دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)دسته: مدیریت 
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: pptx 
حجم فایل: 486 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 39 

عنوان دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 39 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد این فایل شام

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 39 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی  و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل نوزدهم  این کتاب با عنوان  " مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار" در 39 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف خرده فروشی

انواع خرده فروشی

دوره عمر خرده فروشی

خرده فروشی سلف سرویس

خرده فروشی خود – انتخابی

خرده فروشی خدمات کامل

تصمیم در باره بازار هدف

تصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالا

انواع ترکیب و عمق کالا

خط مشی تمایزی  مطرح شده  ورتزل برای  خرده فروشان

ابزارهای بازاریابی  فروشنده که در مقابل خرده فروشان مورد استفاده قرار می گیرد.

خدمات معمول خرده فروشی

فضای عمومی فروشگاه

تصمیم درباره قیمت فروش

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تصمیم در باره فعالیت های پیشبردی

تعریف عمده فروشی

تفاوت بین خرده فروشان  و  عمده فروشان

انواع عمده فروشان

تصمیمات بازاریابی عمده فروش

انواع اصلی عمده فروشان

روند عمده فروشی

تدارکات بازار

اهداف تدارکات بازار

هزینه های سیستم تدارکات بازار

تصمیمات تدارکات بازار

خرده فروشی فروشگاهی

فروشگاهای اختصاصی

فروشگاه های بزرگ

سوپر مارکت ها

فروشگاه های راحتی

 فروشگاه های تخفیف دار

 فروشگاه های زیر قیمت.

 مجاری کارخانه ای.

خرده فروشان زیر قیمت مستقل.

کلوپ های  انباری یا کلوپ های عمده فروشی.وسیع  و بزرگ هستند.

فروشگا ههای سوپر

فوق بازارها

 نمایشگاه های فروشی با کاتالوگ

خرده فروشی غیر فروشگاهی

موسسات خرده فروشی

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر) ,دانلود پاورپوینتهای کتاب اصول بازاریابی کاتلر دانلود پاورپوینت مدیریت خرده فروشی ، عمده فروشی و تدارکات بازار (فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ) تعریف خرده فروشی انواع خرده فروشی دوره عمر خرده فروشی خرده فروشی سلف سرویس خرده فروشی خود – انتخابی خرده فروشی خدمات کامل تصمیم در باره بازار هدف تصمیم در باره ترکیب و تهیه و تامین کالا

مقاله بررسی گردشگری و فرصتهای ناب برای کارآفرینان

مقاله بررسی گردشگری و فرصتهای ناب برای کارآفرینان


مقاله بررسی گردشگری و فرصتهای ناب برای کارآفرینان
دسته: مدیریت 

فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 39 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 17 

توضیحات جامع و کامل :


مقاله گردشگری، فرصتهای ناب برای کارآفرینان در 17 صفحه مجزا قابل ویرایش با فرمت doc


چکیده

      صاحب نظران آثار و پیامدهای متعددی از جمله آثار اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و به ویژه اقتصادی را برای صنعت گردشگری به عنوان یکی از بزرگترین صنایع خدماتی جهان معرفی کرده اند. امروزه بسیاری از کشورهایی که به دنبال توسعه هستند، سرمایه گذاری در این صنعت را در دستور کار خود قرار داده و بطور جدی آن را دنبال می نمایند. به گونه ای که صنعت گردشگری امروزه نقش بسیار مهمی در ساختار اقتصادی کشورهایی از جمله مالزی، ترکیه و امارات متحده عربی ایفا می نماید. با توجه به وجود فرصت های فراوان در صنعت گردشگری، مقاله حاضر با تمرکز بر بعد اقتصادی این صنعت، قصد دارد ضمن معرفی برخی آثار اقتصادی توسعه گردشگری، نقش کارآفرینان در این عرصه را با طرح چند ایده، مورد تأکید قرار دهد.


واژگان کلیدی :کارآفرینی، گردشگری، کارآفرینی پایدار

فهرست مطالب :


1-مقدمه

2- گردشگری ، آثار و پیامدها

1-2- گردشگری(1)

2-2- آثار و پیامدهای اقتصادی صنعت گردشگری

3-2-گردشگری و اشتغال

3- کارآفرینی و صنعت گردشگری

4 فرصتهای ناب گردشگری برای کارآفرینان

5-فرصت های توسعه  گردشگری در استان سیستان و بلوچستان

6-برخی ایده های کارآفرینانه در صنعت گردشگری استان جهت بهره برداری کارآفرینان

5-6-توریسم حیوانات

7-نتیجه گیری

 پی نوشت ها

فهرست منابع


پرداخت و دانلود

قیمت : 6,000 تومان


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : مقاله بررسی گردشگری و فرصتهای ناب برای کارآفرینان , گردشگری، فرصتهای ناب برای کارآفرینان گردشگری ,فرصتهای ناب کارآفرینان کارآفرینی پایدار کارآفرینی


