دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله
دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه آماده

هوش هیجانی,دانلود پایان نامه، دانلود پایان نامه حقوق، پایان نامه آماده، پایان نامه نرم افزار، پایان نامه مدیریت، پایان نامه علوم تربیتی، پایان نامه روانشناسی,دانلود مقاله

گزارش کارآموزی – مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS

گزارش کارآموزی – مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS

گزارش کارآموزی – مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GISدسته: گزارش کارآموزی 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 676 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 230 

گزارش کارآموزی – مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS در 230 صفحه ورد قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

فهرست مطالب:

عنوان                                                  صفحه

فصل 1: توضیح درباره موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاه

مقدمه........................................ 2

تاریخچه موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی... 4

توضیح وظایف اساسی موسسه...................... 12

تشکیلات موسسه................................. 15

بخش تحقیقات آ‍فت کش‌ها........................... 18

بخش تحقیقات حشرات زیان آور به گیاهان........... 20

بخش تحقیقات علف‌های هرز و انگل‌های گلدار......... 21

بخش تحقیقات سن گندم............................ 23

بخش تحقیقات بیماری‌های گیاهان................... 24

بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات...................... 27

بخش تحقیقات جانور شناسی کشاورزی................ 29

بخش تحقیقات نماتود شناسی گیاهی.................. 31

بخش تحقیقات مبارزه بیولوژیک.................... 32

بخش تحقیقات ویروس شناسی و بیماری‌های ویروسی گیاهی 33

بخش تحقیقات شناسایی رستنی‌ها..................... 34

عنوان                                                 صفحه

بخش تحقیقات بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی....... 35

نیروی انسانی.................................. 36

طرح‌های تحقیقاتی............................... 37

انتشارات..................................... 38

منابع فصل.................................... 41

فصل 2: معرفی محل کارآموزی

معرفی محل کارآموزی............................. 43   

فصل 3: کلیات

کلیات........................................ 47

فصل 4: پرپاراسیون میکروسکوپی حشرات و اتاله کردن حشرات

اتاله کردن حشرات............................. 50

تهیه پرپاراسیون از حشرات کوچک................. 53

منبع این فصل................................. 58

فصل 5: آزمایشات مربوط به مگس سفیدگلخانه‌ای و پروژه مربوط به آن

مقدمه........................................ 60

مرفولوژی مراحل رشدی.......................... 61

دموگرافی و دینامیسم جمعیت...................... 67

عنوان                                                 صفحه

پروژه مگس سفیدگلخانه‌ای....................... 68

مگس سفید..................................... 72

سم آندوسولفان و مبارزه شیمیایی با مگس‌های سفید گلخانه‌ای   79

انواع آندوسولفان............................. 81

عسلک پنبه.................................... 88

کنه دو نقطه‌ای................................ 93

شپشک آرد آلود ساحلی.......................... 95

منابع این فصل................................ 97

فصل6: پروژه سن گندم و تاثیر روی کاهش سن‌زدگی در مزرعه آسیب‌دیده توسط این آفت

زیرراسته ناجور بالان.......................... 99

کلید شناسایی خانواده‌های مهم سن‌ها............. 100

رده‌بندی‌ سن‌ها................................. 106

الف: زیرراسته سن‌های آبزی..................... 106

ب: زیر راسته سن‌های خاکزی..................... 107

سن گندم...................................... 111

پروژه سن گندم و تاثیر سموم در کاهش سن زدگی روی مزرعه آسیب دیده 126

عنوان                                                  صفحه

مواد و روش‌ها................................. 129

نتایج........................................ 131

بحث........................................... 133

نتیجه این آزمایشات........................... 139

منابع این فصل................................ 141

فصل هفتم: پروژه مگس قهوه‌ای جالیز و جداول مربوط به آن بعد از تاثیر سموم مربوطه

مگس قهوه‌ای جالیز............................. 143

24 SC Tracer................................... 149

سم دلتامترین 5/2% EC.......................... 161

دپیترکس 80% SP................................. 161

موسپیلان 4/20%................................. 162

مگس خربزه.................................... 173

سرخرطومی هندوانه............................. 177

منابع این فصل................................ 180


عنوان                                                  صفحه

فصل هشتم: آزمایشات جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا

آزمایشاتی جهت بررسی اثرات سموم بر روی درصد جوانه‌زنی بذور کلزا 182

فصل نهم: UAV،GPS،GIS‌ و نقش آنها در حفظ نباتات

مقدمه........................................ 192

ابعاد کشاورزی دقیق........................... 194

امکان بالقوه وجود آفات در کشت دقیق........... 195

PIPM‌ درون مزرعه.............................. 196

سیستم‌های حس کننده از راه دور UAV............. 197

تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به  عکس‌های حاصله از دستگاه UAV 198

PIPM‌در سطوح وسیع............................. 199

اطلاعات منطقه‌ای............................... 200

اطلاعات مربوط به مقیاس محلی.................... 200

سیستم حمایت از تصمیم.......................... 201

ذخیره و بازیافت GIS............................ 204

به کارگیری GIS و IPM‌حشرات..................... 207

IPM و تکنولوژی حشرات......................... 212

عنوان                                                 صفحه

منابع این فصل................................ 214

فصل دهم: منابع

منابع لاتین................................... 216

منابع فارسی.................................. 217

«مقدمه»[1]

آدمی از سپیده دم ظهور بر این کره خاکی و از آن هنگام که دوران شکارگری دانه‌ها و میوه‌ها را پشت سر گذاشت و برای تهیه غذای کافی به کشاورزی پرداخت، همواره درگیر نبردی بی‌امان با عواملی بوده است که بعضی تندرستی و بقای او را با ایجاد بیماری‌های گوناگون به چالش طلبیده اند و برخی با نابودسازی قوت و غذای او قحطی و مرگ‌های ناشی از گرسنگی و بی غذایی را باعث شده‌اند.

