی و نقصان های تصمیم گیری
نظریه طفره رفتن اجتماعی
قیمت فایل فقط 4,000 تومان