پرسشنامه همدلی با بیماران

پرسشنامه همدلی با بیماران

پرسشنامه همدلی با بیماراندسته: پرسشنامه 
بازدید: 40 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 21 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 6 

پرسشنامه در فرمت ورد و محقق ساخته 84سوال در رابطه با همدلی با بیماران

قیمت فایل فقط 6,532 تومان

خرید

پرسشنامه همدلی با بیماران

  فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

پرسشنامه همدلی ,پرسشنامه همدلی بیماران,دانلود رایگان پرسشنامه,پرسشنامه رایگان,دانلود پرسشنامه,پرسشنامه (همدلی ) ,سایت دانلود رایگان پرسشنامه

پرسشنامه

پرسشنامه همدلی : پرسشنامه همدلی لامونیکا که در دانشگاه اومه آ سوئد برای همدلی با بیماران ساخته شده است شامل 84جمله در ارتباط با همدلی می باشد که 35 مورد از آنها مفهوم منفی داشته و 49 مورد دیگر دارای مفهوم مثبت است.

آزمودنی ها به این آیتم ها به صورت کاملاً درست، درست، تا حدودی درست، غلط، کاملاً غلط پاسخ می دهند. این آیتم ها به ترتیب نمرات 5، 4، 3، 2، 1، 0 می گیرند. هنگام جمع نمرات، جملات منفی هم که بصورت مثبت در نظر گرفته شده است حساب شدند. برای همه آزمودنی ها میانگین 241 و انحراف معیار 71 در نظر گرفته شده است و افراد به سه گروه، با نمره پایین تر از 169، بین 170- 312 و بالای 313 گروه بندی شدند. گروه اول از میزان همدلی کم، گروه دوم از میزان همدلی متوسط و گروه سوم از میزان همدلی بالایی برخوردار خواهند بود. این پرسشنامه در تهران توسط خلیلی تهیه و تنظیم شده است. و تعیین اعتبار و اعتماد پرسشنامه توسط وی در تهران زیر نظر اساتید راهنما، مشاور و افراد متخصص و صاحب نظر در دوران پرستاری تنظیم شده است. ضریب پایایی باز آزمایی این پرسشنامه 86/0 بدست آمده است (ابوالقاسمی و نریمانی، 1384: 28).

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر محاسبه و86/0 به دست آمد.

عکس بخشی از پرسشنامه

مشخصات پرسشنامه

پایایی پایایی و روایی: دارد (فارسی)

نوع فایل نوع فایل:  (word)

پایایی تعداد صفحات:6

منبع منبع: ندارد

تفسیر و توضیحات تفسیر و نمره گذاری: دارد

پایایی گارانتی: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

قیمت فایل فقط 6,532 تومان

خرید

برچسب ها : پرسشنامه همدلی با بیماران دانلود رایگان پرسشنامه پرسشنامه رایگان دانلود رایگان پرسشنامه همدلی با بیماران دانلود رایگان پرسشنامه همدلی پرسشنامه همدلی پرسشنامه همدلی بیماران پرسشنامه هم دلی

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریاندسته: مدیریت 
بازدید: 45 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 160 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

باتوجه به ماهیت پژوهش از ابزار پرسشنامه به عنوان وسیله انداره گیری و جمع آوری اطلاعات استفاده گردیده است علاوه بر مشخصات پاسخگویان هر نظرسنجی (شامل جنسیت، سن ، شغل و تحصیلات) در هر بخش تحقیق، پرسشنامه فنی جداگانه ای تدوین و سؤالات تخصصی مورد نیاز در آنها گنجانده شده است در بررسی عملکرد و میزان استقبال از دستگاه های pos ، از مشتریان درخصوص نحوه آ

قیمت فایل فقط 34,562 تومان

خرید

پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان

بررسی عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 رضایت مشتریان

بیان مسأله

در یک شهر الکترونیکی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الکترونیکی تدارک دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است که میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الکترونیکی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الکترونیکی نیاز دارد. خدمات بانکداری الکترونیکی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه که به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی که استفاده صحیح از خدمات الکترونیکی برکاهش مشکلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الکترونیکی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانکی کشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری کلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانکداری الکترونیکی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مرکز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک شبکه بانکی کشور) و کارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء کیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به امکان دریافت خدمات بانکی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره کرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانکی کشور در قالب نظام بانکداری الکترونیکی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانکی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الکترونیکی بانک ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانکداری الکترونیکی، به حداقل رساندن و در صورت امکان حذف کامل مراجعه مشتریان به بانک ها جهت انجام خدمات بانکی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانکی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی است که تلاش نظام بانکی کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

