دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون

اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلون



اجرا و تفسیر گام به گام از یک نمونه واقعی آزمون میلوندسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 41 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 14 






اجرا و تفسیر از یک نمونه واقعی آزمون میلون در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

فهرست و ضمیمه ها:                                                   دارد

مصاحبه تشخیصی:                                                      دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر و نمره گزاری و نیمرخ:                                         دارد

تجزیه، تحلیل، تفسیر و بحث:                                          دارد

اهداف درمانی پیشنهادی:                                             دارد

نوع فایل:                                                                   WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

خلاصه ای از متن آزمون:

 

تفسیر گام به گام میلون

گام اول: وارسی شاخص های روایی

  1. وارسی نمره مقیاس روایی(V)

در این پروفایل نمره مقیاس روایی برابر با صفر است V=0، که نشان از اعتبار آزمون می باشد.

  1. وارسی نمره مقیاس افشاء(X)

نمره مقیاس افشاء در این آزمودنی برابر با 66 می باشد و چون بین نمرات 34 تا 178قرار دارد، در نتیجه پروفایل معتبر است. خصوصاً که مقیاس V نیز صفر است.  با توجه به اینکه نمره ی آزمودنی کمی بالاتر از  دامنه ی  مورد  قبول برای اعتبار پروتکل می باشد می توان نتیجه گرفت، که آزمودنی حالت دفاعی داشته و برخی از  مشکلات روانشناختی خود را انکار کرده است.

  1.  وارسی نمره مقیاس مطلوبیت(Y)

نمره ی آزمودنی در مقیاس مطلوبیت 59 می باشد، می توان استنباط کرد که  آزمودنی تمایل به انکار مشکلات روانشناختی دارد.

  1.  وارسی نمره مقیاس بدنمایی(Z)

این شاخص نشان می دهد که فرد تا چه اندازه خود را با اصطلاحات روان شناختی منفی توصیف می کند. وجود برافراشتگی در این شاخص(BR=54) می تواند نشانۀ احساس پوچی ، عزت نفس پایین، احتمال خود تخریبگری، ، احساس گناه و افسردگی باشد.

در کل چون در شاخص های روایی X و Z با برافراشتگی متوسط رو به رو هستیم(نیمرخ دره ای در نشانگرهای اصلاحی) این برافراشتگی ها ممکن است ناشی از فریاد کمک خواهی از سوی مراجع باشد.

 

گام دوم: وارسی مقیاس های آسیب شدید شخصیت

بررسی ها در مقیاس های آسیب شدید شخصیت که شامل: اسکیزوتایپال، شخصیت مرزی و پارانویید است، نشان می دهد که هیچ گونه برافراشتگی قابل ملاحظه ای در سه مقیاس وجود ندارد یعنی مقدارBR نهایی در این مقیاس ها کمتر از 75 است. بنابراین وجود این اختلالات در این بیمار را می توان رد کرد.

گام سوم: وارسی مقیاس های الگوهای بالینی شخصیت

در این گام از تفسیر به بررسی مقیاس های 1 تا 8B می پردازیم و مقیاس های برافراشته را مشخص نموده و به تفسیر آنها می پردازیم. همان گونه که در نیمرخ نشان داده شده است مقیاس 2B یا اختلال شخصیت افسرده در این آزمودنی  BR=78 است که به تفسیر آن می پردازیم، مقیاس های دیگر دارای برافراشتگی چشم گیر نیستند.

مقیاس افسردگی(2B)

 نمراتی که این فرد بدست آورده نشان می دهد که آزمودنی اختلال شخصیت که به گونه ای دیگر تصرح نشده (NOS) همراه با صفات شخصیت افسرده، که BR آن برابر با 78 است . سبک شخصیتی افسرده نه تنها شامل نشانه های بازگشتی افسردگی است، بلکه الگوی پایداری از افکار، نگرش ها، رفتارها و خودپنداره مربوط به افسردگی را در بر می گیرد. این قبیل افراد خود را بی ارزش، آسیب پذیر، نابسنده، ناموفق وگناه کار تلقی می کنند و اغلب درگیر انتقاد از خویش هستند. رخدادها را به گونه ای ناامیدانه و تقدیرگرایانه تصور می کنند. آموخته اند که مسخره و ریشخ.................................

...............

.......................

انواع کدهای شایع با اختلال شخصیت افسرده

به علت برافراشتگی در مقیاس های D(افسرده خویی) و CC (افسردگی اساسی)، بررسی کدهای شایع باید با احتیاط صورت گیرد زیرا ابتدا باید افسردگی بالینی با موفقیت درمان و بعد به اختلال شخصیت افسرده پرداخته شود. به طور کلی دو کد شایع قابل بررسی است ولی به علت برافراشتگی پایین در این دو مقیاس، تفسیر با احتیاط صورت می گیرد.