کشتار بی رحمانه و گسترده بیماریهای همه‌گیری همچون طاعون، وبا، مالاریا، تب زرد، سل و  در دوران‌های گذشته گهگاه نسل بشر را حتی تا آستانه نیستی و نابودی بوده است و زیان‌های وسیع آفات و بیماری‌های گیاهی نظیر ملخ، سن، بیماری‌های قارچی و .  با ایجاد قحطی‌های هولناک، مرگ‌های دسته جمعی ناشی از گرسنگی را به دنبال داشته است. در تاریخ بشری تلفیق زیان‌های این دو گروه کراراً دیده شد که فجایع سهمگینی آفریده است.

تا حدود یک قرن پیش، به واقع بشر پس مانده خوار سفره آفات و بیماری‌های گیاهی بود که حاصل دسترنج او در کشتزارها و انبارها را نابود می‌ساخت و تنها از اوایل قرن بیستم میلادی، بشر توانسته است به کمک دانش و فناوری، مبارزه موثری را با این عوامل آغاز کند.

تحقیقات گیاه پزشکی و جستجو برای یافتن راه‌حل‌های موثر در مبارزه با آفات کشاورزی زمانی ممکن شد که انسان بر خلاف گذشته این عوامل را سرنوشت محکوم و گریزناپذیر ندانست بلکه عوامل طبیعی به شمار آورد که می‌توان به کمک هوش و دانش بر آنها چیره شد.

به واقع تحقیقات گیاه پزشکی حاصل تفکر نوین و نگرش جدید انسان به طبیعت پیرامونی است  و گیاه پزشکان امروزه بخش مهمی از مسئولیت سنگین تامین خوراک بیش از 6 میلیارد نفوس بشری را بر دوش دارند.

گیاه پزشک ایرانی باید هم فون و فلور طبیعی ایران را مد نظر داشته باشد و هم گونه‌های وارداتی را که اکثرا بومی‌شده‌اند مورد بررسی قرار دهد و هم به موجودات زنده‌ای که مداوماً از مبادی ورودی رسمی و یا از مرزهای طولانی کشور به صورت غیر قانونی (از جمله آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز قرنطینه‌ای) وارد می‌شوند در چالش باشد. در مطالعه جانوران و حشرات و گیاهان و غیره هم باید فون و فلور Afrotropical و هم  با منطقه Oriental‌ و هم با منطقه پاله آرکتیک (که بخش اعظم سرزمین در آن قرار دارد) آشنا باشد که عناصر فراوانی از هر سه منطقه اصلی جغرافیایی جانوری (zoo geography) در ایران وجود دارند توجه به این پیچیدگی‌ها، دشواری کار و مسئولیت سنگین گیاهپزشکان ایران را به خوبی نشان می‌دهد.

«تاریخچه موسسه»[2]

تاریخچه گیاهپزشکی در ایران در واقع تاریخچه موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی نیز هست. در ایران بررسی‌های گیاهپزشکی نسبت به سایر رشته‌های کشاورزی شروعی زودهنگام‌تر داشته است. آغازگراین بررسی‌ها در کشور، شادروان استاد جلال افشار بود که پس از پایان تحصیلات در روسیه در1298 هجری شمسی به ایران بازگشت و شروع به تدریس در مدرسه برزگران (سلف دانشکده کشاورزی کرج) نمود.

آن شادروان در سال 1302 شمسی واحد کوچکی را در انستیتو پاستور ایران با نام «اداره تشخیص محلی- آفات و مبارزه آنها» بنیان گذاشت و تحقیق پیرامون حشرات و جانوران زیان آور کشاورزی و بعضا دامی و انسانی را آغاز نمود و این شروع رسمی تحقیقات گیاهپزشکی در ایران و نیز هسته اولیه و سنگ بنای موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی امروزی بود. شادروان افشار در چند زمینه دیگر نیز پیشگام و بنیانگذار بود. ازجمله اولین کسی بود که تدریس حشره شناسی و جانور شناسی و آفات گیاهی را پایه گذاری نمود، علاوه بر آن جمع آوری و شناسایی حشرات و جانوران از جمله عوامل بیماری‌زا در انسان و دام و به اصطلاح امروزی حشره شناسی و جانور شناسی پزشکی و دامپزشکی نیز با افشار آغاز شد و نیز او بر خلاف برخی مدعیات، پایه‌گذار تحقیقات جانور شناسی و همچنین اولین موزه جانور شناسی در ایران بود. به هر حال اداره کوچکی که در آن شادروان بنیان گذاشت، در سال 1306 از انستیتو پاستور ایران جدا شد و به اداره فلاحت در وزارت فواید عامه پیوست و در سال 1308 با احراز هر دو نقش مطالعاتی و اجرایی  به «بنگاه دفع آفات» تغییر نام داد. شادروان افشار در طی این سالها همچنان در مدرسه عالی فلاحت (دانشکده کشاورزی فعلی) نیز تدریس می‌کرد و نیز به تحقیق و تالیف مقالات و کتاب‌هایی می‌پرداخت که برای ایران جدید و بسیار سودمند بود، در همین سال‌ها موزه جانورشناسی دانشکده کشاورزی کرج را پایه‌گذاری نمود. در واقع فعالیت و تلاش آن مرحوم در دو سمت و سو جریان داشت، از یک سو اداره کوچکی را در انستیتو پاستور تشکیل داد که منجر به موسسه تحقیقات آفات و بیماری‌های گیاهی امروزی شد و از طرف دیگر فعالیت‌های وی در دانشکده کشاورزی کرج، هسته اولیه گروه‌های گیاه‌پزشکی دانشگاه‌های ایران را پدید آورد. بنگاه دفع آفات فوق الاشاره تحت نظر افشار و به کمک شاگردان آن مرحوم که به تدریج از مدرسه عالی فلاحت فارغ التحصیل می‌شدند روز به روز توسعه می‌یافت به طوری که در سال‌های 1313 و 1314  در شمال کشور اولین و شاید تنها مبارزه کاملا موفق بیولوژیک را با وارد کردن کشفدوزک Rodalia cardinalis با شپشک استرالیایی انجام داد. این بنگاه به تدریج آفات مهم کشور را جمع آوری و شناسایی نمود و تحقیقات روی آنها را آغاز کرد. در سال 1322 شادروان افشار «آزمایشگاه حشره شناسی و دفع آفات نباتی» که ریاست آن را شخصاً عهده‌دار بود بنا نهاد، این آزمایشگاه زیر نظر مستقیم وزیر کشاورزی و در دو اطاق در محل وزارت کشاورزی آن زمان (محل فعلی فروشگاه شهر  و روستا واقع در خیابان فردوسی تهران) فعالیت می‌کرد.

