دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

پروژه بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد کارکنان دورکار

پروژه-بررسی-تاثیر-ویژگی-های-فردی-بر-عملکرد-کارکنان-دورکار
پروژه بررسی تاثیر ویژگی های فردی بر عملکرد کارکنان دورکار
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 161
قیمت: : 25000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
کار از راه دور واقعیتی است که از سال های دور وجود داشته و با ورود فناوری اطلاعات به عرصه زندگی بشر توسعه کمی و کیفی آن افزایش چشمگیری یافته است. از سال های دور که ابزار ارتباطات توسعه یافته است به همان میزان هم موضوع دورکاری به شکل های مختلف تغییر پیدا کرده است. تاریخ دورکاری جدید مبتنی بر ابزارهای رایانه ای از سـال ۱۹۷۰ شروع شده است. دولت ها و شرکت های بزرگ صنعتی جهان که به دنبال افزایش بهره َوری و افزایش ارتقاء کیفیت زندگی کارکنان خود هستند، از این پدیده استقبال زیادی کرده و منافع زیادی را نصیب خود و کارکنانشان نموده اند. با این وجود متوسط دورکاری در جهان کمتر از ۵ درصد و فقط در امریکا به علت وجود شرکت های رایانه ای که با فلسفه کاری آن ها دورکاری تطابق زیادی دارد بیشتر است. در دهه ۱۹۸۰ با مشکلاتی که در حوزه اشتغال اروپا به وجود آمده بود، بسیاری از افراد متخصص که کار خود را از دست داده بودند، به خویش کارفرما بدل شدند و برخی، دورکاری را در پیش گرفتند. محققان اروپایی پیش بینی می کنند که در چند سال آینده، دورکاری به عنوان بخشی از گسترش اقتصاد جهانی شبکه ای و رشد وسیع سازمان ها به سرتاسر بخش ها و مشاغل دیگر سرایت خواهد کرد. ...

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
1-1- بیان مسئله
1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق
1-3- چارچوب نظری تحقیق
4-1- مدل مفهومی تحقیق
مدل مفهومی تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعریف اصطلاحات و متغییر های پژوهش
تعهد سازمانی
عوامل تاثیر گذار بر تعهد سازمانی
ویژگی های فردی
ویژگی سازمانی
تجربه های کاری
تعهد سازمانی عاطفی( میل به ماندن)
تعهد سازمانی هنجاری
تعهد سازمانی مستمر
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق
ادبیات تحقیق
مقدمه
گفتار اول: دورکاری
2-1- دورکاری
2-1-1- مطالعه و شرح دور کاری
2-1-2- نحوه ی مخابره از راه دور (teleworking) و کاربری
2-1-3- انواع دورکاری
2-1- 4- کارمند دورکار
2-1-4-1- ویژگیهای کارمند دورکار
2-1-5- مزایای دورکاری
الف) - مزایای فردی دورکاری
ب) - مزایای سازمانی دورکاری
ج)- مزایای اجتماعی و اقتصادی
2-1-6- موانع و معایب دورکاری
الف)- موانع و معایب فردی
ب )- موانع و معایب سازمانی
ج )- موانع اجتماعی
2-1-7- روابط کار و زندگی
2-1-7-1- دورکاری زنان
2-1-7-2- دورکاری مردان
2-1-8- نتیجه گیری  در باره دور کاری
گفتار اول: تعهد سازمانی
2-2- تعهد سازمانی و عملکرد
2-2-1- ماهیت تعهد
2-2-2- انواع تعهد
2-2-3-1- تعهد سازمانی
2-2-3-2- تعهد شغلی
2-2-4- نظریه ها و مدل های جدید تعهد سازمانی
2-2-5- ضرورت توجه به تعهدسازمانی
2-2-6- دیدگاههایی درمورد کانونهای تعهدسازمانی
2-2-7- مدل سه بخشی تعهد سازمانی
2-2-8- انواع تعهد
2-2-9- شرایط ایجاد تعهد سازمانی
2-2-10- پیش شرطهای تعهد سازمانی
2-2-10-1- پیش شرطهای تعهد عاطفی
پیش شرطهای تعهد مستمر شامل
پیش شرطهای تعهد هنجاری
نتایج وپیامدهای  تعهدسازمانی
تعهد سازمانی و  ترک خدمت
تعهد سازمانی و غیبت
2-2-11-3-تعهد سازمانی و تأخیر
تعهد سازمانی و استر س شغلی
2-2-11-1- ویژگی های  فردی و سازمانی  موثر بر تعهد سازمانی
تعاریف عملکرد شغلی
ارزیابی عملکرد
اهداف ارزیابی عملکرد 
مزایای ارزشیابی عملکرد
تعهد سازمانی و عملکرد شغلی
عوامل موثر بر عملکرد
ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد
رابطه ارزیابی عملکرد و پاداش با تعهدسازمانی
2-2-19- روشهای اصلی ارزیابی عملکرد
2-3- پیشینه تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه
3-1- روش‌شناسی تحقیق
3-2- جامعه آماری
3-3- نمونه آماری
3-4- روش نمونه گیری
3-5- روش جمع آوری داده ها
3-6- ابزار سنجش تحقیق
3-7- روایی و پایایی  پرسشنامه
3-7-1- روایی
3-7-2-پایایی
3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
3-9- روش‌ها و آزمون های آماری به کار گرفته شده در این تحقیق
3-9-1-آمار توصیفی
3-9-2-آمار استنباطی
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پروژه بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری

پروژه-بررسی-اثرات-آمیخته-خدمات-بازاریابی-بر-روی-ابعاد-نام-و-نشان-تجاری
پروژه بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 168
حجم فایل: 5429
قیمت: : 22000 تومان

بخشی از متن:

پایان نامه بررسی اثرات آمیخته خدمات بازاریابی بر روی ابعاد نام و نشان تجاری در فروشگاه های زنجیره ای تهران به منظور تقویت ارزش ویژه ی نام و نشان تجاری

بخشی از مقدمه:
در دنیای رقابتی امروز برند یا نام و نشان تجاری ابزاریست برای ارزش بخشیدن به محصولات و یکی از ارزشمندترین دارایی های سازمان ها محصوب میشود ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد و این برند است که ارزش واقعی را در ذهن مشتریان تداعی میسازد. امروزه تولید محصولاتی که منطبق با انتظارات مشتریان باشد یکی از موضوعات مهم مورد توجه سازمانها می باشد، به طوری که بنگاههای اقتصادی با تکیه بر نظریات مشتریان توانسته اند محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید کنند. (choi et al. , 2004)
یکی از فاکتور های پر اهمیت در رسیدن به جایگاه مناسب از منظر مشتری، ارزش ویژه نام و نشان تجاری  میباشد.تحقیقات انجام شده روی ارزش ویژه نام ونشان تجاری حاکی از این هستند که ارزش ویژه نام و نشان تجاری منبع مزیت رقابتی شرکتها میباشد و با تاکید بر ارزش ویژه برند میتوان به مشتریانی وفادار و کاهش آسیب پذیری فعالیت های بازاریابی دست یافت.
طبق بررسی‌های صورت گرفته روی نام و نشان تجاری، نام و نشان به تنهایی متولد نمی‌شود بلکه بوسیله آمیخته بازاریابی و تلاشهای بازاریابی شرکت‌ها در بلند مدت به وجود می آید. (simon & Sullivan, 1993) ....