2B3(افسرده، وابسته)

بیماران دارای این کد، بسیار شبیه تیپ فرعی "افسرده مرضی" هستند، این افراد علاوه بر ویژگی های اساسی سبک شخصیت افسرده، مشخصه های اساسی سبک شخصیت وابسته را نیز دارا هستند. ویژگی های اصلی این بیماران عبارتند از: افسردگی، دلسردی، ناامیدی. آنها اغلب ظاهری غمگین و وضیعتی افسرده، تقریباً وداوم دارند و گرفتار اختلالات خواب هستند. رفتارشان ناهوشیارانه در جهت برانگیختن همدردی، حمایت و دلسوزی دیگران است.

توجه: چون فرد از نظر بالینی افسرده است، سبک شخصیتی توصیف شده در این جا ممکناست مظهری از افسردگی و نه سبک شخصیتی اصلی باشد. اگر این امر صادق باشد، باید پس از درمان موفقیت آمیز افسردگی نشانه ها و رفتارهای نشان دهنده این سبک شخصیت کاهش یابد.

2B8A(افسرده، منفی گرا)

فرد افسردگی را با خشم، تحریک پذیری و شکوه از بی حوصلکی در هم می آمیزد. بین تندخویی و رنجیدگی از دیگران در مقابل خودتنبیهی و خود انتقادگری در نوسان است. معمولاً احساسات را به روش لجاجت، تعلل و نابسندگی بروز می دهد.

دلالت های درمانی

کانون عمده مداخله برای این افراد مداخله های مربوط به رفتار میان فردی، طرحواره های شناختی، خودپنداره و انتظارات است. فنون ویژه احتمالاً مشتمل بر مهارت های اجتماعی،  جرأت ورزی، مداخله های شناختی که فرض های زیربنایی را به چالش می کنند، برنامه های رفتاری که فعالیت های مرتبط با لذت را افزایش می دهند، شرکت در گروه هایی که ......................

..................

گام چهارم: وارسی مقیاس های نشانگان بالینی

فرد در مقیاس های نشانگان بالینی شدید، در مقیاس CC(اختلال افسردگی اساسی) BR=95را بدست آورده و در مقیاس های بالینی شدید دیگر ، اختلال اضطرابیBR=60.5 ، شبه جسمی BR=60.5، افسرده خوییBR=55.5 به تفسیر افسردگی شدید می پردازیم.

افسردگی عمده(CC)

..........................

.....................................

گام ششم: تلفیق یافته های آزمون با سایر منابع اطلاعاتی

همان طور که در پروفایل این فرد مشاهده می شود شاخص های اصلاح و تعدیل، الگوی پاسخ غیر عادی ای را نشان نمی دهند و فرد به سؤالات با دقت پاسخ داده و سؤالات را فهمیده است و همکاری خوبی با آزمون گر داشته است. در مورد مقیاس های شخصیتی، برافراشتگی های قابل توجهی در اختلال شخصیت افسرده ذکر است. همچنین در مقیاس نشانگان بالینی نیز برافراشتگی بالایی برافر نشانگان شدید بالینی یعنی اختلال افسردگی اساسی نیز به چشم می

...........................................

.............................................

 

تشخیص:

محور I: اختلال افسردگی اساسی.

محور II: ...............................

محور III: .............................

محور IV: مشکلات تحصیلی و روابط بین فردی

محور V:....................................

 

 

 

 

 

 

 

 


قیمت : 6,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

پرسشنامه خانواده

پرسشنامه خانواده (جو خانوادگی)



پرسشنامه خانواده (جو خانوادگی)دسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 14 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3 

دانلود پرسشنامه استاندارد خانواده (جو خانوادگی)، در قالب word  و در 3 صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…
 
 
توضیح :
 
پرسشنامه جو خانوادگی یک ابزار 40 سوالی است که برای سنجیدن ادراک و استنباط شخص از میزان سلامت خانواده اصلی اش تدوین شده است. مقیاس خانواده اصلی (پرسشنامه جو خانوادگی) بر استقلال و صمیمیت به عنوان دو مفهوم کلیدی در حیات یک خانواده سالم تمرکز دارد.
 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها :                       40

تعداد مولفه :                          مولفه ندارد

روایی و پایایی :                      دارد

نحوه نمره گذاری :                   دارد

منبع :                                     دارد

نوع فایل :                               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                        3

 


قیمت : 2,900 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : پرسشنامه خانواده (جو خانوادگی) , پرسشنامه جو خانوادگی پرسشنامه استاندارد جو خانوادگی جو خانوادگی


پروژه بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت

پروژه-بررسی-کارایی-مدلهای-اسپرینگیت-زیمسکی-و-اهلسون-در-امکان-پیش-بینی-ورشکستگی-شرکتها

پروژه بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی و اهلسون در امکان پیش بینی ورشکستگی شرکتها

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 183
حجم فایل: 367
قیمت: : 28000 تومان

بخشی از متن:

پایان نامه بررسی کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی و اهلسون در امکان پیش بینی ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس


چکیده:

ورشکستگی های اخیر شرکتهای بزرگ در سطح بین الملل و نوسانهای بورس اوراق بهادار ایران نیاز به وجود ابزارهایی برای ارزیابی توان مالی شرکتها را نشان می دهد یکی از این ابزارها استفاده از الگوهای پیش بینی ورشکستگی می باشد. با توجه به این ضرورت هدف اصلی این پژوهش تعیین میزان کارایی مدلهای اسپرینگیت، زیمسکی و اهلسون در پیش بینی وضعیت ورشکستگی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران و مقایسه نتایج مدلها می باشد، که در راستای تحقق این هدف دو فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی تدوین گردیده است. جامعه آماری و نمونه آماری این پژوهش شامل 13 شرکت ورشکسته و 28 شرکت غیرورشکسته از شرکتهای نساجی و دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 79 تا 87 می باشد که به منظور دسته بندی شرکتها به دو گروه ورشکسته و غیر ورشکسته از پیش فرض ماده 141 قانون تجارت استفاده شده است. در این پژوهش برای آزمون فرضیه اصلی اول و گروه فرضیات فرعی ازروش آماری رگرسیون لوجستیک  استفاده و ضرایب موثر با توجه به شرایط مالی و اقتصادی ایران با استفاده از آماره آزمون والد متد ENTER استخراج گردیده است، همچنین برای آزمون فرضیه اصلی دوم ازروش مقایسه میانگین ناپارامتری کروسکال والیس استفاده شده است. نهایتا پس از آزمون، کلیه فرضیات تحقیق در سطح اطمینان 95/0 مورد تایید قرار گرفتند و نتایج نشان داد که «در سه سال مورد بررسی برای پیش بینی ورشکستگی شرکتها مدل اسپرینگیت نسبت به مدلهای زیمسکی و اهلسون نتایج بهتری را نشان می دهد».

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1-مقدمه 
2-1 بیان مساله    
3-1 تاریخچه موضوع تحقیق    
4-1 اهمیت وضرورت موضوع تحقیق    
5-1 اهداف تحقیق    
1-5-1 اهداف اصلی
2-5-1 اهداف فرعی (ویژه) 
6-1 چارچوب نظری تحقیق    
7-1 مدل  تحلیلی  تحقیق  و شیوه  اندازه گیری  متغیرها    
1-7-1 الگوی اسپرینگیت
2-7-1 الگوی زیمسکی
3-7-1 الگوی اهلسون
8-1 فرضیات تحقیق    
9-1 متغیرهای عملیاتی تحقیق    
10-1تعریف واژه ها و اصطلاحات    
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
1-2 گفتاراول: ورشکستگی و بررسی قانونی آن    
1-1-2 مقدمه    
2-1-2 تعریف ورشکستگی    
3-1-2 ورشکستگی ازنظرقانونی    
4-1-2 ورشکستگی ازنظرحسابداری    
5-1-2 ورشکستگی ازنظرحقوقی    
6-1-2 بررسی قانون ورشکستگی درایران    
7-1-2 بررسی قانون ورشکستگی درسایر کشورها    
8-1-2 ورشکستگی از نظر حقوق بین الملل    
2-2 گفتار دوم: دلایل، مراحل و هزینه های ورشکستگی    
1-2-2 دلایل ورشکستگی    
1-1-2-2 دلایل برون سازمانی    
2-1-2-2 دلایل درون سازمانی    
2-2-2 ابزارهای شناسایی عوامل ورشکستگی    
3-2-2 انواع شکست    
4-2-2 مراحل ورشکستگی    
5-2-2 هزینه های ورشکستگی    
6-2-2 تاثیرهزینه های ورشکستگی بر ساختار سرمایه    
7-2-2 مالیات وهزینه های ورشکستگی    
8-2-2 صورت وضعیت مالی شرکت ورشکسته    
3-2 گفتار سوم: ارزیابی تداوم فعالیت شرکتها    
1-3-2 تداوم فعالیت    
2-3-2 برقرار نبودن فرض تداوم  فعالیت    
1-2-3-2 نشانه های مالی
2-2-3-2 نشانه های عملیاتی
3-2-3-2 سایر نشانه ها
3-3-2 روشهای ارزیابی تداوم  فعالیت شرکتها    
1-3-3-2 ارزیابی تداوم فعالیت با استفاده از مقررات قانون تجارت
2-3-3-2 ارزیابی تداوم فعالیت با استفاده ازگزارش حسابرسان
3-3-3-2 ارزیابی تداوم فعالیت با کمک نسبتهای مالی ومدلهای پیش بینی ورشکستگی
4-3-2 آئین نامه انظباتی بورس اوراق بهادارتهران درمورد توقف فعالیت    
4-2 گفتارچهارم: تعاریف پیش بینی، مدل و ساختار مدلهای پیش بینی ورشکستگی    
1-4-2 پیش بینی    
2-4-2 تکنیک های پیش بینی    
1-2-4-2 روشهای کیفی پیش بینی
2-2-4-2 روشهای کمی پیش بینی 
3-4-2 الگو (مدل)   
4-4-2 روش شناسی انواع  الگوهای پیش بینی ورشکستگی   
1-4-4-2 الگوهای آماری   
2-4-4-2 الگوهای سیستم خبره هوشمند مصنوعی   
3-4-4-2 الگوهای تئوریک   
5-4-2 ویژگی های یک الگوی خوب   
6-4-2 معیارهای عملکرد   
7-4-2 مدلهای پیش بینی ورشکستگی از نظرنقطه انقطاع   
5-2 گفتار پنجم: مدلهای پیش بینی ورشکستگی   
1-5-2 مدل ویلیام بیور   
2-5-2 مدل آلتمن   
3-5-2 مدل دی کین (1972)   
4-5-2 مدل اسپرینگیت   
5-5-2 مدل اهلسون   
6-5-2 مدل CA-SCORE   
7-5-2 مدل گریس   
8-5-2 مدل یوشیکو شیراتا   
9-5-2 مدل زیمسکی   
10-5-2 مدل تافلر   
11-5-2 مدل فولمر   
12-5-2 مدل زاوگین   
13-5-2 مدل فیلوسوفو   
14-5-2 مدل شبکه عصبی مصنوعی   
6-2 گفتارششم: تشریح نسبتهای مالی مورد استفاده در این تحقیق   
1-6-2 تاریخچه نسبتهای مالی   
2-6-2 تعریف  و اهداف نسبتهای مالی   
3-6-2 انواع نسبتهای مالی   
4-6-2 معیارهای ارزیابی نسبتهای مالی   
5-6-2 تشریح نسبتهای مورداستفاده در این تحقیق   
6-6-2 محدودیتهای تجزیه وتحلیل نسبتها   
7-2 گفتارهفتم: بازارهای سرمایه و ارکان آن   
1-7-2 تعریف بورس اوراق بهادار   
2-7-2 علل پیدایش بورس اوراق بهادار   
3-7-2 اصطلاحات کلیدی بورس   
1-3-7-2 تعریف شاخص
2-3-7-2 شاخص های بورس
4-7-2 تاریخچه وتحولات بورس اوراق بهادار تهران   
1-4-7-2  دوره اول: سالهای 1346 تا 1357   
2-4-7-2  دوره دوم: سالهای 1357 تا 1367   
3-4-7-2  دوره سوم: سالهای 1368 تا 1375   
4-4-7-2  دوره چهارم: سالهای 1376 تا 1388   
8-2 گفتارهشتم: پیشینه تحقیق   
1-8-2 تحقیقات داخلی
2-8-2 تحقیقات خارجی
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
1-3- مقدمه
2-3 روش تحقیق   
3-3 جامعه و نمونه آماری   
1-3-3 معیار تعیین ورشکستگی
2-3-3 معیار انتخاب شرکتهای ورشکسته
3-3-3 معیارانتخاب شرکتهای غیرورشکسته
4-3 قلمرو تحقیق   
1-4-3 قلمرو موضوعی
2-4-3 قلمرو مکانی
3-4-3 قلمرو زمانی
5-3 روش و ابزار گردآوری داده ها   
6-3 روش تجزیه وتحلیل داده ها   
7-3 اعتبار درونی و برونی پژوهش   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داه ها
1-4-‏ مقدمه
2-4 شاخص های توصیفی متغیرها   
1-3-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه فرعی اول
2-3-4 تجزیه وتحلیل و آزمون فرضیه فرعی دوم
3-3-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه فرعی سوم
4-3-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی اول
5-3-4 تجزیه و تحلیل نتایج بدست آمده از آزمون فرضیه اصلی اول و گروه فرضیات فرعی
1-5-3-4 تجزیه و تحلیل نتایج آزمون فرضیه فرعی اول
2-5-3-4 تجزیه و تحلیل نتایج آزمون فرضیه فرعی دوم
3-5-3-4 تجزیه و تحلیل نتایج آزمون فرضیه فرعی سوم
4-5-3-4 تجزیه و تحلیل نتایج آزمون فرضیه اصلی اول
6-3-4 تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی دوم
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
1-5-مقدمه
2-5 ارزیابی و تشریح نتایج آزمون فرضیه ها   
3-5 نتیجه گیری کلی تحقیق   
4-5 پیشنهادهایی مبتنی بر یافته های تحقیق   
5-5 پیشنهادهایی  جهت تحقیقات آتی   
6-5 محدودیت های تحقیق   
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
چکیده انگلیسی
فهرست جداول
فهرست نمودارها و اشکال

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی رابطه میان مولفه های معنویت در محیط کار


پروژه-بررسی-رابطه-میان-مولفه-های-معنویت-در-محیط-کار-و-مولفه-های-تعهد-حرفه-ای-در-شعب-بانک-ملی
پروژه بررسی رابطه میان مولفه های معنویت در محیط کار و مولفه های تعهد حرفه ای در شعب بانک ملی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 172
حجم فایل: 336
قیمت: : 28000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
معنویت درمحیط کار، پدیده نو ظهوری است که بسیاری از صاحب نظران مدیریت و سازمان و نیز مدیران را در سطوح مختلف به خود جلب کرده است و حتی اخیراً، مراکز علمی پژوهشی نیز آثار معنویت برکسب وکار را دغدغه تحقیقات خود قرار داده اند. بر این اساس، بسیاری از آنان معنویت را به عنوان منبعی پایدار برای سازمانها دانسته اند که می تواند به آنها در زمانهای پر تلاطم و آشوب زده، یاری رساند.
این پژوهش به منظور بررسی رابطه میان معنویت در محیط کار و تعهد حرفه ای کارکنان صورت گرفته است. جامعه آماری را در این پژوهش کلیه کارکنان (زن و مرد) شعب بانک ملی در شهرستان قائمشهر تشکیل می دهند و نمونه آماری نیز متشکل از 85 کارمند در شعب بانک ملی شهرستان قائمشهر می باشد. جهت بررسی معنویت در محیط کار ازترکیب دو مدل مربوط به «اشموس وداچون» و «میلیمن ودیگران» و برای بررسی تعهد حرفه ای از مدل «میر و دیگران»، استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات تحقیق از آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. با توجه نتایج به دست آمده از تحقیق در شعب بانک ملی شهرستان قائمشهر، رابطه معناداری میان معنویت در محیط کار و تعهد حرفه ای وجود دارد. به علاوه، نتایج حاصل از فرضیات فرعی هم حاکی از وجود رابطه معنادار میان ابعاد احساس لذت از کار، سازگاری ارزشهای فردی و سازمانی، فرصتهایی برای زندگی درونی، کمک به جامعه و احساس همبستگی تیمی با تعهد حرفه ای عاطفی و میان احساس نظارت الهی و تعهد حرفه ای مستمر و میان احساس لذت از کار، سازگاری ارزشهای فردی و سازمانی و احساس کمک به جامعه با تعهد حرفه ای هنجاری وجود دارد.
کلید واژه ها: دین، معنویت،  معنویت در محیط کار، تعهد، تعهد حرفه ای