با خاتمه جنگ جهانی دوم در سال 1324 چند متخصص سابق ازجمله آلکساندروف، چواخیم و کریوخین نیز در این آزمایشگاه مشغول به کار و تحقیق شدند. در همین سال چند نفر فارغ التحصیل جوان دانشکده کشاورزی کرج نظیر شادروان هایک میرزایانس نیز در این آزمایشگاه به فعالیت پرداختند. شادروان میرزایانس در همین زمان به جمع آوری حشرات ایران و تعیین نام آنها پرداخت و در واقع سنگ بنای اولیه، مجموعه عظیم حشرات ایران در بخش تحقیقات رده‌بندی حشرات موسسه را که اکنون  رسما موزه حشرات مهندس هایک میرزایانس نام دارد بنیان گذاشت. باز هم در این سال قسمت تحقیقات قارچ شناسی و بیماری‌های گیاهان، با آمدن شادروان دکتر اسفندیار اسفیاری بنیانگذار این نوع تحقیقات در ایران، و همچنین قسمت علف‌های هرز با انتقال شادروان مهندس عین اله بهبودی شاهسون، بنیانگذار جمع آوری و تشخیص و تحقیق در این رشته به آزمایشگاه مذکور فعال گردید. با همت این دو شادروان، کار جمع آوری و تشخیص و تحقیق در این رشته به آزمایشگاه مذکور فعال گردید. با همت این دو شادروان کار جمع آوری و تشخیص گیاهان نیز در همین سال آغاز گردید و این تلاش‌ها به همراه تشکیل بخش شناسایی و بررسی گیاهان کشور از سال 1327 بنیان اولیه هرباریوم بسیار ارزشمند و برزگ بخش تحقیقات رستنی‌های موسسه به شمار می‌رود. آزمایشگاه مذکور در سال 1326 مجدداً به اداره کل دفع آفات نباتی انتقال یافت. این آزمایشگاه که روز به روز بر کمیت و کیفیت آن افزوده می‌شد در سال 1328 «اداره بررسی آفات» نام گرفت و به اداره کل بررسی‌ها در ساختمان آن زمان وزارت کشاورزی (واقع در نبش خیابان لاله‌زار نو و انقلاب) پیوست.

در سال 1326 اداره بررسی آفات به سطح اداره کل ارتقا یافت و به «اداره کل بررسی آفات نباتی و قرنطینه» تغییر نام داد و تحت نظارت و سرپرستی مدیریت کل دفع آفات نباتی قرار گرفت و محل آن نیز تغییر یافت و به یک ساختمان استیجاری واقع در خیابان  سعدی مقابل شرکت بیمه ملی ایران منتقل گردید. هم دراین زمان بعضی واحدهای شهرستانی آن در اهواز، اصفهان و تبریز و ورامین گشایش یافت.