فهرست مطالب:
فصل اول 
1-1) مقدمه     
1-2) بیان مسئله     
1-3) پیشینه تحقیق     
1-3-1) پیشینه داخلی تحقیق     
1-3-2) پیشینه بین‌المللی تحقیق     
1-3-3) جدول سنتز     
1-4) اهمیت و ضرورت تحقیق     
1-5) اهداف تحقیق     
1-5-1) هدف اصلی     
1-5-2) اهداف فرعی     
1-6) مدل مفهومی تحقیق     
1-7) فرضیه‌های تحقیق     
1-8) روش‌شناسی تحقیق     
1-9) روش نمونه‌گیری و تعیین حجم نمونه     
1-10) ابزار گردآوری اطلاعات     
1-11) روش تجزیه و تحلیل اطلاعات بر اساس مدل‌یابی معادلات ساختاری     
1-12) شرح واژه‌ها و اصطلاحات بکار رفته در تحقیق     
1-12-1) برند یا نام و نشان تجاری     
1-12-2) ارزش ویژه نام و نشان تجاری     
1-12-2-1) کیفیت درک شده     
1-12-2-2) وفاداری به برند     
1-12-2-3) آگاهی برند     
1-12-2-4) تداعی برند     
1-12-3) آمیخته‌های بازاریابی خدمات     
1-12-3-1) محصول     
2-12-3-2) قیمت     
1-12-3-3) مکان     
1-12-3-4) تبلیغات     
1-12-3-5) اشخاص     
1-12-3-6) فرآیند     
1-12-3-7) شواهدفیزیکی     
فصل دوم 
2-1) مقدمه     
2-2) برند     
2-2-1) ارزش مالی برند     
2-2-2) رقابت و رهبری برند     
2-2-3) وفاداری برند     
2-2-4) اعتماد برند     
2-2-5) رضایت برند     
2-2-6) تعهد برند     
2-2-7) شخصیت برند     
2-2-8) تصویر برند     
2-2-8-1) اندازه‌گیری تصویر برند     
2-2-8-2) انواع تصویر     
2-2-8-3) تصویر ذهنی     
2-2-9) هویت تجاری     
2-2-10) دیدگاه‌های متفاوت در خصوص برند     
2-2-11) برند خدمات     
2-2-11-1) ابعاد برند خدمات     
2-2-11-1-1) یافته‌هایی در خصوص ابعاد برند خدمات     
2-2-11-2) طبقه‌بندی نام برند کالای خدماتی     
2-2-12) ارزش ویژه برند     
2-2-12-1) تعاریف ارزش ویژه برند از دیدگاه‌های متفاوت     
2-2-12-2) دیدگاه‌های مختلف پیرامون ارزش ویژه برند     
2-2-12-2-1) دیدگاه مبتنی بر مشتری (CBBE)     
2-2-12-2-2) دیدگاه مالی (FBBE)     
2-2-12-2-3) دیدگاه ترکیبی     
2-2-12-3) سازه‌های ارزش ویژه برند     
2-2-12-3-1) تداعی برند     
2-2-12-3-2) آگاهی از برند     
2-2-12-3-3) وفاداری به برند     
2-2-12-3-4) کیفیت ادراک شده     
2-3) مفاهیم بازاریابی     
2-3-1) تعریف بازاریابی     
2-3-2) آمیخته بازاریابی چیست؟     
2-3-2-1) محصول     
2-3-2-2) قیمت     
2-3-2-2) مکان     
2-3-2-4) تبلیغات     
2-3-2-5) اشخاص     
2-3-2-6) فرآیند     
2-3-2-7) شواهد فیزیکی     
فصل سوم 
3-1) مقدمه     
3-2) روش‌شناسی تحقیق     
3-2-1) روش تحقیق بر اساس هدف     
3-2-2) روش تحقیق بر اساس ماهیت و روش     
3-3) متغیرهای تحقیق     
3-4) قلمرو موضوعی تحقیق     
3-5) قلمرو مکانی تحقیق     
3-6) قلمرو زمانی تحقیق     
3-7) جامعه آماری، تعیین حجم نمونه و روش نمونه‌گیری     
3-7-1) جامعه آماری     
3-7-2) تعیین حجم نمونه     
3-7-3) روش نمونه‌گیری     
3-8) ابزار جمع‌آوری داده‌های تحقیق     
3-9) تعیین میزان پایایی و روایی پرسشنامه     
3-9-1) روایی پرسشنامه     
3-9-2) پایایی پرسشنامه     
3-10) روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها     
3-10-1) مدل معادلات ساختاری 
الف- مرحلة بیان مدل
ب- مرحلة دوم تخمین مدل
ج- ارزیابی تناسب  یا برازش
د- اصلاح مدل
ه - تفسیر مدل
و- ابلاغ یا نوشتن گزارش تحقیقاتی
منابع و ماخذ
منابع فارسی 
منابع انگلیسی 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پایان نامه بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و بکارگیری فناوری اطلاعات

پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا

پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا



پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زادسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 9 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3 






پرسشنامه تروما یا رویدادهای آسیب زا در 3 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

این مقیاس توسط احمدی (1389،) ساخته شده است. این مقیاس 23 ماده دارد و تروماهای قبل از سن 18 سالگی را مورد ارزیابی قرار می­دهد. در این مقیاس آزمودنی باید هر ماده را بخواند و پاسخ خود را در قالب دو گزینه بلی و خیر  مشخص کند. پاسخ بلی نمره یک و پاسخ خیر نمره صفر را برای فرد به همراه دارد. نمره کل مقیاس در طیفی شامل 0 تا 23 قرار می گیرد..............

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

23

تعداد مولفه:

مولفه ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 


قیمت : 4,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .

یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل MMPI

یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل MMPI



یک نمونه واقعی از اجرا ، نمره گذاری و تفسیر پروفایل  MMPIدسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 41 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 28 



قیمت : 7,400 تومان

پرداخت و دانلود


یک نمونه واقعی از اجرا نمره گذاری و تفسیر پروفایل  MMPI در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

 

خلاصه ای از توضیحات فایل

 

مصاحبه تشخیصی:                                                      دارد

شرح حال بیمار (تاریخچه شخصی و خانوادگی و ......):     دارد 

تفسیر و نمره گزاری:                                                    دارد

تجزیه، تحلیل، تفسیر و بحث:                                          دارد

اهداف درمانی پیشنهادی:                                             دارد

نوع فایل:                                                                   WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

خلاصه ای از متن آزمون:

 

تفسیر MMPI

گام 1 زمان صرف شده برای اجرای آزمون زمان 95 دقیقه ای اجرا گردید.