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1) مقدمه
1-2)تشریح و بیان مسأله
1-3) اهمیت تحقیق
1-4) ضرورت تحقیق
5-1) سابقه مطالعات صورت گرفته
6-1) مدل تحقیق
7-1) اهداف تحقیق
1-7-1) هدف اصلی
2-7-1) اهداف فرعی
8-1) فرضیات تحقیق
1-8-1) فرضیه اهم
2-8-1) فرضیات اخص
9-1) نوع و روش تحقیق
1-10) روش گردآوری اطلاعات
11-1) جامعه آماری و نمونه آماری
1-12) روش نمونه گیری
13-1) قلمرو تحقیق
1-13-1) قلمرو موضوعی
1-13-2) قلمرو مکانی
1-13-3) قلمرو زمانی
14-1) تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی
1-14-1) معنویت
1-14-2)دین
1-14-3) معنویت در محیط کار
1-14-5) روح در کار
1-14-6) احساس همبستگی تیمی
1-14-7)سازگاری ارزشهای فردی و سازمانی
1-14-8) احساس کمک به جامعه
1-14-9) احساس لذت از کار
1-14-10) فرصتهایی برای زندگی درونی
1-14-11) تعهد
1-14-12) تعهد سازمانی
1-14-13) تعهد شغلی
1-14-14) تعهد حرفه ای
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
بخش اول: مبانی نظری تحقیق
الف: معنویت در محیط کار
1-2) مقدمه
2-2) چشم انداز و تاریخچه معنویت
3-2) انواع معنویت
4-2) ویژگیهای معنویت
5-2) رابطه دین و معنویت
2-6) رابطه معنویت و اخلاق
2-6-1) جنبه های تفاوت معنویت و اخلاق
2-7) رابطه معنویت و عرفان
2-8) دلایل مناسب نبودن دین برای محیط کار
2-9) گرایش و علاقه مندی روز افزون به مطالعه معنویت درکار و محیط کار
2-10) شاخصهای اندازه گیری میزان علاقه به معنویت
2-11) دلایل نیاز سازمانها به معنویت
2-12) تعریف معنویت در محیط کار
1. رویکرد درونگرا / متافیزیکی
2. رویکرد دینی
3. رویکرد اگزیستانسیالیستی / سکولار
4. رویکرد مخالفان معنویت
جدول شماره (2-2): سایر تعاریف از معنویت در محیط کار (محقق ساخته)
2-13) ویژگیهای معنویت در کار و محیط کار
2-14) تحقیق در زمینه معنویت محیط کار
2-14-1) دلایل نیاز به تحقیق درباره معنویت در محیط کار
2-14-2) مشکلات موجود بر سر تحقیق در مورد معنویت در محیط کار
2-15) پیش فرضهای معنویت در محیط کار
2-16) عناصر مهم معنویت در محیط کار
2-17) ابعاد معنویت در محیط کار
2-18) جنبه های معنویت
جنبه های درونی
جنبه های تلفیقی
جنبه های خارجی
2-19) معنویت در محیط کار، موارد زیر را شا مل نمی شود.
2-20) تبدیل محیط کار به نوعی محیط کار معنوی
2-21)دلایل احتمال تغییر محیط کار غیر معنوی به محیط کار معنوی
2-22) مزایای معنویت در محیط کار
2-23) ضرر و زیانهای ناشی از عدم وجود معنویت در محیط کار
2-24) رویکرد های اجرای معنویت در محیط کار
2-25) اظهار معنویت در محیط کارو ریسک های مرتبط با آن
2-26) عوامل تقویت کننده معنویت در محیط کار
2-27) تشویق و پرورش معنویت در محیط کار
2-28)روشهایی برای اندازه گیری معنویت در سازمانها
ب) تعهد حرفه ای
2-28) مقدمه
2-29)ماهیت تعهد
2-30)انواع تعهد
2-31)تعهد سازمانی
2-32) دلایل علاقه و توجه زیاد به تعهد سازمانی
2-33) فرآیند ایجاد تعهد سازمانی
2-34) عوامل مرتبط با تعهد سازمانی
2-35)عوامل ارتقا دهنده تعهد سازمانی
2-36)مزایای تعهد سازمانی
2-37)تعهد شغلی
2-38) دلایل علاقه به مطالعه تعهد حرفه ای
2-39) تعریف تعهد حرفه ای
2-40) ابعاد تعهد حرفه ای
2-41) رابطه بین تعهد حرفه ای و تعهد سازمانی
2-42)مدلهای بیانگر رابطه تعهد سازمانی و تعهد حرفه ای
2-43) عواملی که روی سازگاری تعهد حرفه ای و سازمانی اثر گذارند
2-44) راه های افزایش همزمان تعهد حرفه ای و سازمانی
2-45) مزایای تعهد حرفه ای
2-46) معیار های سنجش تعهد حرفه ای و سازمانی
2-47) عوامل تاثیر گذار روی تعهد حرفه ای
الف) عوامل ابزاری(کلی)
ب) عوامل غیر ابزاری(مربوط به حرفه)
بخش دوم: پیشینه میدانی تحقیق
الف) تحقیقات خارجی
ب) تحقیقات داخلی
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1) مقدمه
3-2) نوع تحقیق
3-3) روش تحقیق
3-4) متغیرهای تحقیق
3-4-1) متغیر مستقل
3-4-2) متغیر وابسته
3-5) جامعه آماری
3-6) نمونه اماری
3-7) روش نمونه گیری
3-8) ابزار و روشهای گردآوری اطلاعات و داده ها
مطالعات کتابخانه ای
تحقیقات میدانی: در این قسمت به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل، از پرسشنامه استفاده گردیده است.
3-9) روایی و پایایی پرسشنامه
3-10) شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات
3-10-1) آمار توصیفی
3-10-2) آمار استنباطی
3-10-2-1)...
3-10-2-2) ضریب همبستگی اسپیرمن
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
4-1) مقدمه
4-2) تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها
4-2-1) توزیع فراوانی نمونه بر حسب جنسیت
4-2-2) توزیع فراوانی نمونه بر حسب تحصیلات
4-2-3)توزیع فراوانی نمونه بر حسب تاهل
4-3) تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها
4-3-1) آزمون فرضیه اهم
4-3-2) آزمون فرضیات اخص
4-4) یافته های جانبی
4-4-1) رتبه بندی مولفه های معنویت در محیط کار
4-4-2) تاثیر جنسیت بر تعهد حرفه ای
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات
5-1) مقدمه
5-2) نتایج تحقیق
5-2-1) نتایج بدست آمده از آمار توصیفی
5-2-2) نتایج به دست آمده از آمار استنباطی
5-2-3) نتایج حاصل از فرضیه اهم
5-2-4) نتیجه گیری از آزمون فرضیات اخص
5-4-2-1) نتایج حاصل از فرضیه اخص 1
5-4-2-2) نتایج حاصل از فرضیه اخص 2
5-4-2-3) نتایج حاصل از فرضیه اخص3
....
....
....
5-4-2-18) نتایج حاصل از فرضیه اخص 18
5-3) پیشنهادات بر مبنای یافته های تحقیق
5-5) پیشنهاداتی به سایر پژوهشگران
5-6) محدودیتهای تحقیق
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
ضمائم (پرسشنامه و بررسی آماری نتابج)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه ارزیابی همسوئی بین استراتژی فناوری اطلاعات و کسب و کار

پروژه-ارزیابی-همسوئی-بین-استراتژی-فناوری-اطلاعات-و-کسب-و-کار
پروژه ارزیابی همسوئی بین استراتژی فناوری اطلاعات و کسب و کار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 182
حجم فایل: 5379
قیمت: : 38000 تومان

بخشی از متن:

پایان نامه ارزیابی همسوئی بین استراتژی فناوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار در گروه سایپای گلپایگان

چکیده:
امروزه تغییرات بوجود آمده در بازارهای جهانی، تغییرات اساسی در نیازمندیهای مشتریان (کاهش کمیت تقاضا و افزایش در سطح کیفیت محصولات درخواستی عطف به ابعاد کیفیت مانند زیبایی، عمر، دوام، قابلیت اطمینان و ...) ایجاد نموده و متناسب با آن، جهت گیری دولت به سمت کوچک سازی، گروه صنعتی سایپا را بر آن داشته است تا با ایجاد زیر ساخت مناسب که دارای انعطاف پذیری در حد مطلوب باشد، نیازمندیهای حال و آتی مشتریان را شناسایی و برآورده نماید. از طرفی در محیط پرتلاطم و متغیر امروزی، جهت موفقیت و پیشرفت سازمان ها باید تمامی بخش های سازمان از جمله سایپای گلپایگان با مسیر استراتژیک آن سازمان همسو گردند. با توجه به نفوذ فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف کسب و کار، واحد فناوری اطلاعات در بین این واحدها و همچنین از بعد همسویی استراتژی های مربوطه با استراتژی کسب وکار از اهمیت ویژه¬ای برخوردار می باشد.
در حال حاضر سرمایه گذاری های کلانی که در حوزه فناوری اطلاعات در زمینه های مختلف همچون زیرساخت، سیستم های کاربردی، سرویس های مورد نیاز می گردد، مدیریت سازمان ها را برآن داشته است تا طی بررسی وضعیت جاری فناوری اطلاعات در پاسخ دهی به نیازهای سازمان، مشکلات جاری را در خصوص عدم هماهنگی فناوری اطلاعات و کسب وکار استخراج و راهکارهای رفع این مشکلات را با سناریوهای عملیاتی با استفاده از مدل-های شناخته شده برطرف نماید. لذا ضروری است ضمن ارزیابی این همسوئی، راهکارهای مربوطه برای ارتقاء و حفظ این همسویی ارائه گردد.
برای شناخت چالش ها و مشکلات موجود همسویی در ابتدا مرور نسبتا کاملی بروی روش های همسویی صورت پذیرفته است. با استفاده از مدل مرجع هندرسون- ونکاترامن مولفه های دو حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کار و دیدگاه های همسویی معرفی گردیده و با استفاده از مدل بلوغ لوفتمن با توجه به مولفه های ذکر شده و معیارهای این مدل، سطح بلوغ همسویی ارائه گردیده است. در فرآیند طی شده پس از شناخت چالش ها و مشکلات در خصوص معیارهای مدل لوفتمن راهبردهای عملیاتی برای ایجاد همسویی نیز ارائه گردیده است.
طی مراحل تحقیق مشخص شد موضوع امنیت اطلاعات اگرچه اولویت نخست صنایع غیرنظامی کشور نیست اما تحریم های درنظرگرفته شده برای ایران که محدودیت هایی را نیز برای شرکت های خارجی در تعاملات شان با ایران در نظر می گیرد ضریب محرمانه به برخی اطلاعات صنعتی کشور داده است. به همین جهت این دیدگاه با استفاده از یک معیار جدید در مدل بلوغ لوفتمن بهمراه سطوح جدید معرفی گردیده است تا این مدل از کارایی بیشتری برای شناخت مشکلات همسویی برخوردار گردد.
کلمات کلیدی: همسویی، مدل های همسویی، مدل بلوغ، متدولوژی، حاکمیت فناوری اطلاعات

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: طرح مساله    
1-1- مقدمه    
1-2- عنوان تحقیق    
1-3- بیان مسئله    
1-4- اهمیت و ضرورت تحقیق    
1-5- اهداف کلی و جزئی تحقیق    
1-6- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق    
1-7- سوالات و فرضیه های تحقیق    
فصل دوم: مروری بر ادبیات موضوع    
2-1- مقدمه    
2-2- بررسی نظریه های پیرامون موضوع    
2-2-1- همسوئی از طریق معماری    
2-2-2- همسوئی از طریق ارتباط    
2-2-3- همسوئی از طریق حاکمیت    
2-2-4- معرفی مدل های مطرح همسوئی از طریق معماری    
2-2-4-1- مدل بی.تم    
2-2-4-2- مدل روش معماری سازمانی    
2-2-5- معرفی مدل های مطرح همسوئی ارتباطی    
2-2-5-1- مدل هندرسون- ونکاترامن    
2-2-5-1-1- معرفی نواحی مدل    
2-2-5-1-2- پیوندها    
2-2-5-1-3-دیدگاه های همسوسازی    
2-2-5-1-4- تحلیل مدل   
2-2-5-2- مدل سنجش بلوغ همسوئی استراتژیک لوفتمن   
2-2-5-2-1- معیارهای بلوغ   
2-2-5-2-2- سطوح بلوغ همسوئی   
2-2-5-2-3-درک و شناسائی رابطه کسب و کار و فناوری اطلاعات   
2-2-5-2-4-راهبرد همسویی به عنوان یک فرایند   
2-2-6- معرفی مدل های مطرح همسوئی حاکمیت   
2-2-6-1- مدیریت کارایی کسب وکار   
2-2-6-2- حاکمیت فناوری اطلاعات   
2-2-6-2-1- معرفی کوبیت   
2-2-6-2-2- معرفی ایزو 27001   
2-2-6-2-3- کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات   
2-2-7- مقایسه مدل های همسوئی و انتخاب مدل   
فصل سوم:  روش تحقیق   
3-1- روش و طرح تحقیق   
3-2- سئوالات تحقیق و روش کسب نتایج   
3-3- تیم خبرگان   
3-4- نحوه بررسی اطلاعات   
3-5- ابزار جمع آوری داده ها   
3-5-1- پرسش نامه ارزیابی مدل لوفتمن   
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها   
4-1- مقدمه   
4-2- تجزیه و تحلیل پاسخ ها براساس مدل لوفتمن   
فصل پنجم: نتیجه گیری، بحث و پیشنهادها   
5-1- مقدمه   
5-2- بررسی مهمترین سوالات و چالشها   
5-3-ایجاد معیار بومی امنیت در معیارهای مدل لوفتمن   
فصل ششم: منابع، مراجع و پیوست ها   
6-1- منابع و مراجع   
6-2- پیوست ها   
6-2-1- پرسش نامه مدل لوفتمن   
6-2-2- معرفی اس. یو. پی   
فهرست جداول
فهرست اشکال

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.