سال 1339 را باید اولین نقطه عطف در تاریخچه موسسه و نیز گیاهپزشکی کشور دانست در این سال بر پایه تصویب نامه هیات وزیران 56000 متر مربع از زمین‌های دولتی (خالصه) اوین برای ایجاد تاسیسات جدید در اختیار اداره کل بررسی آفات نباتی و قرنطینه قرار گرفت. بالاخره نقطه عطف بعدی در تاریخ موسسه پیش آمد، بدین معنی که در سال 1341 باز هم با تصویب هیات وزیران اداره کل بررسی آفات نباتی و قرنطینه، به انستیتوی بررسی آفات و بیماری‌های گیاهی تغییر نام داد و به صورت سازمانی وابسته به وزارت کشاورزی، از امکانات، اختیارات و استقلال ویژه‌ای برخوردار شد، لیکن قسمت قرنطینه از آن جدا شد و به اداره کل دفع آفات نباتی (سازمان حفظ نباتات فعلی) پیوست. در این سال‌ها کار احداث ساختمانها و آزمایشگاه‌های جدید در زمین واگذاری آغاز شد و ادامه یافت. در سال 1341 انستیتو توانست 15 هکتار دیگر از اراضی اوین را برای احداث تاسیسات و مزارع و باغ‌های آزمایشی و خانه‌های سازمانی محققین به دست آورد، انستیتو در سال 1342 رسما به ساختمان‌های تازه افتتاح شده در محلی فعلی انتقال یافت و در سال 1343 حدود 12 هکتار دیگر از زمین‌های خالصه را به دست آورد. در سال 1344 قانونی به نام «قانون تاسیس موسسه بررسی آفات و بیماری‌های گیاهی» از تصویب مجلسین وقت گذشت. در این قانون واژه انستیتو حذف و به جای آن واژه موسسه رسمیت یافت. در این سال‌ها موسسه توسط هیات 5 نفری مرکب از آقایان دکتر قوام الدین شریف، دکتر علی اکبر آگه، شادروان مهندس هایک میرزایانس، شادروان فیروز تقی‌زاده و دکتر مجید امیدوار اداره می‌شد که هر سال یکی از اعضای هیات وظیفه ریاست و یکی دیگر معاونت موسسه را به عهده می‌گرفت، با تصویب قانون موسسه، مدیریت چرخشی پنج نفره جای خود را به مدیریت ثابت داد و شادروان دکتر عباس دواچی ریاست موسسه را به عهده گرفت. در طول دهه‌های چهل و پنجاه موسسه دوران شکوفایی و پیشرفت چشمگیری را پشت سر گذاشت و موفقیت‌های فراوانی را با همت و کوشش کارکنان و مدیران متعهد و دلسوزخود به دست آورد. کادر تحقیقاتی موسسه پیش از این دوران از حدود 10 نفر تجاوز نمی‌کرد و فضای آزمایشگاه‌های آن محدود به 5 اطاق 3*4 متری بود. موسسه با یک برنامه منظم توفیق یافت که تحصیل کردگان جوان و مستعد را با انجام آزمون‌های استخدامی بسیار دشوار به خدمت بگیرد و عده‌ای از آنان را برای تکمیل معلومات و تحقیقات به خارج از کشور گسیل دارد. در این دوران موسسه توانست چندین ساختمان بزرگ، گلخانه‌های متعدد و اطاق‌های حرارت ثابت و آزمایشگاه‌های مجهز تاسیس نماید و همچنین تعدادی منزل مسکونی برای اسکان محققین خود احداث کند و علاوه بر این واحدهای (آزمایشگاه‌های) استانی و شهرستانی را به 15 واحد (تبریز، ارومیه، بندرانزلی، تنکابن، گرگان، مشهد، ورامین، کرج، اصفهان، شیراز، بندرعباس، رفسنجان، جیرفت، اهواز و کرمانشاه) برساند. از بعد تحقیقاتی نیز موسسه توانست با تلاش کادرهای تحقیقاتی و فنی جوان و هدایت پیشکسوتان خود، طرح‌های بسیاری را در تمام زمینه‌های گیاه‌پزشکی و علوم وابسته اجرا کرده و به نتایج مهمی دست یابد. در این دوران ارتباطات تحقیقاتی و علمی و مبادله کتب و نشریات و اطلاعات و محقق و کارشناس، با مراکز مهم تحقیقات گیاه پزشکی و دانشگاه‌های کشورهای پیشرفته، رشد چشمگیری یافت. همین تلاش‌ها موجب شد که موسسه در سطح جهان با عنوان Plant Pest and Disease Research Institute و با سر واژگان PPDRI‌ شناسایی و اعتبار بین المللی یابد. دهه‌های 40 و 50 را به حق می توان دوران طلایی شکوفایی و توسعه موسسه دانست.



قیمت فایل فقط 7,000 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کاراموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS ,کاراموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS کارورزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی، کشاورزی و آفات گیاهی به انضمام UAV، GPS و GIS دانلود گزارش کارآموزی مطالعاتی پراکنده در مورد حشره‌شناسی،

سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویاندسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 32 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 162 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 97 

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد تحقیق حاضر از نوع همبستگی است

قیمت فایل فقط 74,562 تومان

خرید

سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد

سمینار کارشناسی ارشد رشته روانشناسی دانشگاه آزاد نگارش بهار 1395

چکیده :

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان دانشگاه آزاد می باشد تحقیق حاضر از نوع همبستگی است در این پژوهش مولفه های هوش هیجانی به عنوان متغیر پیش بین(مستقل)و پیشرفت تحصیلی به عنوان متغیر ملاک (وابسته)درنظر گرفته شده اند.جامعه آماری تحقیق راکلیه دانشجویان دانشگاه آزاد واحد کرج در سال تحصیلی  93- 92تشکیل می دهند نمونه تحقیق شامل 30دانشجوی دختر است که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند.کلیه آزمودنیهای پژوهش هیجانی بار-ان وپرسشنامه سلامت عمومی کله برگ (1979)ومیانگین معدل ترم های گذشته دانشجویان موردسنجش وارزیابی قرار گرفتند این ابزار از لحاظ روان سنجی دارای اعتبار پایانی مطلوبی هستند .داده های جمع آوری شده با روش آماری استنباطی وضریب همبستگی جزیی وضریب همبستگی پیرسون انجام گرفته است نتایج نشان می دهد که بین هوش هیجانی ومولفه های آن با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنی داری وجود ندارد.همچنین نتایج نشان می دهد که بین هوش هیجانی ومعدل تحصیلی معنی داری وجود ندارد. تحلیل رگرسیون گام به گام نیز نشان داد که از بین مؤلفه های هوش هیجانی، انعطاف پذیری، استقلال و همدلی نقش معناداری در پیش بینی تحصیلی دارند.

بیان مسئله:

یکی از پدیده های که در دهه ی اخیر مورد استقبال قرار گرفت پدیده هوش هیجانی بوده است که دلیل این امر توانای فرضی هوش هیجانی بالاتر در حل  بهتر مسائل کاستن از میزان تعارفات بین انچه که انسان احساس میکند یا  انچه فکر می کند یا همان تقابل عقل و احساس و مشاهده زندگی شاد و موفقیت امیز کسانی بوده که از تحصیلات عالی برخوردار نیستند ولی به دلیل هوش هیجانی می توانند سبب افزایش میزان سلامتی –رفاه -ثروت- موفقیت عشق و شادی گردد دانشجویان که اجزای اصلی دانشگاه را تشکیل می دهند زمانی می توانند در پیشرفت تحصیلی نیز از جمله مباحثی است که در محیطهای اموزشی بویژه در دانشگاه بیشترین اهمیت برخوردار است . محققان عوامل مختلفی را که بر  پیشرفت تحصیلی  دانشجویان تاثیر دارد را مورد بررسی قرار داده اند . مفهوم نسبتا جدیدی که اخیرا مورد توجه روانشناسان قرار گرفته است عبارت است از هوش هیجانی .شاید شکی نیست علاقه مندی به بررسی تاثیر این متغییر بر متغیرهای مهم و اساسی پیشرفت تحصیلی دانشجویان را تحت تاثیر قرار دهد؟

بسیاری از روانشناسان علاقمندند با پژوهشهای خود این موضوع را بررسی کنند که ایا با استفاده از مولفه های هوش هیجانی میتوان به پیشرفت دانشجویان پرداخت؟ گاروتر( 1983)

فرضیه های پژوهش:

فرضیه شماره 1- بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 2-بین هوش هیجانی وعملکرد تحصیلی رابطه معنا داروجود دارد

فرضیه شماره 3-بین هوش هیجانی وحل مساله رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 4-بین هوش هیجانی وروابط بین فردی رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 5-بین هوش هیجانی واستقلال فرد رابطه معناداری وجوددارد

فرضیه شماره 6-بین هوش هیجانی وانعطاف پذیری رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 7-بین هوش هیجانی وتحمل فشاررابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 8-بین هوش هیجانی و خود شکوفایی رابطه معنادار وجود دارد

فرضیه شماره 9-بین هوش هیجانی و خودابرازی رابطه معنادار وجود دارد.

فرضیه شماره 10-بین هوش هیجانی وخودآگاهی رابطه معناداروجوددارد.

فرضیه شماره 11- بین هوش هیجانی و خوش بینی رابطه معنادار وجود دارد.

فرضیه شماره 12- بین هوش هیجانی و عزت نفس رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 13- بین هوش هیجانی و مسئولیت پذیری رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 14-بین هوش هیجانی وهمدلی رابطه معناداری وجود دارد

فرضیه شماره 15-بین هوش هیجانی و واقع گرایی رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه شماره 16-بین هوش هیجانی وکنترل تکانه رابطه معناداری وجود دارد

ابزار پژوهشی و روش گردآوری داده ها

پرسشنامه پیشرفت تحصیلی گلد برگ و هیلر

این پرسشنامه 28 ماده دارد که توسط گلد برگ و هیلر(1979)با روش تحلیل عاملی ساخته دشده است و دارای چهار مقیاس می باشد. علائم جسمانی- اضطراب – افسردگیو اختلال در کنش اجتماعی را می سنجد و هر مقیاس هفت سوال دارد

مطالعات انجام شده حاکی از اعتبار و پایانی بالای این پرسشنامه می باشد نتایج فرا تحلیل 43 پژوهش که توسط ویلیامز- ماری(گله برگ1988) انجام شد میانگین حساسیت 84% و متوسط ویژگی 82% بدست آمد. همچنین نتایج بررسی مقدماتی در گیلان توسط یعقوبی- نصرو شاه محمدی (1374)نشان داد که حساسیت این آزمون در بهترین نمره برش 23 برابر با 5/86 % و ویژگی آن برابر با 82% می باشد. ضریب پایائی و بازآزمایی و آلفای کرونباخ در این مطالعه برابر با88% بدست آمد. از جمله ابزارهای مورد استفاده در بررسی پیشرفت تحصیلی افراد جامعه و مطالعهت ایپدمیلوژی اختلالات روانی –پرسشنامه و پیشرفت تحصیلی می باشد که توسط گلد برگ در سال 1972 ابداع شده و هدف از طراحی آن کشف و شناسایی اختلالات روانی در جامعه –مراکز درمانی و موقعیت های مختلف بوده است ملزم اصلی و اولیه این پرسشنامه مشتمل بر 60 سوال بوده که بررسی فرد در ماه اخیر می پردازد و شامل نشانه های از افکار و احساسات نابهنجار و رفتارهای اجتماعی قابل مشاهده است این پرسشنامه بطور مکرر مورد تجدید نظرقرارگرفته وبصورت فرمهای 12و28و30و60سوالی دردسترس می باشد در این پژوهش از فرم 28سوالی پرسشنامه سلامت (1981و28)که سوالات آن دربرگیرنده 4خرده مقیاس میباشد و هریک ازآنهادارای 7سوال هستند استفاده شده است سوالات هرخرده مقیاس به ترتیب پشت سرهم آمده به گونه ای که ازسوال1تا7مربوط به مقیاس علائم جسمانی ازسوال 8الی 14 مربوط به مقیاس اضطراب ازسوال 15الی21مربوط به مقیاس اختلال درعملکرد اجتماعی وازسوال22الی28مربوط به مقیاس افسردگی می باشد.

دو روش نمره گذاری برای پرسشنامه ها وجود دارد یکی از روشها سنتی است که در گزینه ها بصورت (0-0-1-1)نمره داده میشودوحداقل نمره صفر وحداکثرنمره درپرسشنامه برابر 28خواهدبودنقطه برش این آزمون براساس روش نمره گذاری سنتی نمره 6میباشد(نوربالاوهمکاران 1381)روش (نوربالا وهمکاران 1381)روش دیگر نمره گذاری لیکرت می باشد که گزینه ها بصورت (3-2-1-0) نمره داده میشوند و حداقل نمره صفر و حداکثر نمره آزمودنی در این روش 84 خواهد بود. نقطه برش ای آزمون براساس نمره گذاری لیکرت و نمره 23 می باشد (یعقوبی و همکاران 1374) در این پرسشنامه آزمودنی باید با توجه به وضعیت خود از یک ماه گذشته تا زمان حال به تکمیل پرسشنامه بپردازد. نمرات بالا در این مقیاس به عدم وجود پیشرفت تحصیلی کافی یا احتمال روانی اشاره می کند و هر قدر نمره پائین تر باشد به وجود پیشرفت تحصیلی اشاره می کند. ضریب پایای این پرسشنامه در تحقیق کلانتر و احمدی (1357) در هر یک از خرده مقیاسها با روشهای آۀفایی کرونباخ و تنصیف عبارتنداز: 92% - 88% - 91% -83% -75% - 69% - 88% - 89%- (1%>پ) همچنین اعتبار این پرسشنامه 67% الی 76%  و پایای تنصیف 83% و پایائی باز آزمایی 85% گزارش شده است. آلفا برای کل نمونه 89% است که حد مطلوبی است همچنین ضریب پایائی این پرسشنامه    در هر یک از خرده مقیاسها با روش آۀفای کرونباخ به ترتیب عبارتنداز: 75% - 73% - 80% - 85% می باشد.

آزمون هوشی هیجانی بار-ان

این آزمون دارای 177 سوال و 15 مقیاس می باشد که توسط بار-ان برروی 3831 نفر از کشور (آرژانتین- آلمان- هند- نیجریه- آفریقای جنوبی ) که 8/48 درصد آنان مرد و 2/51 درصد آنان زن بودند. اجرا شده و به طور سیستماتیک در آمریکای شمالی هنجاریابی گردید. نتایج حاصل از هنجاریابی نشان داد که آزمون از حد مناسبی از اعتبار و پایایی برخوردار است. پاسخهای آزمون نیز بر روی یک مقیاس 5 درجه ای در طیف لیکرت (کاملا موافقم نمره 5 – موافقم نمره 4- تاحدودی نمره 3- و کاملا مخالفم 2- مخالفم 1) تنظیم شده است

مقیاسهای آزمون عبارتنداز:

1-خود آگاهی هیجانی 2- خود ابرازی 3- عزت نفس 4 –استقلال 5- خودشکوفایی 6- همدلی 7- مسولیت پذیری اجتماعی 8- روابط بین فردی 9- واقع گرایی 10- انعطاف پذیری 11- تحمل فشار روانی 12- کنترل تکانشی 13- خوش بینی 14- شادکامی 15 خوشبختی

پایای آزمون از طریق محاسبه آلفای کرونباخ برای دانشجویان پسر 74% و برای دانشجویان دختر 68% و برای کل افراد 93% محاسبه گردید. پایایی آزمون در روش دو نیمه برای دانشجویان پسر 69% وبرای دانشجویان دختر 57% و برای کل افراد 78% محاسبه گردید. ضریب پایای آزمون از طریق محاسبه آۀفای کرونباخ برای کل آزمون 935% گزارش گردید.

پایای آزمون به روش اجرای فرم موازی یا همتا همزمان با اجرای آزمون هوش هیجانی مصاحبه یافته در رابطه با میزان و تنوع هیجانات- عواطف ویژگی فردی و احساسی از گروه مطالعه به عمل آمده سعی شد سوالات مصاحبه طوری طراحی شود که در ضمیمه هوش غیر شناختی افراد(بعد عاطفی – اجتماعی و شخصیتی آنها) اطلاع مناسب بدست آید.

پایایی آزمون به روش زوج و فرد:

مطابق با اصین روش پایایی آزمون 88% گزارش گردید که در سطح( 0001>پ) معنادار است.

عملکرد تحصیلی:

برای این متغیر از میانگین معدل ترمهای استفاده شده است.

روش اجرا:

مراحل اولیه پژوهشی سال از اواخر بهمن ماه 1395  آغاز شد و با مطالعه منابع و پیشینه های موجود در حیطه هوش هیجانی و  عملکرد تحصیلی نخستین گام در انجام این پژوهش برداشته شد . روند کار به این صورت بود که پس از مشخص کردن گروه آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و نمونه گیری تصادفی از دانشجویان و با پرسشنامه بین دانشجویان از آنها تقاضا شد تا سوالات پرسشنامه را به دقت خوانده و با صداقت گزینه ای را انتخاب کنند که بیشترین شباهت و انطباق ما با الگوی رفتاری انان دارد افزون بر آن  گفتند که می توانند نام و نام خانوادگی  را ذکر نکنند و تا حد امکان سوالی را بدون پاسخ نگذارند بعد از پرسشنامه ها جمع آوری و کد گذاری شدند.

قیمت فایل فقط 74,562 تومان

خرید

برچسب ها : سمینار رابطه بین هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان سمینار رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان سمینار دانشگاه آزاد سمینار رابطه هوش هیجانی و پیشرفت تحصیلی سمینار هوش هیجانی دانشجویان سمینار پیشرفت تحصیلی دانشجویان سمینار پیشرفت تحصیلی سمینار هوش هیجانی

پلان نما برش کیان سنتر 2 مشهد

پلان نما برش کیان سنتر 2 مشهد

پلان نما برش کیان سنتر 2 مشهددسته: معماری 
بازدید: 8 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 3112 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

تمام پروژه به صورت فایل کد موجود است یک نمونه پروژه کامل تجاری

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

این مجتمع واقع در خیابن جانباز مشهد دارای قسمت های مختلف از جمله  فود کرت ‚سالن تفریحی کودکان ‚هایپر مارکت و .... میباشد که  تمام پلان های موجود مبله و قابل تغییر هستند. امیدوارم نمونه خوبی در اختیارتان مخصوصا برای دروس طرح 4 کارشناسی گذاشته باشم.

wink

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : تجاری طرح 4 نمونه پلان اجرایی مشهد تجاری پلان مجتمع تجاری کیان سنتر کیان سنتر مشهد برش نما پلان مجتمع تجاری کیان سنتر

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم در زندان

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم در زندان

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر  یادگیری جرم در زنداندسته: مدیریت 
بازدید: 17 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 162 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

اگر چه در زندانها برنامه های فرهنگیورزشیتفریحی و خدمات اشتغال زایی وجود دارد تا به نوعی اوقات آنها پر شودولی بار دیگر چه شرایطی ایجاد می شود که به جای یادگیری موارد مثبت فرد مجرم با میزان بالایی از جرائم فرا گرفته شده در زندان این محیط را ترک می کنند و به جا است که مارک آنسل می گویدزندان ضمن آنکه باید ابزار اصلی واکنش در برابر بزهکاری باشد از همان

قیمت فایل فقط 21,360 تومان

خرید

پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر  یادگیری جرم در زندان

زندان محلی است که در آن متهمان و محکومان با قرارحکم کتبی مقام قضائی موقتا" یا برای مدت معین ویا به طوردائم به منظور اصلاح وتربیت ودرمان نارساییهاوبیماریهای اجتماعی موثر بر  با تحمل کیفر نگهداری میشوند .(طباخ شیرازی:1379،روزنامه همشهری)

با توجه به تعریف ارائه شده به این نکته میرسیم که یکی از اقداماتی که برای مقابله با جرم در جوامع مختلف بشری از آن استفاده می کنند زندان است.پس می توان گفت زندان یک مکانیزم اصلاحی برای تربیت آدمی میباشد.(احمدی:1383-82،پایان نامه کارشناسی ارشد)

افراد جامعه و اعضای خانواده فرد زندانی انتظاردارند بعدازآزادی اززندان با یک انسان درستکارواصلاح شده رو به رو شوند.وحال آیا فرد خاطی بازندگی در زندان گاه به مدت های طولانی و گاه کوتاه اثراصلاحی زندان را دریافت می کند و یا با یکسری مشکلات جدیدتری به آغوش جامعه باز می گردد؟

اثرزندان به لحاظ ماهیتش نه تنها بازدارنده نیست بلکه امروزه به دلیل تنوع جمعیت زندان اثرات برنامه های اصلاحی کم رنگ شده و خطرتکرارجرم افزایش یافته است.(همان منبع)

زمانی که شخص برای اولین بار دست به رفتار انحرافی می زند به زندان راه پیدا می کندبعدازگذشت مدتی وارد شبکه یی از روابط اجتماعی موثر بر  منحرفین میشود که شاید در میان آنها رفتار انحرافی تشدید و تشویق میشود و بعد از گذشت روزهاروابط هم سلولیان صمیمی میشود و با توجه به اینکه هر گروهی هنجار و قواعد خاص خود را دارد با نزدیک شدن روابط افراد به یکدیگر آنها رابطه یی فراوان و مکرر با یکدیگر خواهند داشت و آلام و دردهای روحی خود را در گروه بیان می کنند و با عمیق شدن این رابطه هاو همنشینی های هر روزه صمیمیت در میانشان بیشتر میشودوگاهی در مورد ارتکاب جرم خود و یانحوه ی دستگیری خود را تعریف می کنندوامکان دارد توسط پیش کسوتان گروه راهنمایی شوند تا بار دیگر جرم خود را حرفه ایی تر انجام دهند تا امکان دستگیری شان پایین بیاید.(هاشم  نژاد :  1384نشریه حمایت)

می بایست به این مورد توجه کرد،شخص جدیدی که وارد شبکه اجتماعی موثر بر  زندان می شود مایل به تعامل مس باشد و دوست دارد از جانب دیگران پذیرفته شود و در نتیجه اوهنجارها ومقیاسهای ارزشی زندانیان را می پذیرد و خود را با آنها مقایسه میکند و تمایل دارد از جانب آنها تشویق شود.(همان منبع)

اگر فرد زندانی در بدو ورود مدتی را حداقل یکماه را در قسمت پذیرش و تشخیص تحت آزمایش های پزشکی-روان پزشکی-آزمونهای روان شناسی وشناخت شخصیت و استعدادی قرار بگیرند و میزان اطلاعات علمی،مذهبی،فنی آنها بررسی و تعیین شود و خدمات روانشناسی و مددکاری بر روی آنها به طور مکرر برای شخص و شناخت روحیات فرد خاطی صورت بگیرد .آیا می توان کمی به کاهش یادگیری جرم در میان زندانیان رسید؟ (شامبیاتی: 1372،ص130)

اگر چه در زندانها برنامه های فرهنگی-ورزشی-تفریحی و خدمات اشتغال زایی وجود دارد تا به نوعی اوقاتآنها پر شودولی بار دیگر چه شرایطی ایجاد می شود که به جای یادگیری موارد مثبت فرد مجرم با میزان بالایی از جرائم فرا گرفته شده در زندان این محیط را ترک می کنند و به جا است که مارک آنسل می گویدزندان ضمن آنکه باید ابزار اصلی واکنش در برابر بزهکاری باشد از همان آغاز به صورت یک مدرسه تکرار جرم بوده و یا به آن تبدیل شدهاست.

هدف اصلی:

بررسی عوامل اجتماعی موثر بر  یادگیری جرم در زندان

اهداف فرعی:

1- نقش عوامل اجتماعی و مجرم در تکوین جرم

2- بررسی میزان تأثیر و تأثر عوامل اجتماعی در بروز جرایم

3- بررسی عوامل موثر در بروز جرم

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

قیمت فایل فقط 21,360 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم در زندان عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم در زندان ,عوامل اجتماعی موثر بر یادگیری جرم تاثیر عوامل اجتماعی بر یادگیری جرم در زندان یادگیری جرم در زندان یادگیری جرم

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزاندسته: روانشناسی و علوم تربیتی 
بازدید: 16 بار 
فرمت فایل: docx 
حجم فایل: 176 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 35 

مسئله اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین سبک‌های فرزندپروری والدین با سبک‌های هویت‌یابی و سبک‌های مقابله‌ای نوجوانان دبیرستانی رابطه‌ وجود دارد

قیمت فایل فقط 23,200 تومان

خرید

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان

سؤال‌های مرتبط با هویت در زندگی بسیاری از مردم حیاتی و مهم است به ویژه زمانی که آن‌ها از کودکی به بزرگسالی منتقل می‌شوند. نوجوان ممکن است مدّت‌ها این سؤال را از خود بپرسد من چه کسی هستم؟ اندیشه‌ها و اهداف من چیست؟ چه چیزی مرا از سایر مردم متفاوت می‌کند؟ و چون انسان موجودی است که نیازهای فراوان و مختلفی دارد. در پی تلاش فراوان برای یافتن این نیازهاست. از جمله این نیازها یافتن شخصیتی با ثبات و شایسته است تا بتواند در اجتماع خصوصی و عمومی تعاملات رفتاری درستی داشته باشد (آقا سلطانی، 1378).

از جمله عواملی که بر ایجاد یک هویت درست و موفق تأثیر می‌گذارد، روابط والدین با نوجوانان است. نوجوانانی که در حالت آشفتگی هویت هستند بیشتر احتمال دارد که والدین طردکننده یا نادیده گیرنده داشته باشند که ارتباط صمیمی با آن‌ها ندارند و افرادی که در حالت‌های هویت موفق و تعلیق قرار دارند، به نظر می‌رسد پایه‌های محکمی از عاطفه همراه با آزادی زیاد برای ابراز نظریات خود را دارند. این ویژگی با سبک فرزندپروری آزادی‌خواه و صمیمی مشابه است و به نظر می‌رسد در این گونه نوجوانان، یافتن هویت موفق و مقابله‌های تنیدگی‌زدایی نیز، قاعدتاً، بیشتر خواهد بود تا مفهوم استواری و عزّت‌نفس را به دست آورند (گروتوانت و کوپر، 1986).

در واقع، کنار آمدن مسئله محور، شامل راهکارها و تلاش‌های مسئله محور جهت تغییر فعالانه‌ی موقعیت بیرونی می‌باشد. کنار آمدن، عمدتاً به صورت یک مفهوم روان‌شناختی تعریف می‌شود، یعنی مبارزه‌ای با تقاضاها، تعارضات و هیجانات. این یک فرآیند همیشه در حال تغییر و تلاش شناختی و رفتاری برای مدیریت تقاضاهای خاص درونی و یا بیرونی می‌باشد (لازاروس و فولکمن، 1984).

نوجوان ما در آینده، یک خانواده کوچک از یک جامعه بزرگ را خواهد ساخت. برای این که در آینده جامعه سالم و بهنجاری داشته باشیم باید در محیط‌های آموزشی و فرهنگی نظیر مدرسه شیوه‌های کسب هویت مثبت و مقابله با تنش‌های این دوره را به نوجوانان یاد بدهیم و در کنار آن والدین نیز باید شیوه‌های صحیح فرزندپروری را تجربه کنند تا از طریق سبک صحیح فرزندپروری و کسب هویت موفق، نوجوان بتواند در مقابله با تنیدگی و هیجانات این دوره حساس، درست اقدام و تصمیم‌گیری نماید.

تغییرات اساسی که در خلال سال‌های نوجوانی رخ می‌دهد مانند تغییرات بیولوژیک ناشی از بلوغ، ورود نوجوان به یک رشته ارتباطات وسیع‌تر با همسالان و شروع تصمیم‌گیری‌های بلند مدت در ارتباط با آینده، همگی نوجوان را با این چالش روبرو می‌سازد که او کیست؟! بدین معنی نوجوان تلاش می‌کند تا هیجانات افکار و رفتار خود را با ثبات کند به طوری که از یک موقعیت به موقعیت دیگر تغییر چندانی در آن ظاهر نشود. نوجوان در این حال کوشش می‌کند تا مرزهای هویت خود را جستجو کند و احساس یکپارچه‌ای از خودش و بسیاری از نقش‌هایی که ارتباط با جوانی و بزرگسالی است ارائه دهد.

اگر چه تا اینجا مشخص شده است که هویت چه نقشی در زندگی آینده فرد می‌تواند داشته باشد. باز جای این سؤال باقی است که اهمیت هویت در چیست؟ اریکسون دو جنبه از رفتار را مرتبط با هویت می‌داند: نقش‌های جنسیتی (نقش‌های جنسیتی الگوها و کلیشه‌هایی برای انواع رفتارها است.) و انتخاب شغل .

دوره‌ای که همراه با تنش‌ها و استرس‌های کم و بیش و حس استقلال و فردیّت، نوجوان را وادار می‌کند که از سیطره خانواده آزاد شود و اینجاست که تعارض بین والدین با فرزندان و اجتماع شکل می‌گیرد. مثلثی که می‌توان آن را با ایجاد نظامی هماهنگ در راستای رابطه بین سبک‌های فرزندپروری، هویت‌یابی و مقابله‌ای در نوجوانان به سمت و سویی کاملاً هدفمند سوق داد تا نهایتاً آینده‌ای روشن پیش روی این عزیزان باشد (آقا سلطانی، 1378).

مسئله اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین سبک‌های فرزندپروری والدین با سبک‌های هویت‌یابی و سبک‌های مقابله‌ای نوجوانان دبیرستانی رابطه‌ وجود دارد؟

فرضیه اصلی:

تفاوت معناداری بین سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های هویت‌یابی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

2- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

3- بین سبک‌های فرزندپروری و سبک‌های هویت‌یابی و سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد.

4- بین سبک‌های فرزندپروری با سبک‌های هویت‌یابی و سبک‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان پسر رابطه معناداری وجود دارد.

قیمت فایل فقط 23,200 تومان

خرید

برچسب ها : پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان رابطه سبک های فرزند پروری و سبک های مقابله ای رابطه سبک های فرزند پروری و سبک های هویت دانش آموزان سبک های فرزند پروری سبک های هویت یابی سبک های مقابله ای دانش آموزان پروپوزال سبک های مقابله ای دانش آموزان