ترسیم نیمرخ ها

 پس از نمره گذاری نیمرخ ها را رسم می کنیم

گام 2

تنظیم مقیاس ها و شناسایی کد ها

 نام مقیاس

شماره مقیاس

نمره خام

نمره T

نمی دانم

___

0

0

L

___

6

62

F

___

15

89

K

___

13

46

Hs

1

18

62

D

2

30

71

Hy

3

28

63

Pd

4

27

61

Mf

5

28

71

Pa

6

18

77

Pt

7

43

79

Sc

8

44

78

Ma

9

22

56

Si

0

32

54

 

 

:کد ولش 78625’  314+ 90/ F’ L+ K:

 

گام 3

روایی نیمرخ

مقیاس های روایی:

مقیاس؟ یا نمی توانم بگویم(CS)

این آزمودنی به تمام سؤالات پاسخ داده و هیچ گونه پاسخ دوتایی نیز در پاسخ نامه فرد مشاهده نمی شود لذا پروفایل آزمودنی معتبر است و می توان به تفسیر ادامه داد.

 

 نمره مقیاس L این آزمودنی 62 می باشد که می تواند نشانگر نگرش دفاعی فرد در پاسخگویی به آزمون باشد، زیرا نمره های T بین 55 و 65 در مقیاس L حاکی از دفاعی بودن فرد است ولی پروتکل حاصله را می توان با مد نظر قرار دادن مسأله دفاعی بودن فرد، تفسیر کرد. معمولاً نمره های بالا در L نشان دهنده سنتی بودن و همنوایی زیاد اجتماعی است. فرد می خواهد خود را به صورت مطلوب توصیف کند. فردی متحجر، متعصب و ......................

...................

مقیاس F

نمره F در این فرد T=89 است. هرگاه نمره های T در مقیاس F بین 80 تا 99 باشد نشانۀ تعارض، مبالغه در بیان مشکلات یا سطوح بارز آسیب است و به علت بستری بودن این فرد در بیمارستان نمره F بالا نشان از سطوح بارز آسیب می باشد. نمره های بالا در F از طرفی می تواند نشانگر فریاد کمک خواهی باشد بدین معنا که در بیان مشکلاتش باز و صریح بوده تا بدین وسیله نیاز خود را برای کمک اعلام کند. نمره های در این سطح می تواند بیانگر نشانه ها و رفتارهای واضح روان پریشی نیز باشد که فرد حاضر نیز با توجه به شرح حال روانپزشکی سایکوتیک می باشد.

مقیاسK

نمره  این فرد T=46 است که نشان دهنده تلاش عمدی برای نامطلوب جلوه دادن خود است و شخص تمایل دارد درباره بیماری خود مبالغه کند که با مقیاس بالا در F هماهنگ می باشد.

این فرد احتمالاً فردی گم گشته، گیج، بسیار متنفر از خود، بدبین و شکاک و ناخشنود بوده و فاقد وسایل دفاعی کافی است. فرد بصیرت و خودانگارۀ ضعیفی دارد، در مقابله با مشکلات روزمره زندگی ناکارا است واز نظر اجتماعی همنوا بوده و کاملاً مطیع مراجع قدرت است که با مقیاس L وی هماهنگ است. از نظر اجتماعی دست و پاچلفتی و دیدگاه نسبت به زندگی منفی، شکاک، تلخ و نیشدار و ناباورانه است.

اعتبار نیمرخ

در کل به نظر می رسد نیمرخ بدست آمده از این فرد معتبر باشد زیرا وجود ارائه پاسخ های .......................

.......................

عصیان کرده و در ارتباط با جنس مخالف احساس ناراحتی می کنند.

دلالت های درمانی

روان درمانی سنتی برای این افراد ممکن است دشوار باشد، زیرا معمولاً به درون نگری و بینش اهمیت نمی دهند و به آسانی نمی توانند مشکلاتشان را بیان کنند. کار کردن با این افراد که تحصیلات پایین تر دارند، دشوار است زیرا احتمال دارد بسیار نافعال بوده، به طور ساختگی همنوایی کنند، اما در عمل به آسانی تن به تغییر نمی دهند.