هدف اصلی:

بررسی عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان در بانکهای دولتی و خصوصی

اهداف فرعی:

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سان بودن استفاده ازآن

بررسی رابطه بین پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک نسبت به سودمند بودن استفاده از آن

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 34,562 تومان

خرید

برچسب ها : پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک پروپوزال بررسی عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک بانکداری الکترونیک در بانکهای دولتی و خصوصی پروپوزال پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک پروپوزال عوامل پذیرش خدمات بانکداری الکترونیکی ,پروپوزال پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک پروپوزال پذیرش خدمات بانکداری بانکداری الکترونیک در بانکهای دولتی

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کارکنان

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کارکنان

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کارکناندسته: مدیریت 
بازدید: 45 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 59 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 23 

روش تحقیقی ،توصیفی از نوع همبستگی است زیرا پژوهشگر با استفاده از پرسشنامه درصدد بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی (درونگرا و برونگرا ) کارکنان ادارات شهر و رضایت شغلی آنها می باشد و اینکه آیا تیپ شخصیتی کارکنان باعث افزایش یا کاهش رضایت شغلی آنها خواهد بود دراین پژوهش با توجه به فرض های تحقیق و گروه نمونه از آمارتوصیفی و آماراستنباطی (آزمون استودنت {تی

قیمت فایل فقط 29,653 تومان

خرید

پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت مندی شغلی بین کارکنان

از میان ویژگی های مختلف چیزی که می تواند به انسان ها کمک کند تا خود و دیگران را بهتر بشناسد شخصیت است یعنی جنبه ای ازحیات انسان که اجازه می دهد پیش بینی کنیم آدمی در اوضاع و احوال معین چه رفتاری از خود نشان خواهد داد. روان شناسان در مورد ابعاد شخصیتی افراد نظرات گوناگونی ارایه داده اند، از جمله این نظرات می توان به نظر برن رویتر اشاره کرد که در آن شخصیت دارای شش جنبه 1- تمایل به عصبی بودن، 2-تمایل به باخود بودن، 3- درون گرایی-برون گرایی، 4- سلطه جویی- سلطه پذیری، 5- اعتماد به نفس و 6- اجتماعی بودن می باشد. هر چه سازگاری و تناسب بین شخصیت و شغل بیشتر باشد، رضایت شغلی بیشتری را در پی خواهد داشت و هر چه این سازگاری و هم خوانی کمتر باشد رضایت شغلی کمتر بوده، آثار و تبعات منفی متعددی را در سازمان به دنبال خواهد داشت. از این رو انتخاب شخصیت مناسب، می تواند عملکرد شغلی بهتری را برای سازمان فراهم آورده و بر روی نگرش کارکنان نسبت به کارشان تاثیر گذاشته و رضایت شغلی مطلوبی را در برداشته باشد. در این پروژه رابطه بین تیپ های شخصیتی با رضایت مندی کارکنان شهر .. مورد بررسی قرار  خواهد گرفت.

سوال اصلی تحقیق:

آیا بین شخصیت و رضایت شغلی کارکنان ادارات شهر .. رابطه ای وجود دارد؟

سوالات جزئی تحقیق:

میزان رضایت شغلی کارکنان  ادارات شهر .. درچه حدی است؟

سهم ویژگیهای شخصیتی به عنوان متغیرهای پیش بینی در تبیین رضایت شغلی کارکنان ادارات شهر .. چقدراست؟

بین میزان رضایت شغلی کارکنان ادارات شهر .. تفاوت وجود دارد؟

بین پست سازمانی با رضایت کارکنان ادارات شهر .. رابطه وجود دارد؟

بین میزان رضایت شغلی کارکنان ادارات شهر .. با مدرک تحصیلی آنهاارتباط وجوددارد؟

تفاوت معنی داری بین رضایت شغلی کارکنان ادارات شهر .. و ویژگیهای شخصیتی کارکنان مرد و زن وجود دارد؟

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 29,653 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت شغلی کارکنان رابطه تیپ های شخصیتی با رضایت شغلی کارکنان ,پروپوزال تیپ های شخصیتی پروپوزال رضایت مندی شغلی پروپوزال رضایت مندی شغلی کارکنان پروپوزال رضایت شغلی ,پروپوزال رضایت شغلی کارکنان