 

 

 

بررسی کدهای دو نقطه ای

62/26

نشانه ها و رفتارها

مهمترین خصیصه این کد حساسیت بیش از اندازه نسبت به انتقاد واقعی و یا خیالی است. و فرد گاهی اظهارات دیگران را به گونه ای تفسیر می کند که سبب می شود دیگران وی را طرد کنند و نتیجه گیری فرد بر داده های ناکافی استوار است. این افراد حتی در برابر انتقادهای جزیی به فکر فرو می روند و آن را بزرگ می کنند. روابط بین فردی آنها با مشکلاتی همراه است که سابقۀ طولانی دارد. دیگران آنان را افرادی زودرنج، پرخاشگر و خصومت گر توصیف می کنند. برای محافظت خود در برابر طرد دیگران، اغلب آنان از پیش دیگران را طرد می کنند و این سبب     می شود که دیگران از آنان دوری کنند و این موجب می شود که احساس و ابراز خشم خود نسبت به دیگران را توجیه کنند.

...............

...........................

ویژگی های شخصیتی

اشخاص دارای این کد به احساس حقارت، نابسندگی، بی تصمیمی و ناایمنی گرفتارند. فرد ممکن است در مورد خیال پردازی های جنسی نامعمول و افراطی اشتغال داشته باشد. در روابط اجتماعی فوق العاده احساس ناراحتی می کند و ممکن است با انزوای بیش از اندازه از خود دفاع کند.

دلالت های درمانی

خطر جدی خودکشی به خصوص با برافراشتگی نسبی مقیاس 2، وجود دارد. بررسی ماده های بحرانی، مطالعه دقیق شرح حال بیمار و پرسیدن سؤالات مناسب در مورد فرآیندهای فکری بیمار باید مورد توجه قرار گیرد.

کدهای سه نقطه ای

728/278

اشخاص دارای این کد، آشفتگی هیجانی زیادی را تجربه می کنند و بیشتر گرایش به سبک زندگی اسکیزوییدی دارند. آنها تنیده، عصبی و ترسو هستند ودر توجه و تمرکز مشکلاتی دارند. احساس افسردگی، دلسردی و نومیدی می کنند واغلب به خودکشی فکر می کنند. عاطفۀ آنها کند و یا به طریق دیگری نامناسب به نظر می رسد. در زنان با این کد، مشکلات مربوط به تغذیه گزارش می شود، فرد نافذ مهارت های اجتماعی اساسی است و معمولاً خجالتی، گوشه گیر،   درون گرا و به لحاظ اجتماعی منزوی است. در روابط انفعالی عمل می کند. احساس بی کفایتی و حقارت می کند. نسبت به موضوعات مبهم و مرموز علاقه دارد. فرد ممکن است تشخیص های روان نژندی یا روان پریشی را دریافت کند.

................

..........................

.....................................

 

تفسیر مقیاس های محتوایی

این آزمودنی در مقیاس های زیر نمرات بالاتر از T=65 دریافت کرده است که به تفسیر آن      می پردازیم.

  • اضطراب(ANX)
  1. مضطرب، عصبی، نگران و بیمناک است.
  2. مشکلاتی در تمرکز دارد.
  3. از اختلال خواب شکایت دارد.
  4. در تصمیم گیری راحت نیست.
  5. احساس غمگینی، دلتنگی و افسردگی می کند.
  6. فاقد اعتماد به نفس است.
  7. چون فرد بیمار روانی است به احتمال زیاد تشخیص اختلال اضطرابی می گیرد.

 

  • ترس ها(FRS)
  1. بیشتر اوقات احساس ترس و ناراحتی می کند.
  2. انواع متعددی از ترس های خاص را گزارش می کند.
  • افسردگی(DEP)
  1. احساس افسردگی، غمگینی، دلتنگی ودلسردی می کند.
  2. احساس خستگی می کند و به چیزی علاقه ندارد.
  3. ............................

.....................................

..................................................

گام 6

برداشت های تشخیصی

همان طور که در شرح حال و نیمرخ های بالینی و محتوایی این فرد مشاهده می شود، وی دارای اختلال اسکیزوفرنی نوع پارانویید است. البته فرد از وجود افسردگی و اختلالات اضطرابی نیز رنج می برد. از ویژگی ها و نشانه های بیمار با توجه به نیمرخ های بدست آمده از پرسش نامۀ می توان گفت این فرد دارای افسردگی، اضطراب، خستگی، ضعف و گم گشتگی ذهنی، اختلال حافظه و اشکال در تمرکز است. فرد دوره هایی از هذیان و توهم را نیز داشته که با بستری شدن وی در بیمارستان همراه شده است. آزمودنی ...................

 

 

 

 

 

 

 


قیمت : 7,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .